سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

فیلم و عکس نیمروز در 26 شهریور


سلام دوستان گلم 

گفتم زود میام خدا رو شکر که بدقولی نکردم.امروز عکس و فیلم روز 26 شهریور برنامه نیمروز رو با حضور آرش برهانی گذاشتم ببخشید که با تاخیر شد.امیدوارم همتون بتونید فیلم ها رو دانلود کنید و از عکس ها و فیلم ها خوشتون بیاد. 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب این از عکسا حالا فیلم برنامه نیمروز با حضور آرش برهانی در 26 شهریور روز تولد سید علی ضیا مجری موفق و محبوب نیمروز: 

(برای دانلود روی عکس هر فیلم کلیک کنید) 

 

                               

 

 

                              

 

 

   اینم نیمروز در 26 شهریور که براتون در 9 فیلم  واسه دانلود گذاشتم. 

 

یا علی

نظرات 42 + ارسال نظر
نفس پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام.خوبی؟طرفدار علی ضیاء هستی؟
اگه هستی بگو یا علی...
تو وبلاگ امید نیکپور یه نظر سنجی گذاشتن.
اگه هوادارشی برو و به علی ضیاء رأی بده.نظر سنجی در سمت چب وبلاگ قرار داره.
رقابت خیلی تنگاتنگه.حتی یک رأی تو میتونه باعث برنده شدن ما هوادارا و علی ضیاء بشه.
اگه برنده شیم آقای نیک پور یه سورپرایز و یه پیام تصویری خیلی توپ از طرف علی ضیاء برای ما دارن.
پس بدو...
اینم آدرسشwww.omidnikpoor.com
فقط سریع باشه؟
یادت نره هر روز میتونی رأی بدی تا امارش بره بالا.
فقط باید نشون بدیم که علی ضیاء بهترین مجریه!!!!!!!!!!!!

حتما عزیزم.مطمئن باش هر کی نظرت رو ببینه میره و رای میده.

فاطمه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی چند روزی نبودی فکر نکنی جدیدم ها که تا حالا نظر نزاشتم نه خیلی قدیمیام اما حالسش نی یوخده گرفته ام این روزا برام دعا کن
راستی من بعد قرنی نظر دادم جواب بدی ها
گلم راستی بابت عکس ها ممنون

سلام فاطمه جان.ممنونم افتخار دادی و نظر گذاشتی.ممنونم از لطفت و حضور گرمی که داشتی و داری

مارال جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.misty.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
مرسی از عکسا واقعا عالی هستن
مرسیییییییییییییییی۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار

سلام مارال عزیز.منم خیلی خیلی خیلی ممنونم از لطفت

نجمه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://haghighi1374.blogfa.com

سلام چطوری خوبی گلم وب قشنگی داری خوش به حال آقا سید که تو طرفدارشی
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$
گلی به منم سر بزن

سلام نجمه جان.شما خیلی لطف داری عزیزم
خوش به حال سید علی ضیا که به لطف خدا و تلاش خودش انقدر محبوب شده و هوادارای بامعرفتی مثل شماها داره

رها جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام اگر میشه دانلود برنامه ای که آقای جوادزاده و همسرش مهمون برنامه بودن رو بزار ...مرسی

سلام رها جان.من شرمنده شما هستم چون خودم این قسمتی که میگی رو ندیدم ولی خیلی دنبالش هستم...ممنونم از حضور گرمت

بهاره همیشه بهار جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://dearbahareh.blogfa.com

وای مرسی که خبرم کردی مرسی همیشه از این کار ها بکن

قابل شما رو نداشت عزیزم....

مونیکا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

یه دنیا ممنوووووون بابت این کلیپا و عکساى عالیییییییی
من تازه با وبلاگت آشنا شدم...عزیزم کارت عالیه...
واقعا خسته نباشییییییى
فقط یه خواهشى ازت دارم گلم ...
میشه لطفا کلیپ برنامه خوشاشیرازو که امروز پخش شد و مهمونش بابک جهانبخش بود رو واسه دانلود بزارى؟
خیلى دوس دارن ببینمش ,ممنون میشم اگه این لطفو در حقم بکنى
[:S003:‏[‏

ممنونم از لطفت مونیکا جان.حتما برنامه خوشا شیراز رو برای دانلود میذارم.ممنونم از جضور گرمت

ندا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

ممنون آپ قشنگی بود اگه میشه برنامه روز زدواج حضرت علی (ع)و فاطمه(س) رو بذارین ممنون میشم عزیزم

خواهش میکنم ندا جان.ممنونم از لطف و حضور گرمت.این قسمت رو ندیدیم ولی اگه پیدا کردم حتما عزیزم.

لیلا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://tabestooon.blogfa.com

سلام عزیزم.
مرسیییییییییییییییییی بابت عکسا
آخه من اون برنامه رو ندیده بودم درست چند دقیقه مونده به شروع برنامه برقامون رفت! کلی حرس خوردم
بازم مرسی

ممنونم از حضور گرمت لیلا جان.خوشحال شدم که عکسا رو دیدی

نگار جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://nilin2011.blogfa.com

سلام حتما بیا وبم خوشحال میشم
منم بلینک نگار(سینما وبازیگران ایران)
منتظرمااا فعلا

ممنونم از حضور گرمت نگار جان.حتما عزیزم با افتخار

الهه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام عزیزم
دستت درد نکنه
دیگه هیچ وقت نریااااا
بوس بوس
یا علی

سلام الهه جان.خواهش میکنم.من که نرفته بودم عزیزم!!!!
یا علی

فاطی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام ممنون بابت اپ جدیدت

سلام.منم ممنونم از لطفت فاطی جان

الهه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

اینو یادم رفت بگم
باید قول بدی دفعه بعدی اون قسمت سریال دفترخانه شماره 13 رو که علی بازی کرده بود بذاری
اسم سریالشو درست نوشتم؟؟
باشه؟؟؟؟

حتما الهه جان دانلودش رو براتون میذارم.خیالت راحت.ممنونم از حضورت

ساسا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

اخ که چقدر از این علی ضیا بدم میاد.

این هم نظر شماست!!!ممنونم از حضورت

فاطمه س شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.ممنون عالی بود.یاعلی

سلام فاطمه جان.ممنونم از حضور گرمت

باران شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

سلاملکم...چه عجب چشم ما به جمال شما روشن شد...نمردیم و این روزو هم دیدیم (که شما به وبلاگت سر بزنی!!!!)منو که یادت هست؟بعد از این همه غرغر میخواستم ازت یه تشکر جانانه بکنم که مثل همیشه گل کاشتی !!دوستت دارم ...فعلا بای

سلام باران جان.شرمنده بابت این غیبت.ممنونم از لطفتت عزیزم
یا علی

فاطمه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام گلم مرسی که جواب دادی اینو بدون حتی اگه خیلی هم کار داشته بازم به اینجا سر میزنم
ما با شما هستیم مواظب خوبی هات باش
یا علی.............

سلام فاطمه جان.ممنونم از لطفت عزیزم
یا علی

کیمیا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام عزیزم.ایول!ا
گه میشهاز این به بعد همین طوری زود زود آپ کن تا دلمون تنگ نشه.
فقط اگه میشه هر چه زودتر کلیپی رو که مونیکا جون گفته رو بذار.من ندیدم بابک اومد

سلام کیمیا جان.حتما سعی میکنم زود به زود آپ کنم.ممنونم از لطفت و حضور گرمت

رها شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
خوبی؟
مرسی بابت آپت
راستی من تو پست قبل کامنت گذاشتم ولی تاییدش نکردی
آخرین کامنت پست قبلشم بخون این جواب بده اگه زحمتی نیست
چرا جواب کامنتا رو ندادی؟

سلام رها جان.از اونجایی میخواستم زودتر آپ کنم و نظراتم به لطف شما عزیزان خیلی زیاد بود مجبور شدم بدون پاسخ تایید کنم.شرمنده میشه دوباره نظر قشنگت رو بذاری؟
یا علی

مژده یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام .خیلی وبلاگ جذابی دارید.والبته خیلی طرفدار.
میشه خواهش کنم دانلود قسمت ۹۰//۴//۹ که آقای صحبت لو شعبده بازی میکردند رو برام بگذارید. آخه من دقیقا اون قسمتش رو ندیدم .ونمیدونم باید از کجا بگیرمش .واقعا ممنون میشم اگه بگذاریدش .

شکیبا (عطر باران) یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

با با سلام خوش قول... می دونی این چند روزه که نبودی چقدر دلم برات تنگ شده بود بی معرفت.. شوخی کردماااااااااا
دستت درد نکنه بابت عکسا......
راستی من همون شکیبا قبلیما ....

سلام شکیبا جان.منم دلم براتون تنگ شده بود ولی شرمنده....
ممنونم از لطفی که همیشه به من و وبلاگ داشتی و داری عزیزم
یا علی

محمد یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.mtohi92.blogfa.com

وب باحالی داری ایول حال مردم امدم تو وبت ولی امکانات دیگر بزار خوشحال میشم به من سر بزنی ونظر بدی

ممنونم دوست عزیز از حضور گرمت و لطفی که داری.با افتخار میام

گلی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام چطوری خوبی؟ممنون از بابت عکسا.راستی برنامه ای که 2تا فوتبالیست خانم را اورده بودن را میتونی واسم بزاری؟خیلی دلم میخواد ببینم.اگه میشه حتمی بزارش خوب یادت نره جوابم را بدیا.منتظرم.شرمنده که فقط واست دردسر داریم.خیلی خیلی ممنون میشم .بوس بوس بای

سلام گلی جان.من اون قسمت رو کامل ندارم اما یه قسمت کوتاه که دارم رو واسه دانلود میذارم.عزیزم شما فقط و فقط به من و وبلاگ لطف داری.ممنونم از حضور گرمت

مونیکا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

مرسى عزیزم
پس من منتظرم...

خواهش میکنم مونیکا جان.باشه حتما

رها دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

چرا این قدر دیر کامنتا رو تایید میکنی؟
راستی رها اولی من نیستا

من شرمنده ام.....

ریحانه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

علی در عرش بالا بی نظیر است علی درآدم و عالم امیر است به عشق نام مولایم نوشتم چه عیدی بهتر از عید غدیر است عید سعید غدیر خم رو به همه ی شما دوستان عزیز خصوصا طرفداران گل سید علی ضیا تبریک میگم این عید فرخنده رو خیلی ویژه به سید علی ضیا که هم سیده هم اسمش اسم قشنگ و مبارک علی هست تبریک میگم

ممنونم از لطفت ریحانه جان.امیدوارم نظر قشنگت رو آقای ضیا بخونه

هستی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

ممنون
میشه برنامه ی رادیو 7 آقای ضیا رو هم بذارید؟

هستی جان من اصلا نمیدونم آقای ضیا دقیقا چه روزی در رادیو 7 اجرا دارن.اگه یکی اینو بهم بگه ممنون میشم

هستی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

4آبان مجری رادیو 7 بودن

متاسفانه من ندیدم هستی جان

هستی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

4آبان رادیو 7 مجری بودن

گلی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام خوبی؟اقای ضیا ماهی یه شب میان رادیو 7 وروزشم 2 شنبه یا 4شنبه.اخه از خودشون سوال کردم.راستی ممنون از اینکه نظرم را خوندیش.بوس بوس بای

سلام گلی جان خب اگه دفعه بعدی اطلاع داشتی حتما بهم بگو عزیزم چون من نمیدونم!لطف میکنی اگه بگی

عارفه شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://gyavataycom

سلام ببخشید میشه سایتی رو که علی اقا خودشون جواب نظر هارو میدن برام بنویسید خواهش میکنم یه موضوع خیلی خیلی ظروریه اگه ادرس روندید ممکنه مشکل خیلی بدی ÷یش بیاد ممنون

سلام عارفه جان.این وبلاگ متعلق به آقای ضیاست
www.hastaam.blogfa.com

عارفه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://gyavataycom

ببخشید ادرس سایت اشتباه هستش ترو خدا کمکم کنید

آدرس کدوم سایت اشتباهه عارفه جان؟؟!!!!!

مجتبی جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

عاشقققققتتتتتتمممم علی ضیاااااا ازوبلاگتون ممنونم خیلی خوبههههه

نسرین شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام علی آقا شنیدم تازگی ها خیلی مغرور شدی فکر نمی کردم همچین آدمی باشی

سپیده دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.sepideh75.blogfa.com

سلام
گلم

وبت عالیه

میتونم لینکت کنم؟؟؟؟؟

charming شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام به همه...عکسا خییییییییییلی باحال بود

فایزه دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام من خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی از عکس ها خوشم اومد بازم ممنون

مرضیه و مریم چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

با عرض سلام وبلاگ جالب و فعالی داری لذت بردیم مرسی ایشاله خودمون دوتا غصه هاتو پر پر کنیم.

مریم چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

اینم از شانس ارش برهانی که تونسس روؤ تولد سید علی ضیا اونجا باشه خیلی شباهت به هم دیکه دارن

نغمه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام عزیزم وبلاگت خیلی خیلی عالیه بااینکه من دیر دیدم ولی خیلی خوبه[:S005:]

شیوا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام ....من یکی دو هفتست که به اینجا سرمیزنم ...خیلی کارتون قشنگه که یادی از گذشته ها می کنید....ممنون میشم اگه دانلود اون قسمت نیمروز و که آقای ضیاء اول برنامه سبزی پاک میکنن رو واسه دانلود بزاری و پشت صحنه ی قسمت آخری رو که تو خوشا شیراز بودن و خداحافظی کردنو که هفته یبعدش که ایشون دیگه نبودن نشون داد...بازم ممنون از این همه کارخیر ....خدا اجرت بده ایشالا...یاعلی

سلام شیوا جان
ممنونم از لطفت و حضور گرمت
راستش این فیلما رو ندارم اما فکر کنم فیلم سبزی پاک کردن رو از سایت آپارات و فیلم خوشا شیراز رو از وبلاگ بهار نارنج میتونین دانلود کنین
http://bahar-naranj-shiraz.blogfa.com
www.aparat.com

شهاب دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

وااااااااای خدااااای من آخه این علی ضیا چی داره که همتون اینطوری آویزونش شدین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ببخشید الان وقت ندارم جوابتون رو بدم چون باید نظر دوستام رو تایید کنم.حتما سر فرصت توضیح میدم.اگرم عجله داری برو آرشیو مطالب وبلاگ و اولین مطلب وبم رو بخون.امیدوارم جوابت رو بگیری.مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد