سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

شب نشینی با اجرای سید علی ضیا

سلام دوستان عزیزم 

خوبین؟ 

همونطور که میدونین برنامه شب نشینی با اجرای سید علی ضیا از جام جم پخش شد 

امروز براتون عکس های این برنامه رو گذاشتم: 

 

 

 

و اما دوباره اجرای سید علی ضیا این بار در برنامه شب نشینی و در شبکه جام جم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

منتظر فیلم های این برنامه باشین 

نظرتون رو درمورد عکس ها حتما بهم بگین 

 

یاعلی

 

 

نظرات 40 + ارسال نظر
saye یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام دوست خوبم،خوبی؟ گل کاشتی عکسا خیلی عالین ، ممنون
منتظر فیلم هاش هم هستیم

سلام دوست عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

تارا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام خیلی عالیه عکساتون ای کاش یه ذره قسمتهایش را برا دانلود میزاشتی..
برنامه خوشاشیراز مهمان هایش فرزادد حسنی و پوریا پورسرخ بود اگه قسنت هایش بزارید
و اینکه قسمتهایی از شب نشینی شنبه شب بزارید
ممنون از لطف و مهربانیتان

سلام دوست عزیزم.باشه حتما .مرسی از حضور گرمت

[ بدون نام ] یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

وب خوبی داری

سارا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام

چرا جوابمو نمیدین

نکنه آدرس پیکو فایل براتون گذاشتم ناراحت شدین

ببخشین خواستم کارت رو راحت کنم

شرمندم اگه اذیت کردم

من وبلاگ شما رو خیلی دوست دارم همیشه میام

حالا دیگه اون خوشا شیراز رو بهم نمیدین

من دوباره میام جوابتون رو ببینم

mingil یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.kcshaahin.blogfa.com

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم بابت عکسا.

سمیرا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

لطفا فلیم هارا زودی بزار دیگه من طاقت ندارم مرسی زیاددددددددددد

الی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام چی شد تونستی دانلود کنی من هنوز منتظرم.

rana یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

sallamm......mersiiiiiiiii ....migam aghaye zia ham adame ba halie sobh ba rish shab bi rish!!!!lebasashoonam kheyli jaleb bood.migam ha toro khoda film hash ro ham bezar mersiiiiiiiiiiii ye donya

مینا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://naaafaaasaaam.blogfa.com

سلام
امیدوارم حال دلت وخودت حسابی خوب باشه.
فک کنم من اولین کسی هستم که واست نظر میزارم اگه این جوری باشه که عالیه .اما وبت خیلی خوب وعالی
بود وهست.
فقط هوادارعزیز اگه میشه دانلودفیلمش روهم بزار اخه شاید یکی مثل من شبکه جام جم نداره.
البته گله اگه واست زحمت نیست.
یا علی مدد

رها یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ http://asmannili.blogfa.com

سلام سلام سلام ممنونم ی هوادار جون بابت عکسا سخت منتظر فیلما هستم منتظرماااااااااااااااااااا ممنون دستت گونی گونی طلا

مریم یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

فوق العاده مثه همیشه.وبلاگت عادتم شده. مرسی عزیزم

زیبا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام، چه عجب خانوم
بنده این برنامه رو دیدم، علی آقا سرماخورده با یک دماغه مثل لبو سرخ و با لباسی که کاملا اضافه وزنه ایشونو نشون میداد ولی تو عکسا هیچ اثری از اینا نیست که هیچ...انگار خیلی هم سرحاله
خدا بده شانس

زیبا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

راستی به نظرم برنامه خیلی پاره پارست. انگار قراره یه سری مهمون بیانو برن و مجری هم وظیفش اینه که با صحبت کردن با اونا این یه ساعت ونیم وقت برنامه رو پر کنه، اینکه تازه هنوز دنبال یه اسم خوب واسه برنامن خودش گواهه، ایشالا که هرچه زودتر برنامه سروسامون بگیره

نسترن دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام عکسها عالی بود عکسهای امشب رو هم بزار...

یه دوست دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام
عالی بود
همیشه پایدار باشید و برقرار
یا علی

هوادار دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

با سلام خواهش مندیم که بطور مداوم و در کمترین زمان فیلم های این برنامه را بر روی سایت قرار دهید چون عده کثیری به شبکه جام جم دسترسی ندارند
موفق باشید

تکتم دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام مرسی از عکسای قشنگت

.......... دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام عالی بود

مهسا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

عزیزم خوشا شیراز 1 اردیبهشت داری دانلودشو بذاری؟

مهسا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

عزیزم خوشا شیراز 1 اردیبهشتو داری؟

الهه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام عزیزم!
مرسی به خاطرعکسا
اومدم دیدم آپ کردی فک کردم دفترخانه شماره 13 رو گذاشتی.
خانومی کی میذاریش واسه دانلود؟

سمانه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام عکسا قشنگه اما چه فایده ما که ماهواره نداریم برنامه رو چجوری ببینیم؟

raha سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

kheli khob bood dastetoooon dard nakone filmesham age zahmati nist bezarid bazam mamnooon

مژگان+ چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.ghasedak-mozhgan.blogfa.com

سلام
عکسا خیلی خوب بودن
منتظر فیلما هستم
ممنون

فاطمه اعتمادی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://clob.blogfa.com

سلام هوادارر جون ممنون می تونی منو با اسم کافه هواداران عای ضیا لینک کنی

نازی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام خیلی عکسای خوشگلی بود ممنون
میشه بگید این برنامه چه روزا و چه ساعتی پخش میشه؟
بازم ممنون

حالا دیگه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

اخه من این برنامه رو چجوری ببینم
باtv.LED میشه دید?
چجوری سیگنالشو پیدا کنم
بابت عکساهم ممنون

jojo love me چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

الهی خودم یه تنه غصه هاتو پرپر کنم داداش گلم هر جا که هستی خدا پشت و پناهت باشه یکی از آرزوهام اینکه شمارو از نزدیک ببینم
(سلام حالت خوبه واقعا خوش حال شدم وقتی دیدم نوشتی داداش تو برنامه شب نشینی برنامه اجرا میکنه واقعا ازت ممنونم)ای کاش داداش با یک برنامه دیگه به تلوزیون بیاد

شکیبا (عطر باران) پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام دوستم.....
مرسی بابت عکسا.....دستت دردنکنه....
حیف که من نمیتونم ببینم....

فائزه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

سلاااااام مرسی خیلی خوب بود مثل همیشه
حتما فیلما رو بذار منتظریم بشدت
دوست داریم....راستی راسته که نیمروز قراره دوباره پخش شه؟؟؟؟

مهسا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://mahsa-memories.blogfa.com

سلام.
دستتون درد نکنه.عکسا فوق العاده هستن.
ممنون.
مثل همیشه عالی..
یا علی..

نسسسسسیم جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

عالی بودموفق باشی.منتظرعکسهای بعدی هستیم

هستی؟ شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام.حال شما؟احوال شما؟یه دنیاتشکر برای عکسای قشنگی که گذاشتی.عکسای خوشاشیرازو نمیذاری؟یاعلی

فاطیما شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام ما جام جمو نداریم خوش ب حالتون

سارا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

عکسا عالی بودن (عاشقشم)

ناصر پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.nasereshgh.blogfa.com

سلام مرسی که سرزدی من لینکتون میکنم مشکلی نیست

سلام دوست عزیز.چه مشکلی؟لطف میکنین
منم لینکتون کردم

شهاب سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

عکسا عالی بود داداش من ترکم به افتخار همه ترکها یاشاسین علی ضیا

نفس چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام یه سوال داشتم .چرامادخترا تا یه پسر خوشتیپ وحالا یه کم خوشکل میادتوتلوزیون واجراش خوبه عاشقش میشیم ؟؟ واقعا که خواهشا بیاین یه کم عاقلانه فکر کنیم اونم مثل همه ادماس فقط فرقش اینه که شغلش طوریه که دیده میشه این دلیل برتر بودنش نیس قبلش تاکید کنم اصلا کاری به اقای ضیا و عملش ندارم دارم درمورد همجنسای خودم صحبت میکنم ولی انصافا اجراشون خوبه و امیدوارم موفق باشن باتشکر از وبلاگ نویس محترم

نگین پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

عکس ها عالی هستند
ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

می خواستم بدونم زمان برنامه کی هست؟راستی ممنون ازعکساتون عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد