سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس های برنامه جذاب نیمروز

سلام دوستان عزیزم 

به قول آقای ضیا امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه و الهی بترکه چشمی که نمیتونه خوشی ما رو ببینه.امروز چند تا عکس از برنامه نیمروز براتون گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد.

فقط یادتون نره که نظرتون رو بگید.  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی خودم یه تنه همه غصه های سید علی ضیا و هوادارانش رو پرپر کنم. 

کاری که از دستمون برمیاد! 

 

یاعلی

نظرات 76 + ارسال نظر
وبلاگ مهدی پاکدل سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام.خوبی؟
ممنون از عکسها،فوق العاده بودنهمشون هم قشنگ و عالی بودن

سلام دوست عزیزم
ممنونم افتخار دادی و اومدی.
یا علی

زهرا !!!!!!!!!!!!!!! سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ق.ظ

........ جون سلام (جاخالی گذاشتم چون اسمت رو نمی دونم.)
ادامه برنامه آقای ضیا تو قم رو نداری ؟
اگه داری لطف کن برا دانلود بذار ؛ یه دنیا ممنون.

سلام زهرا جون
شرمنده نه ادامه برنامه رو دیدم و نه فیلمش رو دارم.اگه شما جایی دیدی حتما بهم بگو چون خودمم ندیدم.
یا علی

زهرا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ق.ظ

سلام عزیزم...خوبی؟؟؟
خیییییییلی ممنون بابت عکسا....
الهی خودم یه تنه غصه هات رو پرپرکنم...
قربونت.باباااای.

سلام زهرا جان
خواهش میکنم.لطف کردی عزیزم
یا علی

شهلا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ http://http://www.shahlazahiri.blogfa.com/

سلام دوست عزیز قراره واسه تولد اقای ضیا وبی تهیه کنیم اگه نوشته یا پیغام یا عکسی دارید واسم کامنت کنین با تشکر

سلام شهلا جان
حتما عزیزم.ممنون از حضورت
یا علی

زهرا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://30nema-stars.blogfa.com/

سلام گلم الهی ممنونم.عالی بودن

سلام زهرا جان
لطف کردی.ممنونم از حضورت
یا علی

مریم سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.hichinemigam.blogfa.com

سلامی مجدد
خوبی؟؟
بخدا خیلی حال کردم برنامه کامل روز مادر رو گذاشتی واسه دانلود
میشه یه خواهش دیگه بکنم؟؟(ببخشیدا پررو بازیه...ولی چون تو ۱۰۰۰۰۰۰۰قدم از راضیه و وحیده جلوتری میگم)
میشه برنامه روز قبل مادر که ۲ دختر جانباز امده بودن هم بذاری واسه دانلود؟؟؟
میگن خیلی باحاله
مرسی میشم
حتما هم خبرم کن
مرسیییییییی

دوباره سلام مریم جان
شما لطف داری.خواهش میکنم.خیلی خوشحال میشم که فیلما رو دوست داشتین.اینجوری که شما میکین هم نیست عزیزم....ما هنوز خیلی مونده که به دوستان برسیم...
شرمنده ولی من خودم اون زمان خیلی نیمروز رو نمیدیدم.خب برنامه روز مادر یه برنامه خاص بود دیگه که همه دیدن.....ممنونم از حضور همیشه گرمت
یا علی

نازنین سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

دوست خوب وگلم سلام.امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه.دست گلت درد نکنه که عکس از برنامه ی نیمروز برامون می ذاری.عکس های خیلی خوب والبته با کیفیتی بود.حالم زیبا شد.امیدوارم سالم وسلامت درپناه حق باشی وبازم از زحمات بی دریغتون ممنونم.

سلام نازنین جان
خواهش میکنم.من از شما ممنونم بابت لطفی که دارین.
یا علی

یاسی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://samokambiz.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی آپ خوبی کردی خوشحال شدم بهم گفتییییییییی ... راستی چه قد این آقا علی موهاشو کوتاه کرده خوب شده

سلام یاسی عزیز
ممنونم از حضور گرمت........... بله خیلی خوب شدن
یا علی

مهتاب سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام عزیزم عکسات خیلی قشنگ بود لطفا درباره برنامه دوشنبه هم مطالبی بزار
مرسی

سلام مهتاب عزیز.خواهش میکنم.ممنون از حضور گرمت.حتما از برنامه دوشنبه عکس و فیلم میذارم
یا علی

Ghazal سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام !چند وقت بود نظرنداده بودم دلم تنگ شده بود !

سلام غزل عزیز.منم دلم واسه نظرات قشنگت تنگ شده بود.ممنونم
یا علی

پروانه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام گفتم ممکنه نظر آپ قبلی رو نخونی .برای همون یک بار دیگه ازت خواهش می کنم برنامه دیروز نیمروز رو برای دانلود بذار.
راستی تو که وب به این باحالی داری چره خودت رو به ما معرفی نمی کنی؟

سلام پروانه جان.نه عزیزم نظرت رو خوندم.چشم حتما از برنامه دیروز فیلم میذارم.دیگه چه جوری خودمم رو معرفی کنم؟من یه هوادار از هواداران سید علی ضیا هستم.همین کافیه که این وبلاگ رو زده باشم نه؟
ممنونم از حضورت یا علی

ترانه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام...
اره همون فیلمو.۱و۲ رو دانلود کردم ولی بقیه دیگه دانلود نمیشه .خیلی دوست دارم بقیشم ببینم.
مرسی عزیزم

سلام ترانه جان
من دانلود فایل ها رو دوباره خودم امتحان میکنم.اگه مشکلی داشت رفعش میکنم.شما بعد دوباره امتحان کن.ممنونم از حضور گرمت
یا علی

حنانه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام
مرسی به خاطر عکسا

سلام حنانه عزیز
خواهش میکنم.یا علی

*آرزو* سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام دوست عزیزم بابت عکسا واقعا ممنونم دمت گرم عزیزم تو پاتوق دو تا عکس از علی آقا گذاشتن خیلی شیکه اگه خواستی برو ببین اینم آدرسشhttp://ali-zia.blogfa.com/دیگه کاری که از دستمون برمیادیاعلی

سلام آرزو جان
خواهش میکنم.ممنونم حتما میرم می بینم.یا علی

فاطمه س سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://پاتوق هواداران علي ضيا

سلم خیلی خوب بودن دست شما درد نکنه.راستی هیچکدوم از فیلم ها واسه من دانلود نمیشه .بی زحمت اگر فیلمی میذاری با پرشین گیگ بزار که ما هم بتونیم نگاه کنیم.خیلی ممنون .یاعلی

سلام فاطمه س عزیز
چرا عزیزم دانلود نمیشه؟شرمنده ام اگه بشه حتما.ممنونم از حضورت
یا علی

مهدیه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام سلام من اومدم.......... ببین دوروز نبودما.... نه به اون وقتی که یادت مینداختیم اپ کنی نه به الان که داری گوش شیطون کر۲تا۲تا اپ میکنی. ولی بازم دمت گرم.......بازم زحمت دارم برات میشه برنامه ی ۲شنبه روبذاری واسه دانلود اخه خعلی عالی بود.... یه چیزه جالب علی اقا موهاشو کوتاه کرده ولی یادش رفته یه دستی هم به صورتش بکشه نه؟مردم ازخنده! یه عرض کوچولو هم داشتم فیلم عکس ۳و۵ رو داری اگه داری اونم واسمون بذار. راستی فیلم اون روزی هم که ارایشگر اورده بودن رو هم داری؟ نترس این بار نمیگم بذارش واسه دانلود..خواستم بگم اگه داری دمت گرم خیلی پر کاریه. خب دیکه منم یواش یواش رفع زحمت کنم بـــــــــــــــــــــــای بـــــــــــــــــــــــــای

سلام مهدیه جان
حق با شماست.میدونم تو آپ کردنم بی نظمی هست.اما خب منم درگیر مشکلات زندگی خودمم دیگه.ولی هر وقت که فرصت پیدا میکنم آپ میکنم.این روزا هم روزای خلوتیمه...
بله هم فیلم دوشنبه هم فیلم عکسایی که گفتی و هم قسمت آرایشگر رو براتون میذارم.ممنونم از حضورت.یا علی

مهدیه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

ای وای ببخشید سر ظهری بازم مزاحمت شدم فقط خواستم جهت اطلاع بعضی از دوستان از جمله شماو الهه جان بگم خواهر علی اقا چهارسال ونیم از خودشون (علی اقا)بزرگترن..............همین!!!!!!!!!!!

ممنونم از اطلاعاتی که دادی عزیزم

رها سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام
وبلاگ قشنگی داری
راستی یه سوال نمیدونی علی تو برنامه دیروز چی درباره احسان علیخانی گفته؟

سلام رها جان
ممنونم عزیزم.لطف داری.راستش منم نشنیدم چیزی بگه.البته من اول برنامه رو ندیدم شاید اون موقع گفته.اگه دوستان بدونن حتما لطف میکنن و جوابت رو میدن عزیزم.یا علی

مرجان سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخشید تو رو خدا این چند روز نتم قطع بود خیلی دیر اومدم جوابتو بدم
اقای ضیا فعلا در رادیو اجرایی ندارن
بازم شرمنده دیر شد

سلام مرجان عزیز.ممنونم از جوابت و حضور پر مهرت در وبلاگم

عاطفه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام عزیز دل عالی بود دمت گرم.

میگما خانوم جان نبودی چه میکردیم.؟؟؟

سلام عاطفه جان.ممنونم از لطفی که به من و وبلاگم داری عزیزم.
امیدوارم این وبلاگ لیاقت هنر سید علی ضیا و معرفت هوادارانش رو داشته باشه.یا علی

شکیبا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام دختر تو خیلی گلی خیلی
فقط یه چیزی عکساخیلی بزرگه نمی دونم مشکل از کجاست
میشه جوابمو بدی خیلی دوست دارم
چون تو اصلا مغرور نیستی

سلام شکیبا جان
من منظورت رو متوجه نمیشم عزیزم؟یعنی خوب نیست که بزرگه؟
دوست داری کوچیک باشه؟مشکل سازه؟شما هم حتما جوابم رو بده.
ممنونم عزیزم.شما لطف داری گلمیا علی

زهرا !!!!!!!!!!! سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام خانمی
برو سایت vorooojak.blogfa.com تیکه آخر فیلمو داره ولی کیفیت تصویرش زیاد خوب نیست ؛ همه که مثل تو نمی شن آبجی

سلام زهرا جان.مرسی عزیزم.حتما میرم و می بینم.شما لطف داری.دیگه کاری که از دستمون برمیاد!یا علی

مهسا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام عزیزم عکساش عالی بود من عاشقششششششششششم. خیلی جیگر. اگه شوهرت باشه پیر نمیشی. وبلاگت عالیه دست گلت درد نکنه

سلام مهسا جان
ممنونم از حضورت عزیزم.بله آقای ضیا هنرمند توانا و االبته با اخلاقی هستن.یا علی

یاسی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://samokambiz.blogfa.com

سلام دوست من.. با دو عکس اختصاصی سام و کامبیز عزیز آپم[چشمک] خوشحال میشم بیای

یه هوادار سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

مرسی عزیزم خیلی عکشات خوشملن

دست گلت درد نکنه واقعا

خیلی ممنون ازاینکه گفتی برنامه دوشنبه رو واسه دانلود میذاری به قول دوستمون با پرشین گیگ راحت تره

بازم خسته نباشی

سلام یه هوادار عزیز
خواهش میکنم.دیگه کاری که از دستمون برمیاد!باشه حتما با پرشین گیگ میذارم.ممنونم از حضورتیا علی

مه یاس سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com

سلام...
بابت عکسا ممنونم اما فیلمایی که واسه دانلود گذاشتی دانلود نمیشه
میخوام واست عکس بفرستم چیکار کنم؟؟؟
التماس دعا...
یا علی...

سلام مه یاس عزیز
شرمنده.به زودی فیلما رو با پرشین گیگ قرار میدم.ممنونم از لطفت.یا علی

زهرا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام جواب سوال رها رو من بدم آیا؟؟؟؟
مهمون اول برنامه جلوی پای علی آقابلند شد آقای ضیا هم گفتن:بفرمایین..بفرمایین...مابه مهمونامون گفتیم بلند نشن!! اولین سوالش هم این بود شما چقدر تو راه بودین؟؟؟مهمون هم جدی گرفت وجواب داد علی آقا هم گفت: شما جدی گرفتین؟؟من شوخی کردم...
من همون لحظه از دستشون ناراحت شدم ولی بنده خدا دیروز توضیح دادن وگفتن شوخی کردن
دمشون جیییز
سوالی نبود دیگه ؟؟؟
بابااااای

سلام زهرا جان.ممنونم از جوابت.امیدوارم رها جون بخونه و جوابش رو بگیره.لطف کردی.یا علی

یه هوادار چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

درجواب رها عزیز اینکه آقای ضیا وارد استودیو شدن مهمون ها خواستن بلند شن گفتن توروخدابلندنشین ما به مهمون هامون گفتیم پانشن بعد پرسیدن چقدر تو راه بودید دقیقا مثل احسان علیخانی

البته احسان هم این تیکه آقای ضیا که میگن بریم پیام ببینیم پول دربیاریم و به وفور استفاده میکنن(البته خودم برنامه رو ندیدم ولی واسم تعریفکردن دیگه اگه تحریف کردم حرفاشونو ببخشید)

بازم مرسی از زحمت هات عزیزم

ممنونم یه هوادار عزیز.امیدوارم رها جون کاملا جواب سوالش رو از دوستان عزیزش گرفته باشه.ممنونم از حضورت.لطف کردی.یا علی

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ق.ظ

سلام عزیزم خیلی کارت درسته و بی نهایت مهربونی و همین که مغرور نشدی و تک تک جواب همه رو میدی خیلی جوون مردی.!!فقط یه چیزی ما نمیتونیم با این برنامه دانلود کنیم راستش من تو نظرا هم به این نتیجه رسیدم که خیلیا این مشکل رو دارن اگر برامون دانلودا رو با پرشین گیگ بزاری خیییییلللیییییییی خوشحالمون میکنی!!حالا اکه من بگم برنامه قم و روز مادر رو هم به پرشین گیگ تغییر بده منو دعوام مبکنی؟؟اخه خیلی وقته من میخوام دانلود کنم اما نمیشه چند روزه کم کم داره اشکم در میاد!!حقم داری دعوام کنی خواسته زیادیه ولی اگه این کارو بکنی خیلیا رو خوشحال میکنی از جمله من!ممنونت میشم عزیزم.بهم خبرشو بده
یا علی

سلام دوست عزیزم.شما خیلی خیلی به من لطف داری.
میدونین که کار سخت و وقت گیریه اما باشه چشم واستون با پرشین گیگ هم میذارم.ممنونم از حضورت .یا علی

فاطمه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام خوبی عکسات عالی بود دمت گرم فقط یه چیز برنامه دیروز و داری واسه دانلود من نتونستم ببینم منظورم برنامه روز ۲۵ مرداد است

سلام فاطمه جون.باشه چشم ببینم دارمش یا نه.اگه داشتم حتما برات میذارم عزیزم.ممنونم از لطف بی دریغت.یا علی

شکیبا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام عزیزم
منظورم اینه که عکسا واسه من اونقدر بزرگه که درست دیده نمیشن مثل عکسی می مونه که زوم شده باشه
شاد باشی گلم

سلام شکیبا جان.
ببین عکسای اولم وبلاگم همینجوریه یا نه.خبرشو به من بده.باشه عزیزم؟
در واقع ببین همه عکسای وبلاگ اینجوریه یا نه؟ممنونم از حضورت.یاعلی

رزیتا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام
بابا دشمنت شرمنده خواهش میکنم این چه حرفیه.
تازه یه خواهش دیگه هم ازت دارم البته اگه امکانش باشه.........
اون هم اینه که میخواستم عکسهای مجله همشری جوان رو بذاری آخه من ندارمشون . اگه ممکنه
خییییییییلی ممنون.
یا علی

سلام رزیتا جان
باز ما شرمنده شما شدیم.راستش من خودم مصاحبه و عکساشون رو در وبلاگ دوستان دیدم.اگرم بذارم میتونم همونا رو با ذکر منبع در وبلاگ بذارم.ممنونم از حضور همیشه گرمت.یا علی

ریحانه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.1374136412.blogfa.com

سلام زهرا جون وبت خیلی خوشجله
این آقا سید رو تا چه حد دوست داری شیطون؟؟؟به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیمقربونت
بای.

سلام ریحانه جون.فکر کنم اشتباه شده عزیزم.یا علی

فاطمه س چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://پاتوق هواداران علي ضيا

سلام .رها جان اقای ضیا دیروز تو برنامه نیمروز گفت که چون روز قبلش به مهمونشون گفتن که چند ساعت تو راه بودین همه سایت ها گفتن که اقای ضیا ادای اقا علیخانی رو دراورده اقای ضیا خودش گفت که من با اقای علیخانی شوخی کردم .اقای علیخانی دوست خوبم و ما با هم رفیقیم.خیلی ممنون فقط خواستم سوال رها جون جواب بدم .یا علی

سلام فاطمه س عزیز.
ممنونم از لطفت.یا علی

لاله چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام.درجواب رها بگم که علی اقا اول برنامه مثل اقای علیخانی به مهمونشون گفتن چقدر توراه بودین خواهش میکنم بشینین من به مهمونام میگم جلو پام بلندنشنالبته خیلی بانمک گفتن.

سلام لاله جان.ممنونم.ببین رها جون چقدر دوستان همه با معرفتن.از همگی ممنونم

شکیبا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

بازم سلام ببخشید شرمندم عزیزم
از اول وبلاگ عکسا این طوری نبودن از اون قسمت که با عنوان اقای ضیا در قم بود یهو عکسا این طوری شدند
مرسی عزیزم
یا علی

سلام شکیبا جان.باشه.فهمیدم مشکل از کجاست.از این به بعد عکسا رو درست میکنم عزیزم.یا علی

پروانه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام خوبی
چرا اینقدر دیر وبتو آپ می کنی ؟ من برنامه دو روز قبل رو می خوام (فکر نکنی آدم عجولی هستم....)

سلام پروانه جان
باشه حتما برات میذارم عزیزم.یا علی

رها چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام
مرسی از دوستان
خیلی ممنون که جوابمو دادین

یه هوادار چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

http://www.4shared.com/video/pwWzIoJD/Seyed_Ali_Ziya_Zia__in_Nim_roo.html?cau2=403tNull


سلام میتونید یه قسمتی از برنامه دوشنبه رو از اینجا دان کنید البته فک کنم این فقط قسنتیه که بطری از شکم جناب ضیا رد میشه چون خودم هنوز دان نکردم ندیدم

سلام یه هوادار عزیز
ممنونم از لطفت.یا علی

رزیتا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام
خب حالا چی میشه این کارو به خاطر من بکنین ....
نمیشه.

سلام رزیتا جان
باشه چشم.من مصاحبه و عکس رو براتون میذارم.ممنونم از حضورت
یا علی

رزیتا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

البته من متن مصاحبه رو نمیخوام اونو خودم دارم فقط عکسهاشو ندیدم.
ممنون
یا علی

مطمئنا عکسایی رو که بذارم شما دیدین.ولی باشه میذارم

الهه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

دستت درد نکنه مهدیه جون به خاطر اطلاع کوچولویی که از خواهر علی بهم دادی...
از نویسنده سه تا خواهش یا سوال داشتم:
1_ تو دختری یا پسر؟ چرا با اسم خودت نمی نویسی؟
2_ می شه بی زحمت طریقه دانلود این فایلا رو برام توضیح بدی؟؟؟ می رم می زنم دانلود ویژه بعد همش از من اطلاعات می خواد آخرشم هیچی... عضو هم شدم... نمی دونم چی کار کنم... من این ویدیوها رو می خواااااام...
3_ لطفا از علی عکس شخصی بیشتر بذار...

سلام الهه جان
من دختر هستم و دلیل خاصی ندارم که اسمم رو نمیگم.من یه هوادار هستم.
به زودی همه فیلما رو با پرشین گیگ براتون میذارم.امیدوارم بتونی دانلود کنی.ممنونم از حضورت عزیزم.یا علی

لیلا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام...
واقعا وبلاگ نازی داری...
کاش از آقای ضیا عکس شخصی هم بذاری
یه چیزی ازت می خوام که امیدوارم قبولش کنی میشه اون کلیپ رو که علی ضیا مچ میندازه و دکورو می شکنه واسه من میلش کنی؟ هر کاری کردم اصلا نتونستم دانلودش کنم
فقط اگر فرستادیش همین جا خبرم کن.
خیلی منو ببخش که زحمت میدم بهت
یا علی...

سلام لیلا جان.ممنونم از لطفت.منم دلم میخواد که از ایشون عکس شخصی بذارم ولی متاسفاته عکس جدیدی ندارم که بذارم.به زودی همه فیلم های وبلاگ با پرشین گیگ قرار داده میشه.امیدوارم بتونی دانلود کنی عزیزم.یا علی

یه دوست!! پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام!خوبی زهرا جون؟؟

وب خیلی قشنگ و خوبی داری!

یه خواهش!!
می شه چند تا عکس دیگه از برنامه ای که برای روز مادر بود،بذاری؟؟

اگه این لطف رو بکنی،واقعا ممنون می شم عزیزم!!

فعلا خدانگهدار!!

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطفت.حتما عزیزم برات عکس میذارم.یا علی

...)si پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام!
هنگام افطار دعا و ختم صلوات براب سلامتی و شفای هرچه سریع تر سید بزرگوار حجت الاسلام سید محمد انجوی نزاد را فراموش نکنید0
ishun masule heyat va hoseynie'ee hastand k chand sal pish tu shiraz bomb gozari shod.shimiayi hastano chand ruzie k haleshun khub nis.vasashun kheyli doa konid
ya ali

سلام دوست عزیز
حتما دعاشون میکنیم.یا علی

...)si پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

slm asisam
khubid?webetun aalie,kheyli khube k webetuno be ruz
negah midarid
ya ali golam

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت.

لیلا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام.خوبی؟
بابت عکسا خیلی ممنون.
آخه من اون برنامه ای که آرایشگاه مهمون بود رو ندیده بودم.
بازم مرسی

سلام لیلا جان.خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

فاطمه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://.www.art74.blogfa.com

سلام بدو بیا اپم نظر یادت نره

حنانه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
اگه از رادیو 7 با اجرای آقای ضیا عکس یا فایلی داری خیلی خوب می شه بذاری
مرسی

سلام حنانه عزیز.باشه چشم عزیزم اگه پیدا کردم حتما میذارم چون خودم فیلم یا عکس ندارم.ممنونم از حضورت عزیزم.یا علی

گلی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام.واقعا عکسهاتون خوب بود همشون را گرفتم.الهی خودم یه تنه غصهای نیمروزیا را پرپر کنم.به توکل نام اعظمت

سلام گلی جان.ممنونم از لطفتت.یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد