سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

نیمروز با حضور گلاره عباسی و اندیشه فولادوند و جوونی خوشا شیراز

سلام دوستای خوبم

خوبین؟

فکر کنم این آخرین باری باشه که تو تعطیلات عید به وبلاگ میام.ممکنه یه مدت نباشم اما امیدوارم نظرات خوبتون بهم کمک کنه مثل همیشه....

این روزا زود به زود اومدم که شرمنده نشم اگه یه وقتایی دیر به دیر میام

      

جوونی 

 

تو انقدر باخودت خوبی من انقدر با تودر گیرم/که حتی لحظه رفتن نفهمیدی دارم میرم 


چرا اینجوریه دنیا میون گریه میخندی/چرا این ساعتا کوکند چرا چشماتومیبندی  


  یه شطرنجی زدم با تو حالا هر جا برم کیشه/چه شانسی داره اون شاهی که مات اسب تو میشه 


تو این شب باورت میشه به فکر روز آینده ام /اگه ابری شده دنیات من از ماه تو شرمنده ام  

 

برای اخر قصه ات نه دیوم کن نه غولم کن /جوونی جاهلی داره

                               همینجوری قبولم کن

  

 

  

   

خوشا شیراز و شعر جوونی سید علی ضیا....دانلود   

  

  

  

  

  

  

  

  

  

نیمروز با حضور اندیشه فولادوند1......دانلود  

نیمروز با حضور اندیشه فولادوند2......دانلود

نیمروز با حضور اندیشه فولادوند3.....دانلود

  

 

   

   

   

   

  

نیمروز با حضور گلاره عباسی1......دانلود

نیمروز با حضور گلاره عباسی2......دانلود

نیمروز با حضور گلاره عباسی3......دانلود

پیشنهاد میکنم اگه این2 برنامه رو ندیدین حتما دانلود کنید برنامه های خوبی بودن....یادش بخیر

خب پس فعلا خداحافظ

منتظر نظرات قشنگتون هستم....

یا علی

نظرات 45 + ارسال نظر
ghazal پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://porazkhaaly.blogfa.com

ممون.شعربسیارزیبایی بودکه جناب ضیا خوندن.

ممنونم از حضور گرمت عزیزم

azita پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

بازم عالی مثل همیشه

ممنونم از حضور گرمت دوست عزیزم

http://mosabege1.blogfa.com/ پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://mosabege1.blogfa.com/

http://mosabege1.blogfa.com/

جاسم پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
من جاسم داوری هستم دنبال ایمیل شخصی علی میگردم. به اجرا خیلی علاقه دارم دنبال یه مشاور و راهنما میگردم احسان علیخانی رو نتونستم پیدا کنم الان هم دنبال علی میگردم. یه جورایی این قضیه به آیندم مربوط میشه لطف کنید یه راه ارتباطی با علی رو بهم معرفی کنید.
لطفا با ایمیلم با من در ارتباط باشید.
متشکرم.

سلام دوست عزیز
خیلی ممنونم از حضور گرمتون اما متاسفانه من هیچ ارتباطی با آقای ضیا ندارم خیلی دوست داشتم کمکتون کنم امیدوارم آقای ضیا نظرتون رو بخونن و کمکتون کنن
امیدوارم در آینده ای نزدیک اجرای قشنگتون رو ببینیم.موفق باشید
یا علی

الهه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام عزیزم!
دشمنت شرمنده باشه
هر قدر هم دیر به دیر بیای من یکی وبتو ول نمیکنم
مرسی به خاطر فیلما!
خانومی میشه فیلم دفترخانه شماره 13 رو بذاری که آقای ضیا تو یه قسمتش بازی کرده بود؟
مرسی گلم
یا علی

سلام الهه جان
ممنونم از حضور همیشه گرمت و لطفی که به من و وبلاگ داری
بله فکر کنم بتونم براتون بذارم ولی قول نمیدم عزیزم

گلی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام میبینم که این چند روز که من نبودم خیلی اینجا تغییر کردهمثل همیشه دست گلت درد نکنه.راستی داداش علی کل تعطیلات بندر عباس برنامه دارن هرکی میتونه بره واجرای داداش علی را از دست نده.داداشی تا۱۴ بندر عباسن بای

سلام گلی جان
ممنونم از این که اومدی عزیزم

ستایش افشار شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

ممنون گلم

منم ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز

فائزه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

Woooooooooooooooooooooooooooooooow
حسابی ترکوندی وبلاگو !!دمت گرم
بازم زود زود بیا مرسی

مرسی از لطفت عزیزم
سعی میکنم....

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
با اعلام رقابت سریال ما چند نفر و مهدی پاکدل عزیز در سین مثل سریال آپم
منتظر حضور گرمتون هستم

rana دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

salammm...nari dg zood nayay zoodi bia dobare mersi man ke sher ro danlod kardam o keyf kardam mersi

سلام rana عزیز
سعی میکنم زود بیام.ممنونم از حضور گرمت

ستاره سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام عزیزم خوبین من خیلی وقته دنبال این فیلم بودم ولی متاسفانه قسمت دوم فیلم اندیشه فولاد وند بیشتر از 25 ثانیه دانلود نمیشه در صورتی کع 8دقیقه است تو رو خدا درستش کن

سلام ستاره جان
فکر نکنم فیلم مشکلی داشته باشه من رفتم راحت دانلود شد بقیه دوستان هم دانلود کردن. دوباره امتحان کن.ممنونم از حضور گرمت عزیزم

شکیبا (عطر باران) سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام خانومی.....
قالب جدید مبارک باشه ایشالاه.....
دست گلت درد نکنه.....

سلام عزیزم.ممنونم از حضور گرمت و لطفی که همیشه داری...

سارا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ


سلام
وبتون خیلی خوب و پر بار هست

آقای ضیاء هم که حرف ندارن و عالی هستن

ببخشید یه سوال ازتون دارم اون برنامه ای که آقای سید علی ضیاء توی خوشا شیراز اجرا کردن که توش آقای فرزاد فرزین و خانوم رهنما بودن رو شما ویدئوش رو دارین؟

چون شما هوادار آقای ضیاء هستین گفتم شاید بتونین کمکم کنین

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون!

من دوباره میام وبتون که جواب شما رو ببینم

خداحافظ

سلام سارا جان
بله من اون برنامه رو دارم البته شاید کامل کامل نباشه ولی دارمش در اولین فرصت براتون میذارم.ممنونم از حضور گرمت عزیزم

هانا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام.عالیه،عالى ترم میشه اکه زودبه زودبیاى!
راستى فیس بوک آقاى ضیافیلترشکن میخواد؟اکه میشه آدرسشوبذار!
مرسى کلم
باى!

سلام هانا جان
ممنونم از لطفت و حضور گرمت.بله باید فیلترشکن باشهhttp://www.facebook.com/pages/Ali-Zia/155149677833441

راضیه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://asheghneabarayefarda.blogfa.com/

نیمروزی ها حتما یه سری به وب من بزنید

الهه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام.
چرا نمی تونی قول بدی؟ فقط تویی که می تونی فیلم دفترخانه شماره 13 رو بذاری واسه ما
دلم شکست

دختری از ابر های بارانی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.aliziya64.blogfa.com

سلاملکم به تو هوادار سید علی ضیا.
وب واقعاجذاب و دیدنی داری .
خوش حال میشم اگه به وب من هم یه سر بزنی ونظربدی در ضمن اگه با لینک موافقی خبربده خوشملم.

یه سوال دارم توبا سید علی ضیا در ارتباطی یا نه خواهش میکنم به سوالم جواب بده

هم منتظر اومدنت هستم هم منتظر جواب سوالم.

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطفی که به من و وبلاگم داری
اما در جواب سوالت باید بگم نه عزیزم من هیچ ارتباطی با آقای ضیا ندارم
ممنونم از حضو گرمت

نازنین جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://http://1374nazanin.blogfa.com/

سلام عزیز عکسات جدید و قشنگه..........مرسی.به وب منم سر بزنی خوشحال میشمنظر یادت نره دوست عزیز

سلام نازنین عزیز
ممنونم از حضور گرمت و لطفت

SOMAEERA جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام
به به

ماشاالله
قالب رو عوض کردی !
خیلی قشنگ شده

شعرها هم قشنگ بود.

براتون بهترینها آرزومندم.
فدا تون بشم.

تا کی میای ؟زود بیا!
اگه وقت کردی سری به وبلاگم بزن.

سارا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ


سلام عزیزم

خوبی؟

راستی چی کار کردی اون ویدئو خوشا شیرازی رو که آقای

فرزین و خانوم رهنما بودند توش رو برام آپلود کردی؟

(ببین عزیزم فایل اصلیش رو می خوام )

میدونی چرا ازت پرسیدم چون داره اینترنتم تموم

میشه

من روی تو حساب کردم عزیزم

لطف کن آپلودش کن

من چون وبلاگت خوبه همیشه بهت سر میزم

امیدوارم موفق باشی و به همه آرزوهات برسی...

سلام سارا جان
ممنونم از لطفت...راستش فایل اصلی که من دارم حجمش زیاد هست و نمیشه آپلود کرد حتما باید ویرایش بشه تا حجمش کم بشه...من به زودی اون فیلم رو در وبلاگ قرار میدم تا شما و همه دوستان دانلود کنین
ممنونم از حضور گرمت

آی سان سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام خسته نباشید..اومدم بهتون یه خبری بدم:لطفا همراه باشید و کمک کنید

از گوشه و کنار و چند تا منبع موثق شنیده میشه خدای نکرده مدیران شیرازی تصمیم به حذف علی ضیا دارن...
دوباره به حمایت شما دوستان عزیز نیاز جدی هست..بهرحال احتمالا برای مدیران یک مجری که گاهی ازشون انتقاد کنه خیلی خوشایند نیست

اما اگه حمایت دوستداران و هواداران این مجری خوب بین المللی رو ببینن حتما تسلیم میشن..

پس خیلی فشرده با تمام قوا زنگ و اس ام اس رو شروع کنید و بگید که به خاطر اجرای زیبای علی ضیا ببیننده ی این برنامه شدیم..!!!
اگه خدای نکرده ایشون دیگه مجری این برنامه نباشن، از کوتاهی ماست..

پیامک :30007112
شماره روابط عمومی:07116282228

ممنون

بهار پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام واقععععععععععععععععععععاقشنگ بود مرسی حیف شدکه دیگه شبکه 3برنامه نداره

آرتا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام خانمی خواهش میکنم ازدست من ناراحت نشو من درکت میکنم خوب معلومه هرکسی مشکلات خاص خودش روداره،من اصلأ منظوری نداشتم،اگربتونی فیلم دفتر خونه شماره13 رو برای دانلودبذاری ممنون میشم،بازم میگم من اصلأ منظوری نداشتم.بازم شرمنده ام اگرناراحتت کردم عزیزم

الیاس شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام من یکی از همشهریان آقای ضیا هستم باعث افتخار منه که ایشون تونستن مجری موفقی در ایران بشن
از دوستاش شنیدم که خیلی پسر با معرفتیه امیدوارم هر جا هست سالم و سلامت باشه
یا علی .

فاطیما یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام شرمنده من یه درخواستی دارم حجم دانلودی من پر شده و من تا یه ماه نمی تونم دانلود کنم میتونم بخش روز مادر اونجایی که خاطرات تعریف میکنن رو برام میل کنید

سلام فاطیما جان
من الان متاسفانه نمیتونم برات بفرستم عزیزم ولی حتما این کار رو میکنم.ممنونم از حضور گرمت

فاطیما یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

خواهش میکنم

حنانه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://khoshyomn22.blogfa.com

سلامـ
مرسی

دانی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://taranomdani.blogfa.com/

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان عزیز

درابتدا یک عذر خواهی از همه عزیزان دارم که در این مدت آمدن ونظر دادن

ولی من به آنها مراجعه نکردم در اصل مشکلاتی برای من پیش آمده بود وامکان سر زدن

وآپ جدید نداشتم از شمادوستان عزیز تقاضا ی بخشش دارم ودوست که به من سر

بزنید واز آپ جدیدم دیدن فرمایید ومرا از نظرات گرانبهایتان بی نصیب نگذارید

دانی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://taranomdani.blogfa.com/

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان عزیز

درابتدا یک عذر خواهی از همه عزیزان دارم که در این مدت آمدن ونظر دادن

ولی من به آنها مراجعه نکردم در اصل مشکلاتی برای من پیش آمده بود وامکان سر زدن

وآپ جدید نداشتم از شمادوستان عزیز تقاضا ی بخشش دارم ودوست که به من سر

بزنید واز آپ جدیدم دیدن فرمایید ومرا از نظرات گرانبهایتان بی نصیب نگذارید

SOMAEERA دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام
حالتان خوبه؟!
امیدوارم که درهر جا هستید براتون بهترینها آرزومندم.

فاطیما سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام خواهش میکنم

دانی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://taranomdani.blogfa.com/

باید از تو بنویسم،خوب می دانم چرا وقتی در هوای تو نفس می کشم


چشمهایم بجز تو را نمی بینند،دستانم بجز تو را لمس نمی کنند


وقتی سر گشتگی هایمو تنهائیم را به مهمانی خلوت می برم


ودرهای خیال را بر روی خود می بندم درانتهای این بم بست


هم نمی دانم که باید ازتو بنویسم.خدای من


همیشه ازتو می خواهم سرنوشت که همیشه با توام


وخود را به تو می سپارم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

فقط می تونم بگم
تکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککی

مینا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

وقتی آمدم سایتتون و دانلود برنامه های آقای ضیا را دیدم خیلی خوشحال شدم ای کاش این دستگاه های مبدل دیجیتال مثل قبل شبکه جام جم را داشت تا برخی از برنامه هاشون را زنده میدیدم .ممنون سایت خوبی دارید مطالبتون وکلیپ هاتون نسبتا به روز هست من خیلی خوشم آمد وممنون .یک خواهش اگر تونستید به آقای ضیا بگید دلمون برای نیمروز تنگ شده دوباره نیمروز را بسازن وببرن روی آنتن مخصوصا برای تابستان
در آخر بگم که خیلی ماهید

موناوندا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://http:/www.lovelygirls88.com

باسلام ما دو تا بچه های مدرسه ای هستیم که میخواهیم ساعت برناه هایتان را از ساعت 3به بعد بکنید با تشکر

فاطمه جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام رفقا!الهی بگردم داش علی خودمونو!توروخداببین چه سربه زیره!یه نگا نمی کنه!خداواسه خونوادشوهواداراش نگهش داره!!!

سلام....

سام یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ http://samd.blogfa.com

سلام دوست عزیز وب بسیار جالبی داری.خوشحال میشم به من سر بزنی
موفق باشی

سلام دوست عزیز.ممنونم از لطفت.حتما با افتخار میام

موناوندا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

در روز مادر چه پارسال و. چه امسال گل کاشتید آقای ضیا

نفس چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودعاشقتم علی جون

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ

محسن یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

اقای ضیا خودش عالیه شما طرفداراش خرابش کردین با این جلف بازیاتون

مگه من چیکار میکنم در این وبلاگ دوست عزیز؟
ممنونم از نظرت و لطفی که داری!!!!

فاطی و لیلا از لارستان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.biensaf75.blogfa.com

سلام دوستای گلم دوس داشتم خیلی زودتر ازاینا کنارتون بودم میخام بدونین از طرفدارای پرو پا قرص داداش علی ام ..
امیدوارم منو تو جمعتون بپذیرید

فاطی و لیلا از لارستان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.biensaf75.blogfa.com

نظرتون در مورد دیکلمه خوندن داداش علی چیه؟

نازی جون سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

به نظرم هیچ کس نمیتونه به خوبی علی این کارو انجام بده بی نظیره

malakeye ghasre yakhi پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام. جیجوری فیلمو دانلود کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد