سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

هنرمند دوست داشتنی ما تولدت مبارک

  

 

     

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک      

 


سلام هواداران خوب سید علی ضیا

26 شهریور تولد هنرمند دوست داشتنی رو به ایشون و همه دوستداران خوب و با معرفتش تبریک میگم.امیدوارم در تمام مراحل زندگی سالم و موفق باشن.

به جشن کوچولوی ما خوش اومدین.....

 

اول یه سری عکس شخصی ویژه روز تولد که خیلی درخواست کرده بودین.سعی کردم بیشترشون جدید باشن یا کمتر دیده باشین: 


 

      

 

  

 

        

 

 

    

        

 

   تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک

 

 

 

    

       

   

     

 

 

    

  



 

 

  

  

 


 


             تولدت مبارک          

 

                

 

  

 

 

        


حالا کیک های تولد  

از ته ته دلم دعا میکنم زندگی سید علی ضیا به شیرینی کیک های تولدش باشه.

          

 

  

  

حالا نوبت هدیه های شماست به سید علی ضیا 

  bahar عزیز

میلادت خیلی زیباست  به زیبایی شکوفه های بهاری  به ترنم باران بهار و به زیبایی پرواز پروانه برروی گلهای بهار تولدت مبارک   

 

 

  Reihane عزیز

 

 

سید علی ضیا 26 شهریور سالروز تولدت بر تو مبارک باد 

 

 kimia عزیز 

 

تولدتون مبارک 

 

یه هودار-تنهاترین توی دنیا 

 

تولدتون مبارک 

انشاالله همیشه سالم باشین و به هر آرزویی که دوست دارین برسین و واقعا تشکر به خاطر باعث به وجود اومدن خیلی عقاید تو من شدی.حرفاتون شدییییید تاثیرگذاره.ممنونم و انشاالله همیشه بهترین ها رو داشته باشین

 

 

 و اما حالا کلیپی از نیمروز به مناسبت تولد مجری همیشه محبوب سید علی ضیا   

 

   

 دانلود کلیپ نیمروز  

امیدوارم همه دانلود کنین و خوشتون بیاد.خیلی عجله ای شد ببخشید خواهش میکنم نظرتون و در موردش بگین. 

راستی نیمروز خیلی امروز قشنگ بود. من پرسپولیسی هستم و واسه باخت دیشب پرسپولیس حسابی ناراحت شدم ولی استقلالی ها خیلی خوب بازی کردن.آرش برهانی هم یکی از بازیکنای مورد علاقه منه که پاس گل دیشبش حرف نداشت و امروز مهمون برنامه نیمروز بود.خیلی زود برنامه امروز رو واسه دانلود میذارم.مطمئن باشین. 

از همه دوستان همیشه همراهم عذرخواهی میکنم اگه نشد اونجوری که میخواستن تولد بگیرم.باور کنین همه تلاشم رو کردم اما بازم شرمنده محبت تک تک شما عزیزان هستم.  

  

یا علی

 

 

 

 

 
نظرات 70 + ارسال نظر
**نازنین** شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

سلامی به گرمی آفتاب به روشنی مهتاب زیبایی اشک آسمون بارون دوست خوب و گلم بابت عکس ها. دست گلت درد نکنه من هم تولد آقای ضیا رو هم به خودشون و هم به هوادارانشون تبریک میگم
امیدوارم سالم و سلامت در پناه حق باشی

ممنونم نازنین جان

گلی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

هرچی عشقه با نگینشهرچی خوبه بهترینشاسمونا بازمینشهمشون فدای توتولدت مبارک داداش گلم-داش علی ضیا-راستی سلام.تقدیمی به بهترین مجری دنیا-ازطرف یکی از هواداراتون.گلی

ممنونم گلی جان.امیدوارم آقای ضیا تبریکت رو بخونن

*lمهدیه خانوم* شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام هوادار عزیز.
ممنونم . من هم از همین جا تولد آقای ضیا رو بهشون تبریک می گم و امیدوارم امروز هر آرزویی کردند براورده بشه.
ناراحتم چون امروز فهمیدم که آقای جوادزاده از نیمروز رفتند.
تو می دونی چرا؟یا علی

سلام دوست عزیزم.مثل اینکه آقای جوادزاده دوباره برگشتن و حتما شما هم حالا خوشحالی عزیزم.ممنونم از حضورت و تبریک قشنگت

*مهدیه خانوم* شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

ناراحت نباشید .
این طوری که آقای جوادزاده گفتند گویا همه چی سو تفاهم بوده و دوباره به نیمروز برگشتند...
خدا می دونه که چه قدر خوشحالم.

منم خوشحالم مهدیه خانوم عزیز.

عاطفه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

شنبه رو دوست دارم چون تو به من امید میدی نوشته هامو می گیری جاش کاغذ سفید میدی شعرامو از بر میخونی برای هر کی عاشق طلوع یک قصیده رو به قلب من نوید میدی.

(عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشق زندگیم با بودنت درست مثل بهشت)

تولد تولد تولدت مبارک.120 سال زنده باشی

ببببببببببببببببوووووووووووسسسسسس

ممنونم عاطفه جان از حضور گرمت در وبلاگ سید علی ضیا

زهرا90 شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام یه هوادار خانوم ...خوبی؟؟؟؟
اول بگم من همون "زهرا "یی هم که همشه به وبلاگت سرمیزنم ولی چون خواستم اسمم بابقیه دوستان قاطی نشه عوضش کردم
خیلی عکسا باحال بودن من یکی که تا حالا ندیده بودمشون...از فیس گرفتی یااز یه جای دیگه؟؟؟؟؟
یه دنیاممنون عزیزم
بای

سلام زهراجان.ممنونم از لطفت.آره عکسا مال فیس بوک هستن.منم یه دنیا ممنونم از حضور گرمت

غزل شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام و خسته نباشید خدمت دوست گلم واقعا ممنون خیلی عکسا عالی و قشنگ بود تازه یه خبر خوب واسه شما اینکه همه ی عکسا جدید بود حداقل واسه من خیییییییییلللللللللللیییییییی ممنون اگه بازم این عکسا رو داری یا به دستت رسید حتما واسمون بذار چون خیلی خوشحالمون میکنی
راستی به علی اقای گل هم تولدشون رو تبریک میگم امیدوارم شمعای ۲۶۰سالگی شون رو فوت کنن!!

سلام غزل جان.ممنونم از لطفی که داری و خوشحالم که عکسا رو دوست داشتی و جدید بودن.بازم ممنونم عزیزم از حضورت.

nayereh شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.google.ir

سلام . علی جان تک ستاره قلبم.الهی من فدای چشمای خوشگلت بشم.تولدت مبارک

محبوبه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

آ سید علی آقا،خدا را به خاطر خلقت وجود پاکتون سپاسگذارم و برای سالروز آغاز زندگیتون خوشبختی بیشتر آرزو میکنم،ایشاللا که همیشه سالم باشین. (من امروز به خاطر گیری که انتخاب واحدم داشت،متاسفانه خونه نبودم و نتونستم نیمروزو ببینم)

زهره(عسلناک) شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.asalnak.blogfa.com

شاهکار کردی دختر...
این عکسا رو از کجا آوردی کلک؟باهاش بده بستونی چیزی داری؟
حالا تبریک تولد:

تولد تو تولد من است
من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود
و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم
تولدمان مبارک !؟

ممنونم زهره جان از حضورت.این عکسا از فیس بوک برداشته شده.

مهسا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

تولدت مباررررررررررررررررررررررک علی جونم.ایشالا 100ساله بشه.ایشالا همیشه موفق باشه.امین.
هوادار عزیز مثل همهشه عالی بود.عکسا محشر بود.تولد علی و بهت تبریک میگم.

ممنونم مهسا جان

کهکشانی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

سلام
وبلاگتون خیلی خوشگل و با سلیقه است تولد اقای ضیا هم مبارک و هم بابت باخت پرسپولیسهم بهشون تسلیتالبته من خودم یه استقلالی اصیل هستم و از بابت این برد خیلی خوشحالم
راستش اگه دوست داشتید یه سر به وبلاگ گروه ما هم بزنید امید وارم حوصله شو داشته باشید اخه علمیه
به امید داشتن شبای خوشگل و پر ستاره و اینکه انشاالله ما ه خونت باشی

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت عزیزم.برد استقلال هم به شما استقلالی عزیز تبریک میگم.

سارا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

وبلاگت خیلی مزخرفه
خیلی عکسای بیخودی بودن
به نظرم داری وقتت رو تلف میکنی بیخود

ممنونم از حضورت و نظری که برام گذاشتی سارا خانوم

مهدیه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

دودورودود علی ضیا!
دودورودود علی ضیا!

راستی حامد خان برگشت به نیمروز!

تولد علی اقاهم هپی

ممنونم مهدیه جان

زهرا !!!!! شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

آقای ضیا تولدت مبارک ایشالا صد سال به این سالها

الهه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام خانومی
مبارک باشه تولدشون
دستت درد نکنه، چند روز نبودی دلم واست تنگ شده بود.
دوستت دارم
یا علی

سلام الهه جان.ممنونم از حضورت عزیزم و لطفی که همیشه به من و وبلاگ داری

یه رهگذر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام بابت عکسا ممنون فقط کاش می نوشتی که هرکدوم کجان...؟؟!!!خصوصا اون دسته جمعی ها که مربوط به سفر کویر علی میشه...

سلام یه رهگذر عزیز.بله حق با شماست ولی خیلی وقتم کم بود نشد دیگه.ممنونم از حضورت عزیزم

روشنک یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

خیلی وبلاگت مزخرفه
خیلی عکسات بیخود بود
داری وقتت رو اینجا تلف میکنی
بیخود

ممنونم روشنک عزیز از حضورت.فقط یه چیز چقدر تو و سارا هم دل هستین!!!

فرناز یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

سلامز واقعا عااااااااااااااااااااااااااااااالی بود . دمت گرم.

سلام فرناز عزیز.ممنونم از حضور گرمت

حدیث یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://arash-b-9.blogfa.com

سلام میشه برنامه نیمروز با حضور ارش برهانی رو برای دانلودبزارید؟ممنون

سلام حدیث جان.بله حتما این قسمت رو میذارم.ممنونم از حضورت

رها یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام
تولد آقای ضیا رو تبریک میگم ببخشید دیر شد
آپت عالی بود
راستی اون قسمتی که من خواستم رو نذاشتی تو نظرات پست قبل گفتی همین الان میرم که بزارم

سلام رها جان.ممنونم عزیزم از لطفت
منظورت فیلم شکستن دکور برنامه هست؟من شرمنده شما هستم عزیزم.دیگه امروز واقعا میرم که درستش کنم.تا 2 یا 3 روز دیگه در وبلاگ قرار داده میشه.ممنونم از حضورت

زهرا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://nokar133.blogfa.com

سلام خییییییییلی عکسا خوشگل بود حال کردم

سلام زهراجان.خیلی خوشحالم کردی.ممنونم از حضورت عزیزم

شکیبا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

دستت درد نکنه دختر ..
یه دنیا تشکر بابت عکسا.........

منم از حضور همیشه گرمت ممنونم شکیبا جان

ریحانه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

خدایا عزیزم را تو یاری کن پناهش باش و در حقش تو کاری کن خدایا هرچه میخواهد نصیبش کن الهی بر لبش لبخند جاری کن داداش سید علی گل تولدت هزار بار مبارک ازته ته دلم دعا میکنم به هرچی میخوای برسی و موفق باشی یه هوادار عزیز از شما هم بابت زحمتی که برای این پست کشیدی ممنون امیدوارم همیشه موفق باشی

ممنونم ریحانه عزیز از لطفت

ریحانه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

عکسای خیلی قشنگی هستن عالین دستت درد نکنه هانی جونمنم مثل تو وداداش علی پرسپولیسم واز باختش ناراحت شدم ولی باید قبول کرد که بد بازی کردن راستی شما ایمیلی از آقای ضیا نداری؟ اگه میشد تولدشونو شخصا تبریک میگفتیم عالی میشدبرنامه دیروز نیمروز عالی بود مخصوصا قسمت اول برنامه

انشالله بازی های بعدی بهتر میشه.نگران نباش عزیزم.
نه متاسفانه من ایمیلی ندارم ولی فکر کنم اگه سایتشون راه بیفته انشاالله سال آینده میشه تولدشون رو به شخص خودشون تبریک بگید.
ممنونم از حضورت.برنامه 26 شهریور نیمروز عااالی بود

آخرین پرواز دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام
تولد آقای ضیا تبریک میگویم. انشاالله که همیشه توی زندگی شان و در کارهایشان موفق باشد.
انشاالله که ۱۲۰ساله شود و انشاالله که با نوه هاش و نتیجه هاش و ندیده هاش تولد بگیرد. به امید آن روز.

راستی برنامه رادیو ۷ دیدید که آقای ضیا مجری برنامه ی رادیو ۷ بود!؟ امیدوارم دیده باشید.
یا علی.

سلام آخرین پرواز عزیز.
انشاالله....
متاسفانه من رادیو 7 رو ندیدم.ممنونم از حضورت

سارا سادات دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://del-khat.blogfa.com

سلام.ممنون
منم آپ کردم بهم سر بزنی خوشحال میشم.البته به پر زحمتی آپهای شمانیست.

سلام سارا سادات عزیز.ممنونم از حضور گرمت عزیزم

ya30 دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.yasaman7373.blogfa.com

slm khobi ali jon?khodaeei az ejrat khili khosham
miyad b manam sar bezan tafalode2n am ba yekam takhir mobarak .linket konam?montazeretamaaaaaaaaaa

سلام ya30 عزیز.ممنونم از حضورت
اما باید بگم متاسفانه این وبلاگ متعلق به من هوادار هست و منم به نظرات قشنگتون جواب میدم و آقای ضیا هیچ نقشی در اداره این وبلاگ ندارن.حالا بازم اگه خواستی وبلاگم رو لینک کنی خبر بده عزیزم.
امیدوارم آقای ضیا لطف کنن و به این وبلاگ بیان و نظر قشنگ شما رو بخونن.

زهرا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://nokar133.blogfa.com

سلام اپم بیا

نیمروزی ها دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.nimrooz-3n.blogfa.com

سلام.با نیمروزی ها همراه باشید.منتظریم

روشنک دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.sprr.blogfa.com

تولد جالبی بود ممنون -راستی من شما رو لینک کردم اگه خوستی لینکم کن

ممنونم روشنک عزیز از حضورت

محمد دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://emohammad.blogsky.com

سلام
میتونی کلیپ مصاحبه با خانم آرین (زن روسی شیعه شده ) تو برنامه نیمروز رو برام بذاری
اگه میتونی لینکشو برام میل کنی
ممنون
راستی وبلاگ خیلی خوبی داری
دمت گرم

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت.شرمنده شما هستم چون این مصاحبه رو ندارم.بازم بی نهایت ممنونم از لطفت

آخرین پرواز دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

آپم دوست خوبم بیا منتظرتونم.

یه عاشق دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

عزیزم
آپت عالی بود
مرسی که تبریکموگذاشتی
ببخشید که منم دیر اومدم
من مسافرت بودم
عکساتم همه خوب بود
مرسی

ممنونم دوست عزیزم از حضور همیشه گرمت.

niki دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

salam ye havadar mer30 az axa ye soal daram azat man toye che veblagi bayad nazar bedam k khode agha ali bekhonan

سلام niki جان.ممنونم از حضورت عزیزم.
من فکر میکنم آقای ضیا انقدر هنرمند محبوب و مردمی هستن و واسه هوادارنشون احترام قائلن که اگه وقت کنن به وبلاگ همه هوادارانشون سر بزنن و نظرات رو بخونن.
البته ایشون در حال راه اندازی یه سایت شخصی هستن.

مریم سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.hichinemigam.blogfa.com

با اینکه خبرم نکردی نامرد ولی من خودم اومدم
منم همه جا تبریک گفتم ولی یادم رفت بیام اینجا
میشه بگی از کجا میدونی که با قاطعیت از افتتاح سایتشون میحرفی؟؟؟
خودشون اومدن اینجا؟؟
یا اینکه دیر شده ایشون میدونن این تبریک مال منه:؛امروز تولد کسی ست/کسی خوب/کسی که مثل هیچ کس نیست/کسی که لبخندهایش بوی طراوت باران و بهار را دارد....آقای ضیا تولدت مبارک؛

چر انقدر عصبانی هستی مریم جان؟!
من خیلی وقته دیگه فرصت نمیکنم واسه آپم خبر بدم نه به شما نه به کس دیگه!!!من در وبلاگ آقای جوادزاده خوندم که قراره در آینده یه سایت شخصی راه اندازی کنن.
ممنونم از حضورت

روشنک سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.sprr.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدی ... راستی عکساتم عالی بود... این روشنکی که نظر داده بود من نبودما........

امیدوارم زود زود بیای وبلاگم...
منتظر نظرای بعدیتم هستم

منم ممنونم از حضور همیشه گرمت.افتخار منه که به وبلاگت سر بزنم شما هم بیا عزیزم

niki سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

من روز تولدشون جایی بودم به اینترنت دسترسی نداشتم ولی به برنامه پیامک زدم وتولدشونو تبریک گفتم ولی می خواستم اینجا هم بهشون تبریک بگم ولی با اینکه دیر شده بازم تولدشون مبارک امیدوارم به وبلاگت سر بزنه و کامنت منو بخونه

منم امیدوارم niki جان.ممنونم از حضورت عزیزم

یه عاشق(دختر شب) سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

راستی یه هوادارجون یه سوال
تواین وبلاگhttp://www.feather-of-flight.blogfa.com/یه آپ داره همون آپ اول
جمله های علی ضیاست.بعد موقع دانلود میگه لینک موجود نیست چون آپش مال خیلی وقت پیشه
میخواستم بگم اونارو داری؟
اگه داری میشه برای دانلود بذاری؟فقط حجمش کم باشه من بتونم دانلودش کنم

سلام عزیزم.متاسفانه من این فایل صوتی رو ندارم.شرمنده
ممنونم از حضورت

ریحانه چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

انشاالله خدا کنه که سایت شخصیشون راه اندازی بشه والله ما به همین وبلاگشونم قانع بودیم جواب کامنتامونو که نمیداد ولی حداقل حرف دلمونو بهش میزدیم وایشونم میخوند ولی حالا که رفتن سراغ فیس بوک دیگه وبشونوآپ نمیکنن آخه همه که به فیس دسترسی ندارنراستی یه سوال این عکسا رو از فیس خود آقای ضیا برداشتی؟اون عکسه که توی عروسی برای عروسی خواهرشونه؟

سلام ریحانه جان
بله منم امیدوارم زودتر سایتتشون راه اندازی بشه.
بله عکس ها از فیس بوک برداشته شده.نمیدونم!!!!

... چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام دوست عزیز میخواستم بدونم که شما اسم مادر اقای ضیا وکتابیکه نوشتند یادتونه؟جون من یادم رفته. ممنونم

سلام دوست عزیزم
سیامو اثر خانم شهره احدیت
ممنونم از حضورت

ریحانه چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.esteghlalhero.blogfa.com

سلام عزیزم.منم تولد علی ضیا رو با چند روز تاخیر بهش تبریک میگم.راستی عزیزم میشه اون برنامه ای که آرش برهانی مهمونشون بود رو زودتر بذاری واسه دانلود.اگه بتونی از همون جایی که آرش میاد تا آخرش رو بذاری که حجمش کمتر بشه دیگه عالی میشه.خیلی ممنون میشم اگه بذاری.منتظر جوابت توی وبم هستم.زودی بیا و جواب بده گلم.منتظرتم.

سلام ریحانه جان
باشه حتما.فیلم های اون قسمت درست شده فقط سر آپلودشون مشکل دارم یه سایت معتبر میخوام که همه بتونن دانلود کنن چون حجم فیلم ها زیاده هر سایتی آپلودشون نمیکه.اگه سایتی سراغ داشتی حتما بهم بگو عزیزم.ممنونم از حضورت

سپیده چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://pooriapoorsorkh-tak.blogfa.com

سلام خانمی ..خوبی عزیزم؟؟

مرسی از لینک گلم....ومرسی از حضور گرمت

گلم یه خواهشی داشتم تو این کلیپی که از نیمروز درستیدین...یه جایی بود که علی آقا کلاه سرشون گذاشته بودند...من هرچی فک کردم اون قسمت رو یادم نیومد اگه برات مقدوره وزحمتی نیس میخواستم یه لطفی بکنی واون قسمت رو هم برای دانلود بزاری

دیگه گفتن نداره همه طرفدار پروپاقرص اجرای بینظیرشون هستند

مرسی

سلام سپیده جان
اون قسمت مربوط به وزنه برداری بود.باشه سر فرصت میذارم.ممنونم از حضورت عزیزم و نظر قشنگت

روشنک چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.sprr.blogfa.com

سلام عزیزم ببخشیدا می خواستم ببینم میشه تیتراژ اخره برنامه رو برا دانلود بذاری

ممنون

سلام روشنک جان
بله حتما برات میذارم عزیزم
ممنونم از حضورت

هانیه چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

تولدش مبارکه واقعا خیلی مجریه خوب و نازنینیه انشا الله همیشه موفق باشه.

ممنونم از حضورت عزیزم

مینا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ

بسیار عالی بود

ممنونم مینا جان از لطفت

مهدیه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://underiransky.blogfa.com

تی فداش!

ممنونم از حضورت مهدیه جان

تبسم پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

خیلی حیف شد چون من روز تولد آقا علی جون تا امروز جایی بودم .از بد شانسی وکم سعادتیمونه دیگه!
می دونم دیرشده اما از ته ته ته ته ته ته قلبم تولدشونو تبریک میگم
هوادار گل!عزیز دلم ان شا الله هرچی بخوای خدا بهت بده .خیییییلی گلی
دوست دارم

سلام تبسم عزیز
ممنونم عزیزم.لطف کردی

راضیه(وفا) پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://raziye-vafa.blogfa.com

سلام عزیزم من بقیه برنامه قم رو دانلود کردم خیلی قشنگ و با کیفیت بود دمت گرم حسابی فقط چرا آخرشو نذاشتی فقط تا اونجایی گذاشتی که آقای تحویلدار به آقای ضیا میگن چه بازی د.ست داری!!!!!!!!!!

سلام راضیه جان.متاسفانه من خودمم بقیه رو نه دیدم و نه فیلمش رو دارم.شرمنده.ممنونم از حضورت عزیزم

خاطره پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

تولدت مبارک

ممنونم خاطره جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد