سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

برای همیشه بودنت....

برای همیشه بودنت

همین کافیست

که در شهری زندگی میکنم که برای دیدن ابی اسمانش باید دعا کرد

دعا کرد که باران بیاید و اسمان ابی شود

هوا بسیار الوده است

اما دلها بیشتر

دلم گرفته که رفاقت های که ندیده ام

از لبخند های که مصنوعی ایست

از جهنمی که نام دیگر زمین است

دلم گرفته از روزگار بی مولا که اکسیژن هم فروشی شده

دلهره ی این روزها که میگذرد

و معلوم نیست کجاست

نیست

دلهر ه ی نبودن استادی که پناهم است

دیوانه ام کرده

خدایا

تو محافظ بنده ی خوبت هستی

دلهر ه را از من بگیر

(www.hastaam.blogfa.com) سید علی ضیا

    

 

سلام دوستان عزیزم  

خوب خوبین؟

 امیدوارم تعطیلات بهتون خوش بگذره و شاد شاد باشید...  

 

 

 

 

 بخش ابتدایی قسمت آخر نیمروز................دانلود کنید 

 

 

 

 

  

 

 

صحبت های سید علی ضیا و بخش پایانی قسمت آخر نیمروز ..........دانلود کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

شعر خوندن سید علی ضیا و میلاد کی مرام............دانلود کنید   

 

 

 

 

فوتبال دستی بازی کردن سید علی ضیا و سید مهدی رحمتی.........دانلود کنید

 

 

 

بخش هایی خوشا شیراز با حضورمحمدرضا فروتن.....دانلود کنید 

 

امیدوارم از عکس ها وفیلم هاخوشتون بیاد...فعلا

  

  

یا علی

نظرات 23 + ارسال نظر
azita سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

ممنون

منم ممنونم عزیزم از حضورت

سمیرا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

مرسی عالی بود .

ممنونم از حضورت سمیرا جان

نفس سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://hastam-64.blogfa.com/

هـــمــه دنــیـــــا بــخــواد
و تــو بــگـی نـــه !
نــخــواد و تــو بــگی آره !
تــــــــــمـــــــومـــه...
.
.
.
پـــکـــیـــج دلنــــوشـــته هــــای عـــــــــلــــــــــی ضـــیــا [نیشخند]

دوســت خــوبــم :

بــی شـــک برای بــهــتر شــدن وبــلــاگ نــظــرات

و انـــتـــقادات و پــیــشنهادهـای تــو میــتــونه خیـــلی کـــمــک کـــنه !

پـــس بــی صــبرانــه مـــنــتتـظر حـــضــورتـــم...

درضـــمــن اگــه مــایــلی "پــکیــج دلـــنـوشــتــه های عــلـی ضیــا" رولیــنک کن !


[بوسه]

ممنونم از حضورت عزیزم

ghazal سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://porazkhaaly.blogfa.com

ممنون.

منم ممنونم دوست عزیزم از حضور همیشه گرمت

فاطمه س سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.hamesheh.blogfa.com

سلام.عیدت مبارک

ممنون به خاطر همه ی زحمت هایت برای وبلاگ امیدوارم سال۹۱ برات پر از موفقیت و سلامتی باشه.

موفق باشی.یاعلی

سلام فاطمه جان
عید شما هم مبارک عزیزم.مرسی از حضور همیشه گرمت

ر ـ ه - ا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام...
عیدتون مبارک.
دمت گرم دوست عزیز همیشه پست هات عالیه

سلام دوست عزیز
شما لطف داری.ممنونم از حضور گرمت

rana چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

vayy mersiiiiiiiii....nemidooni cheghadr donbale oon sher o footbale boodam...mersiiiiiiiiiii

خوشحالم عزیزم که تونستی دانلود کنی

الی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام میشه پشت صحنه برنامه ماه رمضان رو که علی ضیا بود رو برای دانلود بزارید منظورم (شهر یا کریم (رمضان) ) این برنامست اخه تو فیس بوک طرفداراش چند تا فیلم از پشت صحنه اون برنامه بود اما متاسفانه نتونستم دانلود کنم ممنون میشم اگر بزارید.

سلام الی جان
من فقط یه فیلم پشت صحنه دیدم از این برنامه.چشم براتون میذارم

ماریا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام دوست عزیز اگه ممکنه شعرهایی رو که آقای ضیادرطول برنامه یاآخربرنامه میخونن واسمون بذار مرسی داری.

سلام ماریا جان
حتما عزیزم.تازگی ها دارم این کار رو میکنم.ممنونم از حضورت

آرتا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام میشه بپرسم چرااینقددیربه دیرآپ میشید؟

سلام آرتا جان
اگه به انصاف بخوایم بگیم در طول تعطیلات من زود به زود آپ کردم اگرم بعضی اوقات دیر به دیر میام چه دلیلی میتونه باشه جز مشکلات و درگیری های شخصی بالاخره منم واسه خودم زندگی دارم دیگه دوست عزیز....
مشغول درس و ....
ممنونم از حضورت

الی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام اخه اونجایی که من دیدم چند تا فیلم از پشت صحنه بود دو تا برای قبل از اومدنش به استدیو و چند تا هم برا ی بعد از اومدنش بود بازم ازت ممنون همون یکی رو هم بزاری ممنون میشم

سلام
باشه من دنبالش رو می گیرم اگه پیدا نکردم همون یه فیلم رو براتون میذارم.ممنونم از حضور گرمت عزیزم

مهدیه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام عزیز
خیلی خیلی گلی... کلی دنبال این تیکه های محمدرضا فروتن گشتم... دمت گرم
راستی اون قسمتی که آقای اصغری هواشناس اومده بود نیمروز رو هم داری؟

سلام مهدیه جان
خواهش میکنم خوشحالم که تونستم خوشحالت کنم
فکر میکنم اون قسمت رو داشته باشم اما واسه گذاشتنش زمان لازمه عزیزم

مهدیه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

اگر روزی وقت کردی و تونستی ممنون میشم بزاریش... من صبرم زیاده
میدونم بابا... با مشغله های این روزا مگه میشه درست و حسابی آدم وقت برا خودش بزاره؟ درس و دانشگاهم دیگه قوز بالا قوز...
موفق باشی عزیز

واقعن حرف دلم رو زدی مهدیه جان
چشم میذارم.ممنونم از حضور گرمت

الی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام این ادرسش بود
http://www.facebook.com/video/?id=155149677833441

سلام الی جان
حتما میرم و تونستم دانلودشون میکنم

زهرا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ

خیلی خیلی باحالی . کیفیت فیلمای دانلودیت هم عالیه . واقعا ازت ممونم
مواظب خوبی هات باش

ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری زهرا جان

الی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

خیلی سایت خوبی داری خیلی مرسی

فاطیما یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

ازتون خواهش میکنم برام میل کنید جدا نمیتونم دانلود کنم خواهش میکنم فقط قسمتی که خاطرات تعریف میکنن مادرشونو میخوام من آخه برنامه روز مادر رو ندیدم

دختری از ابرهای بارانی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.aliziya64.blogfa.com

سلاملکم
منم باافتخار لینکت کردم.
یه سوال چه جوری فیلم میذاری تووبلاگ برام بنویس بی زحمت.
اگه دوست دشتی اسمتو بهم بگو.

زهرا حبیبی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

واقعا نمی دونم چی بنویسم ارزوم بود برنامه ی اخر نیمروز را ببینم حیف که زود تموم شد به هر حال برای داداش علی ‍‍‍ارزوی موفقیت می کنم وهمچنین تشکر فراوان از شما.

فاطیما شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://aliziya-64.blogfa.om

عالیههههههههههههههههههههههه

ای پارا ازپایتخت انرزی ایران چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

چرا تمام نظرهایی که براتون می ذارن همش توسط دختراست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمی دونم آدم تو این مملکت پیدا نمی شه که طرفدار mr nimroooooooooooooooooooهمه دخترن !!!!!!!!!!!!
اخی بی چاره دلم واسطون می سوزه !
آخییییییییییییییییییییی

خسته نشدین از این حرفتون.....خیلی تکراریه من خسته شدم بس که این مدل نظرا رو خوندم!!!اگه خوب نظرات رو نگاه کنی غیر دخترم هستن که نظر میذارن خوب نگاه کن لطفا!!!حالا چه فرقی داره طرفدار دختر باشه یا پسر؟!
چی میخواین بگین؟!!!
نظر قبلیت رو تایید نکردم چون ادب رو رعایت نکرده بودی!

فاطمه صداقت چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

من عاشق کسانی هستم که تنها با چشمانشان سخن میگویند علی جان از توممنونم که اولین برنده بازی نگاه واحساسات در قلب من شدی

یه بنده خدا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

بچه ها حتماَ حتماَ سریعاَ به سایت قبیله هواداران احسان علیخانی یه سری بزنید و در نظر سنجی سایتشان که گوشه سمت چپ سایت هست شرکت کنید


یادتون نره
یادتون نره

یادتون نره
یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد