سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

خوشا شیراز...و نیمروز

سلام دوستان عزیزم 

بالاخره نیمروز هم تموم شد... 

ولی واقعن قشنگ تموم شد.برنامه آخر نیمروز خیلی خوب بود. به امید خدا به زودی دانلودش رو براتون میذارم 

امروز براتون قسمت هایی از برنامه خوشا شیراز رو گذاشتم که مهمان های برنامه نیوشا ضیغمی و همسرش بودن البته کامل نیست فقط یه بخش هایی ...  

 

   

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و دانلود بخش هایی از این برنامه: 

 

دانلود1              دانلود2                دانلود3 

  

 

حالا که نیمروز تموم شده بد نیست یه یادی کنیم از اجرای خوب سید علی ضیا

 

دانلود نیمروز (خیلی درخواست کردین که بذارمش) 

 

ببخشید که عکس از فیلمش نذاشتم

 

یا علی

دانلود نیمروز با حضور شروین کوچولو

سلام دوستای گلم 

میدونم باز دیر کردم ببخشید دیگه... 

میدونم این روزا همه غصه دارین که نیمروز داره تموم میشه منم خیلی ناراحتم ولی نگران نباشین خودم کلی عکس و فیلم براتون میذارم.دیر به دیر میام اما سعی میکنم با دست پر بیام حالا نمیدونم چقدر نتیجه داده ولی هر چقدر هم که سعی خودم رو بکنم نمیتونم جواب خوبی های شما رو بدم.بازم ممنون بابت حضور گرمتون و نظرات قشنگتون که سازنده و ادامه دهنده کار این وبلاگه.اینو بدون هیچ تعارف و اغراقی گفتم... 

ممنونم  

 

امروز عکس و فیلم برنامه نیمروز رو براتون گذاشتم. قسمتی که شهاب شاه ابراهیم و پسر گلش شروین و امین آذری مهمان نیمروز و سید علی ضیا بودند 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 حالا فیلم این برنامه:(حتما دانلود کنید) 

 

نیمروز 1                             نیمروز2                            نیمروز3 

 

 

به زودی آپ میکنم و عکس های جدید از نیمروز و خوشا شیراز... 

منتظر فیلم ها و عکس های ویژه نوروز هم باشید... 

 

در پناه حق