سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دانلود برنامه شب نشینی

سلام دوستای خوبم

خوبین؟ 

همون جوری که قول داده بودم امروز فیلم برنامه اول شب نشینی با اجرای سید علی ضیا رو براتون گذاشتم.البته کامل نیست چون اگه بخوام کل هر قسمت رو بذارم حجم آپلودیم زود پر میشه و با مشکل مواجه میشم اما قسمت های جالب این برنامه رو براتون گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد 

تعداد دفعاتی که فیلم ها دانلود میشه با نظراتی که گذاشته میشه اصلا برابری نمیکنه با نظراتتون به من در بهتر شدن وبلاگ کمک می کنید این کمک و لطفتتون رو دریغ نکنید 

ممنون 

 

 

 

دانلود شب نشینی  1

 

دانلود شب نشینی  2 

 

دانلود شب نشینی 3

 

و این هم پشت صحنه این برنامه که در برنامه شب دوم پخش شد 

 

دانلود پشت صحنه   

 

 تقدیم به سید علی ضیا و همه هواداران خوبش: 

 

چه دعایی کنمت بهتر ازین که خدا پنجره ای رو به اتاقت باشد

 

 

یا علی

نظرات 50 + ارسال نظر
saye شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام دوست عزیزم،خوبی؟
عالی بود،خیلی مرسی

ساعت شنی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام برای من که شبکه استان های دیگه رو ندارم تا همین قدر بس که از طریق این وبلاگ از سلامتی اقای ضیا مطلع میشم ممنون از این که شما واسطه رسیدن این خبر خوش همیشه هستین منم مثل خودتون 20 سالمه و دخترم و یه هوادار امیدوارم همیشه زیر سایه خدا و حضرات ال الله سالم و شاد باشین

سمیرا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://golzar-superstar.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
فعلا

هوادار شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

از اینکه دانلود برنامه را در وب سایتتان قرار دادید سپاسگزارم
امیدوارم کار تداوم داشته باشد

عسل مسل شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام
ممنونم بابت همه زحماتت که همیشه برای طرفدارای اقای ضیا میکشی؟
یه سوال این فایلهاکه برای دانلود میذارید تا چه مدت میشه ازشون استفاده کرد ؟یعنی تاریخ انقضاش را میگم؟

سلام عسل مسل عزیز
خواهش میکنم.مرسی از حضور گرمت عزیزم
من لینک فیلم ها رو تا حالا پاک نکردم فکر کنم بشه هنوز دانلود کرد همه رو!

ارکیده شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به شما برای عکسها و فیلمهای خوبتون ما که خیلی استفاده میکنیم.

fatygoogooli شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

سلام!من دیدم من دیدم اون شب برنامه شب نشینی رو به طور کاملا اتفاقیداشتم هی این کانال اون کانال میزدم تا اینکه یهووو علی ضیا روتوشبکه جام جم دیدم من و بابام و پسر خالم هممون تا1دقیقه سکوت کردیم بعدش من سکته کردمخیلی خوشحال شدمبوس باااااااااااای

مینا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://naaafaaasaaam.blogfa.com

سلام عزیزم امید وارم حال دلت و خودت حسابی خوب باشه.
از فیلم هایی که گذاشتی ممنونم.
خیلی عالی بو دستت درد نکنه گلم.وبت عالیه
یا علی مدد

ر ـ ه - ا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام...
عالی بود
خیلی مرسی عزیزم

jojo love me شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام فقط میتونم بگم فوق العاده است دمت گرم

حنانه شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://khoshyomn22.blogfa.com

سلامـ
مرسی عزیزم
شما خیلی زحمت می کشی

Mozhgan شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

از همه لحاظ عالی بود من از تیپش خیلی خوشم میاد

سینا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

بابت فیلم ها ممنونم

شبنم شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

فداااااااااااااااات.

خاتون شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

بسیار بسیار ممنون

ساعت شنی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام .اقای سیدعلی ضیا تقریبا حدود یک ماه که تو وبلاگشون چیزی نمینویسن اگه نظرها رو می خونن باید بهشون بگم که ما هوادارای شما بازم ساعت شنی میشیم و منتظر نوشته های شما توی وبلاگتون می مونیم برای همه هوادارای شما و خود شما ازوی سلامتی دارم نمی گم خداحافظ بلکه می گم به توکل نام اعظمت

مهسا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

چرا نگفتی خوشا شیراز 1 اردیبهشتو داری یا نه

میشه بگی مهمون برنامه کی بود مهسا جون؟
من یادم نیست

فاطمه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

من نمیتونم این برنامه رو دانلود کنم میشه راهنمایی کنین ؟

چه راهنمایی بکنم فاطمه جان!؟چرا نمیتونی دانلود کنی؟!

رعنا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

مرسی خیلی مهربووووووونی که برنامه هارو میزارییی

الهه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام!
عالی این صمد چی میگه
الان دنلودشون میکنم
خانومی دفترخانه شماره 13 رو نمی ذاری؟
تا نذاریش واسه دانلود ولت نمی کنم. انقد میگم تا بذاری
یاعلی دوست خوبم

سلام الهه جان
ندارم فیلمش رو عزیزم!!!اگه پیدا کردم حتما

نجمه قاسمی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://bibahaneh69.persianblog.ir

مرسی واقعا

negar دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام مرسییییییییییی
فقط شب نشینیو کیا و ساعت چند می ده؟


سلام.جمعه و شنبه شب ها جام جم 1: 22:15 به صورت زنده
و روز بعدش 11:15 ظهر از جام جم 2 تکرار میشه جام جم 3 رو دقیق نمیدونم کی میذاره عزیزم

مهدیه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام مرسی
خیلی عالی بود
کلی خندیدم به این جواد عزتی
منی که نمیتونم این شبکه رو ببینم باید خیلی ممنون باشم که برا دانلود میزاریش

سلام عزیزم

غزل سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

عزیزم میتونی فیلتر شکنوبه ایمیلم بفرستی؟

!!!

رها سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://asmannili.blogfa.com

سلام خیلی ممنون عزیزم دستت گونی گونی طلا

فاطیما سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://behtarinlahazat.blogfa.com

ممنونم عالی بود به وبلاگ منم سر بزنید دوستون دارم .بای

ای پارا ازپایتخت انرزی ایران چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

شما خوب هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mr nimroooooooooooooooooooخوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی خبر رسیده که قراره نیمروز تادوهفته دیگه پخش بشه
ولی خوشبختانه بدونmr nimrooooooooooooo
وای خدا اگه این اتفاق خوب بیفته ازخوشی میمیرم
وای خداجوننننننننننننننننننننننن
یافاطمه
مواظب بدی هاتون باشیدید
چه نظرم روثبت کنید چه نکنید بازم سرمی زنم حتماااااا
باااااااااااااااای

ممنونم به لطف دوستان خوبم در این وبلاگ همه شادیم!
منم خبرش رو شنیدم و خوشحال شدم.خوشحالم که تا این حد خوشحالی!!!
دیدی که نظرت رو تایید کردم دوست عزیز مگر اینکه شرمنده باشم از اینکه تایید کنم.مرسی از حضورت

وبلاگ مهدی پاکدل چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com


____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

سلام
با دو کلیپ تصویری و یه حمله رسانه ای آپم
منتظر حضور گرمتون هستم

فاطمه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

عالی بودرفیق،عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهیا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام دوست خوبه با وب شمااشنامه نا شدم.مرسی ازهمه چیز.فقط میخواستم اگه امکان داره سرور برنامه حضورایشون دربرنامه گلخانه وبرنامه حضورایشون درخوشا شیرازباحضوراقای حسنی وهمچنین برنامه هشت بهشت که گویاباراننده خانمی بودن رو دوباره باسروری حدید لینک کنید ببخشیدا شرمنده محبتت

سلام دوست عزیزم.این کار زمان میبره در حال حاضر وقت نمیکنم اگه خیلی دوست داری که اون برنامه رو ببینی برات میذارم ولی الان نه!
شرمنده محبت شما دوست عزیز

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام عزیم حالت خوبه،
شنیدم که قراره نیمروز پخش بشه ولی با مجریگری کسه دیگه راسته؟
(نیمروز بدون داداش ضیاءمعنی نداره )

سلام.منم نمیدونم قضیه چیه؟؟!1

ای پارا ازپایتخت انرزی ایران پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

چی ؟ چی شد؟؟؟؟؟
مگه همه باید طرفدار اینMr nimrooooooooooباشند هان؟
دیدی چه قدر بی جنبه هستی ؟؟؟؟؟
خوب گفتی نظربذارم این هم نظرواسه وبلاگ گندتون .
یافاطمه مواظب بدی هاتون باشید
باااااااااای
بازم میام
حتما حتما حتما

من اینو نگفتم!!!اگه میخوای اینو برداشت کنی باشه حرفی نیست
خوشحال میشم بیای.ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز

sahel جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام عزیزم
میشـــه دانلود برنامه ی 9 اردیبهــشتــو بذاری ؟
همــــون برنامــه ای که بازیکن پرسپولیسو دعوت کرده بودن !
اگه امکانش نیس لطفا یه سایتی رو بهم معرفی کن که بتونم از اون سایت دانلودش کنم ./.
ممنــــون میشــــم راهنـــماییم کنی.
مرسی

علی ضیاااااااا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ http://asma0091.blogfa.com

سلام من اسمام مدیر کلوپ سوم هواداران علی ضیا خوشحال میشم هم بیایی هم بای تبادل لینک . قربونت بای

مهسا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

محمد سلوکی و جواد هاشمی . داریش؟

مهسا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

اگه داریش میشه برام ایمیل بزنی؟!!!!

مهسا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

کارت خیلی زشته که جواب نمیدی خب نداری بگو ندارم

خیلی تند میری دوست عزیز؟جواب چی رو؟

مهسا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

فکر کردم ارتباطشو با دوتا نظر بالا بفهمی خوشا شیراز 1 اردیبهشت که محمد سلوکی مهمونش بود داری یا نه

بله کامل نیست اما یه بخش هایی ازش رو دارم اما فعلا نمیتونم در وبلاگ قرار بدم عزیزم

سارا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
شب نشینی همین جمعه و شنبه ی گذشته رو میذاری لطفا؟
خواهش می کنم

سلام سارا جان.شب نشینی شنبه رو دارم اما میدونی که نمیتونم در حال حاضر بذارم عزیزم

فاطمه چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام ببخشید.کلا صفحه دانلود باز نمیشه.چیکار کنم؟

شیرین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام دوست مهربونم نمی دونم چه جوری ازت تشکر کنم چقدر عکسای خوشگل گذاشتی این قدر خوشحال شدم که بیا وببین از دور می بوسمت

نانا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

nana یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام من خیلی آقای ضیا رو دوست دارم کسی ایمیلشو نداره؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیزم
نه شرمنده من ایمیل ایشون رو ندارم

فاطیما جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://aliziya-64.blogfa.com

سلام بابا دم شما گرم .عالی بود آقا یا خانوم هوادار!

محسن چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

من عاشق علی ضیا هستم ممنون که این وبلاگ درست کردی

خواهش میکنم دوست عزیز

raha سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

خیلی ممنون راستی میشه برنامه خوشا شیراز با حضور جواد عزتی رو بذاری تووووووو رو خدا هر کاری میکنم جایی واسه دانلود نیست بازم مرسی

مرسی از لطفت.شرمنده من اون قسمت رو ندارم که براتون بذارم.ممنونم از حضور گرمت

سارا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.sarashear.blogfa.com

سلام من لینکت کردم توهم بکن مرسی

سارا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

تازه دارم دانلود میکنم.ممنون

زری شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

ممنونم دستت درد نکنه که واقعا برنامه ی خوبیه.

کیانا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://bubble-girl.blogfa.com/

سلام ... ممنون از این که این برنامه رو واسه دانلود گذاشتید
میشه خواهش کنم لطفا شب نشینی 6 رو هم برای دانلود بذارید؟
خواهش میکنم خواهشششششششش

سلام کیانا جان.ممنونم از حضور گرمت
کدوم برنامه یعنی؟من اگه داشته باشم فیلمش رو گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد