سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

خوشاشیراز

سلام هواداران عزیز سید علی ضیا

امیدوارم حالتون خوب باشه 


 عکس های برنامه خوشاشیراز و بخش هایی از این برنامه:








بخش هایی از برنامه...............دانلود



راستی به امین زندگانی و الیکا عبدارزاقی عزیز هم تبریک میگیم امیدواریم در کنار هم خوشبخت بشن


یا علی

نظرات 40 + ارسال نظر
فانته یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

یه هوادار جونم بهترین مزیت وبلاگت اینه که این فیلم هارو واسه دان میزاری برا همینه که این همه بهت سر میزنم دیگه ....چی داداش......مر۳۰ بابت عکسا و فیلم حسابی شرمنده

ممنونم فاتنه عزیز از حضور گرمت و لطفت.خواهش میکنم

هلنا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام یه هوادار عزیز من یه فیلم دارم که میخوام برای یه ایمیل بفرستمش ولی gmailهست و نمیدونم چطور بفرستم از طریق gmail اگه میشه راهنمایی کن مر30 یا علی

سلام هلنا جان
فکر نمیکنم فرقی داشته باشه

مهساکریمی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام هوادارجون مرسی بابت عکساعالیه

سلام مهسا جان
ممنونم از حضور گرمت

باران یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون عالی بودن
درپناه حق
یا علی

سلام باران عزیز
ممنونم از حضور گرمت

هستی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://hastaam-2.blogfa.com

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری...

غزل 14 ساله یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://ندارم

سلام خیلی ممنون که به حرف ما گوش میدید و خواهشا عکس های دیدار 18 و 19 شهریور رو بزارید

سلام غزل جان
چشم میذارم

hamraz یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
چطوری وارد صفحه فیس بوک اقای ضیا میشی؟من فقط یکباراونم خیلی اتفاقی تونستم وارد بشم؟میشه بهم بگی؟اینم ایمیلمه اگه خواستی بهم میل بزن.
Hamraz_71@yahoo.com

سلام دوست عزیزم
اگه فیلتر شکن داشته باشی دیگه کاری نداره توی گوگل هم بزنی میاره

فاطمه۱ یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام من یه چند روزیه که از مشهد اومدم دلم خیلی واستون تنگ شده بود- خیلی خوشحالم که حال پدر اقای ضیا هم خوب شده- راستی میخواستم به دوست گلم مهسا کریمی بگم که برنامه رادیویی اینجا شب نیست رو میتونی روی موج fm 89.0 بشنوی البته توی بعضی استانها روی موج fm 88.0 هم میگیره

سلام عزیزم
مرسی از لطفت و کمکت

نازی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

مثله همیشه عالی بود

ممنونم عزیزم از حضور گرمت و لطفت

یه بنده خدا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام خوبی؟برنامه جمعه خیلی خوب بود....من خانم مهین ترابی را خیلی دوست دارم
راستی کم پیدایی دیر به دیر اپ میکنی
ایشالا همیشه موفق باشی

سلام دوست عزیزم
بله خیلی برنامه خوبی بود.خانم مهین ترابی خیلی دوست داشتنی و نازنین هستن
دیگه کمتر میشه بیام از اول مهر که فکر نکنم بتونم سر بزنم به وبلاگ.مرسی عزیزم

سارا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ http://faghat-amin1994.blogfa.com

سللام.ممنون دانلوداین برنامه گذاشتید.من وب برای امین زندگانی دارم میخواستم اجازه بگیرم که میشه ازاین کلیپ تووب البته باذکرمنبع استفاده کنم؟من قبلاوب شمااومدم فکرکنم نظرم گذاشتم اماجواب ندادید.من نمیدونم کلیپ نیمروزتووبتون گذاشتیدولی کلیپ روزمادرکه مادرعلی ضیامیادوغافلگیرمیشه دارم.اگه احیاناخواستید.درخدمتم.فعلا.

سلام سارا جان
ممنونم از حضور گرمت

هستی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

ممنون که فیلمشو گذاشتی عزیزم

خواهش میکنم هستی عزیز.مرسی از حضور گرمت

هلنا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

چرا فرق میکنه نمیدونم چطور بفرستم مال خودم gmail هست نه مال اون

من خودم gmail دارم باید روی Attach a file بزنی بعد فایلت رو بیاری

مهسا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام یه قسمت به نام افزودن لینک داره همون جا بذارم؟
فقط همین کار رو بکنم کاربرا میتونن دانلود کنن ؟
چه جوری مث شما بخش های دانلود رو تو ادامه ی مطلب بذارم ؟؟؟؟ ممنون از راهنمایی هات ببخشید که این قدر اذیتت میکنم شرمنده به خدا.

