سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سرمایه محبت زهراست دین من...

 

 

سرمایه ی محبت زهراست دین من
من دین خویش را به دو دنیا نمیدهم
گر مهر و ماه را به دو دستم دهد قضا
یک ذره از محبت زهرا نمیدهم 

 

سلام دوستان عزیزم 

امیدوارم این روزا حال دلتون خوب باشه و این ایام رو به سید علی ضیا و همه شما عزیزان تسلیت میگم. 

 

دانلود بخش هایی از برنامه خوشاشیراز.........دانلود  

 

 عکس های این برنامه: 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 


 

 

  

 

 

یا علی

نظرات 23 + ارسال نظر
مژگان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام خوبی من تازه وبلاگتونو پیداکردم
وبلاگتون خیلیییییییییی عالیه فقط می خواستم بدونم توی سال ۹۱نیمروز پخش خواهد شد یا نه؟

سلام مژگان عزیز
ممنونم از لطفت
نیمروز که دیگه تموم شد عزیزم...

یه دوست جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام
خیلی خوب بود مثل همیشه
من از قول خودم به همه بچه شیعه ها این ایام رو تسلیت میگم
فقط یه خواهشی داشتم اگه ممکنه لطفآ برنامه شب نشینی رو هم که از این به بعد اجراش به عهده آقای ضیاست رو هم برا دانلود بزارید، چون من شبکه جام جم ندارم.
خیلی ممنون
یا علی

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطف شما
حتما

نیره جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام خانومی عالیه

ممنونم عزیزم

سایه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

ok

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود . مرسی از عکس های خوشگلت

ممنونم از لطفت عزیزم

parisay شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

شبتون بخیر.مدتیه بااین وبلاگ آشناشدم.امیدوارم آقای ضیاء حداقل اینجارویه نگاهی بندازن.چندجای دیگه هم براشون کامنت گذاشتم اما...ازایشون خواهش میکنم اگه وقت دارن لطف کنن به مطلب های منم نگاهی بندازن خوشحال میشم.نظراتشون میتونه واقعامثمرثمرباشه مثل حرفاشون....
مثل همیشه....
موفق باشید....یاعلی

ممنونم دوست عزیز از حضور گرمت

saye شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام دوست عزیز، من تازه این وبلاگو پیدا کردم و از آشنایی با تو و اینجا خیلی خوشحالم .خیلی از چیزهایی که تو پست های قبل گذاشته بودی رو دانلود کردم .
ممنون که اینقدر زحمت میکشی و هوای هوادارای آقای ضیا رو داری
یاعلی

سلام دوست عزیزم
ممنونم از حضور گرمت .نظر لطفت شماست...
خواهش میکنم قابل آقای ضیا و هواداران خوبش رو نداره

دینا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ

عکسا عالی بودن، مرسی.

ممنونم از لطفت عزیزم

خاتون شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

خیلی عالی بود
متشکرم

ممنونم دوست عزیز

حدیث یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام عکسهای جدیدت خیلی باحال بود باهاشون حال کردم
مر۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

زهره شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

یعنی عاششششششششقه این مذهبی بودن سیدعلی ام خیلی ماهی خیلی باحالی لنگه نداری یه دونه ای

نانا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

خیلی عالیه عزیزم ایشاالله موفق ترباشی قوربونت برم.وبلاگت عالیه.

مرررررررررسی

نگین شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

رویا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.nimrooz32598.blogfa.com

سلام به تمام نیمروزی ها . پایه ها و نترس ها ....
اگه شما برنامه های نیمروز رو به طور کامل دنبال میکردید و یا حتی یک بار هم نیمروز رو نگاه کردید :
با اطلاع به من که کدوم برنامه رو بیشتر از همه دوست داشتید میتونید شکل بازسازی شده اش رو توی وب من ببینید که به صورت نوشتاری تمام لحظه های شیرین و خاطره انگیزش رو برتون مینویسم و اگر هم عکسی در اختیار داشتم حتما ضمیمه میکنم .
حالا شاید بگید چه طوری این کار رو انجام میدم ؟ چون من 50 درصد برنامه های نیمروز رو ضبط کردم .
--بدوید بیاید -----------» همه اینا فقط واسه نیمروزه .....

مرسی عزیزم

زهرا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

اقای ضیا من شیرازی هستم امابه خاطر خاله ام امدیم یزد لطف کنید یزد هم بیایید.متشکرم.

زهرا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

اقای ضیا حالا خودم وخودتون وقتی دوستت دارم چی کار کنم یک راحل بگو یید. متشکرم.

لادن شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

لطفا راه ارتباط باآقا ضیا رو بگین

لادن شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

لطفا راه ارتباط با آقا ضیا رو بگین.ممنون میشم

نگاه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

وای که چه قد خوشگل وخوشتیپه این علی وبتون عالیه منتظر عکسهای جدیدش هستم

نیلوفر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

واییییییییییییی خیلی وبلااااااااااااااااااگ قشنگی داری میسیییییییی

یه طرفدار یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام عکسات فوق العاده بود خوشبحالتون میتونین برنامه ی خوشا شیرازوببینین

saba یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

من نمیدونم این پسرچی داره اینقدر همههوادارشن

دخترحوا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

تا حالا ضیا رو سبیلی ندیده بودیم که دیدیم اگه دل داری با سبیل بیا جلو دوربین داداش جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد