سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

ماه خدا...ماه عسل...ماه رمضان

   

 

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری 

  

ماه مبارک رمضان ماه خدا و ماه دلدادگی بنده به معبود رو به همه تبریک میگم.

امیدوارم در این ماه پر خیر و برکت همه بتونن به خدا نزدیکتر بشن حتی اگه شده یه قدم! 

 

از فردا برنامه ماه عسل شبکه 3 ساعت 19:15 یادتون نره! 

 

به قول آقای حامد جوادزاده: (وبلاگ نوشته جات)

1- این روزها حال و هوای نیمروز دارم

2- برای علی ضیا دعا کنید ماه عسل رو خوب اجرا کنه

3- برای احسان علیخانی دعا کنین اتفاقات بهتر از ماه عسل براش بیافته

 نکته: برای دعا کردن، این دوتا رفیق از همه ارجح ترن

 

به نظر منم مهم نیست ماه عسل امسال با اجرای چه کسی روی آنتن بره مهم اینه که واسه موفقیت هر دوشون دعا کنیم....یه کم فکر کنین.....این قشنگ تر نیست؟!  

امیدوارم برنامه ماه عسل امسال مثل سال های گذشته موفق و پربیننده باشه و شاهد بهترین اجرای سید علی ضیا باشیم.براش دعا کنین.

 

و امیدوارم بتونم عکس و فیلم برنامه ماه عسل رو هر روز بعد از پخش برنامه براتون بذارم.برای منم دعا کنین.

راستی گروه هواداران سید علی ضیا در IRAN DATIS رو یادتون نره...حتما فعال تر از قبل میشه البنه به لطف دوستان. 

 

یا علی

خانه آرمانی با سید علی ضیا

دوستداران و هواداران سید علی ضیا


عکس و مصاحبه خانه آرمانی در گروه هواداران سید علی ضیا در سایت 

IRAN DATIS

با سپاس ویژه از mozhgan عزیز

دیدار با حضور کامران تفتی و کلیپ ویژه وبلاگ در سایت IRAN DATIS

سلام دوستای عزیزم

خوبین؟ 

بنا به درخواست دوستان امروز فیلم کامل دیدار با حضور کامران تفتی رو براتون گذاشتم: 

   

 

 

دیدار با حضور کامران تفتی1............دانلود 

دیدار با حضور کامران تفتی2............دانلود 

دیدار با حضور کامران تفتی3............دانلود 

دیدار با حضور کامران تفتی4............دانلود  

و کلیپ ویژه وبلاگ در سایت  IRAN DATIS

 

  

برای ورود به سایت و دریافت لینک دانلود این کلیپ روی عکس بالا کلیک کنید. 

راستی عکس های مصاحبه خانه آرمانی در گروه هواداران سید علی ضیا در سایت IRAN DATIS به لطف mozhgan عزیز.حتما برین.

بازم ممنونم از دوستان عزیزم که در این سایت و گروه هواداران عضو شدن و فعالیت خودشون رو هم در گروه شروع کردند.امیدوارم بتونیم با هم این گروه رو به خوبی اداره کنیم. 

 

یا علی

وبلاگ یک ساله شد.تولد خانم احدیت و دانلود خوشا شیراز

سلام دوستای خوبم

اول یه عذرخواهی بابت بدقولی که به بعضی دوستان داشتم باور کنین همه تلاشم اینه که فیلم هایی شما میخواین رو بذارم اما ...

یه خواهشم ازتون دارم لطف کنین ازم نخواین دانلود کامل فیلم ها و برنامه رو بذارم چون واسه اینکه همه بتونن راحت دانلود کنن مجبورم از یه سایت واسه آپلود استفاده کنم خب حجم فیلم هم بالاست حجم آپلودی هم زود پر میشه اگه بخوام هر دفعه برنامه ور کامل واسه دانلود بذارم دیگه حجمی واسه آپلود باقی نمی مونه خب؟

و باز هم تشکر از لطفی که به من و وبلاگ داشتین و دارین


امروز تولد این وبلاگه و الان یک ساله که من در خدمت هواداران خوب سید علی ضیا هستم و امیدوارم در این یک سال تونسته باشم قدمی هر چند کوچیک در راستای اطلاع رسانی و حمایت از فعالیت های هنری این هنرمند برداشته باشم.لطف کنین و نظرتون رو در مورد فعالیت یک ساله وبلاگ بهم بگین و نقاط ضعف وبلاگ رو هم بگین تا به من و وبلاگم کمک کنید مثل همیشه.


تولد  وبلاگ سید علی ضیا مبارک


از دوستان اطلاع پیدا کردم امروز تولد خانم احدیت مادر محترم آقای ضیا هستش از همین جا به ایشون و سید علی ضیا تبریک میگم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.الهی همیشه دلشون شاد باشه و خالی از غم...



خانم احدیت عزیز تولدتون مبارک



اما عکس و فیلم برنامه خوشا شیراز باحضور محمد سلوکی و جواد هاشمی:






خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی1............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی2............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی3............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی4............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی5............دانلود 


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی6............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی7............دانلود


اما یه نکته در مورد سایت  IRAN DATIS:

من میخوام یه گروه هواداران در اونجا ایجاد کنیم و ازتون میخوام که بیاین و عضو بشین من یک سری عکس و فیلم اونجا میذارم که در وبلاگم نیست در مورد سوال خیلی از دوستان که این وبلاگ تعطیل میشه باید بگم نه این وبلاگ و فعالیتش سر جاش هست و فقط میخوام یک گروه هوادار در شبکه اجتماعی ایران داتیس ایجاد کنم که خوشحال میشم مثل این وبلاگ همراهیم کنید.البته بعضی از دوستان اومدن و عضو شدن خیلی خیلی ممنونم ازشون. 

 

به زودی فیلم کامل برنامه دیدار با حضور کامران تفتی.....منتظر باشید

ممنونم از لطف همیشگی شما عزیزان


یاعلی



این عیدها برای من آقا نمی شود...

   

  

 

 

قطعه ی گم شده ای از پر پرواز کم است

یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

 

این هم اب که جاری است نه اقیانوس است

عرق شرم زمین است که سرباز کم است 

 

مژده مژده مژده


یه خبر خوب واستون دارم. به زودی گروه هوادارن سید علی ضیا در شبکه اجتماعی ایران داتیس با فیلم ها و عکس های جالب.برای استفاده کامل از امکانات این شبکه اجتماعی و گروه باید کاربر سایت بود.پیشنهاد میکنم هر چه زودتر برید و در این سایت عضو شید بهتون قول میدم عکسا و فیلمای جالبی رو براتون بذارم.


IRAN DATIS