سلام
آره عزیزم باید اول بنویسی مثلا دانلود بعد روی اون کلمه دانلود رو بگیری و بری قسمت ارسال لینک آدرس رو بذاری و هر کس بخواد دانلود کنه روی دانلود میزنه و صفحه اون آدرسی که گذاشتی باز میشه
تو بلاگ اسکای همون پایین صفحه ای داریم می نویسیم داره درج ادامه مطلب!

azal دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://razepenhan67.blogfa.com

سلام خیلی ممنون از بابت همه چی،فقط یه چیزی اون فیلتر شکن گفتی أکجا بیاریم اونو؟بعدم اینکهشمات رفیق شفیق آسیدی؟تولدش چیکار میکنی؟راستی یه عکس داشتم،یعنی خودم درستش کرده بودم میتونم برات بفرستم؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم.مرسی از حضور گرمت
نمیدونم دیگه اینو وارد نیستم باید دانلودش کنی و روی کامپیوتر نصب کنی!
اگه عکس یا تبریک یا هر هدیه قابل نمایش در وبلاگ دارین خوشحال میشم برام بفرستین عزیزم

مهسا کپل دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام امیدوارم که حاله دلتون حسابی خوب باشه. من تو فیس روز عضو شدم.ولی چجوری بیام تو گروه هوادارا علی ضیا؟چه فعالیتهایی بای انجام بدیم؟فقط باید عکس بفرستیم؟ممنون میشم راهنمایی کنی هوادار عزیز.

سلام مهسا جان
پایین صفحه یه قسمت نوشته گروه ها روی اون بزن و بعد برو گروه هواداران سید علی ضیا.هر فعالیتی که به گروه مربوط میشه و دوست داری نوشته.عکس و لینک فیلم و.......هر چی دوست داری
مرسی که رفتی عضو شدی عزیزم

فاطمه* دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://shogheparvane.mihanblog.com/

سلام ..
ممنون ازوبلاگ وعکسا وخلاصه ازهمه چی .....
ببخشید من قسمت آخرماه عسلوازکجامیتونم دانلود کنم ؟؟؟؟؟
حتما بایدتاقبل از 1 مهر داشته باشمش ....
شمادارین ؟؟؟؟؟! ....
ازسایت ماه عسل که چشمی آب نمیخوره اصلا کلا بیخیالش شدن ....
واقعاممنون میشم اگه راهنماییم کنید ...
مرسی
یاعلی :)

سلام فاطمه جان
در اخرین ارسال ها هست"بیست و نهمین برنامه ماه عسل"
مرسی از حضور گرمت عزیزم

azal سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ http://razepenhan67.blogfa.com

سلام،دادابگودیگه چیکاکنم؟واقعن اعصاب واسه آدم نمیذارین.به وبم بروبگوچون من دیگه دارم میرم بخوابم،مردم ازخستگی،تازه دندونم هم میدرده.یاشاسین.یاعلی مدد

KOSAR سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

سلااااااااااااام عزیزم مرسی ازاینکه فیلما رو واسه دانلود میذاری.راستی اگه میشه کلیپ حضور داداشم توجشن نفس رو واسه دانلود بذار اخه من موفق ب دیدنش نشدم.مررررررررررررسی گلم.

سلام عزیزم
منم موفق نشدم ببینم اگه پیدا کردم حتما
مرسی عزیزم از حضور گرمت

فانته مجری اینده سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

نیستی دیر به دیر اپ میکنی کجایی این جوری پیش بره وبلاگت هواداراشو ازدست میده و همه میرن پیش رها...

!!!

زهرا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

با سلام پیشاپیش تول دادا ضیا رو تبریک میگم.

غزال سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://ghazalezx.blogfa.com

سلام ی هوادار جوووونم نیستی!!!!!!!

سلام غزال جان
میام!

الهام سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://havadar-seadealizia.blogfa.com

ghazal سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ http://porazkhaaly.blogfa.com

.سلام اگه امکانش هست اون فیلم نیمروز که اقای روشن پژوه مهمونشون بودند و بزارید.

سلام عزیزم
اگه تو فیلمام داشتم چشم حتما

مهسا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام شما فایل هات رو تو پیکو فایل اپلود می کنی ؟؟؟
ما که میخوایم از این جا دانلود کنیم صفحه ی پیکو فایل میاد برای دانلودباید عضو بشم تا تو پیکو فایل اپلود کنم.

سلام مهسا جان
آره.برای استفاده از پیکوفایل فکر کنم باید در بلاگ اسکای عضو بشی
برو و تو بلاگ اسکای عضو شو تا از امکانات پیکوفایل استفاده کنی

نسترن چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام هوادار گل و گلاب کاشان!!!!
خیلی کم می نویسی هاااااااا!!!
یکشنبه تولد علی جون هستش!
می خوام گل بکاری!!!
خسته نباشی گلکم

سلام نسترن جان
یه کم این روزا درگیرم.چشم حواسم هست
ممنونم از حضور گرمت

سمانه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام به دوست عزیزم.عکسا مثل همیشه عالییه.ممنون که دالود برنامه هارو میذاریو شهادت امام صادق رو به همه مخصو صا سید علی اقای ضیا و شما دوست عزیزم تسلیت میگمیاعلی

سلام سمانه عزیز
ممنونم از لطفت عزیزم و حضور گرمت
منم تسلیت میگم

نیروانا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام وب عالی دارید شما نمیدونید چطور میشه تمام برنامه خوشاشیراز جمعه رو دانلود کرد ؟چون ندیدم حالم گرفتست

سلام نیروانا جان
نه متاسفانه من خودمم کامل ندیدم .ممنونم از حضور گرمت

مینا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://voorojakeghalbam1a.blogfa.com

سلام خوشحال بهم سر بزنید البته به دوتا وبم.
واگه پیام یا متنی درمورد تولدو برای تولد اقای ضیا دارید کامنت بزارید بااسم خودتون تو وبم ثبت میکنم.

http://naaafaaasaaam.blogfa.com
حتما بیاید و بهم سر بزنید منتظرتونم دوستان خوبم.
یادتون نره .
یکی از وب هام مربوط ومخصوص تولد اقای ضیا هست.
ولی شما تو هر کدوم که تبریک متن یا شعر در مورد تولد اقای ضیا بزاریدمن با اسم خودتون تواون وبی که مخصوص تولد هست درج مکنم.
تا دیر نشده همین الان سر بزنید.
مخصوصا شمایی که الان انلاین هستیید
منتظرتونم همین الان.منتظرتم دوست عزیز.

Fati پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

Salma...khaste nabashi havader...man vaghti be F.B miramo search mikonam,nemi2nam bayad koodoomesho entekhab konam??!!??!!...
age eshkali nadare rahnamayeem konin ta koodoomesho entekhab konam...merc

سلام عزیزم
یعنی چی کدومو انتخاب کنی؟
اگه منظورتون آدرسش هست اینه
www.facebook.com/pages/Ali-Zia/155149677833441

نفس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://ali-ziya.loxblog.com

سلام عزیزم ممنونم که لینکم کردی اونم با افتخار واقعا ممنونم عزیزم فقط ترو خدا عکس های دیدار رو بزار بازم ممنون میشم

سلام نفس عزیز
مرسی از حضور گرمت.چشم

باران شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://aramobaran.blogfa.com

اپم زودبیا[گل]

زینب یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

گاهی وقتابااینکه دلت پر از احساسه ولی دوست نداری خیلی مثل همیشه حرفای تکراری بزنی.

دقیقاالان یه همچین حسی دارم و فقط طی یک جمله به آقای ضیا میگم که

"سید خوب و دوست داشتنی ممنونم که به دنیا اومدی..تولدت مبارک"
از وقتی کم کم شناختمتون از بابت هم نسل بودن خودم و همسالام با شما افتخار میکنم و میگم آقا سید توانا و مهربون و نجیب و با ایمانی که نه تنها با بودنت افتخار و غرور رو برای پدر و مادر عزیزت و مردم خوب کاشان به ارمغان میاری بلکه برای همه ی ما هموطنانت مایه ی افتخاری...
افتخار میکنیم که فرزند امیرالمومنین (ع)همیشه تو مسیر راهی که میرفته دلش فقط به خدای خودش قرص بوده و با عزت و اراده راه خودشو ادامه میده...
یا علی زادروز شکفتن یکی از بهترین اولادت مبارک..

نروینا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

سسسسسلا م صد سلام به بهترین کسم.......دوستدارم یه عالمه اندازه یه قابلمه شوخی کردم نارحت نشو راستی تو مدرسه ما یه دختره هست که همیشه اخرکلاس جمله مواظب خوبی هاتون باشید رو میگه وبچه ها ریسه میرن ازخنده ببین با این حرفات چند نفر سرگرم میشن خخخخخخخخخخداحافظ به امد دیدار

زهرا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ

من عاشقه اقای ضیام .....ازت خیلی تشکر می کنم برای عکسا.

همشهری شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام اقای ضیا من شمارو کاشان دیدم وخیلی خوشحال شدم از شما خواستم با ما یه عکس داشته باشید ولی فکر نمیکردم شما قبول نکنید واین خیلی برا من گرون تموم شد من احساس کردم شما خیلی خودتونو گرفتین

گندم سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://shahchat.org

سلام عزیزم ...
بدو بیا شاه چت ، بهترین چت روم ، گرم ترین چت روم ، با بهترین امکانات ،
دارای شعبه ی دومی که ماننده فیس بوک هست ، با عضویت شارژ دریافت کنید...
بهترین چت روم فقط شاه چت
shahchat.org

لیلا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://dedaredost70.blogfa.com

سلام بچه ها به وبلاگ منم یه سر بزنید.مرسی

کیمیا جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ق.ظ

سلام:قربونت برم با این سایتت.....چراآپ نمکنی این بدبخت رو؟؟؟؟؟

سلام کیمیا جان.ممنونم از حضور گرمت.میخوام ولی ....
به زودی با دست پر میام انشاالله...

ندا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ http://sunnet.blogfa.com







.•*..*•.
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•.

___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________
____________________
_________________
_______________
_____________
___________
_________
_______
_____
____
___
ــــ
_

ســــــــــلامـ عسیسمـ وبلاگتـ عالیـــــــــــــــــهـ بهـ وبلاگـ منمـ بیـــــــــا نظــــــر یادتـ


نرهـــــــــــــــــــــا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد