سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

وبلاگ آقای ضیاٰ و عکس و فیلم از نیمروز

سلام دوستان عزیزم 

اول از همه یه خبر مهم که البته شاید خیلی هاتون  خبردار شده باشین. 

وبلاگ جدید آقای ضیا راه اندازی شده که آدرسش رو براتون در لینک ها به نام "سید علی ضیا" گذاشتم حتما برید و نظرات قشنگتون رو بذارید دیگه مطمئن باشین آقای ضیا اونجا نظراتتون رو میخونه. 

حالا عکس های نیمروز: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و حالا فیلم سید علی ضیا در ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس که خیلی وقت پیش درخواست کرده بودین:  

دانلود نیمروز بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 

 

میدونم قول داده بودم دانلود خوشاشیراز رو بذارم شرمنده آپ بعدی.فیلم ها آماده هستن فقط زمان لازمه تا در وبلاگ قرار بگیرن  

یاعلی

نظرات 79 + ارسال نظر
فاطی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ممنون بابت عکسا ولی کاش عکسای خوشا شیرازو میذاشتی

سلام فاطی جان.باشه حتما اونا رو هم میذارم

ندا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام خوبین چی کار می کنید با درساتون خیلی دلم تنگ شده بود براتون ممنون از عکسها و فیلمی که گذاشته بودید

سلام ندا جان.ممنونم از حضور گرمت ولطفی که داری

کیمیا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

مرسی عزیزم.خیلی گلی.فقط قول بده آپ بعدی خوشاشیراز باشه.چشم انتظارمون نذاری

ممنونم کیمیا جان.باشه قول میدم عزیزم

الهه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

یه دفه میری و دیگه نمیای... این تیریپت منو کشته...
سلام
دیر به دیر آپ می کنی خانومی!
خوبی؟
دستت درد نکنه من این فیلمو ندیده بودم خیلی بانمک بود
عزیزم یه خواهش دارم ازت فقط نگو نه. باشه؟؟؟
میشه اون قسمتیو که فرهاد ظریف و حمزه زرینی اومده بودن کامل کامل بذارییییی؟؟؟؟؟ میشه میشه میشه میشهههههههه؟
فقط تو رو خدا نگو نه! خیلی دنبالشم
بوس بوس
یاعلی!

سلام الهه جان.دیگه درگیر درسام ولی هر وقت که فرصت کنم میام دیگه...
من این فیلمی که میخوای رو کامل ندارم ولی هر چی ازش دارم واسه دانلود میذارم فقط یه کم زمان میبره عزیزم
ممنونم از حضور گرمت

پروانه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی خوشحالم که برگشتی ببخشید کم نظر نمیذارم آخه امسال کنکور دارم . ولی همیشه به وبلاگت سر میزنم . راستی مطمئن هستی که این وبلاگی که آدرسشو دادی واقعا وبلاگ آقای ضیاست؟ خبر موثقه؟

سلام پروانه جان.همین که با درسات به وبلاگم سر میزنی و لطف میکنی خودش یه دنیا می ارزه.ممنونم از حضورت عزیزم.
این خبر و آدرس وبلاگ آقای ضیا در وبلاگ نوشته جات آقای جوادزاده به اطلاع همه رسیده که موثقه دیگه!

مهشید چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

مرسی که عکس های والیبالیست ها رو گذاشتی

منم ممنونم مهشید جان از حضور گرمت عزیزم

هستی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

ممنون
میشه اون برنامه ای که آقای جواد زاده مهمون بودنو بذارید؟

هستی جان شرمنده من اون قسمت رو خودم متاسفانه ندیدم

گلی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام خوبی؟باورم نمیشه .مطمن هستی که این وب خود داداش علیهفعلا بای

سلام گلی جان.بله آقای جوادزاده تاییدش کردن در وبلاگشون عزیزم

زهرا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://nokar133.blogfa.com

سلام مرسی بابت آپت

سلام زهرا جان.ممنونم از لطفت

یگانه پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://enekas2613.blogfa.com

مرسی گلم.عالی بود

ممنونم یگانه عزیز از لطفت

مونیکا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

میسى بابت اطلاع رسانیت
خیلى خوشحالم از اینکه وبلاگشون دوباره شروع به کار کرده...
کلیپو عکسا هم مثه همیشه عالى بودن
دست گلت درد نکنه عزیزم

ممنونم از لطفت مونیکا جان.مرسی...

نسیم پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

خیلی خوب بود.این عکسا که ضیا با لباس قهوه ای هستش مال کی بود؟اگر میشه فیلمش رو برای دانلود بزارین

دقیقا نمیدونم مال کی هست ولی باشه فیلمش رو میذارم عزیزم
ممنونم از لطفت

مه یاس پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com

سلام دوستی...
خیلی وقت بود نیومده بودم پیشت دلم تنگ شده بود...
راستی برو خانه ی آرمانی رو بخر خیلی باحاله(فکر کنم)...

سلام مه یاس عزیز.منم خیلی دلم برات تنگ شده بود.خانه آرمانی؟!

ندا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

اقای محترم ضیا اجراتون عالیه مرسی از زحماتتون واقعا خدا قوت به شما در اجراتون موفق هستید امید وارم همین طور هم در مراحل زندگی تون موفق باشید و مرسی از نویسنده ی این وبلاگ

ممنونم ندا جان.امیدوارم نظر قشنگت رو آقای ضیا بخونه

مرتضی جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://hoseinp36.blogfa.com/


________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
سلاممممممم منم یکی از طرفداراشم
وبلاگت قشنگه بهم یه سر بزنی خوشحال میشم
راستی اگه اومدی@@@نــــظـــــر یــــــــادت نــــــــــره@@@

خیلی ممنونم دوست عزیز از لطفت.
حتما با افتخار میام

الهه جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام خانومی...
کجایی دختر؟
هنوز نظرا رو نخوندی؟
منو از این انتظار بیار بیرون دیگه
یه موقع نگی اون قسمتو ندارم!

یا علی...

سلام الهه جان.ببخشید نه عزیزم فیلمش رو دارم بعد واسه دانلود میذارم

سحر جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

امروز تو خوشا شیراز مث اینکه یه کلیپی پخش شد از علی اقا تو شاهچراغ ممنون میشم اگه بزاری

بله سحر جان.حتما فیلم های چند هفته خوشا شیراز رو واسه دانلود میذارم.ممنونم

حنانه شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://khoshyomn22.blogfa.com

سلام
مرسی

سلام حنانه جان.ممنونم از لطفت

رها یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
مرسی بابت آپ قشنگت
راستی چرا کامنتای پست قبل رو تایید نکردی؟

سلام رها جان.شرمنده الان دیگه تایید شد...

فاطمه س یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.ممنون عالی بود.من که یک مدتی نمیتونم بیام دلم برا اینجا حسابی تنگ میشه.هروقت تونستم میام ونظر میدم.یاعلی

سلام فاطمه جان.ممنونم از لطفی که همیشه داری عزیزم.منتظرتم

samira یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

salam khanumi babat aksa

ممنونم از حضور گرمت عزیزم

ندا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ

خیلی دیر نظرات رو تایید می کنی عزیزم دلم خیلی زود واست تنگ میشه اگه میشه برنامه ای که آقای جواد زاده مهمان بودن رو بذارین ممنون میشم عزیزم

من اون قسمت رو متاسفانه ندیدم و فیلمش رو هم ندارم.ممنونم از حضورت عزیزم

لاله دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام.ببخش بخدا ترم آخرم ویه عالم درس ریخته رو سرم.واسه همین خیلی وقته نظرنذاشتم.یه خواهش دارم میشه عکسای شماره جدیدخانه آرمانی که مختصه علی ضیاءوپدرشونه بذاری تو وب؟

سلام لاله جان.ممنونم از لطفی که همیشه داری.باشه حتما میذارم

رها دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام
خوبی؟
یعنی اون عکس خواهرزادش نیست؟
راستی چند وقت پیش یه وب دیدم برای علی بود مدیر وب می گفت علی پسر دوست مامانمه( چه رابطه نزدیکی) تا حالا اون وب رفتی؟ آدرسش یادم نیست اگه رفتی بی زحمت ازش بپرس

سلام رها جان.فکر میکنم هنوز آقای ضیا هنوز دایی نشده اگرم شده باشه خواهرزاده ایشون انقدر بزرگ نباشه!

رها سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
این آدرس همون وب که گفتم
www.loveisaliziya.mihanblog.com

باران چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام خانمی وب باحالی داری موفق باشی میشه لطفا فیلم ورزشگاه ازادی رو تو چند قسمت بزاری اخه حجمش زیادهمرسی

سلام باران عزیز
حجمش که زیاد نیست!
باشه میذارم.ممنونم از حضور گرمت

مهدیه چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام دستت درد نکنه واقعا خوب بودن!

میشه برنامه های نیمروز رو ه این روزا تو محرم داره پخش میشه رو واسمون بذاری؟

میخوام ببینم برنامه چه تغییری کرده!
راستی از شوخی ها و قسمت های ناب اجراششونو هم بذاری بد نیست!

گلم ببخشید هر وقت میام با کوله بار زحمت میاما!

فک کنم ی بار گفتم که وبلاگ امیدمه!

سلام مهدیه جان.همین الان با عزاداری در نیمروز وبلاگ به روز شده
ممنونم از حضور گرمت

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://loveisaliziya.mihanblog.com

با متن مصاحبه علی ضیا با مجله خانه ارمانی به روزیم با اومدنتون وبلاگ ما رو منور کنین

ممنونم.با افتخار میام

نگار چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://nilin2011.blogfa.com

آپم..

مهشید پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://fungirlstudent.blogfa.com

سلام.من وبت رو خیلی دوست دارم.قبلا هم اومده بودم ولی نظر نذاشته بودم.هم عکسای النت باحال بود هم قبلیها.مخصوصا اون بچه .عزیزم چقدر بامزه بود.لطف کن به وب منم سر بزن.

سلام مهشید جان.ممنون از لطفت عزیزم

زهرا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام به تو هوادار علی گلم.چطورید؟من تازه وارد سایتت شدم خیلیییییییی خیلیییییییی خوشحالم کردی که وبلاگ علی را گذاشتی دمت گرم.یاعلی.بوس

سلام زهرا جان.ممنونم از حضور گرمت.خوشحالم کردی که اومدی عزیزم

عارفه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://cute76blogfa.com

سلام مرسی از سایت خوبتون

سلام عارفه جان.ممنونم از حضور گرمت

فرزانه18 پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

واقعا مجری توانا و با نمکیه من عاشق اجراهاشم

ممنونم فرزانه جان از حضور گرمت

افسانه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ http://ea4836.blogfa.com/

خیلی عالی بود با اجازت عکسا رو برداشتم و شما رو لینک کردم شما هم لینک کنین

ممنونم افسانه جان از حضور گرمت.کار خوبی کردی برداشتی.موفق باشی

ندا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام عزیزم کجایی اصلا دیده نمیشی دلم برات خیلی تنگ شده قول داده بودی زود به زود بیایی اما غیبتت داره طولانی میشه پس کی آپ میکنی؟؟؟؟؟؟

سلام ندا جان.شرمنده..الان آپم

نفس جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://bano-sokot.blogfa.com

سلام عزیزم.خیلی وبلاگ خوبی داری.
خیلی.
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
راستی میگفتن تو برنامه نیمروز یه دختر بسیجی اومده بود که خیلی با علی ضیاء صمیمی بود.می گفتن یه نسبتی باهاش داره.
راسته؟من ایشونو دیدم.میشناسمش.اگه ازدواج می کرد حتما به من می گفت.یا خبرش یه جوری بهم میرسید.دانلود اون قسمت رو داری؟

سلام عزیزم.دقیقا نمیدونم کدوم قسمت رو میگی شایدم اصلا ندیده باشم!ممنونم از حضور گرمت

وبلاگ مهدی پاکدل شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهداء،
اگه منت بذارید و به وبلاگ ستاره هنر ایران (مهدی پاکدل) تشریف بیارید و مطلب گذاشته شده رو بخونید ممنون میشم.منتظر حضور گرمتون هستم

سلام.با افتخار دوست عزیز میام

زهرابارونی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام عزیزم.خسته نباشی.من تازه توروکشفت کردم.عکس هاخیلی خوبی.فقط من به آرشیو که سرمیزنم برام بازنمیشن.چیکارکنم؟مثلا عکسای تولدحامدجوادزاده به اونور!!!!!!
بازم خسته نباشی.
یاحق

سلام زهرا جان.نمیدونم باید باز بشه!بازم برو ببین نمیاره
ممنونم از حضورت

کتی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی. وبلاگتو خیلی دوست دارم. ایشالا همیشه موفق باشی.

ممنونم کتی جان از لطفت

زینب یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام میخواستم بازم ازت تشکر کنم به خاطر وبلاگ جالبی که ساختی اگه میشه عکسهای جدید اقای ضیاء رو برام بذار برنامه محرمش و میگم

سلام زینب جان.باشه حتما میذارم.ممنونم از لطفت عزیزم

آخرین پرواز یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

مثل همیشه زیبا بود......
براتان آرزوی موفقیت میکنم.

ممنونم دوست عزیزم

تیروکمون دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام عزیزم.........عالییییییییییییی بود!!!جدی دوباره وب داره؟؟؟؟ایول.......
با عکسای نذری نیمروز آپیم

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت.حتما میام

مونیکا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

کجایی خانومی؟؟؟؟؟؟؟

اومدم مونیکا جان.ببخشید بابت تاخیرم

رها پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام
خوبی؟
اون عکس خواهرزادش نیست خواهرش سه ساله ازدواج کرده
البته مطمئن نیستم از یه نفر که گفت فامیل دورمونه پرسیدم

سلام رها جان.ممنونم از حضورت.آره اتفاقا منم تو پاسخ به نظرات قبلیت اینو برات زدم

نگار پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://nilin2011.blogfa.com

آپم..حتمابیا

نفس جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://bano-sokot.blogfa.com

سلام عزیزم.با افتخار لینک شدی.

ممنونم از حضور گرمت عزیزم

*سمیرا@* یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

خسته نباشید واقعا وبتون عالیه
میشه عکسهای جدید علی اقا رو تو برنامه نیمروز بذارید اخه جدیدا خیلی خیلی خوشتیپ شدن

حتما دوست عزیز.ممنونم از لطفت شما و حضور گرمت سمیرا جون

فاطمه پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام میشه برنامه حمزه ذرینی رو برای دانلود بذاری لطفااااااا

سلام فاطمه جان.باشه حتما.ممنونم از حضور گرمت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام من تازه به وبت اومدم خیلی قشنگه دمت گرم فقط نمیدونم چرا عکسها باز نمیشن بهم بگو چطور بازشون کنم ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد