سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

پنجمین برنامه ماه عسل

سلام و احترام به هواداران همیشگی و بامعرفت سید علی ضیا

نماز و روزه هاتون قبول


عکس های برنامه ماه عسل در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان:   

 









بخش ابتدایی برنامه .............دانلود



تبریک و سپاس

تبریک به سید علی ضیا برای اجرای فوق العاده ای که در برنامه ماه عسل داره.

سپاس از همه شما عزیزان که باحضور گرمتون و نظراتتون به من و وبلاگ کمک می کنین.


یا علی


نظرات 13 + ارسال نظر
آرزو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

من طرفدار هیچ کسی نیستم جز عقل و منطفم!!کارهای هم آقای ضیارو دوست دارم و هم احسان علیخانی رو ولی این که بعضی ها می گن ماه عسل پارسال غم انگیز بوده رو قبول ندارم بعضی مهموناشون که مخالف 100 درصد غم و اندوه بودن مثلا مصطفی که سرطان داشت و خوب شره بود می گفت من بعد از عملم نشستم فوتبال دیدم آخه آدمی که اهل غم باشه می تونه دربرابر سرطان بایسته یا اون برنامه چندقلوها که داشتن دکور برنامه رو پایین می آوردن یا بی بی عصمت فقط چند شبش غمگین بود که با اداره خوب علیخانی هدف دار تموم شد و ما از ناراحت شدنمون چیزی یاد گرفتیم به نظر من زندگی که فقط شادی نیست هم خنده هست و هم غصه. من مهمونهای پارسال رو دقیق یادمه ولی امسال برنامه تموم می شه و همه چیز یادم می ره!! آفای ضیا برنامه های نیمروز و خوشاشیرازش خیلی عالی بودن ولی این جا تو ماه عسل اصلا با گروهش مچ نیست و یک سره با پشت صحنه مشکل داره یا اون دکلمه های اول و آخر برنامه که من یاد دوران مدرسه می افتم از قدیم گفتن حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند شماها که هوادارشین باید یاد داشته باشید که به موقع ازش انتقاد سازنده کنید و نگذارید تو چاه بیفته یادمه جایی خوندم که جوهر چی هیچ پیشنهاد کاری نداره چون کارگردان ها معتقدن که مثل قبل دیگه محبوب نیست و حاضر نیستن که روش سرمایه گذاری کنن اگه این اتفاق واسه آقای ضیا بیفته هم شماها اون موقع چه حرفی دارید قطعا می رید هواداریه یه آدمه دیگه که اون وقت اوج نامردیه !! این اتفاق احتمال افتادنش زیاده چون آقای ضیا طرفداران ماه عسل پارسال رو نتونسته به خودش جذب کنه و اونا هم طیف وسیعی هستن پس این قدر الکی با حمایت غیر منطقی تون اون بیچاره رو تو چاه هل ندین مگه طرفداری و هواداری فقط تعریفه یه موقع یه باور غلط به یکی دادن ضربه مهلکی به طرف می زنه از قدیم می گن دوست نادان بدتر از دشمن هست حالا باز هی بگید آقای ضیا موفقه!!یه جایی شنیدم به علیخانی پیشنهاد بازیگری دادن ولی هواداراش گفتن ما نمی خوایم واون هم رد کرده و الآن هم راضیه و می گه که من کار درستی کردم به این می گن هواداری عزیزان!!لطفا پاسخ منطقی بدید نه احساسی که ما با علی ضیاییم ودوستش داریم و از این حرف ها چون خودم این ها رو می دونم.....

مطمئنی طرفدر هیچ کس نیستی آرزو جان؟!!!!

پیشنهاد بازیگر ی آقای علیخانی با اجرای ماه عسل زمین تا آسمون فرق میکنه من هم میگم آقای ضیا نباید پیشنهاد بازیگری قبول کنه چون تو اجرا موفقه معلوم نیست تو باریگر هم موفق باشه اما اجرای ماه عسل پیشنهادی بود که بعد از آقای علیخانی تنها گزینه موفق علی ضیا بود به نظرم آقای ضیا کار درستی کرد و تا آخر آخر هواش و داریم این یعنی هواداری

زهرا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

سلامممممم
خوبی؟؟؟
خیلی مچکر که دانلود ها رو میذاری.......
چون من خودم نتونستم اول بعضی از برنامه ها رو ببینممممم
ممنون بابت این کار خوبت......

سلام زهرا جان
خواهش میکنم.ممنونم از حضور گرمت

نازنین پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
خیلی خوش تیپه
از احسان هم خیلی بهتره

سلام نازنین عزیز
ممنونم از حضور گرمت

فرانک پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام.مرسی ازعکسهای قشنگتون

سلام فرانک عزیز.مرسی از حضورت عزیزم

ستاره پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://zahrasharify.blogfa.com/

سلام .مرسی از بابت عکسا وهم چنین یک تیکه از برنامه چون دیشب من برنامه را ندیدم. .ایشالا برنامه روز به روز بهتر بشه.
وشما هم موفق باشی.ممنون از زحماتت.بازم التماس دعا خیلی خیلی زیاد.

سلام ستاره عزیز.خواهش میکنم.ممنونم که سر میزنی و مرسی از نظرت

الهام پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://havadar-seadealizia.blogfa.com

خییییییییییییلی ماهی

مرسی از لطفت و حضور همیشه گرمت الهام عزیزم

الهام پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام به تو دوست خوبم..............

[گل][گل][گل]

تو وبمون یه ختم قرآن راه انداختیم برای کودکان سرطانی................

بیایید و در ثوابش شریک بشید تو ی این ماه عزیز.........

بیایید و جزء هاتونو برای ما بگید و توی این ماه نورانی بخونیدش..............

[گل][گل][گل]

التماس دعا..............
یا علی........

khanomgoly.blogfa.com

ماهتون نورباران[لبخند]

نفس پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ

عاااااااالی بود گلم فقط اگه میشه این ماه عسلی که کنارش نوشتی با اون....//:http اونم ورداری خوب میشه ممنونم

ممنونم از حضورت عزیزم
منظورت رو متوجه نشدم؟!

سمانه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام. وبت حرفنداره.عکسایی که گذاشتی خیلی عالیه.ممنون

سلام سمانه جان.خواهش میکنم
ممنونم از حضور گرمت و اینکه نظر گذاشتی

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

ستاره اسکندری، احمد مهرانفر، مهدی فقیه، رامین راستاد.... در فیلم ملاقات

منتظر حضور گرم شما هستم[گل]

ملیکا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

عزیزم شما منظور آرزو رو فکر می کنم درست متوجه نشدی!
اگه بحث بازیگری رو گفته منظور نفس کاره!که آقای علیخانی به خاطر هواداراش ،مخصوصا وقتی که دید نظر درستی دارن،این کار رو رد کرد!
مطمئن باش اگه اجرای یک برنامه یا هر چیز دیگه ای هم که باشه و دوستاش و طرفداراش راضی نباشن اون کار انجام نمیده!این تنها خصوصیت آقای علیخانی نیست بلکه خصوصیت هر هنر مند متعهده!چون در هر صورت مردم هستن که باید بیننده یک برنامه باشن.
و اما در رابطه با آقای ضیا من فکر می کنم اگه خود طرفدارها هم که نا رضایتیشون رو اعلام کنن باز هم ایشون به کار خودش ادامه میده!همین طور که تا الان خیلی از طرفدار های ایشون بابت اجرای ایشون تو ماه عسل ناراحتن ولی......

ملیکا جان من منظور آرزو رو متوجه شدم فقط خواستم بگم این دو تا خیلی با هم متفاوت هستن حتی واسه مثالی که خواسته بزنه!
شما درست میگید هر هنرمندی باید به خواسته هوادارانش توجه کنه اما نه یکی دو تا خیلی از هواداران علی ضیا خوشحالند که لحظه افطار اونو تو قاب تلویزیون می بینن.اگه امسال به غیر از علی ضیا کس دیگه ای جای احسان علیخانی رو میگرفت خود من میگفتم ای کاش علی ضیا برنامه رو اجرا میکرد.اونایی که الان ناراحتند و انتقاد میکنند بیشتر هوادارن احسان علیخانی هستن نه طرفداراان سابق سید علی ضیا!
امسال قرار نبود احسان علیخانی برنامه ماه عسل رو اجراکنه چه علی ضیا قبول میکرد چه قبول نمیکرد به نظر من بهترین گزینه علی ضیا بوده و هست و خواهد بود.
ممنونم از حضورت عزیزم

saye جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.pichak-a.blogfa.com

سلام عزیم خوبی؟
هنوز منو یادت میاد؟ ببخشید من خیلی وقته که اینجا سرنزدم،خیلی شرمنده ام.دلم برات خیلی تنگ شده بود ولی چیکار کنم دیگه نمیشد که بیام.
بابت پست هایی که در باره ی ماه عسل میذاری ممنون خیلی خوشحال شدم اینارو دیدم چون من نمیرسم هرروز برنامه رو ببینم
بازم مرسی از زحماتت و ببخشید بابت دیر کردنم
یا علی

سلام saye عزیزم
بله من دوستای خوبم رو یادم نمیره مگه شما منو فراموش کردی؟!
ممنونم که اومدی عزیزم.خواهش میکنم امیدوارم از عکسا خوشت اومده باشه
یا علی

یه دوست جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام
میخواستم بگم جدیدنا هرچی فیلم برا دانلود میزارین ، وقتی میخوام دانلودش کنم اول اینکه سرعتش خیلی پایینه دوم وسطای دانلود قطع میشه
خواهش میکنم یه فکری برای این مشکل بکنید.
ممنون
یا علی

سلام دوست عزیز
اینایی که میگین به فیلما ربطی نداره به سرعت اینترنت مربوطه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد