سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

هجدهمین برنامه ماه عسل


کجایید خاکیان سدره نشین و زمینیان آسمانی که ملکوتیان امشب شیفته شمایند!!!

شب قدر، شبی است که در عرصه آن انسان، ره صد ساله را یک شبه طی می کند.


سلام

امیدوارم حال دلمون توی این شب ها خوب باشه و قدر شب های قدر رو بدونیم


عکس های برنامه ماه عسل در هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان:









بخش هایی از این برنامه 1.......................دانلود

بخش هایی از این برنامه 2.......................دانلود



من خیلی از برنامه امروز لذت بردم.به نظرم عالی بود.اجرای آقای ضیا هم مثل همیشه حرف نداشت.


قرارمون که یادتون نرفته!!!

نظرسنجی برنامه ماه عسل(همین الان به سید علی ضیا رای بدید)


التماس دعا

یا علی


نظرات 10 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

التماس دعا دارم هوادار عزیز

محتاجیم به دعا مهتاب جان

ال نینو چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://babak-maziar.blogfa.com

با افتخار لینک شدین...ممنون از این که بهمون سر زدین...موفق باشین.

ممنونم ال نینو عزیز

باران چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام
عزیزم من هر چی تلاش کردم نشد که نشدخیلی ناراحت شدم.
شعری که آقای ضیا آخر برنامه خوندن رو برا دانلود گذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام باران عزیز
فکر کنم دیگه مشکلی نداشته باشی چون قطره ها رو حذف کردم!
بله قسمت آخر برنامه د فیلمی که واسه دانلود گذاشتم هست
ممنونم از حضور گرمت

! چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام امروز یکی اینو به من داد مجبورم بهتوبگم...
تورو به امام زمان قسم میدم این پیامو بخون دختری هستم از خوزستان که پزشکان از علاجم ناامید شدند شبی خواب حضرت زینب (س)رو دیدم تو گلو اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خوس اینو به 20 نفر بگم این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد مرد دیگری اعتقاد داش 20 ملیون بدست اورد به دست کس دیگری افتاد عمل نکرد پسرشو از دست داد اگه به زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست 20 روز دیگه معجزه اش رو میبینی

فاطمه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام اجرا که مثل همیشه معرکه بود این لباسم خیلی بهشون میومد- راستی یه خواهش داشتم میشه فقط اون قسمت اخر برنامه دیروز رو که اقای ضیا شعر خوندن رو واسه دانلود بزاری؟؟ ممنون میشم

سلام فاطمه عزیز.ممنونم از نظرت
فیلم دومی اون قسمت آخر برنامه رو داره.ممنونم از حضور گرمت

ارش چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

سایتتون عالیه!!!!!!!!!!

ممنونم آرش عزیز از لطفت و حضور گرمت

مهسا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام عجب برنامه ای بود عجب بچه هایی پیدامیشن ها.آقای ضیاهم مثل همیشه فوق العاده بود.ممنون ازتو به خاطر عکسهای زیبات.

سلام.ممنونم از حضور گرمت ولطفت مهسا جان

ترلان چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام . سلاملکم . هوادار جونم شما میدونی که چه جوری میشه تو ایران داتیس نظر گذاشت ؟ خیییییییییلی دلم میخواد یه نظر بذارم یه جورایی تو دلم مونده . تقریبا ازاون حرفاست که خودشونم گفتن . این سایت همونیه که خودتم لینکش کردی . ازهمین جا اشنا شدم . به نام خانه ی آرمانی علی ضیا لینک کردی . ممنون میشم پاسخم رو بدی عزیزم .

سلام ترلان عزیز
باید توی سایت عضو بشی تا بتونی نظر بذاری عکس بذاری زود بیا و عضو شو و بعد به گروه هواداران ملحق شو جمع صمیمانه ای با دوستان داریم اونجا!
وارد سایت که شدی برو ثبت نام و عضو شو
بله گفته بودم عکس و مصاحبه مجله خانه آرمانی اونجا هست

سارا 22 تهران پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام

من برنامه رو امروز ندیدم

علی جون تو خوبییییییی

همیشه دوستت داریم چه ببینیمت چه نبینیم

سلام سارا جان
امروز ماه عسل خیلی قشنگ بود.امیدوارم از عکس و فیلما خوشت بیاد

زهرا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ق.ظ http://www.zahra-144.blogfa.com

سلام مرسی از عکسهایی که از برنامه گداشته بودین عالی بود.
شهادت حضرت علی (ع)رو هم تسلیت میگم التماس دعا

سلام زهرا جان.ممنونم از حضور گرمت و لطفت
منم تسلیت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد