سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عید سعید فطر مبارک

 

 

 

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

 

 دوستان عزیزم سلام  

عید سعید فطر رو به آقای ضیا و همه شما عزیزان تبریک میگم.امیدوارم همه شما عزیزان در این روز از خدای مهربون عیدی گرفته باشین و به قول آقای ضیا حال دلتون تو این روز خوب باشه. 

به زودی با فیلم و عکس های جدید میام.شرمنده که دیر آپ میکنم.همتون رو دوست دارم و ممنونم از حضور قشنگتون در وبلاگ سید علی ضیا

 

یا علی

نظرات 28 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام هوادار عزیز . عیدت مبارک.اره حتما بیا با فیلم های جدید. چون من یکی که دیگه طاقت ندارم. راستی 3 روز بدون نیمروز چی کار کنیم؟

دیدید که اومدم.منتظر فیلمای بعدی هم باشید.به زودی...ممنونم عزیزم از حضور گرمت.

روشنک چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام عزیزم عیدت مبارک

ممنونم از لطفت روشنک جان.

الهه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام.
بازم عیدو تبریک میگم

منم باز ممنون از لطفت.

الهه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

یه چیزی...
تو پست بعدی فیلم مچ انداختن علیو بذااااااار
فیلم کوتاه کردن موهاشم بذااااااار
اون تیکه رو هم که طالبی جلوشه بذااااار
حتما الان از دست من این جوری شدی:
ولی خب چی کار کنم؟؟؟

باشه الهه جان.همه اینا رو براتون میذارم.خیالت راحت باشه عزیزم.ممنونم از حضورت.

رویا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام عزیزم
من این عید و به شما و آقا علی ضیا و همه هوادارانشون تبریک می گم
ان شالله عید خوبی داشته باشی...

ممنونم رویا جان از لطفی که به من و وبلاگ داری.

مه یاس چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com

سلام دوستی...
عیدت مبارک...
آپم بیای خوشحال میشم...
چرا اینجا نمیشه کامنت خصوصی گذاشت؟؟؟
یاعلی...

سلام مه یاس عزیز.خودمم نمیدونم چرا نمیشه!!!شما اگه میخوای کامنت خصوصی بذاری بنویس که خصوصیه من تاییدش نمیکنم که در وبلاگ نمایش داده نشه.باشه؟ممنونم عزیزم از لطفت

عاطفه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام

عید فطر رو به علی ضیا وتمامی بچه های کلوپ تبریک میگم

دوستتون دارم

سلام عاطفه جان.ممنونم از تبریکت عزیزم.

گلی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

عید را به همه بروبچ نیمروز تبریک میگم وبه شما هوادار عزیز.هنوز جواب درخواستم را ندادیا.منتظرمراستی سلام

سلام گلی جان.ممنونم از تبریکت.کدوم درخواست عزیزم؟

فاطمه س چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام اپت عالی بود.منم عید رو به سید علی ضیا وهمه ی هوادارنش تبریک میگم.یاعلی

سلام فاطمه جان.ممنونم از حضورت عزیزم و تبریکت.

**نازنین** پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

دوستای خوب وعزیزم سلام.امیدوارم که حال خودتون و دلاتون حسابی خوب باشه.درسته که من یه روز دیرتر از عید رسیدم ولی خوب الان می خوام عید روتبریک بگم.
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .
.

.

عید همه ی شما دوستان مبارک


امیدوارم سالم و سلامت در پناه حق باشید

ممنونم نازنین جان

گلی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

یادت نیست؟ادرس وب اقای جوادزاده.راستی سلام.به توکل نام اعظمت.بای

سلام گلی جان. ولی من پاسخت رو دادم و آدرس رو هم برات گذاشتم شاید ندیدی ...اینم آدرس وبلاگ آقای جوادزاده:
http://neveshtejat.persianblog.ir/ (نوشته جات)
ممنونم عزیزم از حضورت

گلی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

ببخش شرمنده.خیلی خیلی ممنونم عزیزم.اره ندیدم.بازم ممنونتم.راستی سلام به توکل نام اعظمت.بای

سلام گلی جان.خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از لطفت.یا علی

نیلوفر شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

دوست عزیز وبلاگ خیلی خیلی جذاب وعالی داری بهت تبریک میگم گلم ولی کاشکی میگفتی که دختری یا مردیامروز ۲۰شهریوره اگه میشه خبرواطلاعات درمورد علی ضیا هم بذار منظورم بیوگرافیش نیستا من همیشه به صورت عبوری وفقط یک باروبلاگ بقیه رومیبینم اما بازم به وبلاگ زیبای توسرمیزنم

ممنونم از لطفت نیلوفر جان.
من یه دختر ۲۰ ساله هستم عزیزم.حتما تا جایی که اطلاعات داشته باشم میذارم.ممنونم از حضور گرمت

سیلویا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://Silvia-ali.blogfa.com

خواهشمیکنم عزیزم راستی لینکت کردم

ممنونم سیلویا جان

نیلوفر یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

بابا عزیزم خیلی باحالی باورم نمیشه انقدر سریع جوابمو دادی البته من ازتوکوچکترم من۱۴سالمه ببخشید من انقدر فوضولم شما توی تهران زندگی میکنی یاجای دیگه خود من تهران دراقدسیه زندگی میکنم ببخشید چند تاسوال دیگه هم میخوام البته دیگه درمورد خودت نیستاگه مامان علی ضیا توی کاشون زندگی میکنه خودش توتهران تنهایی زندگی میکنه واینکه من یه خواننده ترکیه ای زن هست که خیلی ازش خوشم میاد اسمش petek dincozتومیشناسیش ببخشید که دستور میدم ولی اگه میشناسیش برام درموردش مطلب وعکس بذار ودیگه به خاطر اینکه انقدر بامعرفت وگلی هرروز به وبلاگت سرمیزنم حتی اگه مطلب تازه نداشته باشی پس ازاین به بعد اگه تو نظرات اسم نیلوفردیدی بدون راستی اسم واقیم همینه ببخشید خستت کردم

من در تهران زندگی نمیکنم نیلوفر جان.این خواننده ای که میگی هم نمیشناسم در ضمن عزیزم اینجا وبلاگ سید علی ضیاست!!!
ممنونم از لطف بی دریغت.بازم بیا عزیزم

سنا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

واقعا وبلاگتون عالی

ممنونم سنا جان.خیلی لطف داری

سنا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

ببخشیدمی شه درمهر وقت برنامتون رو به بعدازظهر بیندازید چوندرمهرنمی تونیم برنامه خوبتون ر و ببینیم ممنون

سنا جان بهتره با روابط عمومی شبکه تماس بگیریم شاید نتیجه بده.
ممنونم از حضورت در وبلاگ یه هوادار سید علی ضیا

مهسا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ق.ظ

تورو خدا یکی بگه آخه شما دخترا چرا کشته مرده ی این اقا هستیk؟به قول یه نفر((این پسره دختر کشه!))
بابا برین سر درس و مشق و زندگیتون!اینقدم آبروی بدبختو تو اینترنت نبرین!
دقت کردی همه ی دخترا عاشق این جور کسا میشن؟
ولی چرا پسرا از این مسخره بازیا نمیکنن؟
مثلا که چی؟هوادار؟من خودم یه دخترم ولی از این کاراتون حرص می خورم!

آخرش که چی؟
اصلا شما کدوم شهر هستین؟
حتما بجواب چون نگاه میکنم.
امیدوارم از حرفام ناراحت نشین چون واقعا قصد بدی ندارم خواستم ببینم انگیزتون واقعا چیه؟

سلام مهسا جان.
من فکر میکنم یه کم تند رفتی بهتره به عقاید دیگران هم احترام بذارین. من از نظرتون ناراحت نیستم و البته خوشحالم که نظرتون رو در وبلاگم گاشتین.من انگیزه خاصی ندارم و دلایل راه اندازی وبلاگ رو هم در آپ اول نوشتم خواستی میتونی بخونی.ممنونم از حضورت

ستاره ی شب پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

یکی به داد این دخترا برسه...
ما داریم از دست میریم
فقطم به خاطر خود خواهی های ای علی آقا
این انصاف نیست
اون فقط دلبری میکنه
اون
اون مارو اذیت میکنه
از درس و کنکور انداخته مارو
توروخدا یکی به دادم برسه.................
علی آقا جون هرکی که دوست داری بس کن......

مریم چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام داداش علی باباامسال داری شبکه سه رو میترکونی ها مواظب باش آسیبی به خودت نرسونی بااین کارات.عاشق لفظتم.دیوونه ی صداتم.دوست دارم (بای داداش علی).
در پناه حق

شیدا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام لطفا اون کار سید علی ضیا رو که در رادیو با لهجه ی کاشانی اجرا کرده رو بگذارید ممنون میشیم

سلام شیدا جان
شرمنده....

شیدا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

من تا حالا کلی نظر گذاشتم چرا نیستنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟+؟؟؟................

شیدا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

چیزای جدید از سید علی ضیا بگذارید

شیدا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

سید علی ضیا اگر میخواد همیشه موفق باشه باید حرمت سید بودنشو رعایت کنه ولی خداییش تا الان که خیلی خوب و با خداست نکنه یه وقت خدایی نکرده ابرو هاشو برداره ولی واقعا چون مومنه تکه به قول خودش یه دونه باشه در ضمن عاشق کاشی حرف زدنشیم

شیدا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام لطفا قسمتی که جوشکار اومد در نیمروز و نیمروز در 29 بهمن را بذارید

سلام شیدا جان
جوشکار رو باشه عزیزم اما 29 بهمن چه برنامه ای بود ومهمون برنامه کی بود؟

شیدا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

مرسی عزیزم فقط لطفا بگو کجا گذاشتی ۲۹ بهمن هم روزی بود که مهمانشون دیر کرده بود و علی ضیا خودش هم مهمون میشد و هم مجری یعنی جواب خودشو میداد ممنون

چی رو کجا گذاشتم؟
باشه اون قسمت رو حتما براتون میذارم.ممنون از حضور گرمت عزیزم

شیدا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام عزیزم منظورم اینه که این قسمت هایی رو که گفتی میذارم کجا میذاری ؟ ممنونم

عاطفه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.atefehramezani00@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد