سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عید عاشقان مبارک

 

 

 

علی در عرش بالا بی نظیر است  
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟  

عیدتون خیلی خیلی مبارک  

 

اول از همه یه بخشی از خطبه غدیر رو که مربوط به ولایت و جانشینی حضرت علی (ع) هست براتون گذاشتم.دوست دارم اول از همه همتون  اینو بخونیدش

 

 

ای مردم،این آخرین باری است که در چنین اجتماعی به پا می ایستیم،پس بشنوید و اطاعت کنید و در مقابل امر خداوند پروردگارتان سر تسلیم فرود آورید،چرا که خداوند عز و جل صاحب اختیار شما و معبود شما است،و بعد از خداوند رسولش و پیامبرش که شما را مخاطب قرار داده،و بعد از من علی صاحب اختیار شما و امام شما به امر خداوند است،و بعد از او امامت در نسل من از فرزندان اوست تا روزی که خدا و رسولش را ملاقات خواهید کرد.

حلالی نیست مگر آنچه خدا و رسولش و آنان(امامان)حلال کرده باشند،و حرامی نیست مگر آنچه خداو و رسولش و آنان(امامان)بر شما حرام کرده باشند. خداوند عز و جل حلال و حرام را به من شناسانده است،و آنچه پروردگارم از کتابش و حلال وحرامش به من آموخته به او سپرده ام .

ای مردم،علی را(بر دیگران)فضیلت دهید.هیچ علمی نیست مگر آنکه خداوند آنرا در من جمع کرده است و هر علمی را که آموخته ام در امام المتقین جمع نموده ام،و هیچ علمی نیست مگر آنکه آنرا به علی آموخته ام.اوست«امام مبین»که خداوند در سوره یس ذکر کرده است:«و کل شیی ء احصیناه فی إمام مبین»،«و هر چزی را در امام مبین جمع کردیم».

ای مردم،از او(علی)بسوی دیگری گمراه نشوید،و از او روی بر مگردانید و از ولایت او سر باز نزنید.اوست که به حق هدایت نموده و به آن عمل می کند،و باطل را ابطال نموده و از آن نهی می نماید،و در راه خدا سرزنش ملامت کننده ای او را مانع نمی شود.

او(علی)اول کسی است که به خدا و رسولش ایمان آورد و هیچکس در ایمان به من بر او سبقت نگرفت.اوست که با جان خود در راه رسول خدا فداکاری کرد.اوست که با پیامبر خدا بود در حالی که هیچکس از مردان همراه او خدا را عبادت نمی کرد.اولین مردم در نماز گزاردن،و اول کسی است که با پیامبر خدا بود در حالی که هیچکس از مردان همراه او خدا را عبادت نمی کرد.اولین مردم در نماز گزاردن،و اول کسی است که با من خدا را عبادت کرد.از طرف خداوند به او امر کردم تا در خوابگاه من بخوابد،او هم در حالیکه جانش را فدای من کرده بود در جای من خوابید.

ای مردم، او را فضیلت دهید که خدا او را فضیلت داده است،و او را قبول کنید که خداوند او را منصوب نموده است.

ای مردم،او از طرف خداوند امام است،و هر کس ولایت او را انکار کند خداوند هرگز توبه اش را نمی پذیرد و او را نمی بخشد.حتمی است بر خداوند که با کسی که با او مخالفت نماید چنین کند و او را به عذابی شدید تا ابدیت وتا آخر روزگار معذب نماید.پس بپرهیزید از اینکه با او مخالفت کنید و گرفتار آتشی شوید که آتشگیره آن مردم وسنگها هستند و برای کافران آماده شده است 

  

 

این عید بزرگ رو به همتون تبریک میگم همینطور به سید علی ضیا

امیدوارم آقای ضیا امروز با حضورشون در وبلاگ به من و وبلاگم یه عیدی بده  

 

 عید غدیر در برنامه نیمروز:(بخش ابتدایی برنامه)  

 

 

زود زود میام با عکس های برنامه نیمروز و دانلود خوشا شیراز 

 

یا علی

 

  

 

 

فیلم و عکس نیمروز در 26 شهریور


سلام دوستان گلم 

گفتم زود میام خدا رو شکر که بدقولی نکردم.امروز عکس و فیلم روز 26 شهریور برنامه نیمروز رو با حضور آرش برهانی گذاشتم ببخشید که با تاخیر شد.امیدوارم همتون بتونید فیلم ها رو دانلود کنید و از عکس ها و فیلم ها خوشتون بیاد. 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب این از عکسا حالا فیلم برنامه نیمروز با حضور آرش برهانی در 26 شهریور روز تولد سید علی ضیا مجری موفق و محبوب نیمروز: 

(برای دانلود روی عکس هر فیلم کلیک کنید) 

 

                               

 

 

                              

 

 

   اینم نیمروز در 26 شهریور که براتون در 9 فیلم  واسه دانلود گذاشتم. 

 

یا علی

تبریک عید قربان و عکس از سید علی ضیا

  
سلام دوستداران و هواداران خوب سید علی ضیا 

حالتون خوبه؟ نمیدونم چه جوری بابت این غیبت طولانی که داشتم ازتون عذر خواهی کنم. 

شرمنده تک تک شما عزیزان هستم.بابت نظرات قشنگتون که وقت نکردم بهشون پاسخ بدم ممنونم بابت حضور گرمی که در وبلاگ داشتین خیلی خیلی سپاسگزارم. 

میدونم دیر شده اما خیلی دوست دارم عید گذشته قربان را به سید علی ضیا و همه هواداران عزیزش تبریک بگم. 

عید قربان یعنی فدا کردن عزیزت در آستان عزیزترین...و گذشتن از همه وابستگی ها به عشق مهربانترین... 

 

  

خب حالا بعد از این همه مدت که نبودم میخوام جبران کنم شاید بشه یه کوچولو از محبت های شما رو جبران کرد..... 

چند تا عکس از سید علی ضیا میذارم مربوط به برنامه نیمروز و خوشا شیراز که تو همین یکی دو روز کاملشون میکنم.فیلم هایی از نیمروز و خوشا شیراز رو هم  آماده کردم که حتما به زودی در وبلاگ قرار میگیره. 

 

 

 

 

 

   

  

میدونم عکسای امروز خیلی کم بود ولی شک نکنید به زودی عکس ها و فیلم های اختصاصی هر برنامه رو میذارم. 

یا علی