سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس از برنامه نیمروز

  
سلام دوستان گلم.خوبین؟ 

امیدوارم حالتون خوب خوب باشه.خسته درس و مدرسه و دانشگاه نباشین. 

راستی ممنونم از همه شما عزیزان به خاطر لطفی که به من و وبلاگ دارین و با حضورتون به من آرامش میدین.مرسی از همتون. 

واسه امروز یه سری عکس از برنامه نیمروز گذاشتم که شاید خیلی ها ندیده باشین.  

 

 

 

  

 

  

شنبه عمو پورنگ و امیر محمد مهمان برنامه نیمروز:

 

 

 

 

 

 

  

امروز سه شنبه حسین رفیعی مهمان برنامه نیمروز :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

یا علی

نظرات 102 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
مرسی گوگولی
دستت درد نکنه
بای

سلام الهه جان.منم ممنونم از حضور همیشه گرمت

الهه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

برنامه امروز خیلی جالب بود!
رفیعی چقدر خندوندمون
علی هم پشت اجاق یه جوری تابه رو گرفته بود انگار داره فوتبال دستی بازی می کنه
خلاصه که نیمروزه دیگههههه
...
عزیزم من نمی دونم کدوم سایت واسه آپلود خوبه شما خودت بهتر می دونی. همین سایتی که اخیرا باهاش آپلود می کردی خیلی خوبه اسمش ifile بود اگه اشتباه نکنم
4shared هم بدک نیست نمی دونم
...
فقط هر چی زودتر برنامه والیبالیستا و اون گزارششون از استادیومو بذااااااار
...
دوستت دارم
یا علی

الهه جان یه آدرسی برات میذارم فکر کنم زودتر بتونی فیلمایی که میخوای رو ببینی چون من فرصت نمیکنم به این زودی فیلما رو بذارم و هدفمم اینه که شما ها بتونین فیلما رو ببینین پس برو از این وبلاگ دانلود کن.یه چند قسمتی از نیمروز واسه دانلود اونجا هست.
www.nim-roo-z.blogfa.com
ممنونم از حضورت و شرمنده از اینکه نتونستم زود فیلما رو بذارم

لاله سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://sms-ghashang.blogfa.com

سلام گلم
ببین من برنامه روزی که با عمو پورنگ وامیر محمد مصاحبه داشت رو می خوام.نداریش؟

سلام لاله جان.یه آدرسی برات میذارم فکر کنم زودتر بتونی فیلمیکه میخوای رو دانلود کنی چون من فرصت نمیکنم به این زودی فیلما رو بذارم و هدفمم اینه که شما ها بتونین فیلما رو ببینین پس برو از این وبلاگ دانلود کن.یه چند قسمتی از نیمروز واسه دانلود اونجا هست.
www.nim-roo-z.blogfa.com
ممنونم از حضورت و شرمنده که....

رها سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام
مرسی از آپ قشنگتت
تو رو خدا اون قسمت از دفتر خانه شماره 13 که علی توش بازی کرده رو بزار

سلام.باشه رها جان.دفتر خانه شماره 13 فکر کنم تو پاتوق هواداران باشه اونجا یه سر بزن عزیزم.شرمنده...اگه پیدا نکردی برات میذارم عزیزم.

محبوبه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام عزیزم،عکسای قشنگی گذاشتی،ممنون. میشه دانلود اون روزی که عمو پورنگ اومده بود رو بذاری؟

سلام محبوبه جان.یه آدرسی برات میذارم فکر کنم زودتر بتونی فیلمایی که میخوای رو ببینی چون من فرصت نمیکنم به این زودی فیلما رو بذارم و هدفمم اینه که شما ها بتونین فیلما رو ببینین پس برو از این وبلاگ دانلود کن.یه چند قسمتی از نیمروز واسه دانلود اونجا هست.
www.nim-roo-z.blogfa.com
شرمنده....ممنونم از حضورت

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

ممنون از شما .اگه امکان داره برنامه امروز سه شنبه رو بطور کامل واسه دانلود بزارین ممنون از محبتتون

دوست عزیز یه آدرسی برات میذارم فکر کنم زودتر بتونی فیلمایی که میخوای رو ببینی چون من فرصت نمیکنم به این زودی فیلما رو بذارم و هدفمم اینه که شما ها بتونین فیلما رو ببینین پس برو از این وبلاگ دانلود کن.یه چند قسمتی از نیمروز واسه دانلود اونجا هست.
www.nim-roo-z.blogfa.com
ممنونم از حضورت و شرمنده که نمیتونم جواب محبت شما دوست عزیز رو بدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ

دوستان مهمان روز ۲شنبه ی نیمروز چه کسی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من دوشنبه نیمروز رو ندیدم.دوستان باید بگن!!

محبوبه چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام یه هوادار عزیز،یه خواهشی داشتم اینکه اگه میشه رنگ زمینه یا قلم وبتونو عوض کنین،آخه رنگ هردوش تیرس نمیشه نوشته ها رو خوند. با تـــــــــــــشــــــــــــــکــــــــــــــر

سلام محبوبه عزیز.رنگ زمینه وبلاگ سفیده و رنگ قلم مشکی!
من منظورتون رو متوجه نمیشه دوست عزیز.

**نازنین** چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

دوست خوب وگلم سلام امیداوارم که حالتون حسابی خوب باشه من که حالم با این همه درس نسبتاخوبهالبته من هر روز به این جا سر می زنم اما خیلی دیر به دیر آپلود می کنید.اما خواستم بهتون یه خسته نباشید جانانه بگم وبگم که دست گلت درد نکنه.بازم از این کارها بکنیدسالم وسلامت در پناه حق باشید. فعلا خدا نگهدار

سلام نازنین جان.خسته نباشید.
باور کن منم اگه فرصت کنم اولین کاری که میکنم به وبلاگ و نظرات شما عزیزان میرسم.باشه سعی میکنم زود به زود بیام ولی قول نمیدم.شرمنده محبت های همتون هستم.ممنونم از حضورت.یا علی

باران چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام...خوبی؟...چه عکسای نازی گذاشتی...
یه سوال:من اگه بخوام آیتم پسری از کاشانه رو گیر بیارم باید چه کار کنم؟
و دیگه این که میشه دلنوشته های آقای ضیا و کلیپ زیبا سلام رو هم بزاری؟
بازم میگم وبت حرف نداره!!تکه!!ممنون.بابای

سلام بارن عزیز.نمیدونم فکر نکنم بشه گیر آورد.باشه دلنوشته ها رو هم میذارم ولی در اولین فرصت عزیزم.ممنونم از حضورت.لطف داری

؟ چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام دوست عزیز ممنون از وب قشنگت و عکسهای خوبت ای کاش میشد که نیمروز ساعت۳ پخش میشد چون من نمیتونم ببینم ایکاش خلاصه ی این برنامه ها رو که عکسشونو گذاشتی مینوشتی میشه این کارو بکنی؟راستی جریان اون گل چیه؟

سلام دوست عزیز.من همین قسمت هایی که عکساش رو گذاشتم کامل ندیدم که بخوام براتون خلاصه بذارم ولی چشم حتما از این به بعد بشه این کار رو میکنم.ممنونم از حضورت عزیزم و لطفی مه داری

سبا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://dokhtarane-aseman.persianblog.ir

ای جااااانم عزیزم. الان دارم برنامشو تو گزینه 2 میبینم

ممنونم از حضورت سبا جان

یاس چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

توروخدا یه فیلمم ازش بذار من دار م دق میکنم!

سلام یاس عزیز.به این آدرس برو از قسمت های جدید نیمروز واسه دانلود هست چون به این زودی ها فیلما رو نمیتونم بذارم.شرمنده عزیزم.
www.nim-roo-z.blogfa.com
ممنونم از حضورت عزیزم

هستی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

خیلی ممنون
الان که دانشگاه ها شروع شده اصلا نمی تونم نیمروز ببینم میشه یکم فیلم بیشتر بذارید؟

برو از این وبلاگ دانلود کن.یه چند قسمتی از نیمروز واسه دانلود اونجا هست.شرمنده هستی جان به این زودیا فرصت نمیکنم فیلما رو بذارم
www.nim-roo-z.blogfa.com

بهاره همیشه بهار چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://dearbahareh.blogfa.com

سلام خوبی چقدر دلم براینیمروز تنگ شده

سلام بهاره جان.ممنونم از حضور گرمت.نمیتونی ببینیش؟

یه شاکی....!!! چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

اینقدر میگین علی ضیا .علی ضیا اینه علی ضیاتون .....

عشق فقط احسان علیخانی....

ممنونم از حضورت شاکی عزیز.
من برای آقای علیخانی و اجراشون احترام زیادی قائلم.ولی این وبلاگ برای سید علی ضیاست و هواداران ایشون

سحر چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

خیلی خوب بود خسته نباشید راستی اسمت رو هم بگو

ممنونم سحر عزیز.من یه هوادار هستم.

سارا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام. ممنون از عکسات. من برنامه سه شنبرو نبودم که ببینم. اگه فیلمشوداری حتما برامون بزار. دستت طلا. یاعلی.

سلام سارا جان.شرمنده من خیلی فرصت نمیکنم فیلما رو بذارم ولی اگه بشه حتما عزیزم.ممنونم از حضورت

حنانه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام
مرسی

سلام حنانه جان.ممنونم از لطفت

فاطی پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام یه هوادار عزیز چه عجب بالاخره اومدین آپ شدین ممنون بابت عکسای قشنگت

سلام فاطی عزیز.منم ممنونم از لطفت

دوست پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام عزیزم وب خیلی قشنگی داری.موفق باشی دست گلتم درد نکنه

سلام دوست عزیزم.ممنونم خیلی لطف کردی

اقاقیا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام واقعا ازتون ممنونم خیلی عکسای قشنگی بودن مرسی که عکسای برنامه روزسه شنبه روهم گذاشتین چون دانشگاه بودم نتونستم ببینمش

سلام دوست عزیزم.ممنونم از حضور گرمت.قابل شما رو نداشت

شکیبا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

دستت درد نکنه عزیزم

ممنونم شکیبا جان از لطفت

تیروکمون پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://tirokamun.blogfa.com

سلام عزیزم..........مرسی به خاطر عکسای بی نظیرت...خیلی خوشحالمون میکنی که از علی عکس میذاری............
به نظرم بهترین مجری دنیاس...........
این ورام بیا......اگه با تبادل لینک موافقی خبرمون کن........
قربونت

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت

شایسته پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام عکس ها خیلی خوب بودن مرسی


اگه می شه فیلم آشپزی علی ضیا رو بزارید برای دانلود ممنون یا علی

سلام شایسته جان.حتما این فیلما رو میذارم.ممنونم از حضورت

زهرا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ http://nokar133.blogfa.com

سلام عکسا عالی بودن مرسی

سلام زهرا جان.ممنونم از حضورت عزیزم

آلاله جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://beomydedidar.blogfa.com

عکس های خیلی جالبی رو می ریزی
من یک وبلاگ درست کردم که عکس های علی ضیا رو میریزم منبع اصلی عکس هام وبلاگ تو
من تو لینک کردم
حتما بهم سر بزن
ولی الان چیز زیادی نریتم

سلام آلاله جان.ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری

سارا سادات جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام عزیزم.مرسی از عکسا برنامه های این هفته خیلی خوب بود...
نبودی یه چند وقتی؟
از هفته آینده آسد علی میان شیراز...دلتون آب
راسی آپم

یاعلی

فاطمه س جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.اپت عالی بود.من این هفته نتونستم نیمروز ببینم ممنون که عکس از برنامه گذاشتی.یاعلی

tarane جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://asemanedelatabi.belogfa.com

salam mamnun az aksai k gozashtin
kash lotf mikardin download bername ha ro ham mizashtin
akhe man movafagh nashodam bebinam
mamnun misham
montazeram

ترانه جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام
ای بابا من چند وقته یه روز در میون میرسم نیمروز رو ببینم!!!برنامه ای که حسین رفیعی اومده بود رو دیدم ولی عمو پورنگینا رو ندیدم!!!قشنگ بود؟؟؟
میشه یه تیکشو واسه دانلود بزاری؟
موفق باشی عزیزم

*مهدیه خانوم* جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام عزیزم . بابت عکس ها واقعا ممنون.
با اجازه ات من یه خبر خوش به بچه ها بدم اونم این که هر کسی دانلود برنامه ی نیمروز رو می خواد بره به این آدرس:
www.nim-roo-z.blogfa.com
موفق باشید
یاعلی...

گلی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام علکم.خوبی؟دلم حسابی واست تنگیده بود ممنون از عکسای خوشگلت.دست گلت درد نکنهراستی زود به زود اپ کن.بوس بوس بای

کهکشانی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

سلام دوست من
راستش میخاستم بدونم یه امار دقیق از برنامه های اقای ضیا توی رادیو داری بهم بگی اگه نه از کدم وب دوستان بپرسم بهم میگه
یاعلی دوست من

ک.ض شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام . این اولین باره که به وبلاگتون سر زدم اما خداییش عالیه ! حرف نداره !!

کیمیا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

وای الهی من خودم یه تنه(بدون کمک علی ضیاء) غصه هاتو پرپرکنم.مرسی عزیزم.
فقط توروخدا زودبه زود آپ کن.من دلم برات تنگ میشه

ندا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

ممنون از عکسهایی که گذاشتین اگه میشه عکسهایی از برنامه روز یکشنبه روز ولادت امام رضا رو بذارین بازم تشکر از آپ قشنگی که داشتین

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام آقای ضیا جمعه ها ساعت 9تا11 رادیو جوان برنامه دارن تازه خبر دار شدم گفتم به دوستای گلمم خبر بدم

مریم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

خیلی خوب بود کف کردم بماند آقای ضیا اسا ما رو تو برنامه نمی خونن

سیما یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

محبوبه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

زمینه وبلاگتون واسه من رنگش سفید نیست،پس مشکل چیه؟

نازنین یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام واقعا وبت عالیه فقط یه خواهش دارم ازت اگه میتونی همه برنامه هارو به دانلود بذار میدونم سخته ولی اینجوری به نیمروزی ها محبت میکنی بازم دستت درد نکنه

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
با چند عکس اختصاصی و یک مصاحبه آپم
تشریف بیارید خوشحال میشم

رها دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام
چرا اینقدر دیر جواب میدی؟
میشه آدرس اون وبلاگ رو که گفتی بدی؟
مطمئنی داره؟ کدوم پست؟

نسرین چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

دیوووووووووووووووووووونه شم

کهکشانی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

سلام دوست من
اپم سر بزنی خوشحال میشم
یاعلی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام دوست خوبم یه خواهشی ازت داشتم میتونی برنامه امروز رو فقط اون قسمتی که آقای ضیا داشتن پیامک میخوندن رو واسه دانلود بزاری ممنون میشم اگه اینکار رو بکنییاعلی

فاطی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام مرسی از عکسای قشنگت . فقط چرا دیر آپ میشی دوست عزیز ؟خوشحال میشم به وبم سر بزنی

عاطفه پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام سلام

خوبی؟ بابا دلم واسه تو و سایت تنگ شده بود.

۱ سوال! علی اقا الان در شبکه های استانی برنامه ندارن؟
یا علی

شایان پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.http://www.shahinyadoolahi.blogfa.com/

اپممممممم ومنتظر حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد