سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

برنامه نیمروز با حضور یوسف کرمی

سلام دوستداران خوب و با معرفت سید علی ضیا

به قول آقای ضیا امیدوارم حال دلتون خوب باشه.امیدوارم تو شب های عزیزی که گذشت ما رو از دعاتون بی نصیب نکرده باشین.اول از همه میخوام تشکر کنم از نظرات قشنگی که به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر گذاشتین.واقعا آرومم کرد.ممنونم.

دوم اینکه همونطور که میدونین دیروز پنج شنبه آقای ضیا اجرای مراسم شب خاطره ها رو به عهده داشتن که متاسفانه من برام امکانش وجود نداشت که برم و براتون عکس و فیلم تهیه کنم.اما اگه بعضی از شما عزیزان رفتین مطلبی یا عکس و فیلمی از این مراسم تهیه کردین خوشحال میشم برام بفرستین تا در وبلاگ قرار بدم.

سوم اینکه برد پرسپولیس رو به آقای ضیا و همه پرسپولیسی های عزیز تبریک میگم چون منم پرسپولیسی هستم دیگه ...

چهارم اینکه برنامه رادیویی چند شب پیش آقای ضیا که درخواست کرده بودین در وبلاگ مرجان عزیز واسه دانلود گذاشته شده.حتما برین و دانلود کنین.

http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com/

و در آخر هم منو بابت تاخیری که داشتم ببخشید.مطمئن باشین همیشه اولین فرصتی که پیدا میکنم میام سراغ وبلاگ.دیگه کاری که از دستمون بر میاد!!!


خب واسه امروز قولی که خیلی وقت پیش بهتون دادم رو عملی کردم برنامه نیمروز با حضور یوسف کرمی.امیدوارم این دفعه دیگه بتونین بدون هیچ مشکلی همه رو دانلود کنین.

منتظر نظرات قشنگتون هستم.عکس مربوط به هر فیلم هم کنارش گذاشتم که بدونین دارین کدوم قسمت رو دانلود میکنین.البته کامل کامل نیست.چون واقعا شدنی نیست که کل قسمت رو قرار بدم ولی قسمت های یوسف کرمی تقریبا به طور کامل گذاشته شده.




نیمروز با حضور یوسف کرمی1



نیمروز با حضور یوسف کرمی2



نیمروز با حضور یوسف کرمی3



نیمروز با حضور یوسف کرمی4



نیمروز با حضور یوسف کرمی5



نیمروز با حضور یوسف کرمی6


مواظب خوبی هاتون باشین.


یا علی


نظرات 89 + ارسال نظر
الهام جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ http://maneghamin.blogsky.com

من برنامه رادیوشون رو که یه شب قبل از احیا بود رو گوش کردم واقعن فوق العاده بود و حرفای آموزنده ای می زدن.

درسته الهام جان.عالی بود.ممنونم از حضورت.

زهرا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ق.ظ

سلام عزیزم...مرسی که اومدی...دلم برات تنگولیده بود.
وهمچنین ممنون از آپت..
باااای

سلام زهرا جان.ممنونم از لطفت.یا علی

[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ق.ظ

سلام خیلی ممنون بابت این پست جدید
من هم منتظر عکسهای مجله همشری جوان هستم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هر خواستی می تونی بذاری
ممنون
یا علی

سلام دوست عزیز.حتما به زودی عکس های مجله همشهری جوان رو براتون میذارم.

رها جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام خوبید ؟ ممنون ابت عمسا و مطالبتون ، وبلاک خوشگلی داری موفق باشی
افای ضیا خودش وبلاگاختصاصی بجز وبلاگ هستم داره ؟

سلام رها جان.ممنونم از لطفت
نه اما از وبلاگ آقای جوادزاده متوجه شدم آقای ضیا در فکر راه اندازی یک سایت شخصی هستند که البته هنوز زمان می بره.یا علی

باران(64) جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام هوادار عزیز

یه خواهش ازت داشتم.میشه لطف کنی آدرس فیس بوک جناب ضیا رو تو قسمت لینکستان بذاری؟


سلام باران عزیز
باشه.حتما میذارم.ممنونم از حضورت

حنانه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
هنوز اینارو دانلود نکردم ولی یادته راجبه به فایلای قبلی گفتم مشکل داشت دوباره که رفتم درست شدن
مرسی به خاطر همه چی

سلام حنانه جان
منم از لطف شما ممنونم عزیزم.خوشحالم که تونستی دانلود کنی.یا علی

ترانه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام عزیزم
بازم نمیشه دانلود کرد هر دفعه میزنه:
Data Transfer Limit Reached
دیگه نمی دونم چه جوری دانلودشون کنم!!!!

سلام ترانه جان
به زودی عزیزم درست میشه.یا علی

مهسا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام عزیز دلم. ببین چه قد وبلاگتو دوس دارم که اول از همه اومدم اینجا! دستت درد نکنه بابت این همه زحمت که میکشی. فیلم ها معرکه بود مثل همیشه. دوست دام هوادار عزیز.

سلام مهسا جان.ممنونم از لطفی که داری.منم دوست دارم .یا علی

پروانه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

فیلم ها دانلود نمیشهههههههههههههههههههه.

سلام پروانه جان.فقط چند روز دیگه صبر کن درست میشه.

مهدیه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام عزیزم... دست گلت درد نکنه! درسته هنوز دانلودش نکردم ولی خواستم بیام وازت تشکر کنم. بعد از اینکه دانلودش کردم میام وازت بازم حسابی تشکر میکنم........... چون میدونمرچقدر هم ازت پاس گذاری کنم بازم جا داره اخه من این برنامه رو ندیده بودم.............

سلام مهدیه عزیز.ممنونم از لطفت.

**نازنین** جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

دوست خوب وگلم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه متاسفانه من نتونستم فیلم های نیمروز با حضور آقای یوسف کرمی رو نتونستم دانلود کنم وباز هم شرمنده ات شدم لطفا اگر برات امکان داره این فایل های دانلود رو باهمون لینک های قبلی توی وبلاگ خیلی خیلی خوبت بذاری بازم ممنونم از زحمات بی دریغت

سلام نازنین جان.حتما به زودی.ممنونم از حضورت

حنانه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

به کی بگم این حرفو
چرا خیلیا از اصطلاحای آقای ضیا استفاده می کنن خدا نکنه یکی بیاد رو بورس

سلام حنانه جان.ممنونم از حضورت در وبلاگ و نظر قشنگت.

رها جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام
یه رها دیگه
پس اون قسمتی که من خواستم؟

سلام رها جان.اگه منظورت قسمت مچ انداختن علی ضیا هست در آرشیو های وبلاگ به نام نیمروز ثبت شده.برو و دانلودش کن.ممنونم از حضورت.

مهدیه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام.................. ببخشیدا عزیزم نمیدونم چیشد یکی شو دانلود کردم.خیلی راحت دانلود شد. ولی الان که میخوام بقیه رو هم دانلود کنم همون پیامی رو که چند وقت پیش داد رو میده! فک کنم اشکال از منه چون تو زحمت زیادی کشیدی که درس شه! به هر حال من که نتونستم دانلودش کنم امبدوارم بقیه دوستان بتونن خیلی راحت دانلودش کنن! بازم مرسی بخاطر............................

سلام مهدیه جان.به زودی مشکل فیلما رو حل میکنم عزیزم.ممنونم از لطفت.یا علی

السا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

من باید چه جوری دانلود کنم

سلام السا جان.من شرمنده همه شما عزیزان هستم.به زودی درست میشه.ممنونم از حضورت

مهسا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

چرا منت من نییییییییییییییییییییییییییییییییییییست؟ من اولین نفر اومدم صبح
راستی فیلم هام دانلود نمیشه از پرشین گیگ.

به زودی مهسا جان فیلم ها درست میشه.ممنونم از حضورت.یا علی

سارا(گلدختر شهرمون) جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی ممنون بابت همه ی زحماتی که میکشی

سلام سارا جان.من از شما ممنونم بابت این همه لطفی که دارین.ممنونم از حضور گرمت

نازنین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

دوست گلم سلام.امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه دوبار رفتم نشد اماالان که دوباره امتحان کردم دیدم دانلود شد دست گلت درد نکنه خیلی خیلی ازت ممنونم. امیدوارم که سالم و سلامت در پناه حق باشی.

سلام نازنین جان.خوشحالم که تونستی دانلود کنی عزیزم.ممنونم از حضور گرمت و خوش خبری که دادی.دیگه داشتم ناامید می شدم!!

نگین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

من ازت خواهش کردم فیلم روز مادر رو به ایمیلم بفرستی . ولی این کارو نکردی . چرااااااااا ؟

سلام نگین جان.حجم فیلم ها بالاست و یه کم مشکل.شما چند روز صبر کن با یه لینک دیگه میذارم شاید بتونی دانلود کنی.منتظر باش.ممنونم از حضورت.یا علی

راضیه(وفا) جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.raziye-vafa.blogfa.com

سلام میگم این برنامه ی قم چرا فقط اولیش دانلود میشه بقیش نمیشه تروخدا درستش کن خودمو کشتم نمیشه

سلام راضیه جان.فقط چند روز دیگه صبر کن عزیزم.

حنانه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

خب نظرمو می ذاشتی دیگه چش بود؟!!!!!

من وقت نکرده بودم و همه نظرات رو الان تایید کردم.مطمئن باشین همه نظراتتون تایید میشه مگه اینکه از تایید نظری خجالت بکشم.ممنونم از اینکه میای و نظر میذاری.

مهسا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

من این برنامه رودیدم خیلی برنامه جالب و شادی بود مردم از دست آقای ضیا بس که خندیدم
راستی دوست عزیز جایی خوندم تولد آقای ضیا۲۶شهریروه میخواستم بدونم راسته؟

سلام مهسا جان.بله خیلی قسمت جالبی بود.
درسته تولدشون ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ هست.

پروانه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام ببخشید دیر اومدم ADSL ها تو مشهد یک کمی مشکل خورده .بابت همه چی ممنون

سلام پروانه جان.ممنونم از لطفت.یا علی

الهه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام عزیزم. برنامه روز مادرو دانلود کردم. فقط منو ببخش خانومی... خیلی اذیتت کردم از بس اومدم اینجا نوشتم دانلود نمیشه.... دانلود نمیشه... دانلود نمیشه... دانلود نمیشه.... منو ببخش.
راستی یه سوال:
برنامه ای که علی آقا رفته بودن قم چند تیکه ست؟ نه تاست یا ده تا؟ آخه وقتی رو نهمیه کلیک کردم و پرشین گیگ باز شد نوشته بود: علی ضیا در قم 10

دوستت دارم. یا علی

سلام الهه جان.خوشحالم کردی عزیزم.فیلم قم ۹ تا هست عزیزم.منم دوست دارم.یا علی

الهه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام عزیزم. برنامه روز مادرو دانلود کردم. فقط منو ببخش خانومی... خیلی اذیتت کردم از بس اومدم اینجا نوشتم دانلود نمیشه.... دانلود نمیشه... دانلود نمیشه... دانلود نمیشه.... منو ببخش.
راستی یه سوال:
برنامه ای که علی آقا رفته بودن قم چند تیکه ست؟ نه تاست یا ده تا؟ آخه وقتی رو نهمیه کلیک کردم و پرشین گیگ باز شد نوشته بود: علی ضیا در قم 10

دوستت دارم. یا علی

zahra شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

میشه برنامه ای که کوتاه کرد موهاشو رو بزارین؟

سلام zahra جان.حتما به زودی.ممنونم از حضورت

zahra شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

اینا به صورت انلاین میان دانلودشو بزارین

یه کم سخته.باور کنین مشکله....

یه هوادار شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

مرسی عزیزم دست درد نکنه

خیلی اکتیوی ها
ببخشیدعزیزم میشه دانلود روز پنج شنبه فقط اون قسمتی که آقای ضیا تعریف میکردن رفتن استادیوم و کاشانی حرف میزدن رو واسه دانلود بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما اون خاطره بامزه سید علی ضیا در ورزشگاه در برنامه این وبلاگ هست.به زودی یه هوادار عزیز.ممنونم از لطفت.یا علی

گلی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

منم برد پرسپولیس را به همه پرسپولیسا مخصوصا نیمروزیا شما وداش علی تبریک میگممنم میدونستم که داش علی 5شنبه ساعت18 برنامه داشتن منم مثل تو نتونستم یعنی امکانش نبود خواهش میکنم از کسایی که رفتن واز اجرای داش علی عکس یا فیلم گرفتن بزارن توی این وبلاگ تا ماهم ببینیم.خیلی ممنون میشم.راستی سلام.به توکل نام اعظمت

سلام گلی جان.ممنونم از تبریکت عزیزم.امیدوارم دوستان این لطف رو بکنن.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

مهسا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

فیلم ها دان نمیشه
کجایی هوادار؟

به زودی......

کیمیا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

مرسی عزیزم از این که انقدر خوش قولی و به فکر ما هم هستی

من از لطفتتون ممنونم کیمیا جان.

*آرزو* شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام دوست عزیزم بابت عکسا و کلیپا ازت ممنونم واقعا خیلی برای این وبلاگ زحمت میکشی دستت درد نکنه یاعلی

سلام آرزو جان.خواهش میکنم.ممنونم از لطفت عزیزم.یا علی

عاطفه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

شنبه رو دوست دارم چون تو به من امید میدی نوشته هامو می گیری جاش کاغذ سفید میدی شعرامو از بر می خونی برای هرکی عاشق طلوع یک قصیده رو به قلب من نوید میدی.

تقدیم به علی عزیز وتمامی بچه هی کلوپ

ممنونم از نظر قشنگت عاطفه عزیز

عاطفه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام عزیزم مگه علی اقا تو رادیو برنامه دارن؟!

کدوم رادیو وچه ساعتی؟

سلام عاطفه جان
نه عزیزم.ایشون هفته گذشته مهمان برنامه اینجا شب نیست (رادیو جوان) بودن.ممنونم از حضورت

رویا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم خیلی ممنون که اومدی آره موافقم با تبادل لینک (چه چیزی بهتر از این)... .
بای تا بعد

سلام رویا جان.ممنونم از حضور گرمت

وبلاگ مهدی پاکدل یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
با رونمایی از گریم مهدی پاکدل در نقش ابوطالب
و دانلود فیلم به سادگی نوشیدن یک فنجان چای بروزم
منت بذارید،تشریف بیارید خوشحال میشم

سلام دوست عزیزم.ممنونم از حضورت

فاطمه س یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://پاتوق هواداران علي ضيا

سلام چطورید؟برنامه امروز عالی بود.بچه ها من این موضوع رو تو پاتوق گفتم اینجا هم میگم.موافقید که نیمروز یه روز ویژه برنامه افطار بذاره تا تموم نشده ؟من میگم یه روز ماه عسل نذاره به جاش نیمروز بذاره تازه همش یه روزه.اسمون به زمین که نمیاد.یادتون قبلن پنجشنبه ها به جای نیمروز فیلم سینمایی میذاشتن حالا یه بار ماه عسل نذارن مگه چی میشه ؟اگه موافقید به۲۰۰۰۰۳۳۵ پیامک بدیم و بهشون بگیم.پس اگه موافق بودید به صورت مینگیل همه با هم پیامک بدیم.شما که میدونید نیمروز چه قدر طرفدار داره اگه همه با هم دست به کار شیم حتما یه خبری میشه .پس اگه موافقید دست به کار شید .ببخشید زیاد صحبت کردم .راستی هوادار عزیز فیلمی عکسی از برنامه های اقای ضیا مال بابل و شب خاطره نمیذاری؟یاعلی

سلام فاطمه جان.فکر خوبیه پس دوستان اگه خواستین حتما دست به کار بشین.شرمنده من توی هیچ کدوم حضور نداشتم اگه دوستان عکس یا فیلمی داشته باشن و...ممنونم از حضورت.یا علی

یک هوادار مثل زهرا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

خیلی دیر اپ میکنی میدونستی زود تر تورو خدا عزیزم

شرمنده عزیزم.حتما به زودی...

مهدیه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام عزیزم. برنامه ی افطار آقای ضیا در قم دانلود نمی شه. می شه دوباره برای دانلود بذاریشون؟ برنامه ای که آقای ضیا شب قبل از احیا در رادیو جوان داشتند رو من نتونشتم گوش کنم ، می تونی اونم برای دانلود بذاری ؟ مرسی عزیزم . موفق باشی

سلام مهدیه جان.به زودی با لینک های جدید میذارم.برنامه رادیو جوان در وبلاگ مرجان عزیز واسه دانلود هست.لطفا اونجا برین.ممنونم از حضور گرمت عزیزم
http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com/

مه یاس یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com/

سلام دوستی...
من فکر نمیکردم آپ کرده باشی اما الان که اومدم دیدم ای دل غافل...
بی خیال خیلی شادم...
دستت درد نکنه...
یاعلی...

سلام مه یاس عزیز.ممنونم از لطفی که به من و وبلاگم داری و سر میزنی.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

مه یاس یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com/

دوستی اینا دانلود نمیشه...
غمم شد...

مه یاس عزیز به زودی همه فیلما با یه لینک دیگه گذاشته میشه.منتظر باش.یا علی

حنانه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

دانلود مشکل داره

به زودی حل میشه حنانه عزیز

حنانه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

ببخشید یه جورایی درست شد

خوشحالم حنانه جان

یاسمن یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.samokambiz.blogfa.com

آپم...[گل][گل]

ممنونم از خضورت یاسمن عزیز

ایدا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام.میشه بگیدآقای ضیاچه چیزهای اختراع کردن که رتبه 2 خوارزمی رو اوردن

سلام آیدا جان.ایشون در سال دوم دانشگاه یک موتور نیم دوار با قابلیت کارکرد با انواع سوخت بدون کاهش توان اختراع کردن.ممنونم از حضورت.

ایدا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام

سلام آیداجان

ایدا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام.برنامه نیمروز قشنگه و زیبا

درسته برنامه نیمروز خیلی قشنگه.ممنونم از نظر قشنگت.

مه یاس یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com/

سلام...
اومدم بگم آپم گفتم دوباره امتحان کنم ببینم دانلود میشه یا نه دیدم دانلود شد الان خوش حالم...
...

سلام مه یاس عزیز.منو هم خوشحال کردی.ممنونم از حضورت عزیزم.

رها دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
آره منظورم همونه
رفتم اما نتونستم دانلودش کنم
میشه تو یه سایت دیگه آپلود کنی؟

سلام رها جان.باشه عزیزم.به زودی...ممنونم از این همه لطف و حضور گرمت.

الهه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام بچه ها... کامنتا رو که می خوندم دیدم بعضیا نوشته بودن که نتونسته بودن فیلما رو دانلود کنن. ببینین وقتی پرشین گیگ باز شد روی اون قسمت نارنجی که نوشته دریافت/download راست کلیک کنید و save target as رو بزنید. من همه شونو این جوری دانلود کردم.
البته مثلا دو یا سه تا فایل رو که دانلود کردم دیگه واسه بعدی جواب نمی داد و چند ساعت بعد یا روز بعدش امتحان می کردم و جواب می داد.
یه هوادار جون که نمی دونم اسم قشنگت چیه خیلی دوستت دارم. بین همه وبلاگ هایی که واسه علی آقا درست شده وبلاگ تو از همه سره.

راستی تو رو خدا از این به بعد فیلمایی رو که می ذاری فقط یا با پرشین گیگ بذار یا با مدیافایر. با اون قبلیه دیگه نذاریا... خیلی عذاب بود.
بقیه دوستای عزیزم هم همین طوری که خدمتتون عرض کردم امتحان کنید جواب میده. اگر دانلود نشد چند ساعت بعد امتحان کنید حتما حتما دانلود می شه.

سلام الهه جان.واقعا لطف کردی.ممنونم عزیزم.خدا کنه اینجوری که گفتی همه بتونن دانلود کنن.چون واقعا خسته شدم میخواستم دوباره همه فیلما رو تو یه سایت جدید آپلود کنم.خیلی غصه میخوردم آخه دلم نمیاد بیان ببینن واسه دانلود گذاشته شده و نتونن دانلود کنن.به هر حال خیلی ممنونم عزیزم.دوست دارم.یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد