سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دهمین برنامه ماه عسل

سلام

نماز روزه هاتون قبول

التماس دعا


عکس های برنامه ماه عسل در دهمین روز از ماه مبارک رمضان:








  بخشی از این برنامه................دانلود


این برنامه هم به نظرم عالی بود. باید قبول کرد اجرای سید علی ضیا خیلی خوبه و ماه عسل روز به روز داره بهتر میشه و بیشتر به دل مردم می شینه.با حرفای من موافقین؟



یا علی







نظرات 13 + ارسال نظر
فریده سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ http://pastil1992.blogsky.com

ماه عسل امسال واقعا شیرینه...

ممنونم از حضورت فریده جان

zeynab سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام به نظر من ماه عسل امسال واقعا بهتر از پارساله اونم با حضور شما که بهترین مجری هستید که تابه حال دیدم من که سعی می کنم حتی یه برنامه تونو هم از دست ندم

پریسا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://hazal-g.blogfa.com

قالب جدید با عکس علی ضیا اولین پست وبم
میتونی بیای سفارش بدی
زوووووووووووووووووووووووووووووووووودتر ولی

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان، احمد مهران‌فر در فیلم بی خود و بی جهت + عکس...
منتظر حضور سبزتان هستم..[گل]

asra سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

منم با هات موافقم

ممنونم asra عزیز از حضور گرمت

فاطمه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام مرسی از عکسای زیبای اقای ضیا که واسه ما میزارید اجرای اقای ضیا فوق العاده است یه برنامشم نمیشه از دست داد

سلام فاطمه جان
خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

یه بنده خدا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام من برنامه دیشبو ندیدم فقط 5 مین اخرشو دیدم اونم انقدر همه تو خونه در مورد برنامه با هم حرف زدن من که نفهمیدم چی شد راستی چقدر این دخترا باحجاب ومتین بودم خدایی حال کردم. راستی ممنون از عکسا وفیلم

سلام دوست عزیزم
ممنونم از حضور گرمت.برنامه خوبی بود اگه می دیدی

سیما سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام امروز ک اشک مارو در اوردی.....

ولی مث همیشه عالی بود....

سلام سیما جان
بله امروز برنامه خیلی تاثیرگذار بود و به قول شما اشک همه رو درآورد
ممنونم از حضور گرمت

حدیث چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

من عادت ندارم از چیزی که به دلم بشینه حرف بزنم ولی واقعا برنامه امسال اینقد خوبه که دلم نیومد نگم.
حقیقتا سالای قبل زیاد این برنامه رو نمیدیدم چون جوشو دوست نداشتم ولی امسال کلی ذوق کردم وقتی فهمیدم شما مجریش هستین!
براتون آرزوی موفقیت ورسیدن به همه آرزوهاتون که میدونم مثه خودتون خیلی بزرگه رو دارم.

ممنونم حدیث عزیز از حضور گرمت
امیدوارم آقای ضیا نظر قشنگت رو بخونن

شاید دوست چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

خوش به حال شما که حالتون با این برنامه عوض میشه.حداقل چند نفری هستن که حالشون با این برنامه خوب بشه.خوبه بازم

بله خیلی هم خوبه....
به نظرم اگه یه نفرم این برنامه رو دوست داشته باشه باید به نظرش احترام گذاشت چیزی که امروزه کسی یاد نداره....احترام گذاشتن به نظرات دیگران اصلن چی هست؟

شاید دوست پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

اره اخترام خوبه اما کاش به نظر اونهمه مردم هم احترام میذاشتن...همه ی ما نادیده گرفته شدیم و احترام ها هم راحتی از بین رفت

این احترامی که شما میگین هیچ ارتباطی با علی ضیا و هوادارانش نداره
برنامه باید بدون احسا علیخانی نیرفت روی آنتن منم از این قضیه خوشحال نیستم هیچ کس خوشحال نیست اصلا اینکه یکی نباید باشه خوشحال کننده نیست اما حالا شده یکی باید بیاد برنامه رواجرا کنه.به نظر من سید علی ضیا لیاقت اجرای این برنامه رو داره.برای موفقیتش درغیاب احسان علیخانی دعا کنیم

fds جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید

به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید.

چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم.

دعای زیر را بخوانید:

ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ......

حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، .... علت را خواهید فهمید .....!!!

ساغر شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

خیلی ممنون

خواهش میکنم.ممنونم از حضور گرمت ساغر عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد