سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

این عیدها برای من آقا نمی شود...

   

  

 

 

قطعه ی گم شده ای از پر پرواز کم است

یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

 

این هم اب که جاری است نه اقیانوس است

عرق شرم زمین است که سرباز کم است 

 

مژده مژده مژده


یه خبر خوب واستون دارم. به زودی گروه هوادارن سید علی ضیا در شبکه اجتماعی ایران داتیس با فیلم ها و عکس های جالب.برای استفاده کامل از امکانات این شبکه اجتماعی و گروه باید کاربر سایت بود.پیشنهاد میکنم هر چه زودتر برید و در این سایت عضو شید بهتون قول میدم عکسا و فیلمای جالبی رو براتون بذارم.


IRAN DATIS


نظرات 27 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

عزیزم بعد اون فیلمی که ازت خواستم و تو گفتی چشم حتما دو بار آپ کردی و دانلود فیلم گذاشتی اما خوشا شیراز محمد سلوکی رو نذاشتی خب شما که نمیخوای بذاری چرا قول میدی؟ بدقولی از همه چیز بدتره بی احترامیه

من از شما عذر میخوام مهسا جان.چشم براتون میذارمش
من نه قصد بی احترامی به شما رو داشتم و نه بدقولی قول دادم براتون فیلمش رو بذارم و شک نکن که میذارم عزیزم

طناز جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.setare-hamishegi.blogfa.com

ســـــــلام
نمیدونید چقدر خوشحالم که لینک دانلود برنامه دیدار و را دیدم
واقعا ممنووووووووووووووووووووووووووون که دانلود برنامه را گذاشتید...
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی...
در ضمن از تبریکت هم ممنون
با ذکر منبع میزارم وبلاگ

سلام.ممنونم از حضور گرمتون

سحر جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.sokooterah.blogfa.coom

سلام. شما نمیدونی علی ضیا قراره چیکار کنه که نا جند هفته نمیاد سر برنامه؟
راستی به منم بسر....

سلام سحر جان
به خاطر حضور در برنامه با اجازه خدا ویژه ماه مبارک رمضان

طناز جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.setare-hamishegi.blogfa.com

سلام
یه خواهشی داشتم الان که برنامه دیدار و دانلود کردم دیدم...قسمتهای مصاحبه حامدکمیلی که بین برنامه پخش میشه نیست...میشه خواهش کنم قسمت مصاحبه رو برای من کات کنی و بفرستی؟؟؟
یه دنیا ممنون...منتظر جوابتم

ساغر(وبلاگ هواداران علی ضیا) جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://alizia64.blogfa.com

سلام دوست عزیز.من اولین باریه که از وبت دیدن میکنم
خوشحال میشم بهم سر بزنی

شما با افتخار لینک شدی

رها جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام اولین باره دارم نظر میزارم ولی خیلی اینجا امدم وقتی دیدم این پستو گذاشتی یه سوااال خیلی خیلی مهم امد تو فکرم گفتم ازتون سوال کنم!!!!!!!!!!!!!

وقتی گفتی اون سایت بیایم عضو بشیم تا بتونیم عکس و فیلم ببینیم یعنی اینجا تعطیل!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه من ایمیل ندارم نمی تونم عضو شم

یه درخواستم دارم !توروخدا دانلود اون قسمت نیمروز که آقای جهانبخش رو اروده بودنو بذار‍‍‍‍. خیلی خیلی ممنونت میشم عزیزم اگه بذاری

مهسا جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

اگرم وبلاگ علی ضیاست فقط باید فیلمای آقای ضیارو بذاری اونو برام ایمیل بزن حجمشم مهم نیست البته برای من ! شاید برای شما مهم باشه !

شکیبا (عطر باران) جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام گلم......چطوری؟؟؟بابا چه عجب
ایشالاه که امتحاناتو خوب داده باشی عزیزم.....
بعد از چند روز اومدم دیدم دوتا اپ کردی و من نفهمیدم...الانم دارم عکسای پست قبل و می بینم.......
بابت عکسای پست قبلم دستت درد نکنه......
راستی رفتم تو این سایته ولی من ایمیل ندارم که....

خطاب به معصومه تو اپ قبلی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

خب که چی?

رها یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

وایییییی...چرا نذاشتی؟؟؟؟؟ چقدر بگم آخه....؟؟؟؟؟ نوروخدا بذار!!! دیدار با کامران تفتیییییییییییییییییییییی!!!!!!!

مریم یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام مبشه ایچا شب نیست سه شنته که علی اجرت کردو بذارید؟
و فیلمای برنامه ماه رمضونو هر وقت که شرو شد؟اخه من نمیتونم ببینم

خواهش میکنم ازت
ممنونم بابت این وبلاگ خوبت

غزاله یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://baharestan76.mihanblog.com

سلام دوست خوبم وبت خیلی عالیه
به منم سر بزن
راستی من برنامه ی اینجاشب نیست(91/4/13)که علی آقا مهمونش بود رو برا دانلود گذاشتم،خوشحال میشم بیای

مهسا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.jigili2.blogsky.com

همایش اهوازتون خیییییییییییییییلی خوب بود،سال دیگه هم که واسه سومی ها همایش میذارن بیاین اهواز.چون سال دیگه من سومم................مرسییییییییییییییییی

مهسا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

خوشا شیراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز

رها دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

ســــــــــــــلام
اینی که اینجا نوشتی یعنی اینکه دیگه برنامه های دادارو برای دانلــــــــــــــــــــود تو وبلاگت نمی ذاری عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه نمی خوام اونجا عضو بشم !!!!!!!!!!!!!
یه خواهش کوچولو دیگه هم دارم برنامه نیمروزی که آقای جهانبخش بودن رو واسه دانلود بذار تورو خداااااااااااااااااااااااا........
بازم واسه همه چیز ازت ممنون

مهسا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

برام ایمیل بزن تو رو خدا

ماهک(شمال) دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام من با اجازه شما یکی از ویدیو های علی ضیا رو

تو سایت اپارات گذاشتم.

زینب دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام تنها دل خوشی من برای سر زدن به این وبلاگ اینه که بالاخره یه مجری مذهبی توی تلوزیون پیدا شد که هم با ادبه هم حداقل ارادت خودشو به اهل بیت توی برنامه هاش هم نشون میده ولی فکر نمی کردم که ایشون(آقای ضیا)بتونن تو برنامه ی خوشا شیرلز با ۲تا خانم به همین سادگی مصاحبه کنن (شاید در ظاهر این طور باشه....

زینب دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

میدونم که نظرم درج نمی شه .........حرف حق تلخههههههههههه........

رها دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

پس چرا نظرای منو تایید نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نرگس سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام ببخشید من برنامه دیدار با کامران تفتی رو دانلود کردم اما
کامل نبود! تو نظرات خوندم قرار کاملش رو بذارید در سایت.
میشه زودتر این کارو کنید؟
مشتاق هستم کاملش رو ببینم! تشکر.

وبلاگ مهدی پاکدل سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com/

سلام
با دو کلیپ از سریال ستایش و بی گناهان آپم
منت بذارید تشریف بیارید خوشحال میشم
منتظر حضور گرمتون هستم

مهسا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

خوشا شیراز لطفا

سلام(دختر شرقی) سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام امروز تولد خانم احدیت هستش تولد ایشون رو بهشون تبریک میگم

مانلی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام ممنون از زحمتتات یه خواهش توروخداتوروخداتوروخداااااادانلود خوشاشیراز 29اردیبهشت که بابک جهانبخش اومده بوود رو بذآر ببین من همشو نمیخام حداقل فقط اون تیکه ای که اهنگ دوست دارم رو زنده اجرا میکنن تو رو خدا برای دانلود بذآر من فقط 20دقیقه اخربرنامه رو مخام همه جاگشتم هیچ جا نیس اگه بذآری یه دنیاممنونت میشمم میذآری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مانلی عزیز
مگه فیلمش رو نذاشتم؟
باور میکنی نمیدونم فیلماش رو گذاشتم یا نه ولی یادمه فیلمش رو آماده کرده بودم.چشم

ساحل یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام عزیزم میشه خواهش کنم برا دانلود اون کلاه قرمزی رو بذاری

؟؟؟؟؟

رضوی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد