سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

به توکل نام اعظمت حضرت آغاز....بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان گلم  

حالتون خوبه؟ 

حتما نیمروز رو دیدین که آقای ضیا خوش خبری دادن که نیمروز در ماه رمضان هم پخش میشه.من شخصا خیلی خوشحال شدم.دست بچه های نیمروزی و مدیران شبکه 3 درد نکنه.ممنون 

 

 

امروز واسه تنوع میخوام یادی کنم از برنامه گزینه جوان با مجری خوبش سید علی ضیا

با چند تا عکس شروع میکنم. 

 

 

   

 

    

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

  

 

و حالا چند تا عکس از برنامه جذاب نیمروز  

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یا علی

میلاد منجی بشریت مبارک ....... و چند عکس از نیمروز

 

  

 

 شد نیمه ی شعبان و جهان گشت جوان  

 از مقدم پاک آن ولی سبحان  

 آن پرده نشین کاخ وحدت امروز  

 بنمود رخ از پرده و گردید عیان   

 ولادت امام زمان(ع) رو به سید علی ضیا و همه هوادارانش تبریک میگم. 

 

  

 

سلام هواداران گل علی ضیا 

 

امروز به درخواست دوستان عزیز چند تا عکس از برنامه نیمروز گذاشتم. امیدوارم خوشتون بیاد.فقط نظر واسه عکس ها یادتون نره.

  

 

 

 

 

 

    

 

  

  

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

ممنون از حضور گرمتون. 

به سبک سید علی ضیا: الهی شادی هاتون کش بیاد مثل پنیر پیتزا...زیاد 

یا علی

نیمروز

سلام دوستان عزیزم 

امروز براتون یه قسمت از برنامه جذاب نیمروز رو گذاشتم .همون قسمت مچ انداختن علی ضیا که دکور برنامه رو میشکنه

امیدوارم خوشتون بیاد 

فقط خداییش نظر یادتون نره 

هر قسمتی از نیمروز رو دوست داشتین بگین براتون بذارم  

 

 

 

  

 

مواظب خوبی هاتون باشین 

یا علی

به توکل نام اعظمت

سلام 

من یه هوادار از هوادارن علی ضیا هستم.این وبلاگ رو برای حمایت از هنرمند دوست داشتنی 

خودمون ساختم امیدوارم خوشش بیاد. 

امیدوارم بتونم با این وبلاگ یه قدم کوچولو در راستای اطلاع رسانی در ارتباط با فعالیت های هنری این هنرمند بردارم. 

نهایت آرزوم برای این وبلاگ اینه که روزی علی ضیا از وبلاگم دیدن کنه و امیدوارم روزی وبلاگم لیاقت این لطف آقای ضیا رو داشته باشه. 

علی ضیا هواداران زیادی داره و وبلاگ هایی هم که برای حمایت ازش راه اندازی شدن کم نیستن اما من این وبلاگ رو زدم چون شخصا برای شخصیت علی ضیا و علاقه زیادی که به اهل بیت(ع) به خصوص حضرت علی (ع) داره احترام زیادی قائلم. 

من در یکی از مصاحبه های علی ضیا خوندم که ایشون معتقد بودن 2 عامل ماندگاری یه مجری خدا و مردم هستند.ایشون اعتقاد دارن یک مجری خیلی باید حواسش به مردم باشه و به نظرم این فقط یه حرف نیست و این فاکتور باعث شده که علی ضیا هم مشهور باشه و هم محبوب. 

اجرای علی ضیا رو هم خیلی دوست دارم چون احساس میکنم به شدت صادقانه اجرا میکنه. 

براش آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.امیدوارم این وبلاگ رو ببینه وخوشش بیاد.  

 

دوستان گلم شما هم با نظرات قشنگتون همراهیم کنین.