سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دانلود نیمروز با حضور شروین کوچولو

سلام دوستای گلم 

میدونم باز دیر کردم ببخشید دیگه... 

میدونم این روزا همه غصه دارین که نیمروز داره تموم میشه منم خیلی ناراحتم ولی نگران نباشین خودم کلی عکس و فیلم براتون میذارم.دیر به دیر میام اما سعی میکنم با دست پر بیام حالا نمیدونم چقدر نتیجه داده ولی هر چقدر هم که سعی خودم رو بکنم نمیتونم جواب خوبی های شما رو بدم.بازم ممنون بابت حضور گرمتون و نظرات قشنگتون که سازنده و ادامه دهنده کار این وبلاگه.اینو بدون هیچ تعارف و اغراقی گفتم... 

ممنونم  

 

امروز عکس و فیلم برنامه نیمروز رو براتون گذاشتم. قسمتی که شهاب شاه ابراهیم و پسر گلش شروین و امین آذری مهمان نیمروز و سید علی ضیا بودند 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 حالا فیلم این برنامه:(حتما دانلود کنید) 

 

نیمروز 1                             نیمروز2                            نیمروز3 

 

 

به زودی آپ میکنم و عکس های جدید از نیمروز و خوشا شیراز... 

منتظر فیلم ها و عکس های ویژه نوروز هم باشید... 

 

در پناه حق

 

 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

مرسی عزیزم از وقتی فهمیدم نیمروز فردا تموم میشه بغض کردم حالم خیلی گرفته است

ناصر چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون واقعا دستتون درد نکنه .
یه دنننننننننننیا ممنون
یا علی

دخترشب چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

وای مرسی
شخصیتِ دوست داشتنیِ نیمروز واسه من همین شروینه
عاشقشم.خیلی ماهه

مریم چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.akoamarin76.blogfa.com

سلام دوست قدیمی من دیگه به ما سر نمی زنی.
امروز هم که نیمروز تموم شد واقعا برنامه ی قشنگی بود
به منم سر بزن فعلا خداحافظ

نگار چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام مرسی از وبلاگ عالیت!!
امیدوارم همیشه زنده وسلامت باشی و زود اپ کنی.
من شنیدم سید مهدی رحمتی اومده نیمروز راسته؟
اگه راسته میتونی خواهشا برنامشو واسه دانلود بذاری؟ مرسی
پیشاپیش عیدتم مبارک!

دل تنگ پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

مرسی...کلیپ های خوشا شیرازو هم واسمون بذار.

سیده زهرا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام میخواستم بدونم حالاکه برنامه نیمروز تموم شده کاراین وبلاگ هم تموم میشه یانه؟درضمن عکساخیلی عالی بود دست گالتون دردنکنه.

آی سان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

ممنون خیلی خو ب بود کارت هم عکسا هم فیلما حسابی خدا قوت...منتظر بعدیاشیم:)

هستی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

سلااااااااااام
ممنون
زود زود بیا

... پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام
عالی بود مثل همیشه
موفق باشید
یا علی

azita پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

ali bood azizam mer30

شکیبا (عطر باران) پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام دوست خوبم.....
امیدوارم حالت خوب باشه........
اول ازهمه یه تشکر جانانه واسه عکسا....
دوم اینکه خیلی حیف شد که نیمروز تموم شد من که دلم خیلی گرفته.....
ولی ایشالاه حال همه ی نیمروزیای عزیز توی سال جدید بهتر بشه ......
راستی پیشاپیش عیدت مبارک باشه.....

رویا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

خیلی لطف کردی که این برنامه رو واسه دانلود گذاشتی وا قعا دست گلت درد نکنه
دکتر شیری مشاور ازدواج بودن اون هفته ای که موضوع برنامشون درباره انتخاب همسر بود ایشون مهمان برنامه بودن اگه داری ممنون میشم واسه دانلود بذاری
راستی شما برنامه هارو ضبط میکنی؟؟؟؟؟
موفق باشی گلم

رویا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

بازم اومدم به خدا دیگه روم نمیشه چیزی ازت بخوام حتما پیش خودت میگی این دختره چقدرپررو
یه خواهش کوچولو داشتم یه مدت شایعه بود که آقای ضیا نامزد کردن امین آذری هم تو گزارش هاش به ایشون تبریک گفت ولی آقای ضیا بلافاصله تو برنامه تکذیب کردن اگه شما اون قسمت از برنا مه رو دارین ممنون میشم واسه دانلود بذارین.
قربانت :S007:]

طیبه جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

برنامه نیمروز فوق العاده بود به خصوص اجرای اقای ضیا حرف نداشت منم حالم گرفتست به امید روزی که علی ضیای دوست داشتنیمونو بازم ببینیم.

بله خیلی فوق العاده بود امیدوارم دوباره از این برنامه ها در تلویزیون ببینیم....ممنونم از حضورت

هانا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://nimnegah91.blogfa.com

سلام !
نیمروز واقعا عالی بود .حیف که تموم شد

سلام هانا جان
حیف....

parisay سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

صداکن مرا.صدای توخوب است.صدای توسبزینه آن گیاه عجیبی است.که درانتهای صمیمیت حزن می روید...
...مراگرم کن
...ویک بارهم دربیابان کاشان.هواابرشد.وباران تندی گرفت...

ممنونم...

سیده یلدا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

واقعا ممنونم عالیه

ممنونم از حضور گرمت سیده یلدا عزیز

parisay جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

شبتون بخیر.نمیدونم خود آقای ضیاء هم همین نظراتو میخونن یانه؟اما اگه میخونن خواستم بدونم میشه لطف کنن به مطالب منم ۱نگاهی بندازن؟البته ازشون خواهش میکنم...لطف کنن وقت بذارن ممنون میشم.قبلاهم توسایت /هستم/کامنت گذاشتم وخواهش کردم.اما...انگارسرشون خیلی شلوغه!البته حق میدم زندگیه دیگه...

/بهارکه بیاید
توآن اتفاق بزرگ دلم باش
که درجهان می افتی.../

حدیث دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام واقعا وبلاگ قشنگی داری هر هفته به وبلاگت سر میزنم مر۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

عسل دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام وبلاگت خیلی قشنگه اگه می شه دانلود مصاحبه با عطا عمرانی را بزار

زهرا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

یه طرفدار کنکوری دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام برای اولین باره وبلاگتو میبینم جالبه.راستی ازطرفدارای علی ضیا هم هستم .

سارا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام.علی جون خیلی چاکرتیم.الهی خودم پیش مرگت بشم

فروغ/ سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام.علی اقا خوهاش میکنم عینک نزنید و ب سیگار هم فکر نکنید

فاطمه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

در حسرت داشتن برادر بزرگی مثل شما موند به دلم امید وارم هر جا که هستید در پناه خداوند باشی.

مژگان-قم سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام برنامه نیمروز خیلیییییییییییی خوب بود آخرین برنامه ای که نیمروز داشت منو به گریه انداخت دلم برای داداش ضیاء تنگ شده و میخوام بدونم بازم برنامه نیمروز پخش خواهد شد یا نه؟وبلاگت حرف نداره مرسی

فرشته سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://man4.blogfa.com/

اگه یه داداش داشتم دلم می خواست مثل توبود
دادا جونم خیلی دوست دارم

jojo love me جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام نمیدونم که آقای ضیاء این نظرهارو می خونه یا نه ولی اگه میخونه میخواستم بهش بگم که خودم یه تنه غصه هاتو پرپر کنم دلم برای اجرای برنامشون خیلی خیلی تنگ شده.
(وبلاگت حرف نداره )
راست و حسینی خود خود آقای ضیاء این نظر ها رو میخونه؟

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضور گرمت
نمیدونم.... آقای ضیا هیچ نظارتی بر این وبلاگ و نظراتش ندارن مگر اینکه لطف کنن و بیان به وبلاگ و نظرات شما رو بخوننن

فاطمه م یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

چقدر این بچه ناز بود عاشقش شدم لول فکر کردم بچه خواهرشه

saghar چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ق.ظ http://alizia64.blogfa.com

salam azizam
man khyli dost dashtam in file ha ro danlod konam ...vali tosh chizi nist!!!!!!!
hamash tablighate!!!????

سلام عزیزم
نگران نباش به امید خدا تا روز تولد فیلما رو درست میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد