سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دانلود برنامه روز مادر در نیمروز

سلام هوادارن عزیز سید علی ضیا  

خوبین؟  

خیلی درخواست بوده که قسمت های مختلف برنامه نیمروز رو واسه دانلود بذارم.اگه تا حالا نتونستم شرمنده فرصت نشده.یه کم سخت و وقت گیره آماده کردن فیلم ها و قرار دادنشون در وبلاگ. 

به درخواست زیاد شما دوستداران با معرفت سید علی ضیا امروز قسمت روز مادر برنامه جذاب نیمروز رو براتون گذاشتم.امیدوارم که بتونید دانلود کنین و ببینید و لذت ببرید.البته کامل نیست. اول برنامه رو اصلا نداشتم که براتون بذارم. فقط گفتگوی حامد جواد زاده و علی ضیا با مهمان محترم برنامه رو گذاشتم. راستش لحظه ورود سر کار خانم احدیت  (مادر محترم آقای ضیا) در سایت ها و وبلاگ های مختلف قرار داده شده و حتما همه دیدین.من بعد از اون قسمت رو تاپایان برنامه براتون گذاشتم. 

به قول آقای ضیا کاری که از دستمون برمیاد! 

فقط نظر یادتون نره.   

 

 

 

دانلود 1          دانلود 1(پرشین گیگ)      دانلود1(ifile) 

دانلود 2          دانلود 2(پرشین گیگ)      دانلود2(ifile) 

دانلود 3          دانلود 3(پرشین گیگ)      دانلود3(ifile)

دانلود 4          دانلود 4(پرشین گیگ)      دانلود4(ifile)  

دانلود 5          دانلود 5(پرشین گیگ)      دانلود5(ifie)

دانلود 6          دانلود 6(پرشین گیگ)      دانلود6(ifile)     

دانلود 7          دانلود 7(پرشین گیگ)      دانلود7(ifile)    

دانلود 8          دانلود 8(پرشین گیگ)      دانلود8(ifile)

 

 

یا علی

نظرات 40 + ارسال نظر
یاسی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://samokambiz.blogfa.com

سلام دوست من وبلاگ خوبی داری .. اگه مایلی به وبلاگ منم بیا و منو با اسم بهترین برای سام و کامبیز لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم و خوشحال میشم دوستان عزیز هم بیان

حنانه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام
مرسی ولی اینارو که سایت تبیان هم گذاشته اگه می شه قسمت هایی رو بذارین که ما نداریم
با تشکر

سلام حنانه عزیز
خواهش میکنم.کل قسمت روز مادر همینی بود که گذاشتم.میدونم تو سایت های دیگه گذاشته شده اما به درخواست دوستان بود.
اگه منظورتون قسمت های دیگه برنامه نیمروز هست .چشم حتما میذارم
ممنمونم از حضور گرمت
یا علی

زهرا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام عزییز دلم ...خوبی؟مرررررسی بابت عکسا برای من دانلود ۴ باز نمیشه مشکل ازمنه ؟؟؟...گزارشای امین آذری رو هم هررر وقت ,وقت داشتی لطف می کنی بذاری عزیزم....
بازم ممنون بااااای

سلام زهرا جان
خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت.شرمنده فکر کنم مشکل از لینکش هست من درستش میکنم شما دوباره برو ببین دانلود میشه یانه.باشه؟
من فقط گزارش پشت صحنه رو دارم.همه گزارش ها رو میخوای؟
یا علی

نازنین یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

دوست عزیز وگلم سلام.امیدوارم که نماز وروزه هات مورد قبول درگاه الهی قرار بگیره.عزیزم متاسفانه من فیلم رو هنوزدانلود نکردم اما در اولین فرصت حتما دانلود می کنم.اما ازت ممنونم که زحمت می کشی وقسمت هایی از نیمروز رو برای دانلود برامون
می ذاری.دست گلت درد نکنهمن معمولا سعی می کنم هر روز به وبلاگ خوبمت بیام تا ببینم مطلب جدیدی نوشته شده یا نه خلاصه بگم که هم خودت رو هم وبلاگت رو خیلی دوست دارم ببخشید که دیگه نظرم یه خورده زیاد شد.بازم از زحمات بی دریغتون ممنونم.

سلام نازنین جان
شما خیلی خیلی به من و وبلاگم لطف داری عزیزم.خوشحالم که هر روز میای و حضور گرمت رو از وبلاگم دریغ نمیکنی.نماز و روزه های شما هم قبول درگاه حق.بازم بیا و نظرات قشنگت رو بذار.من خیلی خوشحال میشم اگه بتونم دل هواداران سید علی ضیا رو یه کوچولو هم که شده شاد کنم.امیدوارم بتونم.ممنونم عزیزم
یا علی

*آرزو* یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام خوبی
دوست خوبم واقعا واقعا گلی دستت درد نکنه تو رو نداشتیم ما باید چیکار میکردیمالهی خودم یه تنه غصه هاتو پرپر کنمموفق و سربلند باشییاعلی

سلام آرزو جان
خواهش میکنم عزیزم.خیلی ممنونم از لطفی که به من داری.حضور پرمهرت رو از وبلاگم دریغ نکن.
یا علی

سودابه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

بلاگ فوقالعاده ای دارین بهتون تبریک میگم خیلی باحاله!!!!!
خواهش میکنم زود به زود آپ کنین

سلام سودابه جان
ممنونم عزیزم.لطف داری.حتما زود به زود آپ میکنم فقط به خاطر شما دوستداران گل سید علی ضیا
یا علی

فرشته یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.ashianeye-baran.blogfa.com

سلام
ممنون از وب خوبت
این عموعلی منه
وبتو هرروز میام چک میکنم که اپ جدید گذاشتی یا نه
ولی نمیتونم فیلمها رو بدلیل سرعت افتضاح نت دانلود کنم
اگه میشه عکس بیشتر بذار
ممنونم یه دنیا

سلام فرشته جان
من یه دنیا ممنونم که به وبلاگم سر میزنی و نظر قشنگت رو واسم میذاری.امیدوارم وبلاگم لیاقت هنر عمو علی شما رو داشته باشه.
حتما عکس بیشتر از قبل میذارم.ممنونم از حضورت
یا علی

یه هوادار دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

مرسی عزیزم خیلی زحمت میکشی

ولی واقعا ملت خیلی بی جنبه هستن این تیکه پ ن پ رو مثل آدامس کردن تو فیس بوک خدا یکم بهشون جنبه بده

ممنونم یه هوادار عزیز بابت حضور همیشه گرمت

زهرا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ

بازم سلااااااااام نصفه شبی هم دست ازسرت برنمی دارم می خواستم بگم منظورم همون پشت صحنه بود
مرررررسی ازاین که اینقد گلی و به نظرات دوستان احترام میذاری وجوابشون رومیدی
بابای

بازم سلام زهرا جان
بله دیگه متوجه شدم.به زودی فیلمش رو برات میذارم عزیزم
شما خودت خیلی گلی
یا علی

الهه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ق.ظ

فکر می کردم مامانش چادری باشه.
راستی شما نمی دونی خواهر علی چند سالشه؟ خلاصه یه سری اطلاعات درباره خواهر شوهر آینده م می خواستم دیگه...

سلام الهه جان
شرمنده..
من خیلی اطلاعات از زندگی خصوصی آقای ضیا ندارم
ممنونم از حضورت
یا علی

باران دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام
چجوری بایددانلود کنم؟نمیشه!!

سلام باران عزیز
فکر کنم این سری فیلما راحت دانلود بشه.دوباره امتحان کن عزیزم
وقتی روی دانلود فیلم زدی یه صفحه باز میشه دانلود معمولی رو بزن و منتظر شو شمارش معکوس تموم شه بعد کلمه دانلود ظاهر میشه روش کلیک کن.ممنونم از حضورت
یا علی

زهرا !!!!!!!!!!! دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام خانمی........
کیفیت تصویر فیلمها خیلی عالیه بابا تو دیگه کی هستی!؟
می خواستم تشکر کنم ازت که نظرا ت رو می خونی و جواب می دی.
بازم ممنون ازت

سلام زهرا جان
ممنونم عزیزم از لطفی که داری.دیگه کاری که از دستمون برمیاد
یا علی

فاطمه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام بدو بیا اپم نظر یادت نره راستی فیلماتم دانلود کردم عالی بود اگه میتونی اون قسمت و بذار که ارایشگر اومده بودو گزارش پشت صحنه

سلام فاطمه جان
ممنونم عزیزم از حضورت.حتما به زودی این فیلما رو میذارم
یا علی

فرشته دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.ashianeye-baran.blogfa.com

سلام گلم
ممنون که بهم سرزدیخیلی خوشحالم کردی
حتماًداره، من وب های زیادی سر میزنم،اما بااینجا خدایی حال موکونم
ممنونم گلم
به امید موفقیت بیشتر

سلام فرشته جان
ممنونم عزیزم
یا علی

ترانه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام دوست عزیز
میشه لطفا اون فیلم ویژه برنامه ی افطار قم رو دوباره برای دانلود بذاری؟؟؟
ممنونم. موفق باشی

سلام ترانه جان
دقیقا همون فیلما رو؟برای چی دوباره؟مگه دانلود نمیشن؟
ممنونم از حضور گرمت
یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟مرسی از زحمت هایی که میکشی

بااجازت من جواب الهه خانوم رو بدم اسم خواهرشون شیماست و از آقای ضیا4سال بزرگترن ازدواج کردن و اسم همسرشون علیرضاست و بهترین روز زندگی آقای ضیا عروسی خواهرشون بوده

راستی عزیزم برنامه اون روز که تردست اومده بود رو میذاری واسه دانلود"؟؟آخه من نوبت دندون پزشکی داشتم ندیدم

اومدم خونه داداشم که همیشه میگه چقدر آقای ضیا احساس بانمکی کاذب میکنه میگه رنصف عمرت برفناست انقدر گفت من اشک دراومد

مرسی عزیزم

سلام دوست عزیزم
ممنونم که جواب دوستمون رو دادی.لطف کردی
باشه این برنامه رو براتون میذارم.ولی من فکر میکنم آقای ضیا خیلی با نمک اجرا میکنه.بازم نظرایشون قابل احترامه.به قول آقای ضیا همه اینا لطفه.
ممنونم از حضور گرمت.
یا علی

عاطفه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ


سلام ملیکم

من که نتونستم دانلود کنم با این حال دست درد نکنه دادا.

الهی بترکه چشی که نمی تونه خوشی مارو ببینه.

دوستتون دارم خیلی زیاد بببببوووسسس

سلام عاطفه جون
چرا عزیزم دانلود نکردی؟
ممنونم از حضورت
یا علی

مریم سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.hichinemigam.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام
مرسی ...خیلی دنبالش گشتم برنامه کامل ولی پیدا نکردم
یه دنیاااااااا ممنون
یه دونه بااشی
دمت جیلیز ویلیز
ترخدا هرموقع می آپی خبرم کن

سلام مریم جان
خواهش میکنم.کاری که از دستمون برمیاد.
منم یه دنیا ممنونم بابت حضور قشنگت
یا علی

وبلاگ مهدی پاکدل سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام.خوبی؟واقعا ازت ممنونم که فیلم رو برای دانلود گذاشتی چون من ندیده بودمشحتما دانلودشون میکنم.راستی تونستی برنامه دیروز رو هم بذار،خیلی خوب بود
من هم آپم.تونستی و دوست داشتی بیا

سلام عزیزم
خواهش میکنم.خیلی خیلی لطف کردی.خوشحالم که میتونی حالا فیلما رو ببینی.حتما اون برنامه رو هم میذارم.
یا علی

پروانه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام وب قشنگی داری
لطفا برنامه ۲۴ .۵ رو تو وبلاگت بذار
ممنون

سلام پروانه جان
ممنونم از لطفت.منظورتون برنامه ای که مهمانش یک تردست بود؟
چشم میذارمش
یا علی

غزل سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام دوست خوبم ممنون از دانلودی هایی که گذاشتی واقعا مچکرم!!فقط یک مشکلی هست هم تو این دانلود هم برنامه قم و اینکه زمانی که شمارش معکوس تمام میشه و کلمه دانلود ظاهر میشه کلیک که میکنم کادری باز میشه واسه دانلود درسته؟حالا تو اون کادرجلوی کلمه یresume capabilityبایدکلمه ی yesباشه اما مال من مینویسهno چی کار کنم تورو خدا کمکم کن؟؟

سلام غزل جان
خواهش میکنم عزیزم.شرمنده....من واقعا نمیدونم چه کار کنم؟این دفعه سعی کردم کاری که کنم که دانلود شه.شما اگه میتونی از یه جایی غیر کامپیوتر و اینترنت خودت دانلود کن ببین میشه یا نه؟ببخشیدا عزیزم...........یا علی

یلدا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.1212123.blogfa.com

وای چقد این علی جیگره
آدم هرچی نیگاش میکنه سیر نمیشه از بس نازه دوست دارم بخورمش
مرسی که این عکسا رو گذاشتین
اومدم دیدم کلی حال کردم
جیگرشو بخورم وایییییییییی

سلام یلدا جان
ممنونم از حضورت عزیزم.یا علی

RHN یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://flower95.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری فقط یه خواهش ازت دارم: اگه تونستی مال همون روز مادر قسمتیش که مامانش وارد میشه (اول برنامش) رو هم بذار خیلی دوست دارم تعجب کردنشو ببینم اگه گذاشتی حتما بهم خبر بده

سلام RHN عزیز
باشه .به خاطر شما اون قسمت رو هم اضافه میکنم.یا علی

نگین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟
یه خواهشی ازت دارم . میشه برنامه روز مادر رو به ایمیل من بفرستی ؟ هر کاری میکنم دانلود نمیشه و من واقعا دوست دارم برنامه ی اون روز رو داشته باشم . خواهش میکنم این کارو برام بکن

سلام نگین جان
باشه ببینم چی میشه.فقط باید چند روزی صبر کنی تا خبرش رو بهت بدم.یا علی

باران پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

شغل پدر ومادر آقای ضیا چیه من شنیدم که میخوان ازدواج کنن راسته؟

متاسفم باران عزیز.من اطلاع دقیقی از سوالات شما و زندگی شخصی سید علی ضیا دارم.من فقط میدونم مادرشون نویسنده هستن.دیگه اطلاع دیگه ای ندارم.در مورد ازدواجشون هم نمیدونم.اگه دوستان اطلاعی داشته باشن حتما لطف میکنن و جوابت رو میدن.یا علی

باران پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

مرسی گلم خانم راضیه که مدیر وبلاگ آقای ضیا هستن میدونن شغل پدر مادرشون؟راستی آقای ضیا برادر هم دارن؟ممنون میشم اگه جوابمو بدی؟

ممنونم باران عزیز.نه میدونم که ایشون فقط یک خواهر بزرگتر از خودشون دارن.

سما پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام آقای ضیا رو خیلی دوست دارم لطفا اطلاعات بیشتری از ایشون در وبلاگتون بذارین و عکسای با کیفیت تر بذارین ممنون

سلام سما جان.حتما عزیزم.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

محمد دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام دوست عزیز اصل کاری که نیست موقعی که آقای ضیا دارند گزارش میکنند و مادرشون یهو میان.....لطفا بذارین.ممنون از دبلاگ خوبتون

سلام محمد جان.من قسمت اول برنامه رو ندارم اون قسمتی هم که شما میگی من خودم از سایت های دیگه دانلود کردم.اگه میخواین همون رو براتون بذارم.ممنونم از حضورت

یه اصفهانی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام!ممنون ازوبلاگ خوبتون!برام دعاکنیدلطفا غکسهایی ازبرنامه گلخانه که علی ضیاءدعوت بودرا دروبلاگ بزاریدچون من اون برنامه را ندیدم

سلام دوست عزیز اصفهانی.منم ممنونم از لطف شما.حتما عکس ها رو به زودی میذارم.ممنونم از حضورت

مریم جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://nimroooz3.mihanblog.com/

سلام حالتون چطوره؟؟؟؟
خیلی خوب بود خسته نباشید
منم ۱ وبلاگ درست کردم

http://nimroooz3.mihanblog.com/

شیوا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام عزیزم ممنونم از وبلاگ خوبتون مادر گلتونم دوست دارم و امیدوارم هر روز برنامتون جالبتر بشه .ممنونم

الهام سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ http://ندارم

به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم برنامه نیمروز بی نظیره همین

ممنونم الهام عزیز از حضور گرمت

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

علی ضیا چند سالشه؟

متولد 1364 میشه 25 دیگه

هانیه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

من برنامتون رو خیلی دوست دارم ولی به خاطر این که دانش آموزم فقط چهارشنبه ها برنامتون رو میدیدم و خیلی ناراحتم که برنامتون تموم شد برای همه شما آرزوی موفقیت دارم یا علی

نینا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

رها جون ۲۶ میشه

aria1 چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام برنامتون عالی
اگه میشه قسمت های جالبشو دوباره پخش کنید
ممنون از برنامه ی خوبتون

[ بدون نام ] یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

من یکی از هواداران اقای ضیا هستم میخواستم ببینم برنامه خوشا شیراز تکرار دارد یا نه اگر دارد چه روز و چه ساعت اگر نه یک فکر براش بکنید

نه دوست عزیز برنامه خوشاشیراز تکرار نداره همون جمعه صبح ساعت10:00

b دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام خیلی اجراتون خوبه.ولی من بیشتر از باحیا.با ادب.خاکیبودنتون خوشم میاد.راستی از انم که خودتونو گم نکردین خیلی خیلی خوشم اومد.روزگار خوش یا علی مدد

[ بدون نام ] شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
ممنون عزیز

ضحی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام.فقط یچیزی میدونم میدونیدهمه سیدو دوست دارن اما
نمیدونم چرا همه دخترا.حالا نمیگم همه اما80درصدبه ازدواج باهاش فکرمیکنن.دروغ نمیگم.دوستای زیادی دارم.که اقای ضیامردرویاهاشونه.امیدوارم هرچه زودتردوماد شن تکلیف این همه دختر روشن شه.به آقای ضیا سلام برسونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد