سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

فیلم و عکس نیمروز ( والیبالیست ها و خبرنگاران)

سلام دوستای عزیزم (هواداران خوب و مهربون سید علی ضیا)

امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه.سر قولم موندم و اومدم اما شرمنده چون به احتمال زیاد باز یه مدتی نیستم..... 

یه سری عکس و فیلم از نیمروز براتون گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش هایی از این برنامه(قسمت های جالبش رو گذاشتم)...................دانلود کنید 

 

واما حالا عکس و فیلم برنامه قهرمانی والیبال که خیلی وقت بود قولش رو داده بودم:   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

نیمروز با حضور حمزه زرینی و فرهاد ظریف:  

 

دانلود 1                   دانلود 2                 دانلود 3      

 

 

دانلود 4                   دانلود 5 

 

امیدوارم دانلود کنین و خوشتون بیاد. 

ممنونم از حضور همیشه گرمتون و لطفی که به من دارین. 

  

 

پشت هر کوه بلند
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند
که خدا هست، دگر غصه چرا؟!؟!...
آرزو دارم:خورشید، رهایت نکند
غم، صدایت نکند
ظلمت شام، سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند...  

  

در پناه حق

 

   

 

نظرات 59 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسی که اومدی و آپ کردی!
خیلی منتظر این برنامه بودم
خیلی خیلی دستت درد نکنه...
تا هر وقت که نباشی و آپ نکنی منتظرت میمونم گلم!
.
.
.
پشت هر کوه بلند
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند
که خدا هست، دگر غصه چرا؟!؟!...
آرزو دارم:خورشید، رهایت نکند
غم، صدایت نکند
ظلمت شام، سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند...


انقدر این متن قشنگ بود که خودم هم دوباره اونو برای تو نوشتم.
دوستت دارم
یا علی

سلام الهه جان
شرمنده که بد قولی کردم و یه کم که نه خیلی هم دیر شد!!!
ممنونم از حضور همیشه گرمت
منم دوستت دارم عزیزم زیاد زیاد

مهناز چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
عکسهای جدید از هیفا وهبی و نانسی رو دز وبلاگ مردادی دات بلاگ اسکای ببینید
http://mordadi.blogsky.com/

سلام مهناز جان
حتما .ممنونم از حضور گرمت عزیزم

هستی؟ پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

سلاملکمدسسسست دردنکنه.خیلی تشکر از دوست داش علی که اسیربهمن شده بود خبری نشد؟ یاعلی

سلام هستی عزیز.چی؟!من خبر نداشتم......

الهه پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

خواهش می کنم عزیزم. دشمنت شرمنده باشه.
تو ماهی...

خیلی گلی عزیزم

رویا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

خیلی ممنون دوست عزیز
میخواستم ازتون خواهش کنم اگه ممکنه اون برنامه ای که برای اولین بار دکتر شیری مهمان برنامه نیمروز بودن و برنامه ای که شروین پسر شهاب بغل آقای ضیا بودن رو برای دانلود بذارین. ممنون میشم
وبلاگ خیلی خوبی دارینُموفق باشین

سلام رویا جان.اولی رو ندارم اما فیلم دوم رو حتما برات میذارم....
یعنی نمیدونم اولی کدوم برنامه هستش!
ممنونم از این همه لطف عزیزم

دخترشب پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسی بخاطر اپ و ایمیلت
ممنون

سلام دوست عزیز.خواهش میکنم.ممنونم از حضورت عزیزم

شیما پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام...
ببخشید /دوست من رفتن پیش اقای امین اذری ایشون گفتن اقای ضیا نامزد کردن....
ایا این خبر درسته یا نه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سلام شیما جان
جدی؟!.........من از ازدواج ایشون هیچ اطلاعی ندارم...

گلی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام چطوری خوبی؟مثل همیشه مرسی داری.راستی امروز مسابقه والیبال هنرمنداس و داداش علی هم بازی میکنه.شما هایی که تهرانی هستین حتما برین واز دستش ندین.راستی چرا یه مدت نیستی؟فعلا بوس بوس بای

سلام گلی جان.باور کن تا یه وقت آزاد پیدا میکنم میام وبلاگ....
شرمنده محبت های شما عزیزان

هستی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام ممنون میشه فیلم برنامه آقای ماهی گیر بذارید؟

سلام هستی عزیز.حتما براتون میذارم

ریحانه جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

مجله ی خانواده سبز با اقای ضیا و خونوادشون مصاحبه کردن زودتر برید بخرید

ممنونم ریحانه عزیز

دانی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://http://taranomdani.blogfa.com

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.

وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.

وقتی خواستم عاشق شوم گفتن دروغ است.

وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.

وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.

دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم.

سلام وب قشنگی داری به من هم سر بزن

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری

فاطمه س شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.hamesheh.blogfa.com



___*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______############ اپــــــم زود بیای #########*
_______#############################*
________###########################*
__________########################*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*

منتظرم.یاعلی

ممنونم فاطمه عزیز

ستایش افشار شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام.
من همیشه به وبلاگ خوبت سر میزنم ولی هیچوقت کامنت نذاشته بودم.
میشه ازت یه خواهشی داشته باشم؟
اون شنبه که خوشاشیرازو نشون داد(ویژه برنامه)من نتونستم ببینمش.
میتونم ازت خواهش کنم اگه تونستی واسه دانلود بذاریش؟
ممنون از وبلاگ توپت
شــاد و موفــق بــاشـــــی

سلام ستایش عزیز
من قسمت هایی از اون برنامه رو دارم.حتما میذارم.ممنونم از لطفت و کامنت قشنگت عزیزم

sayas دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ

salam.man mundam k in axaye shakhsi ishun ro az koja miyarin?

عکس شخصی در وبلاگ نیست فقط یه سری عکس شخصی ویژه تولد سید علی ضیا بود که از فیس بوک در وبلاگ قرار گرفت دوست عزیز

پسرشجاع سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام بابت فیلمها ممنون ولی من چون adsel ندارم اگه لطف کنی بگی تو کدوم یکی با امیر غفور صحبت کرده تا من همون دانلود کنم ممنونت میشم لطف میکنی .

سلام دوست عزیز
فیلم4 اون فیلمی هست که شما میخواین
ممنونم از حضور گرمت

عاطفه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام گلم.من شنیدم برنامه ای که آقای ضیا را تو ماه رمضون دعوت کردن(قم)برنامه خیلی قشنگی بوده اگه میشه و لطف کنی اون برنامه را بذار واسه دانلود.یه دنیا ممنون میشم.خواهش میکنم

سلام عاطفه عزیز
فیلم این برنامه در وبلاگ هست
لیست کامل عناوین یادداشتها رو بزن و بعد روی ویژه برنامه افطار با حضور سید علی ضیا کلیک کن.ممنونم از حضور گرمت عزیزم

النا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ق.ظ http://haifawehbe.samenblog.com/

salm,mer30 az webe khobet doste aziza khasti b link bego ta b linkamer merc

ممنونم النا جان از حضور گرمت

هستی؟ پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

سلاملکم.حال شما؟احوال شما؟ عکس جدیدنمیذاری؟عکسای خوشاشیرازم بذاری نورعلی نورمیشه.تشکریاعلی

سلام هستی؟ عزیز
حتما به زودی زود.......

SOMAEERA جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

ُسلام
دوست خوبم!
خوبی؟!
عکس ها قشنگه.

سلام دوست عزیزم.ممنونم از حضور همیشه گرمت

... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
یه خواهشی داشتم میخواستم بگم اگه ممکنه قسمتهای مختلف برنامه خوشا شیرازو اگه دارید بزارید تو بلاگتون
ممنون
یا علی

سلام دوست عزیز.حتما......

فاطمه س یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.hamesheh.blogfa.com

سلام.

با چه اسمی میتونم لینکت کنم اگه موافقی بهم

بگو.موفق باشی.یاعلی

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام
با دانلود کلیپی از سریال شب می گذرد و عکسها و مصاحبه زندگی ایده ال با مهدی پاکدل آپم
منتظر حضور گرمتون هستم

ناصر سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
ببخشید شما قول داده بودین اون عکسهایی که من می خواستم رو بذارین منتظر موندم آپ کردین ولی نذاشتین .
بالاخره منتظر باشم یا نه؟
ممنون
یا حق

سلام دوست عزیز
حتما براتون میذارم فقط یه کم وقت لازمه.ممنونم از حضورتون

... پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام
میخواستم بگم اگه تونستین از قسمت اولی که علی ضیا وارد خوشا شیراز شد تا همین الانش دانلود همه قسمتهاشو بصورت کامل بزارید
ممنون
یا علی

سلام دوست عزیز
خب سخت شد هم همه قسمت ها و هم کل هر قسمت...
من فقط میتونم یه بخش هایی از یه قسمت هایی رو بذارم دوست عزیزم
ممنونم از حضور گرمت

SOMAEERA شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام کجایی؟!
کم پیدایی؟!
براتون بهترینها آرزومندم.

سلام.ممنونم عزیزم

fereshteh2mfs شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.fereshteh2mfs.mihanblog.com

سلام اقای ضیا
میدونستی فدایی زیادداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیادزیاد.............

امیدوارم آقای ضیا نظر شما رو بخونن!

ملیکا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://miladk-maram.blogfa.com

¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶_______¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____
اپم

ممنونم عزیزم.چه خوشگل!!!!!!!!!!

عسل شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
حالت خوبه ؟
میشه از برنامه امروز عکس بذاری .روز 13 اسفند میهمان برنامه هم آقای مسعود روشن پژوه بود
برنامه امروز خییییییییییییییییییلی عالی بود آقای ضیا هم خوانندگی میکرد. بعد ...آشپزی هم میکردن خلاصه من که خیلی خوشم اومد
امکانش هست ؟
خیلی ممنون.
یا علی

سلام عسل جان
من کل این قسمت رو ندارم اما هر چی رو دارم براتون میذارم
ممونم از حضور گرمت

مهدیه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام عزیز
چه خوب که اینجا رو پیدا کردم!!!! کلی خوشحال شدم برا خودم
تو همه قسمنت های نیمرزو داری؟ یعنی اگه یه قسمتو درخواست بدیم میتونی بزاری؟
من برنامه ی دیروز با مسعود روشن پژوه رو ندیدم میگن خیلی خوب بوده
می تونی زحمت این برنامه رو هم بکشی و پیداش کنی؟ می دونم سخته هاااا
ولی اگه بشه خیلی خوب میشه
بازم میام اینجا
مرسی از زحمت هات عزیز

سلام مهدیه جان
اگه فیلمش رو داشته باشم حتما میذارم
در مورد برنامه ای که گفتی همش رو ندارم اما یه بخش هایی رو براتون میذارم

yas دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://sahra-mm.blogfa.com

یه هوادار یه سوالی داشتم شما دختری یا پسر?خیلی لازم دارم راستی وبم بیا

سلام دوست عزیز
من دخترم

کیمیا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

مرسی بازم از لطفت عزیز.خیلی ممنون بابت فیلملو عکسا.من خودم این برنامه رو ندیده بودم

خواهش میکنم.خوشحالم کیمیا جان

سپیده دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.sepideh75.blogfa.com

سلام گلم
میگم اگه نیمروز تموم بشه شما چه جوری آپ میکنی
نکنه وبت تعطیل شه؟؟؟؟؟؟؟

سلام سپیده جان
اگه حضور شما و حمایتتون باشه منم هستم....تعطیلم نمیشه
نیمروز تموم میشه فعالیت هنری آقای ضیا که تموم نمیشه

دانی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://taranomdani.blogfa.com/

سلام میرسی که به من سر زدی .
با تبادل لینک موافقی؟

بله موافقم دوست عزیز

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام خوبی؟
وبلاگم به اسم vision-ideal.blogfa.com تغییر کرد

دانی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://taranomdani.blogfa.com/

سلام منو با نام ترنم لینک کن من شما رو با عنوان وبلاگتون لینک کردم.

فائزه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.faeze2.persianblog.ir

سلام مر30 که سر زدید.
در اولین فرصت لینک خواهید شد.
یا علی........

.. پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
اون قسمت هایی از برنامه رادیو 7 که مجریش آقای ضیا بودن رو بذارید
ممنونم از لطفی که میکنید دوست عزیز
یا علی

سلام دوست عزیز.متاسفانه من اون برنامه رو ندیدم.ممنونم از حضور گرمت

honey شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام میتونی فیلم برنامه امروز باحضور سید جواد هاشمی رو بزاری
من ده دقیقه آخرشو دیدم
نگو که نمیشه
خواهش!!!!

ستایش افشار شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

ممنون عزیزم

سپیده یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.sepideh75.blogfa.com

سلام گلم
میگم اگه میشه اون برنامه نیمروز را که مهمونش مهدی رحمتی بود را واسه دانلود بزاری؟؟؟؟
آخه اون برنامه را نتونستم ببینم
ممنونم
فقط تو وبم یه خبری بهم بده
بازم دست گلت درد نکنه

حدیث یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://istgahedoosti.blogfa.com

سلام عزیز دلم!خوبی؟واقعا مرسی من خیلی دنبال دانلود این برنامه بودم!راستی من میخوام راجب سید علی مطلب بزارم کمکم میکنی؟

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
شام ایرانی به خانه ی آخر خود رسید
و یک خبر ویژه
منتظر حضور گرمتون هستم

نازگل دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام
حالت خوبه
دوست عزیز میگم نیمروز هم روزهای پایانیشه دو روز می مونه چی میشه از این روزهای آخر عکس بذاری داره تموم میشه هااااااااا
آخه عکسهای وبلاگ تو همیشه بهترینن
چون هم تعدادشون بیشتر میشه هم کیفیتشون عااااااااالی میشه .
امیدوارم که کلا بترکونی..OK
ممممممممممممممممممنون
در پناه حق یاعلی

نگار سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.negarss74.blogfa.com

سلام مرسی از وبلاگ قشنگت
امیدوارم همیشه زنده وسلامت باشی تا زود زود اپ کنی

راستی من شنیدم سید مهدی رحمتی اومده نیمروز راسته؟ اگه راسته حتما برنامشو واسه دانلود بزار بازم مرسی

گیلشیا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام خیلی خوب بود ممنون

سلام.منم ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز

عاشق دیوانه یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام گلکم

همه می گن که عاشقی کار بدیه ولی من عاشق تو شده ام
اونم نه یکی دو روز بلکه 3 ساله

به خواهر گلت شیما سلام برسون
عاشقتم عشقمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

آزیتا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام گلم
امیدوارم که همیشه سرزنده،سلامت وموفق در کار هایت باشی
همیشه در قلبم بودی هستی و خواهی بود
دوستت دارم آزیتا
راستی عزیزم یادت نره که جواب بنده ی حقیر رو بدی
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*مــــــن آپمــــــ....
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*خوشحال میشم بیای....
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000

سلام آزیتا جان
عیدت مبارک عزیزم
ممنونم که اومدی به وبلاگم و نظر قشنگت رو برام گذاشتی

گوگولی مگولی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

ممنون از سایت فوق العاده خوبتمرسیییییییییییییییییی

ممنونم از لطفت دوست عزیزم

کرامت چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

با سلام علی جان امیدوارم حالت خوب باشه سال نوتم مبارک من کرامت هستم خیلی دوست دارم میخوام چند عکس باحال رو بگذاری رو سایتت امیدوارم من رو قابل بدونی پاسخ بدی کوچیکتم (ک)

سلام دوست عزیز
حتما میدونید که اینجا سایت یا وبلاگ آقای ضیا نیست و توسط یه هوادار اداره میشه
ممنونم از حضور گرم شما دوست عزیز
منم تا جایی که میتونم عکس و فیلم از آقای ضیا میذارم

زهرا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااااااقعا عالی بود من ندیده بودم برنامرو گل کاشتی عمرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد