سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عید عاشقان مبارک

 

 

 

علی در عرش بالا بی نظیر است  
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟  

عیدتون خیلی خیلی مبارک  

 

اول از همه یه بخشی از خطبه غدیر رو که مربوط به ولایت و جانشینی حضرت علی (ع) هست براتون گذاشتم.دوست دارم اول از همه همتون  اینو بخونیدش

 

 

ای مردم،این آخرین باری است که در چنین اجتماعی به پا می ایستیم،پس بشنوید و اطاعت کنید و در مقابل امر خداوند پروردگارتان سر تسلیم فرود آورید،چرا که خداوند عز و جل صاحب اختیار شما و معبود شما است،و بعد از خداوند رسولش و پیامبرش که شما را مخاطب قرار داده،و بعد از من علی صاحب اختیار شما و امام شما به امر خداوند است،و بعد از او امامت در نسل من از فرزندان اوست تا روزی که خدا و رسولش را ملاقات خواهید کرد.

حلالی نیست مگر آنچه خدا و رسولش و آنان(امامان)حلال کرده باشند،و حرامی نیست مگر آنچه خداو و رسولش و آنان(امامان)بر شما حرام کرده باشند. خداوند عز و جل حلال و حرام را به من شناسانده است،و آنچه پروردگارم از کتابش و حلال وحرامش به من آموخته به او سپرده ام .

ای مردم،علی را(بر دیگران)فضیلت دهید.هیچ علمی نیست مگر آنکه خداوند آنرا در من جمع کرده است و هر علمی را که آموخته ام در امام المتقین جمع نموده ام،و هیچ علمی نیست مگر آنکه آنرا به علی آموخته ام.اوست«امام مبین»که خداوند در سوره یس ذکر کرده است:«و کل شیی ء احصیناه فی إمام مبین»،«و هر چزی را در امام مبین جمع کردیم».

ای مردم،از او(علی)بسوی دیگری گمراه نشوید،و از او روی بر مگردانید و از ولایت او سر باز نزنید.اوست که به حق هدایت نموده و به آن عمل می کند،و باطل را ابطال نموده و از آن نهی می نماید،و در راه خدا سرزنش ملامت کننده ای او را مانع نمی شود.

او(علی)اول کسی است که به خدا و رسولش ایمان آورد و هیچکس در ایمان به من بر او سبقت نگرفت.اوست که با جان خود در راه رسول خدا فداکاری کرد.اوست که با پیامبر خدا بود در حالی که هیچکس از مردان همراه او خدا را عبادت نمی کرد.اولین مردم در نماز گزاردن،و اول کسی است که با پیامبر خدا بود در حالی که هیچکس از مردان همراه او خدا را عبادت نمی کرد.اولین مردم در نماز گزاردن،و اول کسی است که با من خدا را عبادت کرد.از طرف خداوند به او امر کردم تا در خوابگاه من بخوابد،او هم در حالیکه جانش را فدای من کرده بود در جای من خوابید.

ای مردم، او را فضیلت دهید که خدا او را فضیلت داده است،و او را قبول کنید که خداوند او را منصوب نموده است.

ای مردم،او از طرف خداوند امام است،و هر کس ولایت او را انکار کند خداوند هرگز توبه اش را نمی پذیرد و او را نمی بخشد.حتمی است بر خداوند که با کسی که با او مخالفت نماید چنین کند و او را به عذابی شدید تا ابدیت وتا آخر روزگار معذب نماید.پس بپرهیزید از اینکه با او مخالفت کنید و گرفتار آتشی شوید که آتشگیره آن مردم وسنگها هستند و برای کافران آماده شده است 

  

 

این عید بزرگ رو به همتون تبریک میگم همینطور به سید علی ضیا

امیدوارم آقای ضیا امروز با حضورشون در وبلاگ به من و وبلاگم یه عیدی بده  

 

 عید غدیر در برنامه نیمروز:(بخش ابتدایی برنامه)  

 

 

زود زود میام با عکس های برنامه نیمروز و دانلود خوشا شیراز 

 

یا علی

 

  

 

 

نظرات 89 + ارسال نظر
کیمیا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

چه کوتاه است فاصله ظهر غدیر تا ظهرعاشورا
فاصله بالا رفتن دست علی تا سر حسین
عید غدیر مبارک

بابت فیلم دستت درد نکنه عزیزم

ممنونم از لطفت کیمیا جان

رها سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
خوبی؟
عیدت مبارک
راستی این برنامه کی پخش شده؟

سلام رها جان.ممنونم عید شما هم مبارک
این فیلمی که واسه دانلود گذاشتم برنامه روز دوشنبه نیمروز هست یه روز قبل از عید غدیر چون روز عید برنامه نداشتن

رها سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

راستی کامنتم رو کامل خوندی؟
گفتم آدرس وبلاگی که گفتی ممکنه دفترخانه شماره 13 رو داشته باشه ندارم اگه میشه دفترخانه شماره 13 رو بزار با حجم کم با هم نزار که بتونم دانلود کنم داستانشم بگو بی زحمت
ببخشبد تو رو خدا

رها جان یکی از همین وبلاگ های هواداران علی ضیا بود دقیقا یادم نیست من از همونجا دانلود کردم بازم اگه بشه همونا رو با حجم کم برای دانلود میذارم.ممنونم از حضور گرمت

ندا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام
ممنون من برنامشون رو ندیده بودم خیلی خیلی ممنون که خیلی زود میایی بازم منتظرم

سلام ندا جان.منم ممنونم از لطفت عزیزم

بهاره سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام دوست عزیزم!!

یه خواهش دارم!!

می شه لطف کنی و مصاحبه آقای ضیا با برنامه"تا مرز فردا"رادیو جوان رو توی چند تراک برای دانلود بذاری که دانلودش راحت باشه؟؟؟
اگه این کار رو بکنی ممنون می شم!من برنامه رو شنیدم،ولی می خوام داشته باشمش!!

سلام بهاره جان.من این برنامه رو نشنیدم ولی توی وبلاگ دوستداران اختصاصی علی ضیا واسه دانلود گذاشته شده اگه میتونی از اونجا دانلود کن دوست عزیزم.شرمنده و ممنونم از لطفت

هستی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

ممنون عالی بود
چقدذ خوبه که زود زود میاید

ممنونم از لطفت هستی جان

**نازنین** سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

دوست خوب وگلم سلام امیدوارم که حالتون در این روزهای عزیز خوبِ خوب باشه من هم عید غدیر روبه همه ی شما دوستان تبریک می گم.راستی بابت فیلم هم ازتون ممنونم.امیدوارم که سالم وسلامت درپناه حق باشید.
التماس دعا

سلام نازنین جان.ممنونم از لطفت عزیزم.

الهه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام
دستت درد نکنه خانومی
عیدتم مبارک
مگه امروز نیمروز بود؟؟
پس چرا من هر چی TV رو می دیدم اثری از نیمروز نیافتم؟؟؟
چه ضدحالی...
...
بوس بوس
یا علی

سلام الهه جان.نه عزیزم این فیلم مربوط به روز دوشنبه هست یه روز قبل از عید که ویژه عید غدیر بود.ممنونم از حضور گرمت

الهه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

اااااا.... این که خرابه!!!
دانلود نمیشه
چی کار کنم؟؟
...

الهه جان بقیه دانلود کردن دوباره برو دانلود کن

سه ژیگول سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.e2m.blogfa.com

سلام
یعنی میخوای بگی علی ضیاراخیلی دوسش داری
آخه چرااین کارا رامیکنید همین شماهایید که این کارارامیکنید که آدمای به ظاهرمحبوب انقدرخودشون رابراعالم وآدم میگیرند
نکنیداین کارهارازشته
به وبلاگ ماهم سربزن وتفاوت رااحساس کن
مطالب توپی براعلی جونتون نوشتیم
منتظریمممممممم
بای بای

سلام
اول: من چیزی نمیخوام بگم!
دوم:خیلی از هنرمندای خوب کشورمون در حین محبوب بودن خیلی فروتن رفتار میکنن یه نمونه بارزشم آقای ضیا اصلا نمیشه هنرمند واسه مردم خودش رو بگیره و بعد محبوب باشه!
سوم:حتما به وبلاگ متفاوت شما سر میزنم!
چهارم:ممنونم از انتظار و حضور گرمتون

میتراف چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.mitraf.blogfa.com

سلام

وبلاگ خیلی خوبی داری خیلی جانع و خوب در مورد علی ضیا نوشتی.

بی صبرانه منتظر خوشا شیراز عید غدیر هستم. خیلی ممنون می شم اگه برا دانلود بزاری.
زیاد منتظرم نزار من طاقت ندارم

سلام میترا جان
وای وای وای واسه خوشا شیراز عید غدیر شرمنده ام چون متاسفانه من ندیدمش
ممنونم از حضور گرمت

میتراف چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

ببخشید زود زود کیه پس؟؟؟

می شه خواهش کنم خوشا شیراز عید غدیر رو کامل بزارید

خواهششششششششششش

شرمنده میترا جان.....

فاطمه س چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://پاتوق هواداران علي ضيا

سلام.خیلی ممنون عالی بود.خسته نباشی.یاعلی

سلام فاطمه جان.ممنونم از لطفت عزیزم

فاطی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام دوست عزیز عیدتون مبارک . نیمروزم داره تموم میشه و دلتنگیش واسه ما میمونه تو رو خدا با تموم شدن نیمروز وبتو تعطیل نکنی نری سراغ بحث های دیگه اگه میتونی اخبار علی ضیا رو بگو

سلام فاطی جان
بله تموم شدن نیمروز واقعا دلگیره.نگران نباش سعی میکنم براتون فیلم و عکس بذارم.ممنونم از لطفت عزیزم

مارال چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.misty.blogfa.com

سلام عزیزم عیدت مبارک باشه مرسی از متن قشنگت

سلام مارال جان
واااااااای مرسی عزیزم از نظر قشنگت

بهاره همیشه بهار چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://dearbahareh.blogfa.com

سلام چی طوری مرسی که این قدر زود اپ میکنی

سلام بهاره جان.ولی فکر کنم باز یه مدت باید غیبت کنمچون از شنبه کلاسام شروع میشه عزیزم ولی نگران نباش قول میدم مثل اون دفعه نشه.....

سه ژیگول پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.e2m.blogfa.com

سلام...خوبی
فک میکردیم وقتی بیای یه عالمه فحش نثارمون میکنی
ولی دیدیم باشخصیت ترازاین حرفایی
توهم موفق باشی

سلام
ممنونم

الهه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام خانومی!
یه هوادار جون یه سوال دارم ازت امیدوارم بهم جواب بدی
شما این برنامه ها رو خودت از کجا دانلود می کنی؟
میشه به منم بگی؟؟؟

سلام الهه جان
من این برنامه ها رو دانلود نمیکنم ضبط میکنم و برای شما در وبلاگ آژلود میکنم عزیزم.

آخرین پرواز پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

به به
چه عجب بالاخره آپ کردی؟!
چرا خبرم نکردی؟!

میدونم چی میخوای بگی؟؟!!!


خودتو ناراحت نکن.
منتظرتونم.

سلام آخرین پرواز عزیز.ببخشید فرصت نشد به دوستان خبر بدم
ممنونم از حضورت عزیزم

یه عاشق(دخترشب) پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی از آپت
راستی یه خبر داغ داغ داغ به همه هوادارا
وبلاگ جدید آقای ضیا تاسیس شد
اینم آدرسش:http://hastaam.blogfa.com/
بای

سلام دوست عزیزم.ممنونم از خبر خوشی که دادی.خیلی خیلی ممنونم
ممنونم از حضورت

کهکشانی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

سلام دوست من بعد از مدتی نبودن
اعیاد گذشته ات هم مبارک
اپ عالی بود مرسی ازت
راستی منم همین دوبیت رو بالای مطلب جدیدم گذاشتمااااااااا
دوست داشتی یه سر بزن
یاعلی

سلام دوست عزیزم.ممنونم از حضور گرمت.حتما میام

رها پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
خوبی؟
نیمروز کی تموم میشه؟
داستان دفتر خانه شماره 13 رو نگفتی؟ اومده بود طلاق بگیره؟

سلام رها جان.نمیدونم فعلا که ادامه داره....
نه عزیزم داستانش ازدواج بود

رها پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

بالاخره دفترخانه شماره 13 رو پیدا کردم

خیلی خوشحال شدم رها جان
ممنونم از حضور گرمت

رها پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

راستی این عکسو دیدی؟
http://axgig.com/images/05080658878374986657.jpg

نه ندیده بودم ولی الان دیدم به نظرم درستش کردن نه؟

نگار پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://nilin2011.blogfa.com

سلام
بابادمت گرم دیگه به ما سرنمی زنی
آپم بیا...

سلام نگار جان.نه عزیزم اومدم ولی..ممنونم از حضور همیشه گرمت

باران شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام...خوبی؟...ببخشید نیمروز قراره تموم شه؟؟ راست میگی؟؟حرفی واسه گفتن ندارم... فقط اومدم بهت سر بزنم که بی معرفتی نکرده باشم!

سلام باران جان.میگفتن تا محرم تموم میشه ولی انگار هنوز هست. ممنونم از حضور گرمت عزیزم

خاطره یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام. وبلاگ خیلی خوبه.

سلام خاطره جان.ممنونم از لطفت

**نازنین** یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

دوست خوب و گلم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه اول از همه میخواستم بهتون خبر بدم که وبلاگ آقای ضیا افتتاح شد این رو توی سایت آقای جوادزاده(نوشته جات)خوندم این هم آدرسشه:http://www.hastaam.blogfa.com/ولی اگر می خواید کاملا مطلع بشید بهتره به سایت آقای جوادزاده مراجعه کنید
سالم وسلامت باشید

ممنونم نازنین جان از لطفی که داری و این خبر رو دادی

گلی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام شرمنده که چندروز نتونستم بیامبا اینکه عید گذشته ولی عید غدیر را به شما وهمه هوادارای داداش علی تبریک میگم.بوس بوسراستی شنیدم قراره که نیمروز تموم بشه راسته؟فعلا بای

سلام گلی جان.ممنونم از حضور گرمت.اطلاع دقیقی از نیمروز و اینکه کی تموم بشه ندارم

مریم سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام بچه ها نیمروز داره تموم میشه یعنی علی میره ؟ دلم براش تنگ میشه !!!!

سلام مریم جان.ولی فکر کنم نیمروز قراره که ادامه داشته باشه بازم نمیدونم چون چند روزی هست نیمروز رو درست و حسابی ندیدم

مریم چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام

سلام مریم جان

مهسا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

اول سلام دوم ایولا به این ژیگولا گل کاشین بابا به نظر من افای ضیا مجری خوب و با شخصیتیه اما از وبلاگش که یه سری دختر عاشق واسه یه سری از دخترای عاشقتر درست کردن اصلا خوشم نیومد اخه اصلا درست نیست که اقای ضیا یه چهره محبوب و معروف عکسا و اطلاعات شخصیشونو بذارن برای یه سری دختر به ظاهر عاشق اصلا اقای ضیا به ما چه که شما چند سالته و متولد چه ماهی هستی و کی میخوای ازدواج کنی تاااازه دقت کردین محض رضای خدا یه طرفدار بسر نداره هر چی هست همش دختره ناراحت نشین فقط یه کم در موردش فکر کنید

سایه دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام علی جان یه بار نری مادلمون برات تنگ میشه

ستاره پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام مرسی از عکسهای قشنگت ولی چرا چند وقتیه عکسای جدید نمیذاری؟؟؟؟اگه میشه عکسای جدید علی بذار ........

حامد یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

وبلاگت عالیه یه جورایی بیست

ممنون از لطفت و حضور گرمت در وبلاگم دوست عزیز

الهه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

خیلی خوبه .خیلی گله

ممنونم الهه جان از حضور همیشه گرمت

آماتیست پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام یه سوال این خودمو خودش یعنی چی؟ خودش کیه؟

سلام دوست عزیز.من خودمم تو جریانش نیستم؟
کدوم خودش؟!!!

زهرا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://portals14.blogfa.com

سلام عزیزم راستی آقا ضیا ازدواج کرده؟

سلام زهرا جان
من نمیدونم......

شین شین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه خیلی خیلی خیلی خوبید خیلی خیلی خیلی تشکر میکنم.
فقط تون تون سر بزن ملشی بای بای.

سلام.ممنونم دوست عزیزم از لطفت و حضور گرمت

sara pyo یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

دلتون بسوزه من نه تنها خوشاشیرازغدیر رو دیدم بلکه باسیدعلی به فاصله ی یک قدم صحبت وازش امضاگرفتم.همتون آتیش گرفتین نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هرصورت کاریه که ازدستمون برمیاد....

با تشکر....

حنا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام به همه ی عاشقان علی ضیا ببینم نیمروز برای همیشه تموم شد یا دوباره شروع میشه لطفا هر خبری شد ما رو زود زود خبر کن. مرررررررریی

سلام حنا جان.نمیدونم....

مهسا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

سلااااااام عاشقان دلخستهخوبید خوشید سلامتید من امروز افتخار م وبلاگتون تا اعلام کنم که من با وجود اینکه دختر هستم و دست بر قضا بچه کاشونم هستم اما اصلن اصلن از علی ضیاتون خوشم نمیاد مجری فقط وفقط فرزاد حسنی

سلام مهسا جان
فرزاد حسنی عزیز از مجری های خوب کشورمون هستن .در مورد آقای ضیا هم خب هر کسی یه نظری داره و محترم.
ممنونم از حضورت

مهسا سوال داره........ شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

یه سوالی تو ذهنم مونده که داره دیوونم میکنه میشه لطفا ازتون سوال کنم شماها عاشق چیه علی ضیا شدین خوب اونم یه مجریه مثل بقیه مجریا دیگه نگین عاشق اجرا و شخصیتشین که اصلن باورم نمیشه شما که اصلن درست اونو نمیشناشین که بخواین عاشق شخصیتش بشینبا اجرا شخصیت واقعی کسی معلوم نیشه حالا یه مرد میخوام که درست و منطقی به من بگه که عاشق چیه علی ضیاست...............نبود................. با تشکر

من میخوام به عنوان یه هوادار و کسی که این وبلاگ رو اداره میکنه نه یه عاشق در جواب سوال شما دوست عزیز بگم که تو اولین آپم دلیلم رو واسه حمایت از سید علی ضیا گفتم به نظرم همون دلایل بسه واسه حمایت از یه هنرمند...یه هنرمند خوب نیاز به حمایت مردم داره نه چیزی بیشتر از این!اون دلایل برای این حمایت کافیه البته به نظر من!
حالا یه سوال شما شخصیت فرزاد حسنی رو میشناسین؟ این سوال رو میپرسم چون دوست دارم جواب شما رو ببینم فقط واسه همین!
دوست دارم بقیه دوستای گلم هم که همیشه به وبلاگم سر میزنن و لطف دارن جواب سوال مهسا رو بدن.مرررسی

مهسا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

بابا منکه نگفتم عاشق اقای حسنیم اما اجراشو خیلی دوست دارم بخاطر اینکه هم خیلی شاد اجرا میکنه هم خیلی مسلطه.درضمن نمیوفتم تو اینترنت دونبال عکسا و مسائل شخصیش.حتی نمیدونم سایت یا وبلاگی داره یا نه. من از اون جایی گفتم بچه های وبلاگتون عاشق علی ضیان که این نظرایی که بچه ها میذارن بیشترش عاشقانست. مثلن چندتا از دخترای همین وبلاگ شماره گوشی و حتی ادرس خونشو ازش خواسته بودن وهمشم در مورد ازدواجش سوال میکنن و خیلی سوالای دیگه. شما باشین چه فکری میکنین منم از اقای ضیا بدم نمیاد اتفاقا اجراشو خیلی دوست دارم اما اصلن برام مهم نیست که چند سالشه و کی میخواد ازدواج کنه.

شاید خیلی از هواداران علی ضیا هم به خاطر اجراش اونو دوست داشته باشن من خودم وقتی اجرای علی ضیا رو می بینم انقدر راحت و صمیمی و صادق اجرا میکنه که احساس میکنم واقعن تک تک بیننده ها رو می بینه و میشناسه من این صداقت و صمصمیت رو خیلی دوست دارم.....اما در مورد کسانی که میگی از ازدواج و مسائل شخصی میپرسن من جوابی ندارم که بدم چون بالاخره هوادارن و اینجام واسه هواداران علی ضیاست حالا میخوان حامی اون باشن اجراش رو دوست داشته باشن یا حتی عاشق خودش باشن...من هیچ فکری در موردشون نمیکنم...همه میتونن بیان و نظر بذارن حتی اونایی که از علی ضیا متنفرن ...البته نه اونایی که ادب ندارن!
به هر حال نظر و احساس هر کسی قابل احترامه دوست عزیز
خوشحال میشم میای و نظرت رو میذاری ولی یادت باشه اونام به اندازه تو حق دارن که هر جور دوست دارن فکر کنن و هر کسی رو میخوان دوست داشته باشن
یا علی

بازم مهسا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

ببینم خانم هوادار عزیز همیشه اینقدر دیر جواب میدید یا اصلن نظرمو تایید نکردید اخ ببخشید یادم رفت سلاااااااااام

الان دیگه تایید کردم مهسا خانوم....
علیک سلام

سهراب چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

مجری خوب فقط یدونست اونم زینب بهروز مجری برنامه صبح تازه ست برنامشو هر صبح ساعت ۷ تا ۹ از شبکه قم میده. البته خانم بهروز فقط ۳شنبه ۴شنبه ۵شنبه ها میاد. حتما حتما برنامشو نگاه کنید تا ببینید مجری خوب به کی میگن.........

ممنونم از حضورت دوست عزیز
حتما اگه تونستم اجراشون رو می بینم
ما مجری خوب زیاد داریم

حنا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام عزیزم. شب نشینی رو کیا میده ساعتشم بگو لطفا. مررررسی

سلام حنا جان
جمعه و شنبه شب ها ساعت۲۲:۱۵ از جام جم ۱ به صورت زنده و تکرارش شنبه و یکشنبه ظهر ساعت۱۱:۱۵ از جام جم ۲

محسن چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام. نظر مهسا رو خوندم. فکر نمیکنید داره راست میگه....اخه دلیلی نداره کسی بی خودی از کسی حمایت کنه.......خواهشا ناراحت نشین اصلا منظوری ندارم....به قول خودتون هر کسی یه نظری داره. مگه نه دوستاااان

سلام دوست عزیز
اگه منظورتون از حمایت منه چند بار بگم من اجرای علی ضیا رو دوست دارم و دلم میخواد از فعالیت های هنری این هنرمند واسه هواداراش عکس و فیلم بذارم وبلاگ منم بیشترش یا حتی همش در مورد فعالیت های کاری ایشونه و کاری به زندگی خصوصیش نداشتم وندارم...
نه اصلا ناراحت نشدم دوست عزیز.فقط امیدوارم جواب سوال رو داده باشم خوشحال میشم اگه بازم بیای و از نظراتت استفاده کنیم

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ

بازم سلام.امیدوارم سوالای من ناراحتتون نکرده باشه. خوب هرکسی یه سوالی داره دیگه فقط می خواستم ببینم جواب شما چیه.مرسی از اینکه به همه سوالام جواب دادین کاش بچه های وبلاگتونم جواب سوال منو میدادن. خیلی دوست دارم ببینم اونا چه جوابایی میدن بازم مرسی...........بااااااای

سلام مهسا جان
من از همه دوستای گلم میخوام که اگه دوست دارن جواب سوال شما رو بدن...ممنونم از حضور گرمت.بازم به ما سر بزن

زهرا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام چطوری

سلام مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد