سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

گروه هواداران سید علی ضیا در شبکه اجتماعی فیس روز

سلام دوستداران سید علی ضیا

امیدوارم حالتون خوب باشه

یه خبر خوب دارم اینکه گروه هواداران دوباره راه افتاد.سایت ایران داتیس با تغییرقالب و تغییر نام به فیس روز راه اندازی شد.البته لازم به ذکر هست که کسانی که از قبل عضو بودن توسط مدیریت سایت دوباره عضو شدند فقط کافیه نام کاربری رو یادشون مونده باشه چون رمز عبور برای ورود به ایمیلشون فرستاده شده میتونن برن و از ایمیل خودشون ببینن در ضمن متاسفانه فعالیت های قبلی هم حذف شده که من شک ندارم دوباره میتونیم گروه رو فعال کنیم البته با لطف شما عزیزان

از همه کسانی که اومدن تو گروه و فعالیت کردن ممنونم و عذرخواهی میکنم.

منتظرتون هستم در گروه هواداران سید علی ضیا در شبکه اجتماعی فیس روز


همین الان برید و عضو شید....................شبکه اجتماعی فیس روز


منتظرتون هستم خیلی زیاد


یا علی


نظرات 36 + ارسال نظر
مهساکریمی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام هوادارجون مرسی ازاطلاع رسانیت من رفتم سایت فیس روز رمزعبور و نام کاربری میخواد منظورازاین دوتاچیه؟؟ نفهمیدم نتونستم عضوبشم

سلام مهسا جان
درسته ولی پایین تر یه کادر هست که توش نوشته "در کمتر از یک دقیقه عضو شوید" روی اون بزنی میری قسمت عضویت و بقیه مراحل...

elnaz چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://mikessi.blogfa.com

درود من خارج ایرانم اصلا ندیده بودم برنامه هاو .... الهی چقدر قشنگه نازه دوست داشتنی هست . عاشق صداش برنامه هاش و خیلی دوستش دارم . الناز اسکاندیناوی

ممنونم الناز عزیز از حضور گرمت

محدثه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام هرکاری کردم نتونستم عضو بشم میشه کمکم کنی.....راستی عکسای خوبی بود ممنونننننننننننننننننننن

سلام محدثه عزیز
خب مشکل کجا بود؟
باید بری روی "در کمتر از یک دقیقه عضو شوید" کلیک کنی و بعدم مراحل عضویت رو بگذرونی.مشکلت کجا بود عزیزم؟

عرفان چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://ذشذشنتشاشدذشناسا292.ذمخلبش.زخئ

سلام من عرفان ندیر وبلاگ های
babakjahanbakhsh29.blogfa.com
babakjahanbakhsh292.blogfa.com
erfanweblog.blogfa.com
banersazsari.blogfa.com
هستم هر چهار وبم آبم یه سر بزن راستی برای تبادل لوگو هازری؟خبرم کن >راستی اگه بخوای بیا تو این وبلاگ اخریه و سفارش بده برات لوگو یا قالب یا بنر آنلاین بسازم حتما سر بزن و سفارش بده.

فانته مجری اینده پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

مر۳۰ راستی خواهشم چی شد؟مر۳۰ عزیزم که اطلاع داددی ممنون عضو میشم

خواهش میکنم.اگه منظورت تیتراژ ماه عسل هست با صدای حامد زمانی در پارت 10 دانلود فیلم بیست و نهمین ماه عسل گذاشته شده عزیزم که یه مقدار ناقصه به علت فیلمش که مشکل داشته

یه بنده خدا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلا خوبی؟

سلام.مرسی خوبم

هلنا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام مرسی به خاطر راه اندازی فیس روز راستی یه سوالی داشتم؟من توی فیس روز عضو ان ولی نمیدونم چه جور پست هامو اونجا بزارم چون من تا به حال اصلا پای اینترنت برای این جور کارا ننشستم بچه مثبتم دیگه چه کار کنم ممنون میشم اگه برام بگی اگه میشه به ایمیلم بفرست و بعدشم یه عرضی داشتم دوس دارم وبت برایتولد مجری خوبمون بترکونه ما هم حمایت میکنیم با تشکر یا علی

سلام هلنا جان
بله شما عضو هستی.وقتی وارد نمایه خودت شدی میتونی در قسمت فعالیت ها مطلبت رو ارسال کنی.اگرم خواستی در گروه خاصی مطلب ارسال کنی باید وارد صفحه همون گروه بشی
یا علی

سیده زهرا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام من هفته قبل که پدر اقای ضیا تو بیمارستان بستری بودن زنگ زدم وحال ایشون روپرسیدم خداروشکر این هفته هم تاحالا خبردارم حالشون خوبه.امیدوارم که به بهبودی کامل برسن.

مهسا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری منم دارم یه وب درست میکنم راستش یه کمکی میخواستم چطوری میشه فایلهای صونی یا تصویری رو برا دانلود تو وبم بذارم؟
چطوری این بخشها رو در ادامه مطلب بذارم؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنی. خیلی بهم لطف میکنی .ممنون از شما

سلام مهسا جان
خب نمیدونم از کدوم سرویس وبلاگ دهی استفاده کردی!
برای فایل های صوتی . تصویری باید اول آپلودشون بکنی و بعد از قسمت ارسال لینک اونا رو در وبلاگت بذاری

زهرا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام دوستم اخه ثبت نام و عضو شدن خییلی سخته من هر کاری کردم نشد میشه راهنماییم کنی لطفا ؟؟؟؟ اخه منم میخوام عضو شم...

سلام زهرا جان
مشکلت چی بود عزیزم که نتونستی عضو شی؟
باید روی "در کمتر از یک دقیقه عضو شوید"‌کلیک کنی و بعد مراحل عضویت رو بگذرونی"

mojgan جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ق.ظ

سلام
خیلی خوشحالم که با وبلاگتون اشنا شدم
یه درخواست داشتم
امکان داره بخش های بیشتری از برنامه دیدار با حظور احسان حدادی بذارید؟
خیلی ممنون میشم اگه بذارید

سلام دوست عزیز
راستش من بخش های جالب این برنامه رو گذاشتم و بیشتر از این برام مقدور نیست
شرمنده عزیزم

ََآناهیتا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://صصص.شدشغخقیهش.ذمخلبش.زخئ

هوادار جون یه دنیا ممنون که لینکم کردی منهم با افتخار شمارو لینک کردم

آناهیتا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.anayordia.blogfa.com

وبم رو فارسی زدم ببخشید www.anayordia.blogfa.com

هلنا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام هر کاری میکنم وارد فیس روز نمیشم آخییییییییییییییی

سلام هلنا جان
مشکل چیه؟اول باید بری ایمیلت رو چک کنی شما که از قبل عضو بودی رمز جدید به ایمیلت فرستاده شده عزیزم

هلنا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام من رمز عبئرمو درست میزنم ولی هی میگه اشتباس تورو خدا کمکم کن یا علی

مهساکریمی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام هوادارجون رفتم (درکمترازیک دقیقه عضوشوید)رمزعبور میخواد اونجاواسه رمز چی وارد میکنیم؟؟

سلام مهسا جان
هر رمزی که میخوای وارد کن که از این به بعد باید با همون وارد شی

آرتا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

بااجازه خداسلام......... .خوبی عزیزم کلی دلم برات تنگ شده بودراستی اگه میتونی عکسهای امروزبرنامه خوشاشیرازهم بذار.خیلی خوب بود.مرسی..راستی آپم دوست داشتی سربزن.یاعلی

مهسا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام من از بلاگفا سرویس گرفتم.بعد از آپلود کردن چه جوری برا دانلود بذارمشون.؟منظورت از قسمت ارسال لینک چیه؟تو بخش مدیریت وبلاگم هست؟فکرکنم خیلی خنگم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

سلام عزیزم
در بلاگ اسکای یه قسمتی هست که روی اون بگیریم مینویسه درج یا ویرایش لینک اینو پیدا کن. جای ابراز نوشتنت باید باشه جای رنگ و خط و اندازه و ...
نه عزیزم اولش مشکله تا آدم یاد بگیره

غزل 14 ساله شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://ندارم

سلام میخواستم از شما تشکر کنم و یک سوال داشتم اقای ضیا سه شنبه رادیو جوان رفتند و خواحشا بخش هایی از برنامه دیدارو بزارید

سلام غزل جان
تا جایی که من میدونم نه بازم مطمئن نیستم عزیزم

فاطمه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام هوادارگل خوبی؟حال بابای دادشم چطوره؟راستی ممنون ازاطلاع رسانیت عزیزم

سلام فاطمه جان
خدا رو شکر خبر های خوبی هست از حالشون
مرسی از حضور گرمت

سحر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام ممنون از وبلاگ قشنگتون ببخشد چه جوری میتونیم به فیس بوک علی یریم میشه قشنگ قشنگ راهنمایی کنید ممنون میشم تو رو خدا درست راهنمایی کنید

سلام سحر جان
شما باید فیلتر شکن داشته باشی تا فیس بوک رو باز کنه
بعد کاری نداره توی گوگل هم بزنی فیس بوک علی ضیا میاره

هستی شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام میشه خوشاشیراز این هفته رو بذارید؟

مهرنوش شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.khodam77.blogfa.com

سلام
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

ســــلام دوســت عزیـــزم ..
آپـــــــــم ...
راجــــــــــع به عــــــــکس آخر حتــما نظر بده !!!!
منتـــظرتم

زلیخا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام
ممنون از اجراتون اما لطفا وقتی شعر میخونید(غزل)زیاد دستاتون رو تکون ندیدو خودتون رو پیش بعضی از مجریها(حسنی)دست کم نگیرید

مرضیه نوروزی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

آقای ضیا که انقدر خوب جواب این دوستان رو میدن پس چرا جواب ایمیل های بنده رو نمیدن؟؟؟؟

؟ چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام موفق باشید وامیدوارم همیشه سربلند باشی اگر شد به وبلاگ من هم بیا [گل]

حنانه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://ali-ziya1364.blogfa.com

سلام من یه وبلاگ دارم که فقط برای علی ضیا هست بیاین بهم سر بزنید.من لینکتون کردم لطفا شما هم منو با اسم دوستداران بهترین مجری دنیا سید علی ضیا لینک کنید ممنون

فاطمه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ http://darya_blue1993@yahoo.com

خیلی خوبیدعلی آقادوستون دارم شدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
به خدا

fati پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

مرc گلم عکسا خیلی باحال بود.بوووووووووووووووووس

خواهش میکنم.مرسی ار حضور گرمت عزیزم

ارام وباران چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

عکسای خوبی گذاشی .اگه دوست داری به وب ماهم سربزن.dobarehashghy

ارام سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.dobarehashghy.blogfa.com

وب شماهم حرف نداره دوست گلم.بازم سربزن اگه وس داری دوستم.

ممنون

تارا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

ماهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی گلم.

طاهره دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

با سلام من کسی بودم که برنامه ات نگاه می کردم من شاید سن مادر ت را داشته باشم بنابراین به عنوان مادر سید علی جان اول با مادرت مشورت کن بعد دختری رو گرفتار کن دخترها خیلی حساس هستند

ناشناس سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام .اینو که بهتون میگم بذارین تا همه دخترخانوم ها یی که میان به فیسروزتون هم ببینندوهم بخونن میخوام بگم شما دخترا مشکل وکمبودتون چیه آخه. بگین خجالت نکشین که به جای خدا نه تنها علی ضیا بلکه امثال علی ضیا ها شدن خداتونو از خدا م استغفرالله بیشترمیپرستیدشون و اسم خودتونو گذاشتین هوادار . خانومم آ.ضیا خدا داره از صد تاهواداربهتره شما ها دخترای هوادار برین فکری به حال خودتون کنین که بنده روبه جای خدا داری میپرستی مجری هایی همچون شجاعی مهر وغیره سی سال پیش مگه اینترنت و...بوده که به عنوان بهترینها مترح اندمگه دنیا چند روزه یا ضیا چقدر از پولاشو میخواد بهت تقدیم کنه باعشق بیچاره بدبخت فکرشم کردی که اون باحیا حتی اگه ببینتتم بهت نگام نمیکنه.من به عنوان یک دخترمسلمان برای خواهران به ظاهر مسلمانم متاسفم وبراتون آرزوی عقل سلیم رو دارم.انشاالله که آدم بشیم

سلام.این نظر رو تایید کردم نه به خاطر حرفی که زدید بلکه به خاطر این تاییدش کردم که همه اون دختر خانومایی که خیلی راحت در موردشون قضاوت میکنی آدمایی امثال شما رو بهتر بشناسن و بدونن یه همچین آدمایی هم هستن که هر چی تو فکرشون میگذره و نشونه ظاهربینی و کوته فکریشون هست رو به زبون میارن و جوری که دلشو میخواد رو همه برچسب میزنن....
من هیچ انتظاری از سید علی ضیا ندارم .هیچ هواداری هیچ انتظاری از هنرمند محبوبش نداره جز کار خوب و منم برای آقای ضیا آرزوی موفقیت دارم و خوشحالم که روز به روز داره موفق تر از قبل میشه.حالا اگه شما چشم دیدن موفقیت بقیه رو نداری مشکل خودته.به آقای ضیا و هوادرانشون هیچ ربطی نداره!!!
یه سوال واسه بقیه وبلاگ ها که به منظور حمایت از چهره های محبوب ساخته میشه سر زدی یا واسه اونام نظر گذاشتی.حتما کارت اینه که هر روز تو وبلاگ ها بچرخی و به قول خودت امر به معروف و نهی از منکر کنی.آره؟؟؟...
برای شما و امثال شما متاسفم.شاید شما از هنرمند یا ورزشکار مورد علاقه واسه خودت خدا میسازی که بقیه رو هم محکوم میکنی...
حتما همینطوره!!!
در ضمن املای ضعیفی داری!مطرح درسته نه مترح!!!
عیب کسان منگر و احسان خویش....

من از همه کسانی که به وبلاگم میان و نظرشون رو میذارن خواهش میکنم حتما نظرشون رو در مورد این نظر و جواب من بدن.ممنون

شقایق از زاهدان چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

دمت گرم خوب گفتی فکر کرده کی است من خودم میدونم این خانم محترم که امر به معروف میکنه کیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد