سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

تبریک عید قربان و عکس از سید علی ضیا

  
سلام دوستداران و هواداران خوب سید علی ضیا 

حالتون خوبه؟ نمیدونم چه جوری بابت این غیبت طولانی که داشتم ازتون عذر خواهی کنم. 

شرمنده تک تک شما عزیزان هستم.بابت نظرات قشنگتون که وقت نکردم بهشون پاسخ بدم ممنونم بابت حضور گرمی که در وبلاگ داشتین خیلی خیلی سپاسگزارم. 

میدونم دیر شده اما خیلی دوست دارم عید گذشته قربان را به سید علی ضیا و همه هواداران عزیزش تبریک بگم. 

عید قربان یعنی فدا کردن عزیزت در آستان عزیزترین...و گذشتن از همه وابستگی ها به عشق مهربانترین... 

 

  

خب حالا بعد از این همه مدت که نبودم میخوام جبران کنم شاید بشه یه کوچولو از محبت های شما رو جبران کرد..... 

چند تا عکس از سید علی ضیا میذارم مربوط به برنامه نیمروز و خوشا شیراز که تو همین یکی دو روز کاملشون میکنم.فیلم هایی از نیمروز و خوشا شیراز رو هم  آماده کردم که حتما به زودی در وبلاگ قرار میگیره. 

 

 

 

 

 

   

  

میدونم عکسای امروز خیلی کم بود ولی شک نکنید به زودی عکس ها و فیلم های اختصاصی هر برنامه رو میذارم. 

یا علی

نظرات 34 + ارسال نظر
ر ـ ه - ا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام
قدم من خوب بود تا کامنت گذاشتم آپ کردی
منتظر فیلماتون هستم عکساتونم عالی بود مرسی

سلام دوست عزیز.حتما قدمت خوب بوده.شک نکن
ممنونم از حضور گرمت

ر ـ ه- ا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

دوستای گلم , هواداران عزیز علی ضیاء
تشریف بیارین تو این وبلاگ به علی آقا رای بدین
www.omidnikpoor.com

حتما دوست عزیز.من رای دادم

الهه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام عزیزم
چقدر خوب شد که برگشتی!
دلم تنگت بود...
عید شما هم مبارک
این برنامه خوشا شیراز چه روزهایی و چه ساعتی پخش میشه؟؟
یا علی

سلام الهه جان.ممنونم از حضور گرمت عزیزم.
منم دلتنگ شما و وبلاگ بودم....
خوشا شیراز جمعه ها فکر میکنم ساعت 9 از شبکه فارس پخش میشه

محبوبه چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام،چه عجب اپ کردین!خیلی دیر اپ می کنین!

سلام
شرمنده محبوبه جان.......

مینا کریمی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://minayenoghreie.blogfa.com

سلام.وبلاگت عالیه.خیلی لذت بردم.دستت درد نکنه.

سلام مینا جان.خیلی لطف داری.ممنونم از حضور گرمت

مارال چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.misty.blogfa.com

به به سلام چه عجب بعد از مدت ها اومدین مرسیییییییییییییییییییییی از عکسات عزیزم

سلام مارال جان
من بابت این غیبت طولانی به همتون بدهکارم.شرمنده لطف و محبت شما....

ندا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام بابت عکسهایی که گذاشتین ممنون من تاجایی که امکان داشت به سایتتون سر میزدم اما غیبتتون خیلی طولانی شد خیلی نگران بودم که دیگه آپ نکنید وما دیگه نتونیم از سایتتون استفاده کنیم و بازم مرسی از عکسهایی که گذاشتین منتظر آپ بعدی شما هستم امیدوارم خیلی زود آپ کنید

سلام ندا جان.
آخی ببخشید اگه انقدر دیر آپ کردم.منو از این همه لطف شرمنده می کنین.ممنونم از حضور گرمت عزیزم.

گلی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام خوبی؟دلم حسابی واست تنگ شده بودولی خودمونیما چند وقتیه که خیلی دیر اپ میکنی.وهمش عذر خواهی میکنی.میدونم توهم مثل بقیه سرت شلوغه.درکت میکنم وخیلی خیلی ممنون که واسه داداش علی وقت میزاری و واسه بقیه هوادارای داداش علی.راستی ممنون از بابت عکسا.بوس بوسبای

سلام گلی جان
من شرمنده ام و واقعا درگیر بودم غیبت طولانیم بی دلیل نبود
ممنونم از لطفت و حضور گرمت

*مهدیه خانوم* چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام عزیزم . عید تو هم مبارک.
بابت عکس ها هم ممنون.
موفق باشی
یا علی

سلام مهدیه خانوم
منم ممنونم از لطف شما و حضور گرمت عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام دوست عزیزمیشه بگید خوشا شیراز چیه و چه روزهایی و چه ساعتی و از جه شبکه ای بخش میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم

سلام دوست عزیز
خوشا شیراز روز های جمعه ساعت 9 صبح از شبکه فارس پخش میشه.
ممنونم از حضور گرمت عزیزم

ستاره چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

چه عجب اومدی فیلم خوشا شیراز یادت نره قول دادیها تواین یه ماه که نبودی من بااینجااشناشدم همش میومدم ولی خبری نبود دوباره نری پیدات نشه.

فیلم های خوشا شیراز آماده است البته کامل نیست ولی هر چقدر خودم دیدم واسه شما هم گذاشتم مطمئن باش آپ بعدی خوشا شیراز هست.ممنونم از لطفت و شرمنده که من تو این مدت نبودم

فاطمه س چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.ممنون عکسای عالی بودند.من که دلم خیلی برا نیمروز تنگ شده.یاعلی

سلام فاطمه جان.منم ممنونم از حضور گرمت عزیزم
سعی میکنم بیشتر از نیمروز براتون عکس و فیلم بذارم

کیمیا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

]مرسی گلم.دلمون برات تنگ شده بود.اخه کجایی؟
بادیدن عکسا انقدر ناراحت شدم.دلم خیلی برای اجرای علی ضیاء تنگ شده

من شرمنده ام کیمیا جان.......
ممنونم از حضور گرمت

عسل مسل چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام خوبی شما فیلمی که شبکه 1 گذاشت مستند بود که اقای ماندگاری برای 2 تا جوون عقد میخوندن توی استودیوی به سمت خدا بود که علی اقا و اقای جواد زاده هم بودن جون من اگه داری برای دانلود بذار

سلام عسل مسل عزیز
نه متاسفانه ندیدم
ممنونم از حضور گرمت

بهاره همیشه بهار پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://dearbahareh.blogfa.com

سلام خوبی ممنون از عکس های خوبت منم عید غدیر را دیگه بهت تبریک میگم یه خواهشی ازت دارم هر موقع اپ میکنی خبرم کن مرسی

سلام بهاره جان.ممنونم از لطفت عزیزم

سحر پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

به به نمردیم و اپ کردنتو دیدیم. منتظر عکسا و فیلمات هستیم هر چند برای من که دانلود نمیشن

من معذرت میخوام عزیزم.....
امیدوارم بتونی این دفعه دانلود کنی.ممنونم از حضور گرمت

فرزانه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام خوبی؟میشه عکسای اون روزی که حامد با خانومش بودن رو بزاری. مرسی میشم

سلام فرزانه جان.من متاسفانه اون قسمت نیمروز رو ندیدیم ولی خیلی دنبالشم مطمئن باش اگه پیدا کردم حتما میذارم.ممنونم عزیزم از حضور گرمت

**نازنین** پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

دوست خوب و گلم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه وامیدوارم که دلتون خالی از هرگونه غم و غصه ای باشه من هم اول از همه عید سعید قربان رو به شما وهمه ی هوادارهای آقای ضیا تبریک میگم.بعدش اینکه امیدوارم این غیبت ها دیگه اینقدر طولانی نشه واز شما دوست عزیز بابت عکس ها خیلی ممنونم سالم سلامت درپناه حق باشید.

سلام نازنین جان.ممنونم از حضورت.منم امیدوارم دیگه این غیبت های طولانی رخ نده.....ممنون از لطفت

نفس پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ http://bano-sokot.blogfa.com

سلام.خوبی؟طرفدار علی ضیاء هستی؟
اگه هستی بگو یا علی...
تو وبلاگ امید نیکپور یه نظر سنجی گذاشتن.
اگه هوادارشی برو و به علی ضیاء رأی بده.نظر سنجی در سمت چب وبلاگ قرار داره.
رقابت خیلی تنگاتنگه.حتی یک رأی تو میتونه باعث برنده شدن ما هوادارا و علی ضیاء بشه.
اگه برنده شیم آقای نیک پور یه سورپرایز و یه پیام تصویری خیلی توپ از طرف علی ضیاء برای ما دارن.
پس بدو...
اینم آدرسشwww.omidnikpoor.com
فقط سریع باشه؟
یادت نره هر روز میتونی رأی بدی تا امارش بره بالا.
فقط باید نشون بدیم که علی ضیاء بهترین مجریه!!!!!!!!!!!!

سلام نفس عزیز.حتما رای میدم
ممنونم از حضورت

فاطی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام یه هوادار عزیز عید شما مبارک البته جلوجلو . بابت عکسای قشنگت ممنون

سلام فاطی جان.منم ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری

فاطی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام دوست عزیز چه عجب . ممنون بابت عکسای خوشکلت

سلام فاطی جان.ممنونم از حضور گرمت و شرمنده اگه دیر آپ کردم

هوادار جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

ترو خدا هر چه زودتر برنامه خوشا شیراز با مجریگری علی اقا رو واسه دانلود بذارید من ندیدم دارم از غصه دق میکنم

حتما به زودی خوشاشیراز رو واسه دانلود میذارم.ممنونم از حضور گرمت هوادار عزیز

رها شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام
خوبی؟
مرسی بابت آپت
چرا جوابمو ندادی؟
بی زحمت جواب آخرین کامنتم تو پست قبل رو این جا بده

سلام رها جان.منظورت آدرس این وبلاگه که دانلود نیمروز رو داره:
www.nim-roo-z.blogfa.com
وقت نکردم نظرات رو پاسخ بدم فقط تایید کردم.شرمنده.ممنونم از حضورت

مریم شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ http://siopero.blogfa.com

سلام من لینکیدمت ابجی منو بلینک عسیسم

سلام مریم جان.ممنونم از لطفت.حتما با افتخار عزیزم

نگار دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://nilin2011.blogfa.com

سلام
آپم ....بیا...

سلام نگار جان
حتما عزیزم با افتخار

نگار پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

سلاااام.اولین باره که میاموچیزی میزارم تشویقم کنیناملامم خرابه

سلام.ممنونم نگار جان از لطفت

ابجی پریسا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام میشه من ابجی علی اقا شم خیلی دوست دارم خودشون بگن میشه بهشون بگم داداش علی من خیلی داداش دوست دارم وعلی اقا خیلی بامزه س

چی بگم دوست عزیزم؟کاش میومدن و میگفتن!

مهناز پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://http://devce.blogfa

سلام
امیدوارم موفق باشین
من از طرفداراتون هستم.

عالی بود ممنون شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

عاطی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام عزیزان مرسی ازعکسای عالیتون

مریم جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

مرسی بابت عکسای علی

عشقم علی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام از سایت عالیتووووووون ممنونم فقط دیر آپ می کنی.

قاصدک یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.flowers7.blogfa.com

سلام گلم
وبلاگت زیباست
قدم سید اولاد پیغمبر، وبتو نورانی کرده
موفق باشی

سارا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام یه سوال داشتم من چند روز پیش یه عکسی رو تو اینترنت دیدم عکس یه دختر باسید علی ضیا که سر سفره ی عقد نشسته بودند میخواستم ببینم راسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد