سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

خوشاشیراز و شب نشینی.....کجای زندگی...

سلام.... 

امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه 

 امروز براتون عکس و فیلم از خوشا شیراز و شب نشینی گذاشتم. امیدوارم خوشتون بیاد

  

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

دانلود بخشی از برنامه خوشاشیراز با حضور افسانه بایگان و سیاوش طهمورث....دانلود 

دانلود بخش هایی از برنامه شب نشینی با حضور امیرحسین رستمی و مجید واشقانی...دانلود 

دانلود بخشی از برنامه خوشاشیراز ویژه نوروز با حضور بهاره رهنما و فرزاد فرزین (به درخواست دوست عزیزم سارا)....دانلود 

  

 

کجای زندگی 
هوس کرده ام پشت سرم حرف بزنند برایم داستان بسازنند

اما پشت سر تو تنها آب بریزم تا زود تر برگردی

تا زود تر

کجای این داستان من می شود عاشق شد

جز همین لحظه جز همین لبخند جز همین...

جز همین که دستهایم را نمیگیری

آب های آزاد من را یاد خودم می اندازد که هر موجم صخره ای را می شکست

دیگر انگار نیستم

دیگر انگار گم شده ام

کجا یادم رفت که نازت را بکشم

که دستهایم را التماس کنم

که حالا مثل تو دیگر نمی بینم

دارم می ترسم از خودم  کنار این موج های شدیدی که صخره را ویران می کند

چشم هایم را کجا بشویم که شبیه تو ببیند

من باشم همان آب های آزاد

و تو...

و تو به من افتخار کنی 

 

سید علی ضیا(وبلاگ هستم) 

 

نمیدونم دوباره کی میام.شاید یه مدتی نباشم اما قول میدم با دست پر بیام... 

 

یا علی

دانلود برنامه شب نشینی

سلام دوستای خوبم

خوبین؟ 

همون جوری که قول داده بودم امروز فیلم برنامه اول شب نشینی با اجرای سید علی ضیا رو براتون گذاشتم.البته کامل نیست چون اگه بخوام کل هر قسمت رو بذارم حجم آپلودیم زود پر میشه و با مشکل مواجه میشم اما قسمت های جالب این برنامه رو براتون گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد 

تعداد دفعاتی که فیلم ها دانلود میشه با نظراتی که گذاشته میشه اصلا برابری نمیکنه با نظراتتون به من در بهتر شدن وبلاگ کمک می کنید این کمک و لطفتتون رو دریغ نکنید 

ممنون 

 

 

 

دانلود شب نشینی  1

 

دانلود شب نشینی  2 

 

دانلود شب نشینی 3

 

و این هم پشت صحنه این برنامه که در برنامه شب دوم پخش شد 

 

دانلود پشت صحنه   

 

 تقدیم به سید علی ضیا و همه هواداران خوبش: 

 

چه دعایی کنمت بهتر ازین که خدا پنجره ای رو به اتاقت باشد

 

 

یا علی

شب نشینی با اجرای سید علی ضیا

سلام دوستان عزیزم 

خوبین؟ 

همونطور که میدونین برنامه شب نشینی با اجرای سید علی ضیا از جام جم پخش شد 

امروز براتون عکس های این برنامه رو گذاشتم: 

 

 

ادامه مطلب ...

سرمایه محبت زهراست دین من...

 

 

سرمایه ی محبت زهراست دین من
من دین خویش را به دو دنیا نمیدهم
گر مهر و ماه را به دو دستم دهد قضا
یک ذره از محبت زهرا نمیدهم 

 

سلام دوستان عزیزم 

امیدوارم این روزا حال دلتون خوب باشه و این ایام رو به سید علی ضیا و همه شما عزیزان تسلیت میگم. 

 

دانلود بخش هایی از برنامه خوشاشیراز.........دانلود  

 

 عکس های این برنامه: 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 


 

 

  

 

 

یا علی