سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

خوشاشیراز و دیدار با اجرای سید علی ضیا

سلام دوستان عزیزم

خوبین؟

امروز براتون عکس های برنامه خوشاشیراز و دیدار رو گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد

مثل همیشه ممنونم از لطفی که به وبلاگم دارین


عکس های برنامه دیدار و خوشاشیراز با اجرای سید علی ضیا:


















بخش هایی از برنامه دیدار(شنبه)...................دانلود

بخش هایی از برنامه دیدار (یکشنبه)1.............دانلود

بخش هایی از برنامه دیدار(یکشنبه)2..............دانلود


راستی مثل اینکه حال پدر آقای ضیا هم بهتر شده.امیدوارم خیلی زود به بهبودی کامل برسن


یا علی



نظرات 36 + ارسال نظر
khanooom m0jri دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

کودومشون رو میگی؟خواهش میکنم عزیییییزم!@!!!!!نظر لطفته گوگولی به پای وب خوجله تو که نمیرسه!

مربوط به پست تشکر از علی ضیا
ممنونم از حضورت همیشه گرمت عزیزم.اختیار داری

khanooom m0jri دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

آره خوانندست!!!

مرسی

مهساکریمی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام هوادارجون مرسی بابت عکسا.دیدارروز شنبه هم که عالی بود مخصوصابه آقای ضیاخیلی خوش گذشت بااینکه پدرشون حالشون خوب نبود ولی برنامه روشاداجراکردن

سلام مهسا جان.خواهش میکنم عزیزم
ممنونم از حضور گرمت

هستی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام ممنون
میشه فیلمارو یه جور دیگه آپلود کنی با http://s1.picofile.com هم سرعت خیلی پایینه هم اینکه pause نداره و اگه قطع بشه همه اش میره
بازم ممنون

هستی عزیز برای خودم خیلی سخته چون پیکوفایل فقط حجمای کم رو آپلود میکنه ومن باید فیلما رو بخش بخش کنم تا حجمش کم بشه اما دیگه همه میتونین دانلود کن قبل تر که از سایت های دیگه استفاده میکردم دوستان برای دانلود مشکل داشتن.چشم قراره از پرشبن گیگ استفاده کنم

دختر کاشونی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ


سلام مرسی هوادار عزیز

میگم ی وقت پتوق نزنی...

عکسها هم خیلی قشی بود

و اینکه خیلی خوشحالم حال همشهریم خوب شد

یا علی

سلام عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

باران سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام شما آدرس شبکه جام جم رو دارید؟؟؟
لطفا جواب بدید ممنون.

سلام باران عزیز
تهران_سعادت آباد_خیابان علامه جنوبی_کوچه 18 غربی_پلاک 10 جدید_ برنامه دیدار

نفیسه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام بسیار بسیار ممنون از وب خوبت میشه لطفا از برنامه دیدار که آقای حدادی مهمان برنامه بودند بیشتر فیلم برای دانلود بگذارید؟

سلام نفیسه عزیز
من بیشتر قسمت های جالب این برنامه رو گذاشتم ولی اگه تونستم حتما
ممنونم از لطفت

سارا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://del-khat.blogfa.com

سلام هوادار...
خوبی؟
من قدیما خیلی اینجا میومدم و اینروزا حسابی دلتنگ نیمروزم...
چه خوب کردی یه پست گذاشتی واسش...

طرفای ما هم هوا خیلی خوبه یه سر بیا...

سلام سارا جان
خیلی خوشحالم که دوباره افتخار دادی و بهم سر زدی
ممنون از حضور گرمت

آناهیتا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.anayordia.blogfa.com

سلام دوست خوبم من یکی از طرفدارهای پرو پا قرص داداش علی هستم ولی وبلاگی برای ایشون ندارم اما خوشحال میشم منو لینک کنی وبگی با چه اسمی لینکت کنم (منو با اسم دختری به نام آناهیتا لینک کن)اگه دوست داشتی[گل]

فانته مجری اینده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

دستت درد نکنه یه هوادار بابت عکسا و فیلم برنامه مر۳۰ زیییییییییییییییییییییییییااااااااااد دستت درد نکنه مرسی از وبلاگ باحالت ممنون تشکر دمت گرم مر۳۰ افرین به تو مر۳۰ مر۳۰ مر۳۰ بااین کارات خجالتمون میدی مر۳۰ و ممنون

وای مر30 از این همه لطفی که داری عزیزم.شرمنده میکنی
خواهش میکنم

فانته مجری اینده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

مر۳۰ برا فیلم ها شما هممیشه لطف دارید به ما... در ضمن اجرا داداش علی هم که مثل همیشه بی نظیر بود ممنون بابت فیلمها بازم میگم مر۳۰زییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییاد

خواهش میکنم عزیزم

ghazal سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://porazkhaaly.blogfa.com

مرسی!!!!

خواهش عزیزم

هلنا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

بازم سلام مرسییییییییییییییی که گزاشتی تشکر تشکر تشکر خیییییییییلی دوست دارم موفق باشی عزیزم از ته دل گفتم به خدا یادتون نره تولدو ها یا علی

سلام عزیزم.ممنونم از این همه لطف شما
منم از ته دلم برات آرزوهای خوب دارم عزیزم
چشم یادم نمیره

مهساکریمی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام بچه هامن که نتونستم این برنامه رادیویی آقای ضیا رو گوش بدم چون نتونستم اصلااون موج روبگیرم اگه دادبرنامه رو به ماهم بگین چی شد؟یه کمک هم بکنین ببینم باگوشیهاتون چطوری میگیرین؟ من که نتونستم

سلام مهسا جان.متاسفانه منم نتونستم....
دوستان میشه جواب مهسا رو بدین؟؟؟؟؟؟

فاطمه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام هوادارعزیزم دیشب داداش علی گفت حال پدرش خوبه فقط کمی تب داره که انشاله اونم خوب میشه خواستم خبرو بهت بگم

سلام فاطمه جان
مرسی از خبرت.یه دنیا ممنون

یه بنده خدا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام خوبی دوستم...میشه اگه میتونی اینجا شب نیست دیشبم برای دانلود بذاری

سلام دوست عزیزم
من شرمنده هستم نتونستم برنامه دیشب رو گوش بدم

M:KASHAN چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

الهی بمیرم چقدر لاغر شدن.

mahmood پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.mahmoodsane.blogfa.com

سلام ببین یه سوال میپرسم
مردو مردونه بیا تو وبم ج بده
دیدار و خوشا شیراز کی ها پخش میشن؟

هستی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

خیلی ممنون

خواهش میکنم عزیزم.مرسی از حضور گرمت

مهساکریمی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام هوادار جون مرسی بعداینکه نظرگذاشتم که نمیتونم ببینم رفتم رادیوتلویزیونمون روبازکردم پیداش کردم گوش دادم خوب بود

سلام مهسا جان.خوشحالم که تونستی گوش بدی عزیزم

فانته مجری اینده دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

مهسا جون مشخصاتش اینه دیگه نیدونم ...موج اف ام ردیف 88.0 من که اینجوری گوشش میدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

نسرین یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

علی جونم تولدت مبارک انشاالله همیشه زنده باشی و خوشبخت خییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییی دوست دارم خییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی

ترنم چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.minevisam.blogfa.com

آقا علی تولدت مبارک
به من سر بزنید

باران پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام برو گم شو فکر کردی علی ضیا از دخترای ولی مثل تو خوشش میاد اون با خودش میگه اینکه برای من اینطوری میمیره حتما برا بقیه پسرا هم میمیره و بهت میگه برو بمیر تو و همه دختر های احمق و ول......

اول سلام
دوم خیلی بی ادبی!
سوم من در این وبلاگ واسه کسی نمی میرم!
چهارم انتظار ندارم یا آرزو ندارم که آقای ضیا از من خوشش بیاد اصلا چرا باید خوشش بیاد چون وبلاگ زدم براش؟!!!!!
چهارم یه کم شخصیت داشته باش....و بدون شناخت به کسی تهمت نزن که گناه خیلی بزرگیه به خصوص به دوستای خوبم توهین نکن

مرضیه نوروزی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

وقتتون بخیر
سلام اگر جواب این بچه هارو جناب آقای ضیا میدن پس چرا بنده انقدر بهشون ایمیل میزنم جواب نمیدن؟؟؟
نمیدونم مال خودشون هست یا خیر اما من به این آدرس ایمیل میزنم
ALI.ZIYA67@YAHOO.COM
لطفا جوابتون رو به ایمیلم ارسال کنید.
ممنون

سلام دوست عزیز
نمیدونم ولی فکر نکنم مال خودشون باشه

ی بد بخت یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

بچه ها باورم نمیشه من در کنار اقای ضیا بودمو
ندیدمش
من روز جمعه ساعت 11 تو باغ ارم بودمو اقای ضیا رو ندیدم
خاک تو سرم
بچه ها من دارم منفجر میشم
حالم از خودم بهم میخوره

علی موسوی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام دوست عزیز .
من از وبلاگتون دیدن کردم حرف نداشت . عالی بود . ازتون متشکرم راستی من از طرفدارای اقا ضیای خودمونم.راستی خانم محتم شما که صاحب این وبلاگید دمتون گرم معلومه واسش زحمت کشیدید .
راستی بعضی از ادما چه میفهمن که این قدر بی ادب اند فقط چرت مینویسن شما از رفتاراشون ناراحت نشین ما پشتتونیم یا علی

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطفی که داری

نیما پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام علی جون. نیماهستم (اون شبه بارونی که با اقای کمیلی بودی. با متور اومدم دنبالتون)

زهرا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://ali ziya.com


سلام من از وبلاگتون خیلی خوشم اومد

شکوفه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://ali_ziya64.blogsky.com

من تا چند وقت پیش هوادار علی ضیا بودم ولی یک چیری ازش دیدم تو یک همایش که دیگه نیستم ضیا از پارسال تا حالا خیلی فرق کرده قبلا بهتر بود

... یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://alham.blogfa.com

باز هم قلم شوق نوشتن نام تو را دارد.


لحظه لحظه زندگیم را با تو قسمت کرده ام.


وتنها با یاد تو دریای دلم طوفانی می شود .


وراه سخت زندگی رابه امید دوباره باتو بودن


می پیمایم وحال که رفته ای تنها با یاد تو



روزم را به شب می رسانم ......

سلام وب زیبایی داری ممنون میشم به من سر بزنی...

سماء دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.Ramna.blogfa.com

باسلام
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دمتون گرم با این وب قشنگتون معلومه صاحب سلیقه این واقعا عالی بود من که خیلی خوشم اومد امیدوارم موفق باشین....منم از طرفدارای آقای ضیاءام واقعا اجراشون بیسته...بازهم ممنون بابت تلاشتون....javascript:void(0);javascript:void(0);

سلام سماء عزیز
خیلی خیلی خیلی ممنونم از لطفت عزیزم

زهرا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

خیلی خوب بود اگه میشه به شهر نفت خیز گچساران بیاد منتظرتون هستیم

میثم یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

باسلام سیدبزرگوار بنده یک روحانی هستم خوابی دیدم که بدنیست براتون نقل کنم شاید0000000

زهرا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.zolfagarh.blogfa.com

عتیه وبلاگتون منم یکی از طرفداران علی ضیا هستم به وبلاگ منم سر بزنید www.zolfagah.blogfa.com

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد