سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

این ایمیل متعلق به وبلاگ هست نه علی ضیا!!! و فیلم از هشت بهشت

 
سلام دوستداران و هواداران خوب سید علی ضیا 

امیدوارم حالتون خوب باشه و مثل همیشه آرزو دارم دلتون از غصه دنیا خالی خالی باشه 

ببخشید درگیری این چند روز فرصت نداد آپ کنم و باز هم شما عزیزان منو شرمنده محبت هاتون کردین و نظرات قشنگتون رو برام گذاشتین. 

اول از همه میخوام یه توضیح مهم بدم.من پیش از اینم چند بار اطلاع دادم که ایمیلی که در وبلاگ قرار گرفته مربوط به این وبلاگ هست و هیچ گونه ارتباطی با سید علی ضیا نداره. 

ali.ziya64@gmail.com  این ایمیل وبلاگ هست و متعلق به علی ضیا نیست.اما بازم اگه اشتباهی از من بوده عذرخواهی میکنم.  

واسه امروز فیلم های برنامه هشت بهشت رو براتون گذاشتم البته این برنامه متعلق به چند هفته پیش هست که مهمان برنامه یه راننده اتوبوس خانم بود.

هشت بهشت 1                هشت بهشت  2              هشت بهشت4   

 

قسمت سوم این برنامه هم در حال حاضر درست نیست هر وقت درست شد براتون میذارم. 

 

 

 

 

   

اینم یه عکس از رادیو  

 

 

یا علی

نظرات 42 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
من چند روز رفته بودم سفر تا با قوای جدید شروع به درس خوندن کنم ولی هرطور شده بود در اون وضعیت به وبلاگ قشنگت سر می زدم
روز تولد آقای ضیا هم وبلاگت محشر بود
من خودم مطلب و عکسای زیادی به وبلاگت قبل اینکه برم سفر فرستادم ولی بد شانسی اصلا نرسیده بود خیلی حالم گرفته شد...

سلام رویا جان.کم سعادتی از من و وبلاگم بوده که به دستم نرسیده عزیزم.یه دنیا ممنون

شا یسته سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام بین کلوپ ها شما افتا دید جلو بهتون تبریک می گم

ممنونم شایسته جان.این لطف شماست وگرنه وبلاگ من کجا و وبلاگ دوستان کجا؟؟!!

**نازنین** سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

دوست عزیزم یه هوادار از هوادارهای آقای ضیاسلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه ازتون بابت فیلم ها و عکس ها، فوق العاده ممنونم.اما از اونجایی که مهرماه شروع شده وما نمیتونم متاسفانه برنامه ی نیمروز رو ببینیم اگر می شه لطفا آخر هر هفته اسم مهمون هارو برامون بنویسید می دونم که شاید شما هم نتونی.اما گفتم شاید از فیسبوکی جایی بتونی برامون پیدا کنی دوست گلم من بابت این خواسته هام یه خورده شرمندت شدم می دونم که سخته ولی خوب تا جایی که تونستی این لطف رو در حق من بکنید.سالم و سلامت در پناه حق باشید
ممنونم

باشه نازنین جان.سعی میکنم.ممنونم از حضورت

زهره (عسلناک) سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.asalnak.blogfa.com

عزیزم میشه قسمتهای نیمروز رو بذاری وا۳ دانلود
آخه من میرم دانشگاه دیگه نمیتونم نگاه کنم

من خودمم بیشتر قسمت ها رو کامل نمیتونم ببینم ولی بازم اگه مقدور باشه حتما.ممنونم

ر.م سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

ممنون واقعا عالی بود

منم از لطف شما ممنونم دوست عزیز

شکیبا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

دست گلت درد نکنه.......
راستی شما این روزا می تونی نیمروزو ببینی

خواهش میکنم شکیبا جان.کم و بیش میبینم به نظرم ساعت پخشش خوبه اگه میخواستن یه ساعت زودتر بذارن خیلی بد میشد

گلی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام علکم هوادار عزیز.این چند روز که نبودی خیلی دلم واست تنگ شده بود هر روز سر میزدم ولی میدیدم که تعداد نظرات زیاد نشده میفهمیدم که نیستیولی حالا خوشحالم که دوباره اومدی.راستی ممنون از عکسهای خوشگل سری قبلت دست گلت درد نکنه.بوس بوسبای

سلام گلی جان.منم دلم برای همتون تنگ شده بود.ممنونم از لطفت عزیزم

رویا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام با یه مطلب جدید آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی

سلام.با افتخار رویا جان میام

رها سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام
مرسی عالی بود
هنوز اون کلیپ رو که من خواستم نزاشتی
بای

سلام رها جان.
فکر کنم حالا دیگه اون کلیپ رو دیدی عزیزم

ازاده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام
خوب بود ممنون از زحمتتون

سلام ازاده جان. منم ممنونم از حضورت عزیزم

*مهدیه خانوم* چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام عزیزم . دستت درد نکنه مثل همیشه عالی بود.
فیلم ها هم راحت دارن دانلود می شن.
موفق باشی
یا علی

سلام مهدیه جان.خوشحالم و ممنونم از لطفت

ندا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

ممنون از عکس هایی که گذاشته بودین

منم ممنونم از لطف شما ندا جان

س چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://ranginkalam.blogfa.com

سلام
عکسای قشنگیه
ممنون از وب جالبت
به منم سر بزن
راستی من همشهری آقای ضیا هستما

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت عزیزم

هدی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام یه هودارعزیزمیشه لطفن اون کلیپی که عوامل نیمروزرفتن رودباربزاری منتظرم...
بای

سلام هدی جان.الان فیلم و عکسی که خواستی در وبلاگ هست عزیزم

هستی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
میشه بخش هایی از برنامه ای که آقای اصغری قرار بود مهمان نیمروز باشن ولی نیومدن رو بذارید؟
خیلی ممنونم

سلام هستی جان.دقیق نمیدونم اون قسمت رو دیدم یا نه دنبالش میرم عزیزم ببینم چی میشه.ممنونم از حضورت

... چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام دوست عزیز میخواستم ببینم که شما اسم مادرشون و کتابی که نوشتند یادتونه؟و میشه بپرسم که شما این عکس های شخصی شونو از کجا تهیه میکنید؟مرسی

سلام دوست عزیز
سیامو اثر خانم شهره احدیت
این عکس های شخصی از فیس بوک در وبلاگ گذاشته شده
ممنونم از حضورت

فاطمه س چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.مدرسه ها شروع شد و ما هم درگیر درس و زندگی.اپت عالی بود خسته نباشی.یه هوادار عزیز شما نیمروز نگاه میکنی.من که اینقدر دلم برا نیمروز و اقای ضیا تنگ شده.یک هفته و نصفی که نیمروز ندیدم.راستی من از جمعه تا حالا میخوام تو پاتوق نظر بذارم تا حالا اصلا نشده.همش مینویسه کد را اشتباه وارد کردید ولی من درست می نویسم.راستی من اون هفته که مشهد بودم دوشنبه نتونستم هشت بهشت نگاه کنم این هفته که منتظر بودم اقای ضیا رو نشون بده یکی دیگه رو نشون داد مگه اقای ضیا دیگه نمیرن برنامه هشت بهشت مگه قرار نبود چهار هفته اجرا کنن؟من که نیمروز نگاه نمیکنم ولی مگه سایت هنوز راه نیفتاده.ببخشید زیاد حرف زدم.یاعلی

سلام فاطمه جان
منم 2 هفته هست هشت بهشت رو نتونستم ببینم.ممنونم از حضورت عزیزم
من کم و بیش میتونم نیمروز رو ببینم البته نه مثل قبل

کیمیا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

به به!چه عجب عزیزم.ممنون بابت فیلمات

منم ممنونم کیمیا جان از حضورت و شرمنده اگه یه مدت کم کاری کردم

پرستو پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

من دیشب تو جشن اتفاق نو حضور داشتم جای همگی خالی بود.علی ضیا هم بود.

ممنونم از حضورت و لطفی که داری

روشنک پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.sprr.blogfa.com

سلام عزیزم اومدم فقط روز دختر رو بهتون تبریک بگم

یه دنیا ممنون روشنک عزیز

ریحانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

خدا رو شکر بالاخره آپ کردی دیگه کم کم داشتم نگران میشدمراستی عزیزم میشه کامنتایی رو که تو پست قبل گذاشتم جواب بدی؟
راستی برنامه دیروز نیمزوط عالی بود کلی کیف کردم مخصوصا اون کلیپش که عالی بود در ضمن آقای ضیا چقدر پیراهن سفید بهش میاد زاستی روز دختر رو به همه ی هوادارای دختر وبلاگ تبریک میگم

ممنونم ریحانه جان از حضورت عزیزم و لطفت

حنانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام
مرسی

سلام حنانه جان.ممنونم از حضورت

گلی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام علکم.راستی یادم رفت روز دختر رابه شما هوادار عزیز وتمام دختران نیمروزی تبریک بگم.دیدی دوباره اومدمممنون از اینکه به همه ی نظراتمون جواب میدی میدونم که سخته.دست گلت درد نکنه.بوس بوس بای

سلام گلی جان.ممنونم از این همه لطفی که داری منم این روز گذشته رو تبریک میگم.ممنونم از حضورت

هستی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

خیلی ممنونم

منم ممنونم هستی جان از حضور گرمت

محبوبه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام عزیزم،ازت ممنونم به خاطر گذاشتن برنامه هشت بهشت.من تازه موفق شدم برنامه هشت بهشتو دانلود کنم،البته قسمت 4 دانلود نشد متاسفانهاما دو قسمت اولشو که دیدم خیلی عالی بود و بازم تاکید می کنم علی آقا تو هر برنامه ای که پا بذارن،برنامه فوق العاده میشه.

سلام محبوبه عزیز.خوب شد که تونستی دانلود کنی عزیزم.بله اجرای آقای ضیا حرف نداره.ممنونم از حضور گرمت

پانی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام من در جشن اتفاق نو بودم و با علی ضیا عکس هم گرفتم تو جشن خئلی خوب شده بود!

سلام پانی عزیز.ممنونم از حضورگرمت.چه خوب که بودی و آقای ضیا رو دیدی

فهیمه جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام علی جون خیلی گلی وبلاگتم خیلی خوشگله مپل خودت راستی اگه میشه روزای جمعه ام بیا تلویزیون ببینمت اگه نیمروز روزای تعطیلم باشه خیلی خوبه چون بقیه روزا دانشگام نمیتونم ببینمت راستی کاشانم بیشتر بیا ما مثلا همشهری تیم حتما جوابمو بده خیلی دوست دارم منتظرتو بای بای

قاصدک چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.ganamali.bligfa.com

سلام.من خیلی اتفاقی اینجارو پیداکردم.متوجه نشدم اینجامال کیه؟لطفاخودتون رو معرفی کنید

عاطی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

علی ضیاء عاشقتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممممممممممممم

مژده یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام.خیلی وبلاگ جالبی دارید.میشه دانلود قسمت 90/4/9رو که آقای صحبت لو شعبده بازی کردند برام بگذارید.آخه من چون فرداش کنکور داشتم نتونستم اون قسمت رو ببینم. علاوه براون دوستام گفتن نقاشی من هم نشون داده بوده خیلی دلم میخواد ببینم. ممنون

سلام مژده جان.من خودم اون قسمت رو ندیدم عزیزم.بعیدم میدونم بشه پیداش کرد چون خیلی تاریخش قدیمیه.اگه پیداش کردم حتما خبرت میکنم.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

رها ساوجی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام هوادارجون چطوری؟خیلی خوشحالم که دوباره زوز زود اپ می کنی.ممنون عزیز
من جای نظرات تازه به طور اتفاقی ازیه جای دیگه پیداکردم خیلی وقت به وبلاگت سر می زنم.منتظر دانلود خوشا شیرازم.امیدوارم زود زود باشه
دوستت داریم علی جوووون یه عالمه
راستیییی سلاااااام

سلام رها جون.ممنونم از لطفت و حضور گرمت

رها ساوجی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

چرا اپ نمیکنییییییییییییی
دلمون گرفت
خواهشا اپ کننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
علی جون علی جون

ممنونم از حضورت رها جان الان آپ کردم دیگه!

هستی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://gravatar.com

کارتون عالییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسیییییییییییییییییییی

مدیسا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام من تازه با وبلاگتون آشنا شدم. میشه لطفا برنامه ای رو که آقای سیاوش مفیدی و برنامه ای رو که آقای شهاب عباسی حضور داشتن رو برای دانلود بذارید؟ راستی وبلاگت و طراحی هاش خیلی قشنگه.

سلام دوست عزیز.ممنونم از لطفت
برنامه نیمروز با حضور شهاب عباسی به زودی در وبلاگ قرار میگیره اما سیاوش مفیدی رو نمیدونم اگه داشته باشم حتما میذارم.

فرزانه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

با عرض سلام خدمت شما سرکاد خانم احدیت.
من تازه با شما آشنا شدم .خیلی از قلم شما خوشم اومد.سپاس

سر کار خانم احدیت عزیز مخاطب نظر این دوستمون شما هستین...
سپاس

عاطفه یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ http://atrebaranasre.blogfa.com

سلام خانم احدیت.منم باید مثل بقیه اینو بگم که قلمتونو دوست داشتم . خوشحال میشم در مورد سیاه مشق منم نظرتونو بگید البته اگه امکان داشته باشه .ممنون

ناشناس چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

ممنون ازوبلاگ قشنگت

شیما یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام خانم احدیت. نوشته هاتون خیلی قشنگه . کاش مامان منم نویسنده بود مثل شما

مهشید شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام خانم احدیت. میشه بگید آقای ضیا چه ساعتی در رادیو برنامه دارن. آخه خودشون که ستاره سهیل شدن . ممنون

فاطمه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

تروووووووووووووووووووووووووخدا

maryam یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://maryam jj.com

عالی .................... علی ضیا

گل آرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام. من تازه به جمع تون اضافه شدم.من میخامکتاب سیامو خانم احدیث رو بگیرم چون تعریفش رو خیلی شندیم.راستی چرا آقای ضیا دیگه مجری خوشا شیراز نیست من عاشقتونم شهره جونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد