سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بازم عکس و فیلم و دلتنگی برای نیمروز

سلام دوستان گلم.خوبین؟ 

میدونم دلتون برای نیمروز حسابی تنگ شده ولی خب چیزی نمونده دیگه. 

ببخشید که یه کم بد قولم و دیر به دیر فیلم ها و عکس هایی که درخواست می کنین میذارم شرمنده واسه امروز همون قسمت از نیمروز رو براتون گذاشتم که مهمان برنامه آرایشگر بود.امیدوارم فیلم ها راحت دانلود شه. 

راستی قبل از اینکه بریم سراغ عکس و فیلم بگم همونطور که همه میدونین تولد آقای ضیا نزدیکه هر جور هدیه ای که دوست دارین و میشه در وبلاگ قرار داد رو لطف کنین به ایمیل وبلاگ بفرستین تا واسه تولد ایشون در وبلاگ بذارم.منتظر هدیه های قشنگتون هستم. 

اینم ایمیل وبلاگ سید علی ضیا(یه هوادار) :           ali.ziya64@gmail.com 

حالا بریم سراغ عکس و فیلم: 

 

 

دانلود 1 (short link) 

دانلود1   (full link) 

 

 

 

دانلود2(short link) 

دانلود2  (full link)   

    

دانلود 3(short link)   

دانلود 3  (full link) 

 

به قول سید علی ضیا مواظب خوبی هاتون باشین.  

فعلا...

نظرات 53 + ارسال نظر
الهه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام گلم
دستت درد نکنه خیلی با نمک بود من این برنامه رو ندیده بودم. مرسی.
شما باید ما رو ببخشی که یه ثانیه بهت آرامش نمی دیم.
خدا حفظت کنه
دوستت دارم. یا علی

سلام الهه جان.منم از لطف شما ممنونم.همه لطف شماست عزیزم.منم خیلی دوستت دارم وممنونم از حضور همیشه گرمت.یا علی

شکیبا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام عزیزم
عکسا عالی
وبت عالی
کلا همه چی عالی
خودتم که گلی حسابی

سلام شکیبا جان.ممنونم از این همه لطفی که به من و وبلاگم داری عزیزم.

الهه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

دوباره سلام.
دو تا سوال داشتم:
یکی اینکه تاریخ تولد علی دقیقا چه روزیه؟
یکی دیگه هم اینکه واسه هر فیلم که دو تا لینک گذاشتی، هر جفت این لینکا مال یه فیلمه دیگه؟ آخه من هر کدومو فقط روی short link کلیک کردم.

بازم سلام الهه جان
تاریخ دقیق تولدشون 26 شهریور 1364 هست.
بله اون 2 تا لینکی که زیر هر عکسه مربوط به یک فیلم هست.در کل 3 تا فیلم بوده.ممنونم عزیزم از حضور قشنگت

الهه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

دوباره سلام.
دو تا سوال داشتم:
یکی اینکه تاریخ تولد علی دقیقا چه روزیه؟
یکی دیگه هم اینکه واسه هر فیلم که دو تا لینک گذاشتی، هر جفت این لینکا مال یه فیلمه دیگه؟ آخه من هر کدومو فقط روی short link کلیک کردم.

کیمیا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

دستت درد نکنه.برای تولد هرچیزی می تونیم بفرستیم؟مثلا متن و فیلم یا عکس؟

من ممنونم از لطفت کیمیا جان.برای تولد هم هر چی که بشه در وبلاگ قرار داد مثل متن و شعر و عکس و فیلم و...هر چی که دوست داری عزیزم.

فاطمه س شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام چطورین؟من که خیلی خیلی خوشحالم.بچه ها نیمروز رو دیدید.عالی بود.یه هوادار عزیز اپت عالی بود.مینگیل مینگیل خوشحالمون کردی.به قول اقای ضیا موش بخورد.راستی هوادار عزیز شماوقتی می خواین برین فیس بوک حتی برنامه فیلتر شکنتون باز نمیکنین. ترو خدا اگه دوستان می دونن کمکم کنن.خیلیی ممنون.یاعلی

سلام فاطمه جان.ممنونم از لطفت عزیزم.خیلی ممنونم از حضور گرمت.
آره فیلتر شکن اون موقع باز هست اما خودم خیلی وارد نیستم عزیزم.

مه یاس شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com

سلام دوستی...
چه بی صدا و یواشکی آپ میکنی!!!

سلام مه یاس عزیز.شرمنده نشد خبرتون کنم.ممنونم از اینکه افتخار میدی و میای به وبلاگم عزیزم.

عاطفه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

شنبه رو دوست دارم چون تو به من امید میدی

نوشته هامو می گیری جاش کاغذ سفید میدی

شعرامو از بر میخونی برای هر کی عاشق طلوع

یک قصیده رو به قلب من نوید میدی.

ممنونم عاطفه عزیز

حدیثه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.azeshghetomastam.blogfa.com

سلام بر هوادار عزیز
مرسی حسابی

سلام حدیثه جان.خواهش میکنم منم از لطف شما ممنونم.

یه عاشق شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

سلام یه هوادار عزیز
ممنون که بمن سر زدی
آپت هم مثل همیشه عالی بود
ممنون

سلام دوست عزیز.نظر لطف شماست.ممنون

Ghazal شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام. عالی بود .مرسی.انشاالله هم خودت هم وبت همیشه پایدا باشه.
یاعلی

سلام غزل عزیز.ممنونم از حضورت و لطفی که به من و وبم داری.

گلی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

کاشکی میشد از نزدیک به داش علی تبریک بگیم.هیفولی از همین جا بلند داد میزنم تولدت مبارک داداش گلم.راستی سلامبه توکل نام اعظمت.بای

سلام گلی جان.امیدوارم آقای ضیا لطف کنن و پیام تبریک شما و همه دوستان عزیز رو از وبلاگ های هوادارانشون ببینن.ممنونم از حضورت

رویا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی خیلی ممنون که خبرمون کردی
مهلت ارسال هدایا تا کیه؟
راستی من هرکاری می کنم فیلما دانلود نمی شه
از طریق این 4shared.com امتحان کن
ببخشید
اگه اشکال از سیستم منه بهم بگو...

سلام رویا جان.من از لطف و حضور شما ممنونم عزیزم.
مهلت ارسال هدایا نهایتا تا 20 شهریور هستش.
من واقعا نمیدونم اشکال از کجاست!!!

سحر یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام خسته نباشی!
تولدشون کی هست؟

سلام سحر جان.ممنونم عزیزم از حضورت.تولد آقای ضیا 26 شهریور هست.

nassim یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام هوادار عزیز عکسا خیلی قشنگه ولی حیف که دیر می زاری تو وب به هر حال دستت مرسی قربونت

سلام nassim عزیز.شرمنده من همه تلاشم رو میکنم ولی...
ممنونم از لطفت عزیزم

nassim یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام هوادار عزیز غیر از عکس های برنامه عکسای شخصی آقای ضیا رو هم بزار حداقل چند تا عکس فیس بوکشونو بزار مرسی

سلام nassim عزیز.باشه حالا که میخواین حتما میذارم فکر کردم شاید اون عکس هایی رو همه دیدین نذارم بهتر باشه.ممنونم از حضورت

raha یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام شما چه قدر بیکاری برای یه مجری تازه کار این قدر تبلیغ میکنی ذی نفع تشریف داری

سلام دوست عزیز.شما چقدر بیکاری که میای تو اینترنت و میگردی کجا نظرات قشنگت رو بذاری؟؟؟!!!در ضمن آقای ضیا تازه کار نیستن.
به هر حال ممنونم از حضورت

مریم طلا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

سالم عزیزم خوبی؟ ببین من تمام این قسمت هایی رو که بچه ها بهت گفتن که بذاری من دارم مثل قسمت مو کوتاه کردن .مرشد آورده بودن و میل میزد. طالبی می خورد. ورزش می کرد .شعبده بازی کرد.آواز خوند. تست بازیگری داد و الی ماشاا..................... فقط من نمی دونم چه طوری باید براتون بذارم بهم بگید تا براتون بذارم

سلام مریم جان.از این قسمت هایی که گفتی من فقط قسمت آواز خوندشون رو ندارم.منظورت رو متوجه نشدم.میخوای تو وبلاگ من باشه یا تو وبلاگ خودت قرار بدی؟

گلی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

یه خبر خوش.همین امروز داش علی گفتن که از اول هفته دیگه سایت برنامه شروع به کار میکنه.من که خیلی خوشحالم شماها چی؟راستی ممنون از زحماتت هوادار عزیز.راستی سلام

سلام گلی جان.خوش خبر باشی عزیزم.ممنونم از لطفت

فاطمه س یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام خوبین؟فیلما عالی بود.دستت درد نکنه.راستی یه هوادار عزیزخبر داری که اقای ضیاچهار هفته اجرای برنامه هشت بهشت را در اصفهان دوشنبه ها به عهده دارن؟راستی این خبر راسته یا نه؟یاعلی

سلام فاطمه جان.ممنونم که خبرش رو دادی الان رفتم و خبرش رو در وبلاگ دوستان دیدم.راستش من نمیدونستم اما حتما دوستان عزیزمون اطلاع دارن که خبرش رو دادن.بازم ممنونم

حنانه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام
مرسی خوب بود

سلام حنانه جان.منم ممنونم از لطفتون

رویا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام هوادار جان مهلت ارسال هدایا تا کیه؟

سلام رویا جان.اگه لطف کنین دیگه تا 20 شهریور ارسال کنین ممنون میشم.

مرجان یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com

سلام
کلوپ هواداری علی ضیا(aliziya-fansclub)به روز شد.
بدووووو بیا

راضیه(وفا) یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام پس چرا برنامه ی قم هنوز دانلود نمیشه تو روخدا درستش کن خواهش میکنم اولیش دانلود میشه فقط

سلام راضیه جان.شما لطف کن بهم بگو قسمت آرایشگر نیمروز رو تونستی دانلود کنی یا نه؟ممنونم از حضورت

Ghazal یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام!بازم یه زحمت داشتم.
اجرای برنامه هشت بهشت به مدت 4هفته (فقط دوشنبه هاساعت نه نیم شبکه اصفهان)با سید علی ضیاست خواستم ببینم میتونی تیکه هایی از این برنامه رو وب قرار بدی؟
راستی سه شنبه سید علی ضیا مهمون برنامه سینما گلخانه ست.
یا علی

سلام غزل عزیز.حتما همه تلاشم همینه که بتونم این برنامه رو براتون بذارم. ممنونم از حضورت

[ بدون نام ] یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام دوست خوبم
من چند تا خبر تو فیس بوک آقا ضیا خوندم که آقای ضیا خودش این خبرها رو به دوستان فیس بوکی اعلام کردن خبر اول روز سه شنبه ساعت ۱۵:۵۰ مهمون برنامه سینما گلخانه هستندالبته روز چهارشنبه نیز موضوع برنامه به نیمروز اختصاص داره و خبر دوم آقای ضیا به مدت ۴ هفته مجری برنامه هشت بهشت هستن که از شبکه ی اصفهان پخش میشه که آقای ضیا دوشنبه ها مجری این برنامه هستن ساعت ژخش این برنامه ۲۱:۳۰ هست خبر سوم هفته آینده عکس آقای ضیا رو مجله اتفاق نو خواهد بود حتمن برید بخرید و بخونید چهارمین خبر اینه که تو این مجله یه نظرسنجی گذاشتن بین برنامه نیمروز و بقیه برنامه ها که آقا ضیا گفتن حتمن به نیمروز رای بدین دوست خوبم این خبرها رو گفتم تا تو دوست خوبم تو وبلاگت بزاری هم دوستان و هم خودت در جریان این خبرها باشی ممنوندیگه کاری که از دستمون بر میاد

*آرزو* یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام دوست خوبم
من چند تا خبر تو فیس بوک آقا ضیا خوندم که آقای ضیا خودش این خبرها رو به دوستان فیس بوکی اعلام کردن خبر اول روز سه شنبه ساعت ۱۵:۵۰ مهمون برنامه سینما گلخانه هستند البته روز چهارشنبه نیز موضوع برنامه به نیمروز اختصاص داره مجری برنامه آقای حسینیان خواهد بود و خبر دوم آقای ضیا به مدت ۴ هفته مجری برنامه هشت بهشت هستن که از شبکه ی اصفهان پخش میشه که آقای ضیا دوشنبه ها مجری این برنامه هستن ساعت ژخش این برنامه ۲۱:۳۰ هست خبر سوم هفته آینده عکس آقای ضیا رو مجله اتفاق نو خواهد بود حتمن برید بخرید و بخونید چهارمین خبر اینه که تو این مجله یه نظرسنجی گذاشتن بین برنامه نیمروز و بقیه برنامه ها که آقا ضیا گفتن حتمن به نیمروز رای بدین دوست خوبم این خبرها رو گفتم تا تو دوست خوبم تو وبلاگت بزاری هم دوستان و هم خودت در جریان این خبرها باشی ممنوندیگه کاری که از دستمون بر میاد

سلام آرزو جان.خیلی لطف کردی.خسته نباشی و ممنونم از این همه خبر عزیزم.خیلی خیلی ممنون

یه هوادار یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام عزیزم یه سربزن به

http://aliziya-fansclub.blogfa.com/

مرجان جون خبرای خوبی داره

سلام یه هوادار عزیز.ممنونم از خبرت.خیلی لطف کردی

تنها یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://ali_ziya64.blogfa.com

سلام من نتونستم فیلم ها را دانلود کنم تورا خدا کمکم کنید منتظرما.راستی اگه میشه اون قسمت برنامه ی نیمروز که یک خواننده دعوت شده بودن را توی وبلاگتون بذارین.ممنون

سلام دوست عزیز.کدوم فیلم ها دانلود نشدن عزیزم؟شرمنده من اون قسمت رو ندیدم.خیلی خیلی شرمنده دوست عزیزم

رها یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
بازم که نزاشتی
کی میزاری؟
بای

سلام رها جان.قول دادم که برات با یک سایت دیگه آپلود کنم پس حتما این کار میکنم.به زودی عزیزم...

زهرا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://nokar133.blogfa.com

سلام اگه خواستید وبهامونو به هم پیوند بزنیم خبرم کنید منم خیلی عمو ضیا رو دوست دارم

سلام زهرا جان.ممنونم از حضورت

مهدیه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام بر یه هوادار جون عزیز:

1-عزیزم میدونی فردا تو برنامه گلخانه اقا حامد هم میارن یانه؟

2-اگه میشه از عکسای شخصی اقای ضیا اونی روهم که باتیم نیمروزی رفتی بودن شمال رو بذاری ممنون میشم همونی که همگی سرپا واستادن! اخه میدونی چیه من اون عکس خیلی دوسداشتم ازفیث برداشتم یهو پاک شد!!!!!!!!!! اگه واسم بذاری ممنونت میشم عزیز دلم!!!!

3-مثل اینکه علی اقاگفتن هفته اینده قراره موضوع مجله اتفاق نوباشند اگه تونستی زحمت عکس اونم بکش!!!!!!!!!!!!!!

4-چندروزی نبودم دلم واست تنگ شده بود!!!!!!!!!!

من یا نمیام اگه بیام با کوهی از زحمت میام پیشت!!!!!!!!!! همون طوری گفتم اینجا سایت امیدمه!!!!!!!!!!!





همونطور که دیدین آقای حامد جوادزاده و خانم نرگس فتحی مهمان برنامه سه شنبه گلخانه بودن و فردا چهارشنبه هم آقای ضیا مهمان این برنامه هستن.باشه حتما من عکس ها رو براتون میذارم.ممنونم از لطفی که به من و وبلاگم داری عزیزم.یا علی

الهام(نیستم) دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://nestam.blogfa.com

سلام
آ
پ
م

با
خ
ب
ر
ی

از
علی
ضیا[گل]

سلام الهام جان.ممنونم از حضورت

رها دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام
میشه پیچ فیس بوک آقای ضیا رو بدی
واقعا خود آقای ضیا هستن؟
لطفا جوابمو بده

سلام رها جان.نمیدونم عزیزم.من هیچ اطلاعی ندارم.شما در گوگل بزنید براتون میاره عزیزم.ممنونم از حضورت

رها دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

دیگه برم نیمروز نگاه کنم

ممنونم از حضورت رها جان.

مهدیه خدابخش دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://ئmahdiye7171@yahoo.com

سلام عزیزم.گل کاشتی ممنون.
می تونی اون قسمت از برنامه ی نیمروز که مرشد آورده بودند و میل میزدند رو هم برای دانلود بذاری؟ به خدا شرمنده .ایشالله یه روزی جبران کنیم

سلام مهدیه جان.من حسابی شرمنده شما هستم عزیزم چون من این قسمت رو ندارم.شرمنده....ممنونم از حضورت عزیزم

**نازنین** دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

دوست خوب و گلم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه دوست گلم بابت فیلم هاخیلی ازتون ممنونم.فقط خواستم یه چیزی بهت بگم که سایتت فوق العاده عالیه ممنونم از زحمات بی دریغت

سلام نازنین جان.ممنونم از این همه لطف شماو ممنونم از حضور گرمت.

غزل دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام عزیزم!!!خوبی؟؟؟لابد نه دیگه مگه ما میذاریم که یه نفس راحت بکشی!!خیلی وقت بود نظر نداده بودم چه قد دلم تنگ شده بودا!دو تا خواسته لطفا یکی ادرس فیس بوک اقای ضیا چیه؟؟؟دوم اینکه خیلیامون به فیس بوک ایشون دسترسی نداریم اگه میشه عکسای شخصی شون که اونجاست یا حالا از جاهای دیگه گیر اوردی واسمون بذار لطفا.اخه خیلی دوس داریم عکسای مختلف شخصیشون رو هم ببینیم.چشم امیدمون به تو دیگه چه کار کنیم!!
یا علی

سلام غزل جان.خواهش میکنم این چه حرفیه عزیزم.همه لطف شما دوستان عزیزمه.به زودی آدرس فیس بوک جناب ضیا رو در لینک ها قرار میدم.باشه حتما عکسها رو براتون میذارم.ممنونم از لطف و حضورت. یا علی

راضیه(وفا) دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://raziye-vafa.blogfa.com

من اونا رو دانلود نکردم کع ببینم میشه من فقط برنامه ی قم رو میخواستم تو رو خدا تا هفته دیکه حداقل شنبه درستش کن من برا دانلود باید برم کافی نت اونوقت هی نمیتونم برم ممنونم

سلام راضیه جان.باشه عزیزم با یه سایت جدید آپلود میکنم.ممنونم از حضورت.یا علی

سنا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

واقعا میشه در مهرماه وقت برنامتون روعوض کنید

امیدوارم عوامل برنامه نیمروز و مدیران محترم شبکه ۳ برای این موضوع حتما فکری بکنن.ممنونم از حضورت دوست عزیز.

ریحانه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام دوستان من اقای ضیا رو خیلی دوست دارم ولی جای بابا ی منه با هاشون فامیل هم میشم چون منم سیدم
می خواستم بگم این طور که معلومه اقای ضیا رابطه ی نزدیکی با خدا دارن این رو هم بگم که اقای ضیا به نا محرم نگاه نمی کنند چون امروز مهمون برنامه ی نیمروز خانمی بودند و اقای ضیا بیشتر حرفایی که میزد یا به بالا نگاه ی کرد یا به پایین وهروقت هم مهمونشون صحبت می کرد سرش رو پایین می انداخت یه خبر دیگه این که توی یه سایت دیدم از اقای ضیا پرسیده بودن که دوست داری همسر اینده ات چه جوری باشه جواب دادن من اصلا به ازدواج فکر نمی کنم ومعیاری هم براش ندارم پس خیلی امید وار نباشید مر30از سایت عالی شما

سلام ریحانه جان.ممنونم از نظرت عزیزم و لطفی که به وبلاگم داری.

شیوا هنرمند سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

من نمی دونم از کجا باید برنامه ی اون روزی که سینما گلخانه علی اقا و اقا حامد رو اوردن رو دانلود کنم هر چی گشتم نبودحد اقل یه عکس از همسر اقای جواد زادهخواهش می کنم راهنماییم کنید

دوست عزیز فقط برنامه گلخانه با حضور سید علی ضیا در وبلاگ قرارداده شده.اونم در آرشیو وبلاگ هست به نام (پلاک 10.هشت بهشت و برنامه گلخانه) ولی متاسفانه برنامه گلخانه با حضور آقای جوادزاده و خانم فتحی در وبلاگ من نیست.

غزل پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام. من ادرس وبلاگ شما رو ندارم

سلام عزیزم.کدوم وبلاگ؟

عاشق اسمم لیلا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام اسمت رو نمیدونم تورو حدا اگه شماره ای ادرسی چیزی از اقای ضیا داری بهم بده ازعشقش دارم دیوونه میشم 13روزه ندیدمش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام خیلى عالی بود

مسی ایرانی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://lovelygirl3r3@yahoo.com

سلام بر بکس نظرتون چیه ساعت برنامه ۳۰/۵ باشه ما که دانشجوییم نمیرسیم نگاه کنیم. راستی قضاوت کنید مسی خوشتیب وخوشگله یا داداش ضیا؟

hana چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام عزیزم.شعرهای علی جون رو تو وبت بذار که عالی تر بشه.مررررررررسی.

دوست عزیز واسه عید نوروز از نوشته های آقای ضیا گذاشتم.ممنونم از پیشنهادت

باران پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام عزیزم خودت عالی وبت عالی بیسته حرف نداره گلم دمت گرم خوشم میاد وبت خوب اداره میکنی

الهام چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://eshghkhodaie.blogfa.com

سلام یادش بخیر یه آرایشگر به برنامه دعوت کردن چقد خندیدم

نوشین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام من می خواهم این برنامه ی آرایشگر رو دانلود کنم ولی نمی شه چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام نوشین عزیز.حتما لینک دانلودش حذف شده.من چند وقت دیگه همه رو چک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد