سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سال نو مبارک

 

  

 

 

از چشم هایت هرچه بگویم عجیب نیست

 
سرزمین من همین لبخند های توست که میانه ی جز و مد نگاهت گیر میکند

نمیداند بیاید یا برود

باشد یا نباشد

بخندد یا...

یا...

یا...

بخندد

احساس روزهای پیری در نگاهم موج میزند

دیگر لبخند هایم طعم جوانی نمیدهد

دستم را بلند میکنم

و صدایم را هم...

تو میدانی که باید...

هر بار نام اعظمت را برده ام شده است

این بار یا میشود

یا...

یا...

یا میشود

این دل به هیچ صراطی مستقیم نیست

یه هیچ لبخندی جز تو خودش را نمیفروشد

سال نو ات مبارک

امسال بر من بخند تا بهار شود 

  "سید علی ضیا "

  

 

  

پیام نوروز این است: دوست داشته باشید و زندگی کنید زمان همیشه از آن شما نیست...

امیدوارم همیشه دلتون بهاری باشه 

 

 

یا علی

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
SOMAEERA دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام سال نو مبارک
امیدوارم که سال خوبی داشته باشی و براتون بهترینها آرزومندم.
مثل همیشه پست تون زیبا بود...

سلام
عید شما هم مبارک عزیزم.با آرزوی بهتربن ها برای شما در سال جدبد

azita دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ق.ظ

عید شما هم مبارک

ممنونم از حضور گرمت عزیزم

سعیده دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

عکساش محشر بود واقعادست گلتون درد نکنه.

منم ممنونم از لطفت و حضور گرمت عزیزم

پریسا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام سال نو بر تمام هم وطنانم مبارک.

سلام.ممنون پریسا جان.منم به شما تبریک میگم

اسعد محمودی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام اقا
ایا بچه های کرد بی ارزش اند ؟
من ده بار به شما سلام کردم اما جواب ندادی ،
گفتم که مشکل دارم و خواهش هم کردم اگه میشه مثل یه برادر بزرگتر راهنمایی ام کنید این ایمیلمه
asaad.mahmodi72@yahoo.com
با تشکر

سلام دوست عزیز
اینجا وبلاگ هواداران سید علی ضیا هست و باید بگم من هوادار افتخار دارم با شما در ارتباط باشم و آقای ضیا هیچ ارتباطی با اداره این وبلاگ ندارن حالا اگه لطف کنن و به وبلاگ سر بزنن و نظر شما رو بخونن و ایمیلتون رو بردارن خوشحال میشم که بهتون کمک کنن.
ممنونم از حضور گرمتون

لیلا شهریار سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ

سال نو مبارک برشما،سید علی ضیا وهمه هوداراش٠ای کاش حال علی آقا خوب بود ٠چه کار کنم خوشحال بشی؟ سال نو مبارک برشما،سید علی ضیا وهمه هوداراش٠ای کاش حال علی آقا خوب بود ٠چه کار کنم خوشحال بشی؟

سال نو شما هم مبارک دوست عزیز
مگه حال آقای ضیا خوب نیست؟

حدیث سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری من همیشه به وبلاگت سر میزنم مر ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

سلام حدیث جان
شما لطف داری عزیزم

آرتا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام میشه بپرسم چرااینقددیربه دیرآپ میشید؟ پستتون خیلی عالییییییییییییییییییییییییه

ممنونم از حضورت آرتا جان
ببخشید اگه دیر به دیر میام....نمیشه کاریش کرد

فاطمه س چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.hamesheh.blogfa.com

سلام.خوبی؟

ممنون از شما که این همه زحمت میکشی

عکس ها و فیلم ها هم عالی که گذاشتی عزیزم یادت

بخیر نیمروز الان هیچ برنامه ای نتونسته جای خالی نیمروز پر کنه

امیدوارم همیشه موفق باشی و هیچ وقت مشکلی برات پیش نیاد.یاعلی

سلام فاطمه جان
ممنونم از حضور همیشه گرمت و لطفی که همیشه به من و وبلاگ داری عزیزم
بله نیمروز برنامه ای بود که شاید دیگه هیچ وقت در تلویزیون تکرار نشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد