سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بیست و پنجمین برنامه ماه عسل

سلام


عکس های برنامه ماه عسل در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان:









بخش هایی از برنامه...................دانلود

حمایت از سید علی ضیا.........................نظرسنجی برنامه ماه عسل

عضویت در گروه هواداران سید علی ضیا در سایت ایران داتیس

(همین الان به ما بپیوندید)

راستش من خودم در این گروه از همه کمتر فعالیت میکنم به لطف دوستان گروهمون خیلی فعاله

عکس هایی ویژه از سید علی ضیا در ایران داتیس البته به لطف دوستان عزیزم

یا علی



نظرات 18 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام این برنامه رو من خیلی دوس داشتم چون اقای علی ضیا اجرا میکردن و خیلی قشنگ بود و کمی غمناک مخصوصا اون بچه ای که چهار ساله شهید شده بود قلب ادمو درد میاوررد و اقای ضیا مث همیشه با مهموناشون احساس همدردی میکردن و ممنونم که عکسای برنامه رو هم گذاشتین و اقای ضیا تیپشون مث همیشه محشرو عالی بود با تشکر.

مهتاب چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ق.ظ

دیگه به روزای آخر که نزدیک میشیم داداشییم داره رکورد اجراشو میشکنه واقعا این روزا علی فوق العادس مرررررررسی که همیشه آپی:x

ممنونم که همیشه حضور داری مهتاب عزیز

سپیده چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ق.ظ

سلام پـــــــــ نظر من کوشش؟

راستی برنامه امروز رو از اول نذاشتین نه؟


خیلی ممنونم بابت تموم زحماتتون

سلام سپیده جان
ببخشید نظرات یه کم دیر تایید شد!
نه چون خودمم از اول ندیدم
ممنونم از شما به خاطر حضور گرمت

فاطمه چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام راجع به برنامه دیروز هیچی نمیگم فقط اینکه ممنونم اقای ضیا که هستید و ممنونم بخاطر اجرای زیبا و با احساستون- همین مواظب خوبیهامون باشیم

فاطمه چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

راستی گلم من هنوز موفق نشدم این سایت ایران داتیس رو ببینم اخه هر وقت بازش میکنم سیستم من هنگ میکنه

باران چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام
خوبی
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی یه عالمه
در پناه او
یا علی

سلام باران عزیز
ممنونم از حضور گرمت و لطفت

نازی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام برنامه دیروز خووب بود اجرای علی مه مثله همیشه عالی بود اما باید تهیه کنندگان در انتخاب مهمون ها دقت بیشتری داشته باشند.

سلام نازی جان.ممنونم از حضور گرمت و نظرت

تیام چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://doroozeman.blogfa.com/

بیکاااار

فکر میکنم شما بیکارتر از منی حدااقل!!!!
چون من وقت نمیکنم برم وبلاگ های دیگه و ببینم بیکارن یا نه!!!!!

مرضیه چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

وای سایتت عالیه عزیزم مرسی قربون دستت

ممنونم مرضیه عزیز از لطفت

ترلان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

مثل اینکه درست شد . واقعاچی شده بود ؟ البته زیاد خوشحال نشم چون ممکنه دفه ی بعدی که باز کنم دوباره دچار مشکل بشه .!!
یه حرفی که میخواستم بهت بگم این بود : همین بخش نظرا بازنمیکرد یه چیزی مینوشت ارور میداد . اون دو سه باری هم که تونستم به زورباز کنم از تو بخش عناوین یادداشتها باز کردم . که البته اونم فکرکنم یه یکی دوباری بازنکرد . ففففففکککککررررر کنم .
آ[یش یکی ازاون حرفایی که میخاستم بهت بگم رو گفتم .آخی

ترلان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام . الان میخوام مشکلم روبگم . دوباره درخواست و خواهشه و باید بیفتیتئی زحمت . شرررمنده . !دیگه کاری که ازدستمون برمیاد !!!
من دوباره دیشب اولش روندیدم حدود 10 دقیقهزودتراز پزیشبش داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!همچین پدیده ای برای تلویزیون اونم شبکه 3 نادددددددددرهههههههههه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از یه چیزی یه جورایی حرص میخورم که تو پیام های بعدی ابلاغ میشود .
من دوباره دیشب اولش روندیدم .!!!!!!!
با عرض شرمندگی و پووووزش .!!!!!!!!!
میترسم طلسم شده باشه.!!!!!! نهههههههههههه خدانکنه همش 5 شب مونده .!!!!!
ازامشب تااخر ماه رمضون بایدازساعت 5/6 بم تی وی روبزنم رو3 همینجور منتظروچشمدوخته به تلویزیون بمونم .!!!!
تازه اگه بشه چون اخبار ساعت 5/6 مامان و بابا (مخصصصصصووووووصا باب رو) چیکارکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته بابای من روزانیست ولی 5شنبه جمعه هاهست حالاتوبگو امروزو چیکارکنم ؟؟؟؟اخه امروزم فکرکرده 5شنبه ست نرفته . !!!!!!!شوخ زدم امروزنرفته .!!!!!!!!!

سلام ترلان عزیز
من خودم اول برنامه روز سه شنیبه رو ندیدم از همونجایی که دیدم براتون گذاشتم

مهسا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام برنامه خوبی بود آقای ضیا هم طبق معمول اجرای بی نظیری داشتن ولی خوب مهموناشون به غیر از اونایی که پیشنهاد آقای ضیا بودن خیلی تعریفی ندارن واین تقصیر تهیه کننده است نه مجری.کاش تهیه کننده به آقای ضیا بیشتر میدون میداد تابهتر بتونن تواناییهای خودشون رو نشون بدن وکاش اصلا تهیه کننده عوض نمیشد وهمون علی زاهدی میموند اونوقت همه میدیدند که ماه عسل چیزی فراتر از سالهای قبل میشد وپدیده ای بی نظیر در تی وی میشد البته الان هم با وجود این همه مشکل بر سر راه آقای ضیا برنامه ای فوق العاده به روی آنتن رفته واینا همش لطف الهی است ان شاا... علی یارش باشه.
الهی خدا خودش اونایی که نمیتونن موفقیتشو ببینن وسنگ جلوی پاش میندازن روپرپرکنه.یا علی

سلام
ممنونم از نظرات قشنگی که همیشه میذاری

gandom چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام دوست عزیز.مرسی عالی بود
1سوال؟؟؟؟؟؟؟
علی جون ازدواج کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه من تازه جزو هواداراش شدم

سلام gandom عزیز
نه تا جایی من اطلاع دارم آقای ضیا هنوز ازدواج نکردن
ممنونم از لطفت و حضور گرمت

هراز پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

اجرای امروز خیلی خیلی خیلی عالی بود

واقعا ممنونم ازشون

امیدوارم بعد برنامه ماه عسل تو برنامه های دیگه بتونم از اجرای زیبای

ایشون استفاده کنم خیلی حرفاشون آدمو به فکر فرو میبره خیلی قشنگ و

با احساس صحبت می کنن.

تشکر

sara پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام به همه هوادارا
یه سوال اصلا آقای ضیا این نظرات رو میخونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ب نظرتون اصلا براشون مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی بعید میباشد
موفق باشید

سلام سارا جان
نمیشه مطمئن جوابت رو داد اما من فکر میکنم اگه آقای ضیا وقتش رو داشته باشه که به وبلاگ های هواداران سربزنه بدون شک نظرات براش از همه چی مهم تره.البته این نظر منه!

ترلان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ

اااااااااهان مشالا به حواس من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همین تو بخش نظرهاس؟؟؟؟!!اخه اینجا یهچیزدیگه هم نوشته :برای نمایش اثاروازاین حرفا همونه ؟ من که اثارندارم !!
تاریخ نظرام رونگاکن .!!!!
میبینی چه سریع!!!!!!!

ترلان جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام چرا عوض کردی زمینه و کلا وبلاگتئ ؟ ؟؟؟؟؟؟ قشنگ شده و لی من به اون بیشترعادت کردم و بهترکار میکردم . برحال دستتت درد نکنه . خوبه . قشنگه .

سلام ترلان عزیز.ممنونم از نظرت اما خب گفتم واسه تنوع بد نیست یه کم به هیجان بیایم!!!

سارا 22 تهران جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://paeizi27.blogfa.com

salam .man nadidam motasefane, sharayete karim jori bod ke dg nashod bebinam in ghesmata ro.bayad downlod konam. eeeeeeeeey jooonam cheghad sefyd behesh miad

سلام سارا جان.ممنونم از حضور گرمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد