سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

ماه خدا...ماه عسل...ماه رمضان

   

 

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری 

  

ماه مبارک رمضان ماه خدا و ماه دلدادگی بنده به معبود رو به همه تبریک میگم.

امیدوارم در این ماه پر خیر و برکت همه بتونن به خدا نزدیکتر بشن حتی اگه شده یه قدم! 

 

از فردا برنامه ماه عسل شبکه 3 ساعت 19:15 یادتون نره! 

 

به قول آقای حامد جوادزاده: (وبلاگ نوشته جات)

1- این روزها حال و هوای نیمروز دارم

2- برای علی ضیا دعا کنید ماه عسل رو خوب اجرا کنه

3- برای احسان علیخانی دعا کنین اتفاقات بهتر از ماه عسل براش بیافته

 نکته: برای دعا کردن، این دوتا رفیق از همه ارجح ترن

 

به نظر منم مهم نیست ماه عسل امسال با اجرای چه کسی روی آنتن بره مهم اینه که واسه موفقیت هر دوشون دعا کنیم....یه کم فکر کنین.....این قشنگ تر نیست؟!  

امیدوارم برنامه ماه عسل امسال مثل سال های گذشته موفق و پربیننده باشه و شاهد بهترین اجرای سید علی ضیا باشیم.براش دعا کنین.

 

و امیدوارم بتونم عکس و فیلم برنامه ماه عسل رو هر روز بعد از پخش برنامه براتون بذارم.برای منم دعا کنین.

راستی گروه هواداران سید علی ضیا در IRAN DATIS رو یادتون نره...حتما فعال تر از قبل میشه البنه به لطف دوستان. 

 

یا علی

نظرات 21 + ارسال نظر
شادی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
احسان علیخانی به ما چه خودشو طرفداراش دله علی ضیا رو خون کردن شنیدی صداشو که حرف میزنه؟ ببین چیا میگه ببین چقد غم داره تو صداش
.
فرزاد حسنی بپچاره رو با چرب زبونی هاش زد کنار اون موقع طرفداراش نبودن که از این حرفا بزنن
.
دوستان وقتی احسان خانتون تهیه کنندگی یه فیلمو واسه شبکه 2 گرفته چطوری میخواد 1ماه فیلمو ول منه بیاد برنامه داشته باشه؟ درضمن وقتی واسه عید رفت شبکه 2 حتما مشکلی بوده دیگه یا خودش نخواسته همکاری کنه یا شبکه 3 ازش نخواسته،

کوثر شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://kowsar-k-77.blogfa.com

سلام... خوبین؟؟ خوشین؟؟ سلامتین؟؟ چه خبرا؟؟
راستی یه سوال مدیر این وبلاگ کیه؟؟ هرکی هست بهش تبریک میگم واقعا وبلاگ خوبی داره!
امروز حتما حتما برنامه رو نیگا میکنم/ ولی نه! خدای من!‌ یه ربع از برنامه رو به خاطر این کلاس زبانم ازدست میدم!
این روزای اول ماه رمضون چقد سخته روزه گرفتن هنوز هیچی نگذشته یه عالمه گشنه م شده!!
راستی مدیر وبلاگ! به وبلاگ منم سر بزنی حتما باشه؟؟ تو قسمت نظراتم، نظرتو راجع به وبم بگو...!
مرسی
خداحافظ

سلام کوثر عزیز
ممنونم از حضور گرمت

مریم شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام هوادار جان خوبی:ممنونم از اطلاع رسانیت
میشه اگه میتونی فیلما و عکسای برنامه رو بذاری؟اخه من نمیتونم ببینم
خیلی هم دلم میخواد ولی نمیتونم
واقعا اعصابم ریخته بهم
تو روخدا
من امیدم به شماهاست که وبلاگ داریداگه میشه حتما برنامه روز اولشو بذار چون به نظر نقطه طوفانی شروع برنامه همین روز اوله
که خیلی هم حرف و حدیث پشت سر علی و احسان هست
خواهش میکنم

سلام مریم عزیز
چشم من سعی میکنم عکس و فیلم رو بذارم.ممنونم از حضور گرمت

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

سلام
آپم....
(به میهمانی بزرگی دعوت شده ایم...)

m شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

چند خطی برای علی ضیا(براستی حسادت ارامش بر هم زن است)
سلام
اگر در همه جای دنیا مردم در جای خودشان که البته شایسته ی انهاست می ماندند به راستی چقدر همه چیز زیباتر می نمود.شما هنوز برنامه ی ماه عسل را روی انتن نبرده اید اما بطور حتم در این برنامه که کاملا نمایان است دوئل مصرانه ی شما با جناب اقای علیخانی به حسادت اشکارانه ی شما که مانند عقده ای پس از موفقیت مطلق ایشان در سال گذشته بر روح شما جای گرفت و بالاخره سر باز کرد,برمیگردد,موفقیتی بدست نخواهید اورد.البته از ان جهت که روحیه ی شما کاملا به همان دوران کودکیتان میماند و به ان جهت بیشتر سوق دارد تا کمال و بلوغ,جای تعجب نیست که واکنشتان در برابر ان تمجید ها از جناب اقای علیخانی در سال گذشته و ان پیامک های تحقیرکننده در مورد شما که به برنامه ی نیمروز داده شد ,این باشد.سرنوشت اعمالی از روی حسادت از قبل با قلم شکست نوشته شده است,شما برنامه را با امید کسب اعتباری که برای جناب اقای علیخانی بدنبال داشت به تاراج برده اید اما دریغ ازاینکه درخشش برنامه وابسته به درخشش ایشان بود نه بالعکس,پس شما تنها به حسرتها یتان می افزایید و بیشتر از دیدگان مردم تنزل می کنید و ناخواسته به ارزش جناب اقای علیخانی و احترام مردم نسبت به ایشان می افزایید.براستی این از محاسن دنیاست که تلاشهای افراد حسود نتیجه ی عکس می دهد.

چند خطی برای m
بله درسته به راستی که حسادت آرامش بر هم زن است
انگار آرامش شما بیشتر به هم ریخته!!!!

آرتا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

ایشالاهمه موفق باشن.منتظرعکسهای خوبت هستم عزیزم.

انشاا...
ممنونم از حضور گرمت آرتا جون

هاله یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام
من که از اجرای علی ضیا تو برنامه ماه عسل خوشم نیومد جنس اجرای ایشون برای برنامه های شاده نه برنامه برای ماه رمضان. امیدوارم از این به بعد تو انتخاب اجراها دقت بکنند و اجرای هر برنامه ای رو برای رو کم کردن به عهده نگیرند چون وجه شون و خراب می کنند. من از طرفدارهای ایشون هستم و امیدوارم در کارهاشون موفق باشند. این یک انتقاد بود

سلام هاله عزیز
ممنونم از حضورت و نظری که گذاشتی

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

سلام... با عنوان مقاله ی تبیان زنجان
آپم... منتظر حضور گرمتون هستم[قلب]

سارا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

من یکی از طرفدارای علی ضیا هستم
ولی اگه برنامه در حد نیمروز باشه.واااااقعا چرا اجرای
ماه عسلو قبول کرد؟؟؟
برنامه ی دیروز افتضاح بود.آهنگ مسخره,دکور پر زرق و برق
از همه
بدتر مهمونای برنامه.مثلا طرفو دعوت کرده بودن که ادای مهمونای احسانو در بیاره؟؟؟

پس شما طرفدار برنامه هایی در حد نیمروز هستین نه علی ضیا!!!

Nafas یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://gurestane-gham.blogfa.com

سلام.سید علی از صمیم قلب برادرانه دوستت دارم.دیشبم عالی برنامه ماه عسل و اجرا کردی.خیلی خیلی خوشحال میشم اگه بیای وبم و کامنت بزاری.منتظرحضور گرمت هستم. یاحق...

سلام دوست عزیز
امیدوارم آقای ضیا نظرت رو بخونه و حتما به وبت سر بزنه
ممنونم از حضور گرمت
یه هوادار

زهرا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

احسان تدارکات ماه عسل رو بعد از عید دیده بود. 15 تا از مهمونام هماهنگ بودن. علی ضیا با این نابرادری که در حق احسان کرد فقط خودشو خراب کرد. ماه عسل در حد ضیا نیست. امیدوارم قسمت اول رو دیده باشید (اونم درست و از نگاه ماه عسلی) اگه علی ضیا می خواست برنامه بذاره حد اقل اسمشو عوض می کرد. خدا وکیلی کجای این برنامه در حد ماه عسل بود. کلاهتون رو قاضی کنید و بعد درست نظر بدید نه از سر بغض و کینه. من علی ضیا رو و اجراش رو دوست داشتم اما الان با این کاری که کرد باید جایزه ی خوش غیرتی بهش بدن. نامردی نامردیه دوستان.

آره قسمت اول رو دیدم و حسابی هم خوشم اومد.حرف نداشت برای اولین روز عاااالی بود و جای کار داره تا آخر رمضان بهترم میشه شک ندارم آقای ضیا بهترین اجراش رو به نمایش میذاره

کیان یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://aliziya64.vcp.ir

برنامه ی امروز عااااااااااااااااااااااللللللللللللللییییی بببببببوووووووووودددد
حرف نداشت
محشر بود
اگه ندیدین تاصد سال دیگه از ماه عسل امسال تعریف میکنن
راستی به منم سر بزنید خوشحال میشم

اخر لینک هم یک ir بزارید تا بره تو سایت من

میخوام همه ببینن علی ضیا چقدر طرفدار داره

بترکونید ها

دمتون گرم

ممنونم از حضورت کیان عزیز
حتما میام
دوستان همه برای حمایت از علی ضیا بترکونیدها

دینا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

ای خدا انقد این طرفدارای علیخانی راضی به اجرای علی ضیا نبودن دیدین چی شد؟
پشه چه گیری بهش داده بود رفت رو دماغش نشست خیلی جالب بود خنده شم نگرفت

مثل اینکه شما بیشتر از پشه گیر دادین نه؟!!!!

هانی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

واقعا علی ضیا اجرای خوبی داشت اینو از ته دل میگم.واقعا مجری خوبیه.امیدوارم موفق باشه.
راستی مدیر وبلاگ کیه؟

ممنونم هانی عزیز از حضورت
من مدیر وبلاگ هستم:یه هوادار

سارینا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام به همه طرفدارای احسان جان بنظر من یه ادم لوس مزخرف احساساتی نمیتونه جای یه مجری باحال و پر طرفدارو بگیره درسته اگه علی ضیا نبود یکی دیگه جاش میومد و اجرا میکرد ولی در عوض این همه فحش پشت سرش نبود بس نبود نیمروز گزینه جوان خوشا شیراز جام جم دیگه حالمون داره ازش بهم میخوره دیدید افشانی هم اومد ولی نتونست جای احسان رو بگیره فقط دعا میکنم برای عید ببینیمش دیدید وقتی یه سوره یایه شعر میخونه میره تو حس همش کشکه همش جست همش عداست این که معلومه احسان هرجا باشه موفق چون ادم موفقیه تازه شبکه سه تدلشم بخواد احسان بیاد برنامه اجرا کنه بنظر من ماه عسل دزدیده شد اخه تورو خدا نگاه بااجازه خدا هم شد اسم برنامه ایشالا علی ضیا تو برنامش یه سوتی بزرگ بده ایخدا حق رو به حق دار برسون ما فقط با ماه عسل احسان گشنگی و تشنگی یادمون میرفت ولی حالا - بیندعه های ماه عسل امسال به زور به یک درصد میرسه حابلا هی زور بزن لوس نونور

سلام به همه طرفدارای احسان جان
شکی نیست که حق یه حق دار میرسه بشینید و تماشا کنید تا آخر برسین به اینکه حقی از کسی گرفته نشده و علی ضیا به ناحق اجرا نمیکنه

شادی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

ماه عسلی که اون آقا اجرا میکرد چه فرقی با امسال داره البته فرق بزرگ اینکه خیلی بهتر شده
و اینکه بله هرکی باید هرجا که لیاقتشو داره باشه که اون آقا لیاقت اینو نداشت که امسال مهمون خونه هامون باشه
و فکر کنم که تو این ماه باید طوری مهمون دعوت کنن که جو تا حدودی معنوی باشه و این حرف کاملا غلطه که مهموناش مثل مهمونای اون آقاست چون علی آقا فقط تصمیم گیرنده نیس و مهمونا باید به برنامه بخورن
خانوم زهرا دم از برادری زن احسان خانتون جای فـــــــــــــرزاد حسنــــــــــی اومد
دلیل نمیشه همه برنامه ها رو اون آقا اجرا کنن
علی ضیا مگه واسه اسم تصمیم میگیری؟ مثل بعضیا نیس تو همه چی دخالت کنه

فرزاد حسنی ....احسان علیخانی....علی ضیا ....و....قرار نیست اول تا آخر یه مجری باشه یه روزم میاد که یکی دیگه بیاد جای علی ضیا و ماه عسل رو اجرا کنه!بله من موافقم شادی عزیز

امیر دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://chavoshiahang.mihanblog.com/

موافقی تبادل لینک کنیم؟

علیرضا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

امیدوارم به زودی انعکاس این افتضاح آقای ضیا در مجلات و رسانه ها جواب همه شبهات رو بده تا شاید یه کم وسعت دید پیدا کنید و بتونید بفهمید که احسان علیخانی اگر جای فرزاد حسنی رفت ازش اجازه گرفت و سر خود نرفت این آقای ضیا داره داد می زنه به زبون بی زبانی که نمی تونه اجرا کنه ناهمامنگی پشت صحنه رو ندیدید یا اون مگس یا اون بگو مگو راجع به کولر با اون آقای شیخ و یا مفرد خطاب کردن یه مادر شهید بدون پیشوند یا پس وند حقا که طرفدارای ضیا آدم ها ظاهربینی هستن و معلوم نیست دنبال تیپ یا چیه این آقا هستن؟؟چرا نظر قبلی من رو تایید نکردین؟ترسیدین که هواداراش بپرن؟ما می دونیم واسه چی می گیم علیخانی باید باشه واسه نفس گرمش که همه رو مجذوب می کنه و شخصیت بی ریاش شما چی؟؟؟؟؟

عجله نکن دوست عزیز دوستان میدونن من چون بعضی اوقات وقت ندارم نظرات رو یه کم دیر تایید میکنم!

ما هم میدونیم چرا علی ضیا باید باشه من شخصا علی ضیا رو قبول دارم به خاطر توکلی که به نام اعظمش داره برای یا علی گفتنش برای صادقانه اجرا کردنش برای ارادتش به اهل بیت نه به خاطر ظاهرش...انگار شما ظاهر بین هستین نه ما!!!

بیتا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

بابا هیچکسی به احسان علی خانی واسه برنامه ماه عسل نمی رسه
البته اقای ضیا خدایی خیلی خوب کار میکنه ولی .....

ممنونم بیتا جان از نظرت
ما هم حرفمون همینه آقای ضیا همه تلاش خودش رو میکنه تا مردم برنامه ماه عسل رو دوست داشته باشن ما نگفتیم علی ضیا بهتر از احسان علیخانی اجرا میکنه به نظر من هر کدوم اجرای خاص خودشون رو دارن و طرفدارای خاص خودشون

سماء چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام
بله ممنون از برنامه خوب خبری تون اگه تو ماه رمضون چیزی یاد نگرفتیم حداقل یه چیزی از ماهواره امید یاد گرفتیم واقعا مرسی

سماء چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

کاش میشد قدر آن چیز هایی رو که داریم بدونیم ؟ داداش علی ماه عسل و هواداراش به کنار چرا خودتو درگیر این همه حاشیه کردی ؟دیگه نصف طرفدارات چشم ندارن ببیننت؟!

سماء عزیز من قبل هم گفتم این نصف هوادارایی که میگین هوادار نبودن همون بهتر که چشم ندارن آقای ضیا رو ببینن....
هوادار یعنی همیشه هوای آقای ضیا رو داشتن نه تو این موقعیت اونو تنها گذاشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد