سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بیست و سومین برنامه ماه عسل

سلام


عکس های برنامه ماه عسل در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان:













بخش هایی از این برنامه...............دانلود


حمایت از سید علی ضیا......................نظرسنجی برنامه ماه عسل


التماس دعا به خصوص برای هموطنان عزیزمون در زلزله ای که اتفاق افتاده


یا علی

نظرات 19 + ارسال نظر
نفس گنجی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://ali-ziya.loxblog.com

ممنونم ممنون :)

ممنونم از حضور گرمت نفس عزیز

فاطمه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام ممنونم از اجرای با انرژی اقای ضیا و اینکه میدونن با هر مهمانی چه جوری رابطه برقرار کنن- از شما هم بازم بخاطر عکسا ممنونم- چرا این نظرسنجی هیچ تغییری نمیکنه من که حس میکنم اصلا نظرات ما ثبت نمیشه

سلام فاطمه جان
خواهش میکنم.ممنونم از حضور گرم
چرا تغییر کرده اول این نبوده حالا این شده.....ادامه بدین

ghazal دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

مرسی عزیزم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازم مثل همیشه عالی بود

خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

ترلان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام خییییییییییلیی عععععععصصصصصصبانیم البته الان خیلی بهترم میشد دیگه اصلا نباشم. چرا ؟ دوتادلیل : این همون دلیلیه که میشد نباشم :
1- امشب اوایل برنامه رو ندیدم خییییییلی اعصابم خورد شد اخه امشب یه فرق کوچیکی هم داشت چون ارتباط گرفتن
2- دلیل دومم هم همین ارتباطس . این بد نیست که از مردم خوبمون حمایت کردن و ازشون خبرگرفتن . ولی یه حدی داره اعععصابم خوردشد بابا . 2 3 دفه همین جور هی ارتباط گرفتن بابا بسته دیگه مگه اخباره . بجای اینکه برنامشون رو بچرخونن گیر دادن هی . تازه شبیه مهموناشونم پارسال بودن . (راننده تاکسی امانتدار ) ببخشید دیگه عصبانی بودم نمیگم ارتباط نمیگرفتن بالاخره هموطنیم ولی دیگه چنددفه ؟ اخبارکه نیست تازه اقا ی ضیاهم هی میگفتن که ما ایرانیا همیشه تو صحنه بودیم و کمک میکنیم و ازاین حرفا و شبه این جمله ها خب خودتم و البته عوامل پشت صحنه یه کمکی بکنید دیگه . قصد توهین نداشتم اگرهم کسی اینجوری برداشت کرد ببخشه من خودم ازطرفدارای بد جور اقای ضیام ولی خب حرف حق باید گفته شه دیگه ششششششششششششششرررررررررممممممممننننننددهههههههه

ترلان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

راستی یه خووووووووواهشی هم دارم . میشه این یدفه رو فقط همین یه بار به خاطر من این قسمت از برنامه (ینی قسمت 24 ) رااز اول اول اولش بذاری؟ ازان صلوات خاصه اخه من نمیتونم یه لحظشم ازدست بدم چه برسدبه اینکه از اولش ندیدم . میدونی که (بهت گفتم )که چقد عصصصصصصصصبنی ام واعصابم خورده . یکیشم همینه تویه اعصاب خوردی من رو برطرف کن . مرسی . اون یکیشم زیاد مهم نیست برطرف میشه شاید تاالانم شده باشه اره فکرکنم
بازم ممنوووووووون

از اولش گذاشتم ترلان عزیز

یه بنده خدا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام.برنامه امشب خیلی خوب بود.چرا هنوز عکساشو نذاشتی؟
راستی چرا صفحه های قبلی وبت (ارشیوش)که مال قبل بعضی از عکساشو و.. باز نمیشه.
مرسی.التماس دعا

سلام دوست عزیز
الان دیگه گذاشتم.دیشب یه مشکلی نبود نشد پست جدید بذارم
ممنونم از حضور گرمت

تینا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ازبرنامه خوبتون واقعاممنون علی اقامن واقعاشیفته شماشدم خیلی برنامتونو نگاه میکنم ارزومم گفتم امافکرنکنم خونده باشیدارزوم اینه که شماره شماروداشته باشم اگراینژیغام به دستتون رسیدشمارتونو بگین واقعا ممنون

سلام تینا جان
اینجا وبلاگ هواداران سید علی ضیاست و متعلق به آقای ضیا نیست

مهسا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام امیدوارم حاله دلتون خوب باشه.من این برنامه رو نتونستم ببینم ولی با بخشی که شما گذاشته بودی معلومه که برنامه خیلی جذابی بوده و محتوایی عالی داشته .وقتی مهمونا رو آقای ضیا انتخاب کنن خوب نتیجه اش همین میشه برنامه بی نظیر میشه ممنون از آقای ضیا به خاطر انتخابشون. خودشون هم واقعااستادانه در اجرا عمل میکنن وخیلی جالب بود که اینقدر خوب باهم میهناشون همدردی میکنن وبه فکر کمک به مردم هستند ای کاش مسئولین هم همینطور بودن باید از آقای ضیا یادبگیرن امیدوارم همیشه موفق باشن.یاعلی
ببخشید میتونم اسم شمارو بپرسم واینکه اهل کجایید؟واینکه با آقای ضیا نسبتی دارین؟خیلی ببخشید که این همه فضولی میکنم.

سلام مهسا جان.ممنونم از حضور گرمت
من یه هوادار هستم.نه با آقای ضیا نسبتی ندارم عزیزم

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ http://hmadmehranfar.blogsky.com

سلام ..
با چند تا عکس خوشجل منتظرتم ..
خوشحال میشم بیای [خجالت]

یه بنده خدا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام.خوبی؟چرا هنوز عکسای ماه عسل دیشبو نذاشتی؟دیشب خیلی برنامه قشنگ بود...همه کسایی که بودند ترجیح داده بودند زندگی ساده تری داشته باشند اما نون حلال بخورند...میشه گفت جزو معدود دفعاتی بود که مهمونا خوب بودند....اجرا هم که دیگه حرف نداشت...
راستی به منم سر بزن خوشحال میشم..
راستی این عدده تایید چرا یه موقع هایی این پایین نمیاد هر موقع اینجوری میشه دیگه منم نمیتونم نظر بدم دیگه!!

سلام دوست عزیز
اگه دیدی عدد مربوط به تایید نیومد یه شکلک بذار و بعد پاکش کن اینجوری عدد میاد!

ترلان سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

پس چرا امروز آپ نشدی ؟ تاشب میشی ؟ نصف شب و این حرفا
منتظرت بودم . برنامه روضبط کردی عززم ؟
درست روزی که من درد وغم داشتم نیامدی . همینه دیگه من کلا شانسسسسس ندارررررررم .!!!
امشبم غم دارم حالا هرموقع اومدی میگم . فقط امیدوارم طلسم نشده باشه (غمم رومیگم ) حالابیا .

شرمنده بابت تاخیرم ترلان عزیز!

آرتا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام عزیزم
آپم.خوشحال میشم بهم سربزنی

سلام آرتا جان آدرست رو نمیذاری برام؟!

سپیده سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام ببخشید میشه بخش ابتدایی ماه عسل امروز 25 ماه مبارک رمضون وهمچینین بخش ابتدایی دیروز رو بزارید برای دانلود؟

سلام سپیده جان
دیگه الان در وبلاگ هست

ترلان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

راستی دیروز بعدازظهر وبت قاتی کرده بود (قات زده بود ) میدونی چرا ؟
اخه ظهرو بعدازظهرم اومدم ولی ساعتای حدود 4و5 دیگه باز نمیکرد . منم اعصابم .. نمیدونم چی بگم اخه همچین خوردم نبود . ولی برام مهههههههههههم بود که بازبشه ! اخه هم نظرگذاشته بودم هم میخواستم فیلمشروببینم . بازنمیشد دیگه چیکارکنم دیروزم که خیلی دیر اپ شدی اصن نشدی امروز شدی دیشب همینجورشبم اومدم (شاید نصف شبم اومدم نمیدونم یادم نیست ) ولی نشدی . مشکلی بود؟ خلاصه هرچی بود دسستت دردنکنه که امروز اومدی .! چون یادق میکردم یا میمرد یاسکته یاهیچکدوم خیییلی ناراحت (همین اخریه خوبه قربون دستت ماجونمون رودوست داریم ) راستی یه مشکل دیگه هم هست تو نظربعدی میگم . ششششرررررررررررمممنددددده
راستی امروزم به مدت چنددقیقه نظرایصفحه اول رو باز نمیکرد .

آره ترلان عزیز یه مشکلی در سیستم مدیریت وبلاگ وجود داشت و وبلاگم باز نمیشد که خدا رو شکر درست شد.ممنونم که همیشه بهم سر میزنی

ترلان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

ممنون لطف کردید میدونستم . ازصلوات خاصه دیگه ؟

ترلان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

خووووووووووواهش میکنم عزیزم . چرا شرمنده ؟ دشمنت شرمنده عززیزم من اگه حرفیم میزنم میخوام ببینم مشکلی هست یانه . ناراحت نشو و دلگیرنشو . ناراحت که نشدی؟
هیچ وقت ازاین جور حرفایی که میزنم(دیراپ شدی و ازاین حرفا ناراحت نشو خب؟ چون منظوری ندارم ) فقطی ه خورده نگرانی ومیخوامب بینم که ایامشکلی هست یانه وبالاخره شماهرروزاپ میشی دیگه .مث بعضی ها نیستی که سالی یدفه ام آپ نشی. هرروز سرموقع خب بالاخره ادم نگرانم میشه و نگرانیم داره . خوش قول بودن و متعهد بودن این دردسرارو هم داره دیگه (تحمل کردن حرفای من )
خواهش میکنم وظیفست (شوخیدم )از شوخی گذشته دوست دارم بیام وبدونم که چه خبره و بعضی وقتا واقعا نمیتونم نظرنذارم . دوباره طولانی شد مثلا میخواستم کم بنویسم . !دوباره نظرمیدم . الان وایسا .!

ممنونم از حضورت و نظرات قشنگت

سارا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام من تازه وارد این سایت شدم می خواستم بدونم عکسهای علی آقا رو از کجا میارید البته عکسهای مربوط به برنامه ماه عسل رو آخه عکس شب۲۳ رو میخوام

سلام سارا جان.از فیلمایی که دارم.ممنونم از حضور گرمت

مرضیه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

قالب جدید وبلاگت خیلی نازه

ممنونم مرضیه عزیز

فانته جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ق.ظ http://www.viza777.com

یه نظر بدم درباره ماه عسل ۲۳ به نظرم اجرای داداش علی اون روز خیلی باحال بود لباس مشکی هم که خیلی بهش میاد با اون سبک اجرا ولباس دلت می خواد بخوریشعلی ضیا بدون ۱۰۰در۱۰۰ طرفدارات بیشتر از مخالفاته ...نمیدونم چه ادم بی عقلی همچین اجرای ماهی رو دوست نداره؟؟؟؟!!!!راستی تا یادم نرفته باشکر و تقدیر فراوان از مدیر وبلاگ که با زحمتاش این فرصت رو به ما داد تا بتونیم نظراتمون رو اعلام کنیم.مر۳۰

ممنونم فاتنه عزیز.البته هر کسی به نظری داره و قابل احترام عزیزم حالا چه طرفدار چه مخالف!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد