سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

اولین برنامه ماه عسل

سلام دوستان عزیزم 

انشالله طاعات و عبادات همه شما عزیزان مورد قبول درگاه حق باشه  

 

 عکس های برنامه ماه عسل در اولین روز از ماه مبارک رمضان:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

بخش آغازین برنامه ماه عسل..................دانلود   

بخشی از برنامه ماه عسل......................دانلود

 

  

و اما صحبتی با سید علی ضیا ...  

آقای ضیا خسته نباشید بابت اجرای خوبی که دیروزدر ماه عسل داشتین.میخوام از طرف خودم و هوادارانتون بگم فقط و فقط امیدتون به لبخند خدا باشه.همونی که خودتون گفتین.شک نکنید از هواداران شما کم نشده ما همیشه هوادار شما بودیم و هستیم و خواهیم بود.اونایی که میگن هوادار شما بودن و الان نیستن هوادار نبودن.....امیدتون فقط و فقط به خدا و دلگرمیتون هواداران همیشگیتون باشه. 

میدونم همه رو خودتون میدونستین اما خواستم حرف دل یه هوادار رو بزنم.همین.... 

 

یا علی

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
دخترای دریا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام میخواستم از شما یه تشکر واقعا ویژه بکنم . من ساعت پخش ماه عسل برام مقدور نیست که این برنامه رو ببینم . ممنون که فیلمو میزارید برای دانلود. ممنون

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم.ممنونم از حضور کرمت

سارا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

علی دیروز گند زد دیگه سر خودمونو نمی تونیم شیره بمالیم که

ما سعی نمیکنیم مثل شما سرمون شیره بمالیم دوست عزیز!!!

آرتا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون ازعکسها برنامه عالی بود.منم باحرفات موافقم

سلام آرتا جان
ممنونم از حضور گرمت

زهرا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://nokar133.blogfa.com

امشب طلب عشق زِدلدار کنیم

شیطان رجیم را سر دار کنیم

امر فرجش اگر مهیا باشد

این ماه کنار یار افطار کنیم
اللهم عجل لویک الفرج

نازلی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

حالم از برنا مش بهم خورد همون نیمروز واسش کافی بود احسان ما یه چیز دیگست که انشاا... هفته دیگه توی ماه عسل میبینینش

خوبه شما هم دعا کنین شاید آقای علیخانی بیاد!!!!
ما هم دعا می کنیم...

moh3en abdali یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
آقا سید کار سختی رو قبول کردی
جای احسان بودن آسان نیست اما سعی کن فقط خودت باشی
نه اینکه بخواهی ادای احسان رو در بیاری
موفق باشی

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضورت.بله به نظرم آقای ضیا کافیه خودشون باشن که تا الان همینجوری بوده

فاطمه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

یه کم این جایگاه بزرگ نیست برات!اقای ضیا خودتم خوب میدونی که اشتباه کردی!!!تو اجرات مناسبه نیمروزه نه ماه عسل با اینهمه ابهت و بزرگی.
ماه عسل پارسال به دنبال نگاه قشنگ بود ماه عسل تو دنبال چیه؟؟؟

هر برنامه ای جایگاه خودش داره همینطور که به قول شما هر کسی جایگاهی داره و جایگاه آدما رو شما تعیین نمیکنی دوست عزیز!!!

شادی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

عزیزم عکسا عالی بودن

ممنونم از حضورت عزیزم

سلام(دختر شرقی) دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ق.ظ

سلام ممنون عزیز دلم از اینکه پیشنهادم رو به کار بستی و ممنون از بودنت و حمایت هات جناب ضیا همیشه بهترین هستند و خواهند بود من بهشون ایمان دارم یا علی خدانگه دار

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضور گرمت

کوثر دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://kowsar-k-77.blogfa.com

سلام عزیز دل
لینکت کردم
اگه خواستی با ایم کوثر بلینک

toktam دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام دوست خوبم ممنون از همه چی
برنامه که واقعا خوب بود ایشالله بهترم میشه ما که دعا میکنیم.....

سلام toktam عزیز
ممنونم از حضورت عزیزم

الهام دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://havadar-seadealizia.blogfa.com

سلام سلام عزییییییییییییزم.............



بیا که برای دادا ضیا آپی کردم خوشمل


به وب ململیم هم بیا[قلب][گل]

elham1375.blogfa.com

تو وب دادا ضیا یه عالمه درد و دل کردم بیا و نظر قشنگتو بهم بگو عزییییییییزم..................

دووووووووووووووستت دارم

خیییییلی ماهی که فیلمشو میذاری این همه هوای دادارو داری دمت گرم

یاعلی.......

سلام الهام عزیز
ممنونم از لطفی که داری و حضور گرمت عزیزم

علیرضا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

یک داستانی رو می خوام واست بگم من یه دوستی دارم که وقتی دبیرستان بوده دستگاه زعفرون پاک کن رو به همراه دوستاش اختراع کرده و وقتی که به مدیر مدرسش نشون داده گفته که کار خاصی نکردی و همون جا مدیر مدرسه پسرانه دیگه ای هم بوده و چند روز بعد در تلویزیون دوستم می بینه که بچه های فلان دبیرستان پسرانه این دستگاه را اختراع کردن و در خوارزمی جایزه گرفتن و بدون کنکور وارد دانشکده پزشکی شهید بهشتی تهران شدن و بماند که به دوست من چی گذشته و به قول خودش نسبت به همه بی اعتماد شده و چه موقعیت نابی رو از دست داده ماه عسل هم برنامه ایه که ابتکار آقای علیخانی دختر خوب و تیمش واسش زحمت کشیدن تا شده ماه عسل نمی شه این قدر راحت از دست رنج یکی دیگه نمی شه استفاده کرد و انگار نه انگار !!من احساس می کنم که شما کم سن وسالی و تجربه زیادی نداری!!یه کم راجع به حرفام فکرکن

«ماه عسل» برنامه ای است که «احسان علیخانی» شروع کرده، متعلق به خودش است و به نظرم طی این سال ها اینقدر این برنامه را خوب اجرا کرده و به واسطه اش درخشیده که مردم دوست دارند در زمان قبل از افطار «احسان علیخانی» را ببینند. حالا اگر به هر دلیلی فرد دیگری جای احسان قرار بگیرد، قطع به یقین تمام هدفش این خواهد بود که پرچم احسان و برنامه اش را همچنان بالا نگه دارد و مطمئن باشید اگر قرار باشد آن فرد من باشم، تمام تلاشم را خواهم کرد مردم حداقل برنامه بدی نبینند، مردم ناسزا نگویند، خاطرشان آزرده نشود و اگر اجرای «ماه عسل» به من پیشنهاد شود، قطعا برای رضای خدا خواهم رفت، ولی نمی دانم این اتفاق می افتد یا نه!

دوست عزیز این جوابی بود که آقای ضیا در مورد برنامه ماه عسل دادن در روزنامه همشهری....فکر کنم باید پاسختون رو گرفته باشین!
هیچ کس تلاش و محبوبیت آقای علیخانی رو انکار نمیکنه.

ممنونم از حضورت

مریم دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

من خیلی اجرای آقای ضیا رو دوست دارم طرفدار جدی نیمروز دیدار خوشا شیراز حتی گزینه جوانم می دیدم فقط به خاطر نوع اجرای درجه 1 و انرژی بی نظیر آقای ضیا اما ماه عسل به درد علی نمی خوره اصلا تو سبک اجرای علی نیست انگار علی وصله ناجور این برنامه اس چون علی شاد و پر انرژیه دقیقا به خاطر این تناقض علیخانی نمی تونه نیمروزو اجرا کنه مشکل از ضیا یا علیخانی نیست این تیپ شخصیتی آدماس که با هم متفاوته کاش علی با دقت بیشتری انتخاب می کرد

ممنونم از حضورت دوست عزیز

مریم دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام دوست عزیز بابت عکسا ئو فیلما ممنون
میشه فیلما و عکسای روزهای دیگه رو هم بذاری؟
اخه من نمیتونم ببینم
و اینکه یه خلاصه ای از حرفای مهم برنامه بذاری
ما امیدمون بعد از خدا به تو هست عزیزم
راستی قضه خواستگاره علی ضیا چیه که همه ازش حرف میزنن :تو برنامه گفته

سلام مریم عزیز
خواهش میکنم عزیزم.من همه تلاشم رو میکنم که بتونم عکس و فیلم هر روز ماه عسل رو بذارم.
راستش منم نمیدونم فقط آخر برنامه رو دیدم که آقای ضیا گفت قرار شد برام برن خواستگاری...
ممنونم از حضور گرمت

کوثرss دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

علی ضیا فقط برای برنامه ی نیمروز خوبه.ماه عسل فقط با احسان قشنگه

ممنونم.اینم نظر شماست

شادی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

ما هم از اجرای احسانتون بهم میخوره با اون خنده های مزخرفش
فقط بلد بود کل کل کنه طرفو ضایع کنه خود نمایی کنه

m دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

این جایی که علی ضیا واستا واسمی که برنامه داره خیلی براش بزرگه حالا حالا ها به تنش زارمیزنه
حتی تو انتخاب لباس هم سعی نمیکنه فکر کنه اونم از احسان کپی میکنه
اقای ضیا واقعا متاسفم

موفقیت آقای ضیا در اجرای ماه عسل نشون میده که این جایگاه براشون مناسبه یا نه

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://ahmadsmehranfar.blogsky.com

سعید پورصمیمی، رضا بابک، احمد مهران‌فر، سحر ولدبیگی و نیما فلاح... در سریال شرکت
منتظر حضور سبزتان هستم..
[بدرود]

مهدیه دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام
خوبی دوست گلم؟
من که از ماه عسل امسالم خیل خوشم میاد... بر خلاف یه دوستی که اینجا کامنت گذاشته به نظرم علی ضیا اصلا هم ادای علیخانی رو درنمیاره... تعجب میکنم که این حرفو نوشتن اینجا.... واقعا با هم متفاوتن....
امیدوارم احسان علیخانی هم زودتر با یه برنامه خوب دیگه برگرده به تی وی تا طرفدارهاشو باز هم خوشحال کنه...
برای موفقیت بیشتر علی ضیا تو ماه عسل هم هرروز دعا میکنم...

سلام مهدیه عزیز
ممنونم از لطفت و حضور گرمی که داشتی. در ضمن منم باهات موافقم

رعنا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام عزیزم مرسی بابت همه ی عکسای خوشگلت.میخواستم یه خواهش کنم تورو خدا هر روز فیلم های از برنامه رو واسه دانلود بزار .لطفا مرسی خیلی زیاد

سلام رعنا جان
باشه عزیزم تلاشم رو میکنم.دعا کن
ممنونم از حضور گرمت

فاطمه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام به آقای ضیا
اجرای خوبی در ماه عسل داشتید با توکل به خدا همین جور ادامه بدید.

فاطمه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

اره من جایگاه ادما رو معلوم نمی کنم اما رفتار ادما داره داد می زنه جایگاهشون رو .علی ضیا از دید خیلی از ادمها مناسب این جایگاه نیست.من خودم هوادارش بودم اما حالا اصلا حوصله ی این اجراشو ندارم.مصنوعیه...کاش این جایگاه رو انتخاب نمیکرد

شما اینجوری فکر میکنی نه همه!

مریم(69IA) سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://WWW.69IA.BLOGFA.COM

علی ضیا یه دونه باشه، اونم واسه نمونه باشه....
فکر نمیکردم کسی به جز احسان علیخانی بتونه این برنامه رو خوب اجرا کنه اما علی آقا گل کاشت . بهتر از احسان نباشه بدتر هم نیست و من خیلی خیلی اجرا و خودشو دوست دارم...........!

ممنونم مریم عزیز از حضور گرمت

زهرا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

وبت خیییییییییییییییییلی خوبه مرسی عزیزم.

خواهش میکنم.مرسی از حضورت

اریانا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

تا اینجا که خیلی داری ادا در میارید حیف شد که احسان علیخانی نیومده من هنوز هم دعا می کنم وقتی شبکه 3 رو میزنم احسان علیخانی رو از قاب تلویزیون ببینم

پریسا و مهسا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

خدا بعضی وقتا خیلی زود دعای بنده هاشو مستجاب میکنه مث ما که ازش خواستیم ماه عسل امسال با علی ضیا باشه دیدین خدا چه قدر زود دعامونو مستجاب کرد فقط فکرش از ذهنمون گذشت.ایشالله علی ضیا همیشه موفق باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد