سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

وبلاگ یک ساله شد.تولد خانم احدیت و دانلود خوشا شیراز

سلام دوستای خوبم

اول یه عذرخواهی بابت بدقولی که به بعضی دوستان داشتم باور کنین همه تلاشم اینه که فیلم هایی شما میخواین رو بذارم اما ...

یه خواهشم ازتون دارم لطف کنین ازم نخواین دانلود کامل فیلم ها و برنامه رو بذارم چون واسه اینکه همه بتونن راحت دانلود کنن مجبورم از یه سایت واسه آپلود استفاده کنم خب حجم فیلم هم بالاست حجم آپلودی هم زود پر میشه اگه بخوام هر دفعه برنامه ور کامل واسه دانلود بذارم دیگه حجمی واسه آپلود باقی نمی مونه خب؟

و باز هم تشکر از لطفی که به من و وبلاگ داشتین و دارین


امروز تولد این وبلاگه و الان یک ساله که من در خدمت هواداران خوب سید علی ضیا هستم و امیدوارم در این یک سال تونسته باشم قدمی هر چند کوچیک در راستای اطلاع رسانی و حمایت از فعالیت های هنری این هنرمند برداشته باشم.لطف کنین و نظرتون رو در مورد فعالیت یک ساله وبلاگ بهم بگین و نقاط ضعف وبلاگ رو هم بگین تا به من و وبلاگم کمک کنید مثل همیشه.


تولد  وبلاگ سید علی ضیا مبارک


از دوستان اطلاع پیدا کردم امروز تولد خانم احدیت مادر محترم آقای ضیا هستش از همین جا به ایشون و سید علی ضیا تبریک میگم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.الهی همیشه دلشون شاد باشه و خالی از غم...



خانم احدیت عزیز تولدتون مبارک



اما عکس و فیلم برنامه خوشا شیراز باحضور محمد سلوکی و جواد هاشمی:






خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی1............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی2............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی3............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی4............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی5............دانلود 


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی6............دانلود


خوشا شیراز با حضور محمد سلوکی و جواد هاشمی7............دانلود


اما یه نکته در مورد سایت  IRAN DATIS:

من میخوام یه گروه هواداران در اونجا ایجاد کنیم و ازتون میخوام که بیاین و عضو بشین من یک سری عکس و فیلم اونجا میذارم که در وبلاگم نیست در مورد سوال خیلی از دوستان که این وبلاگ تعطیل میشه باید بگم نه این وبلاگ و فعالیتش سر جاش هست و فقط میخوام یک گروه هوادار در شبکه اجتماعی ایران داتیس ایجاد کنم که خوشحال میشم مثل این وبلاگ همراهیم کنید.البته بعضی از دوستان اومدن و عضو شدن خیلی خیلی ممنونم ازشون. 

 

به زودی فیلم کامل برنامه دیدار با حضور کامران تفتی.....منتظر باشید

ممنونم از لطف همیشگی شما عزیزان


یاعلی



نظرات 17 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

عزیزم خیییییییییییییییییلی ممنون خیلی خوشحالم کردی ببخشید چند وقته مزاحمت شدم تولد خانم احدیت و قالب جدیدتم مبارک فقط یه سوال اونجاش که آقای ضیا به سلوکی گفت خانمت تحملت میکنه انگار کات شد ! چی جوابشو داد ؟ سوالش یه جوری بود که ادم کنجکاو میشه !

خواهش میکنم ببخشید که دیر شد...
راستش اونجای فیلم خرابه برای همین کات کردم خودمم نمیدونم چی میگن!
ممنونم که نظر گذاشتی

درسا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام .تو این یک سال من به وبت سر میزدم عالی بود بهت تبریک میگم.اگه لطف کنی اون برنامه مسابقه رولت خوری با فیتیله ها رو بذاری همچنین برنامه روز نیمه شعبان نیمروز رو خیلی ممنون میشم . اخه من ندیدم ولی تعریفشو خیلی شنیدم

مسعود چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

یه هوادار جان میشه بگی چجوری باید عضو شیم؟

شما که عضو شدی دوست عزیز اسم و ایمیلتون رو در کاربران سایت دیدم فقط ممنون میشم به گروه هواداران سید علی ضیا هم بپیوندید!
ممنونم از حضور گرمتون در وبلاگ و سایت

شادی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

تولد تولد تولدشون مبــــــــــــــــــــــــــــارک
.
وای زود تر ماه رمضون شه دیگه علی ضیا رو ببینیمش
.
یه چی بگم نگم نمیشه، اونایی که میگن ماه عسل واسه احسان علیخانیه یادشون رفته آقای احسان جای فرزاد حسنی اومد؟

ممنونم از حضورت شادی عزیز
بله حق با شماست اگه از اول تا آخر بخواد یه مجری باشه که دیگه نیازی به این همه مجری تو تلویزیون نیست یه روزی هم آقای ضیا میره و کس دیگه ای جاش میاد این واقعیت رو باید قبول کرد

ریحانه پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

ممنون از شما که اینقدر زحمت میکشید فقط نمیشه روز بعداجرا اقای ضیا عکساشونو بذارید نمیدونین کی میان مشهد؟توروخدا زود بگین؟

خواهش میکنم عزیزم
من تا جایی که بتونم عکس و فیلم از اجراهای آقای ضیا میذارم

الهام پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://havadar-seadealizia.blogfa.com

سلام سلام .............

منم تولدشونو تبریک میگم................

دوووووووستت دارم

سلام الهام عزیز
ممنونم از لطفت

آرتا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام عزیزم.تولدوبت مبارک باشه.همه چیز اینجا عالیه.من نمیدونم چجوری بایدعضو شبکه ایران داتیس بشم.میشه توضیح بدی؟ یه سئوال داشتم من دنبال فیلم دفتر خونه شماره13هستم توی یکی ازوبلاگ ها پیدا کردم ولی کامل نبود.شمانمیدونی ازکجا میتونم پیداکنم؟یه پیشنهادهم داشتم اگه تونستی فیلم جشن گلاب گیری رو واسه دانلودبذار.راستی من لینکیدمت اگردوست داشتی منوبلینک.www.artalovely1997.blogf.com

سلام آرتا جان
وارد سایت میشی و قسمت ثبت نام میری و عضو میشی یادت نره بعد از عضویت در سایت در گروه هواداران هم عضو شی.
راستش این سریال رو خودمم کامل ندیدیم شرمنده
با افتخارلینک شدی.ممنونم از حضورت و لطف شما

sepide شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ق.ظ http://pooriapoorsorkh-tak.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]((با اجازه خدا))[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

بنام خدای رمضان یا علی یا عظیم

به نام حضرت عشق... به یاد حضرت خورشید... اقتدا می کنم به مولایم حضرت ماه و قدم می گذارم به ماه مبارک رمضان

«با نیتی درست و دلی پاکیزه ، پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


سلام

کلوپ هواداران پوریا پورسرخ برای قشنگ شدن لحظه های آسمانی رمضان طرح ختم قرآن برگزار میکند

از تمام کسانی که تمایل به شرکت در ختم قرآن این ماه مبارک با اعضای این کلوپ دارند دعوت می نماییم تا

با ارسال نام خود و جزءانتخابی خود برای نویسنده وبلاگ به ما بپیوندند و از این سفره پربرکت آنها نیز

سهمی داشته باشند.

[گل][گل]

sepide شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ق.ظ http://pooriapoorsorkh-tak.blogfa.com

راستی تولد وبلاگتون وهمچین تولد خانم احدیت مبارک باشه ...ایشالله هم چرخ وب شما واستون بچرخه وهم سایه خانم احدیت سالیان سال بر سر خونوادشون باشه

واقعن در طول این یکسال خیلی زحمت کشیدید ..درسته دیر میومدین اما همیشه دست پر میومدین ...خیلی ممنون گذاشتن این همه فیلم کانورت کردنش و آپلود کردنش واقعن سخته من میدونم واز همینجا هم از جانب همه ازتون تشکر میکنم

ممنونم از این همه لطف و محبتت عزیزم

مسعود یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

خب عزیز من منم میخوام بدونم چجوری باید به گروه هوادارا ببیوندم

شما از قسمت بالای سایت برو تو گروه ها و بعدم گروه هواداران سید علی ضیا بعدم پیوستن به گروه,درست شد دوست عزیز?

مریم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام گلم.میشه بگی عکسارو چجوری میذاری تو وبلاگ؟

سلام مریم عزیز
آپلود میکنم دیگه

مریم دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

خب بعد از آبلود چیکار میکنی؟

آدرس عکس رو از جایی که آپلود کردی copy میکنی و در قسمت درج تصویر وبلاگت past میکنی و تصویر درج میشه

مریم دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

خب میشه بگی بعد از آبلود چیکار میکنی؟

فاطمه اعتمادی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون خوبه که زود زود اژ می کنی

سلام فاطمه جان
ممنونم از حضور گرمت

فایزه چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام من نمیدونم عضو هستم نیسام چجوریه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام فایزه جان
وارد سایت که شدی از طریق ثبت نام عضو میشی و بعد همک به گروه ملحق میشی.اگه سوالی داشتی حتما بپرس

نروینا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام ...............من خیلی دوستداشتم عضو بشم ولی هر وقت رمز رو می زنم می گه اشتباه ..............راستی یه خواهشی ازتون داشتم اگه میشه تو برنامه خوشاه شیراز بازیگران جوان ومعروف مثل سیاوش خیرابی یا فوتبالیست مثل اقای ارش برهای.....اخه من یه استقلالی دو اتیشه هستم خیلی ممنون میشم که اگه جوابمو بدین

نروینا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام ...من خیلی د وستداشتم عضو بشم ولی هی می نوشت رمز اشتباه اگه میشه تو برنامه خوشا شیراز فوتبالیست هم دعوت کنید ...................راستی من اسقلالی دواتیشه هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد