سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

نیمروز با حضور گلاره عباسی و اندیشه فولادوند و جوونی خوشا شیراز

سلام دوستای خوبم

خوبین؟

فکر کنم این آخرین باری باشه که تو تعطیلات عید به وبلاگ میام.ممکنه یه مدت نباشم اما امیدوارم نظرات خوبتون بهم کمک کنه مثل همیشه....

این روزا زود به زود اومدم که شرمنده نشم اگه یه وقتایی دیر به دیر میام

      

جوونی 

 

تو انقدر باخودت خوبی من انقدر با تودر گیرم/که حتی لحظه رفتن نفهمیدی دارم میرم 


چرا اینجوریه دنیا میون گریه میخندی/چرا این ساعتا کوکند چرا چشماتومیبندی  


  یه شطرنجی زدم با تو حالا هر جا برم کیشه/چه شانسی داره اون شاهی که مات اسب تو میشه 


تو این شب باورت میشه به فکر روز آینده ام /اگه ابری شده دنیات من از ماه تو شرمنده ام  

 

برای اخر قصه ات نه دیوم کن نه غولم کن /جوونی جاهلی داره

                               همینجوری قبولم کن

  

 

  

   

خوشا شیراز و شعر جوونی سید علی ضیا....دانلود   

  

  

  

  

  

  

  

  

  

نیمروز با حضور اندیشه فولادوند1......دانلود  

نیمروز با حضور اندیشه فولادوند2......دانلود

نیمروز با حضور اندیشه فولادوند3.....دانلود

  

 

   

   

   

   

  

نیمروز با حضور گلاره عباسی1......دانلود

نیمروز با حضور گلاره عباسی2......دانلود

نیمروز با حضور گلاره عباسی3......دانلود

پیشنهاد میکنم اگه این2 برنامه رو ندیدین حتما دانلود کنید برنامه های خوبی بودن....یادش بخیر

خب پس فعلا خداحافظ

منتظر نظرات قشنگتون هستم....

یا علی

برای همیشه بودنت....

برای همیشه بودنت

همین کافیست

که در شهری زندگی میکنم که برای دیدن ابی اسمانش باید دعا کرد

دعا کرد که باران بیاید و اسمان ابی شود

هوا بسیار الوده است

اما دلها بیشتر

دلم گرفته که رفاقت های که ندیده ام

از لبخند های که مصنوعی ایست

از جهنمی که نام دیگر زمین است

دلم گرفته از روزگار بی مولا که اکسیژن هم فروشی شده

دلهره ی این روزها که میگذرد

و معلوم نیست کجاست

نیست

دلهر ه ی نبودن استادی که پناهم است

دیوانه ام کرده

خدایا

تو محافظ بنده ی خوبت هستی

دلهر ه را از من بگیر

(www.hastaam.blogfa.com) سید علی ضیا

    

 

سلام دوستان عزیزم  

خوب خوبین؟

 امیدوارم تعطیلات بهتون خوش بگذره و شاد شاد باشید...  

 

 

 

 

 بخش ابتدایی قسمت آخر نیمروز................دانلود کنید 

 

 

 

 

  

 

 

صحبت های سید علی ضیا و بخش پایانی قسمت آخر نیمروز ..........دانلود کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

شعر خوندن سید علی ضیا و میلاد کی مرام............دانلود کنید   

 

 

 

 

فوتبال دستی بازی کردن سید علی ضیا و سید مهدی رحمتی.........دانلود کنید

 

 

 

بخش هایی خوشا شیراز با حضورمحمدرضا فروتن.....دانلود کنید 

 

امیدوارم از عکس ها وفیلم هاخوشتون بیاد...فعلا

  

  

یا علی

سال نو مبارک

 

  

 

 

از چشم هایت هرچه بگویم عجیب نیست

 
سرزمین من همین لبخند های توست که میانه ی جز و مد نگاهت گیر میکند

نمیداند بیاید یا برود

باشد یا نباشد

بخندد یا...

یا...

یا...

بخندد

احساس روزهای پیری در نگاهم موج میزند

دیگر لبخند هایم طعم جوانی نمیدهد

دستم را بلند میکنم

و صدایم را هم...

تو میدانی که باید...

هر بار نام اعظمت را برده ام شده است

این بار یا میشود

یا...

یا...

یا میشود

این دل به هیچ صراطی مستقیم نیست

یه هیچ لبخندی جز تو خودش را نمیفروشد

سال نو ات مبارک

امسال بر من بخند تا بهار شود 

  "سید علی ضیا "

  

 

  

پیام نوروز این است: دوست داشته باشید و زندگی کنید زمان همیشه از آن شما نیست...

امیدوارم همیشه دلتون بهاری باشه 

 

 

یا علی