سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

خوشا شیراز...و نیمروز

سلام دوستان عزیزم 

بالاخره نیمروز هم تموم شد... 

ولی واقعن قشنگ تموم شد.برنامه آخر نیمروز خیلی خوب بود. به امید خدا به زودی دانلودش رو براتون میذارم 

امروز براتون قسمت هایی از برنامه خوشا شیراز رو گذاشتم که مهمان های برنامه نیوشا ضیغمی و همسرش بودن البته کامل نیست فقط یه بخش هایی ...  

 

   

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و دانلود بخش هایی از این برنامه: 

 

دانلود1              دانلود2                دانلود3 

  

 

حالا که نیمروز تموم شده بد نیست یه یادی کنیم از اجرای خوب سید علی ضیا

 

دانلود نیمروز (خیلی درخواست کردین که بذارمش) 

 

ببخشید که عکس از فیلمش نذاشتم

 

یا علی

نظرات 19 + ارسال نظر
azita جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام مرسی راستی میشه اون قسمت نیمروز که آقای میلاد کی مرام مهمونشون بودن رو برای دانلود بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازم ممنون

سلام دوست عزیز
بله حتما براتون میذارم.ممنون از حضور گرمت

هستی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

ممنوووووووووون

حدیث جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://istgahedoosti.blogfa.com/

بله عزیزم مطمئنم!راستی ممنون که افتخار دادی اصلا انتظارشو نداشتم!

خواهش میکنم.منم از حضور گرمت ممنونم

[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

ممنون واقعا دوستم . چه خوب خیلی از نیمروز ها رو داری نه ؟

منم ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز....همه که نه ولی بیشترش رو آره دارم....

... شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام
دوستی اگه ممکنه اون برنامه خوشا شیرازی که مهمونشون کاپیتان شهبازی بود رو با اون میان برنامه ای که از آقای ضیا گرفته بودن تو شاهچراغ بزارید
ممنون
یا علی

سلام دوست عزیز.خیلی شرمنده ام چون من این فیلما رو ندارم....
ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز

فاطمه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

سلام منم خیلی ناراحتم که نیمروز تموم شداشکال نداره عزیزول کن این حرفارو هر برنامه ای یه روز تموم میشهاگه تونستیبه وبلاگ منم یه سر بزنبوس بوس راستی خیلی وبلاگ باحالی دارییییییی بای

سلام فاطمه جان.ممنونم از لطفی که به من و وبلاگم داری عزیزم.
حتما میام

zahra شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.ashegh-tanhai.blogfa.com

سلام دوست عزیز، واقعأ دستتون دردنکنه،نمیدونم چطور تشکرکنم آخه طرفدار اصلیه سیدعلی أم،امیدوارم سال جدید خوبی داشته باشی موفق باشی گلم، به وب منم بیا
فعلأ..

سلام دوست عزیزم.ممنونم از لطفت و حضور گرمت

zahra شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.ashegh-tanhai.blogfa.com

سلام دوست عزیز، ممنون کارتون عالی بود بهترین وبی ک داری، راسی من ازطرفداران اصلیه سیدعلی أم، امیدوارم موفق باشید و سال جدید سال خوبی واستون باشه،راسی به وب منم بیا خوشحال میشم نظر بدی!

zahra شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.ashegh-tanhai.blogfa.com

سلام دوست عزیز عیدت پیشاپیش مبارک.ممنون از وب زیبات،منم یکی ازهواداران سیدعلی أم، امیدوارم سال جدید موفقیت همراهت بیاد!
به وب منم بیایا، راسی یادت باشه اولین نفری بودم که نظرگذاشتمو سال جدیدو تبریک گفتم!

ممنونم دوست عزیزم.عید شما هم مبارک

fatygoogooli دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

دست گلت درد نکنه عزیییییییییییییییزم

ممنونم از لطفت عزیزم

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
سلامت
سعادت
سیادت
سُرور
سَروری
سبزی
و سَرزندگی
هفت سین سفره ی زندگیتان باد
با متفاوت ترین و بهترین پست سال آپم
خوشحال میشم منت بذارید مثل همیشه همراهم باشید

ممنونم دوست عزیزم.عید شما هم مبارک
با افتخار همراهتم

گلی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام خوبی؟چه عجب خانمی؟ستاره سهیل شدیا.اینم پیام تبریک من به همه طرفدارای داداش علی بخصوص شما وداداش علی-امیدوارم عید با بوسه هایش.بهار با گلهایش.وسال نو با امیدهایش برتو مبارک باشد.پیشاپیش عیدتون مبارک-کلی بووووووووووسبای

ممنونم گلی جان
عید شما هم مبارک

sepide چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://pooriapoorsorkh-tak.blogfa.com

سلام بــ ــانــ ــو

سال نو مبارک...ایشالله سال خعلی خوبی داشته باشی[قلب]

دلتان به نور لطف خدا منور ، مشام جانتان به شمیم بهارمعطر

لطف روزگار بر ایامتان مقرر ، نوروزتان با شادی وصفا
راستی سلام...برای شما هم همچنین عزیزم

فرزانه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام میدونی که خوشا شیراز کی پخش میشه؟اصلا تو عید پخش میشه؟
با تشکر

سلام فرزانه جان
نه راستش من اطلاعی ندارم

fatygoogooli پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

سلام عزیز واقعا ممنون که انقدر لطف داری و مهلبونی!این گلی رو که میبینی دوست صمیمیه منه خیلی باحاله شمارشو دارم خیلی وقتاموقعی که من نمیتونستم نیمروزو ببینم این یا خواهرم برام نیمروزو تعریف میکردن!!
یـــــــــــــــا علــی

ممنونم دوست عزیز از لطفت

رها یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.kamishaerane.blogfa.com


سلام خوشحال می شم بهم سر بزنی

ستاره سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

عزیزم من این فیلمها رو اصلن نتو نستم دانلود کنم یعنی دانلود میشه ولی یه چند ثانیه اولش نمیشه بگی مال همه بچه ها اینطوری بوده یامن تنها این مشکل و دارم تو رو خدا جواب بدین

ashegh جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ق.ظ

وای اگه بدونی چقد ناراحت شدم که نیمروز تموم شد‏!خیلی دلم واس سیدعلی جونم تنگ شده‏!‏‏!دوستون دارم

زری شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

عزیزم دستت درد نکنه ولی میشه از برنامه خوشا شیراز که رضا داود نزاد اومده بود بزاری

فیلم کاملش رو متاسفانه ندارم اما حتما یه قسمت هایی رو میذارم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد