سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

ویژه برنامه افطار با حضور سید علی ضیا در قم

همونطورکه قول داده بودم ویژه برنامه افطار قم رو واسه دانلود گذاشتم.البته فیلمش کامل نیست ولی هر چی که از این برنامه دیدم واسه شما هم گذاشتم که ببینید. به قول سید علی ضیا کاری که از دستمون برمیاد.

فقط یه خواهش مهم از هواداران:

راستش من بعد از دیدن این برنامه به اولین نوشته های وبلاگم خیلی بیشتر از قبل اعتقاد پیدا  کردم. 

دوست دارم حتما فیلم ها رو ببینید و نظراتتون رو درباره آقای علی ضیا بگید و خیلی خوشحال میشم اگه نظرات قشنگتون رو جناب آقای علی ضیا بخونن.امیدوارم که این لطف رو درحق وبلاگ های هوادارانشون بکنن.بیان و نظرات رو بخونن،چون این وبلاگ با همه مطالب و عکس ها و فیلم هاش و همه نظرات خوب و قشنگی که شما عزیزان میذارین،همه و همه متعلق به ایشون هست که امیدوارم ببینن و خوششون بیاد.  

راستی سلام...........  

 

 

دانلود  1            دانلود 1(پرشین گیگ)        دانلود1(ifile)

 

دانلود  2            دانلود 2(پرشین گیگ)        دانلود2(ifile)

 

دانلود 3             دانلود 3(پرشین گیگ)        دانلود3(ifile)

 

دانلود 4             دانلود 4(پرشین گیگ)        دانلود4(ifie) 

  

دانلود  5            دانلود 5(پرشین گیگ)        دانلود5(ifile)

 

دانلود  6            دانلود 6(پرشین گیگ)        دانلود6(ifile)

 

دانلود 7             دانلود 7(پرشین گیگ)

  

دانلود  8            دانلود 8(پرشین گیگ)        دانلود8(ifile)

 

دانلود  9            دانلود 9(پرشین گیگ)        دانلود9(ifile)

 

امیدوارم همه شما دوستان عزیز بتونین فایل ها رو دانلود کنین و ببینین. 

نظرتون درباره سید علی ضیا فراموش نشه... 

  

 

یا علی

نظرات 58 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ق.ظ http://binamobineshan.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری.
راستش من اجراهای سید علی ضیا رو خیلی دوست دارم.
یکی از مجری های موفقه.
موفق باشی.

سلام زهرا جان
خیلی ممنون از حضور گرمت عزیزم

زهرا !!!!!!!!!! چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

شما آقایی یا خانم ؟ اگه دوست داشتی جواب بده
ممنون به خاطر وب زیباتون .
مثل همیشه عالی بود

سلام زهرا جان
ممنونم از لطفی که به من و وبلاگ داری.
من یه دختر ۲۰ ساله هستم.
چرا اینو پرسیدن؟؟‌!!

زهرا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

سلاملکم
به به چه دخمل فهالی هستی ممنون واسه فایل دانلودت.منم این برنامه رودیدم و بعداز دیدن این برنامه به خاطر احساس قشنگش خیلی ازش خوشم اومد.ولی نمیدونم چرا بعضی وقتا تونیمروز بدجور رو اعصابمه ولی در کل مجری باحال وپرانرژیه.بازم ممنون عزیزم.
بابای

سلام زهرا جان
ممنونم از لطفی که به این وبلاگ داری
یا علی

فاطمه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.art74.blogfa.com

.سلام بدو بیا اپم نظر یادت نره راستی فیلم هارم دانلود کردم عالی بود دمت گرم یه دونه باشی.
اگه بازم فیلم از نیم روز داری برا دانلود بذار.
شادی هات غلیظ...

سلام فاطمه جان
ممنونم عزیزم.به قول علی ضیا شادی هاتون کش بیاد مثل پنیر پیتزا زیاد
یا علی

ستاره چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام................دستت درد نکنه.........
علی ضیا عالیه......................نمیدونم چی بگم......

سلام ستاره جان
خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از نظرت درباره سید علی ضیا
یا علی

نازنین چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

دوست خوب وگلم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه.من می تونم فایل رو دانلود کنم اما تا چند درصد دانلود میشه دیگه نمیتونم دانلود کنم خواهشا بهم بگو چی کار کنم.بازم ممنون از زحمات بی دریغت

سلام نازنین عزیز
من نمیدونم مشکل چیه؟لطفا دوباره امتحان کن عزیزم
یا علی

... چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

گلی اینا که دانلود نمیشن
نام کاربری و رمز عبور میخواد

سلام دوست عزیز
وقتی دانلود رو بزنی یه صغحه باز میشه که باید دانلود معلومی رو بزنی و بعد منیظر بشی شمارش معکوس تموم بشه بعد کلمه دانلود ظاهر میشه.
امیدوارم دانلودش کنی دوست عزیزم.لطف کردی
یا علی

مریم74 چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://3fidekamrang.blogfa.com

سلام

شدیدن مرسی

سلام مریم ۷۴ عزیز
خواهش میکنم عزیزم.لطف کردی
یا علی

مریم چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://siopero.blogfa.com

میگم عکس از علی ضیا بذار ... البته زیااااااااااد بذار زیااااااااااااااااد ... من خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوسش دارم عکساو کلیپارو دیدم ذوووووووق کردم میگم خیلی ممنونم عزیزم خیلی لطف میکنی جیییییییییگرم

سلام مریم عزیز
باشه چشم حتما عکس ازشون میذارم.ممنونم شما هم خیلی لطف میکنین.
یا علی

سمیرا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.m54.blogfa.com

سلام خیلی خوب بود مرسی
علی جون مثل همیشه عاااااااالیه

سلام سمیرا جان
ممنونم از نظر قشنگی که گذاشتی.خیلی لطف کردی
یا علی

زهرا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟من تو دانلود ویژه ثبت نام کردم ولی نمی تونم ازش استفاده کنم راهنماییم می کنی؟؟؟؟
ممنونم
بابای

سلام زهرا جان
شرمنده من خیلی وارد نیستم ولی فکر کنم باید از دانلود معمولی استفاده کنی.اونجوری راحت دانلود میشه عزیزم.
یا علی

یه هوادار پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام خسته نباشی دمت گرم همچین جیلیز ویلیز

همین جوری مینگیل مینگیل شادی برات بریزه

ولی یه مشکلی اینکه حجم فایل ها زیاده هرفایل 5-6ساعت طول میکشه ماکه کم سرعتیم چیکارکنیم

سلام یه هوادار عزیز
من واقعا شرمنده شما هستم.من تا جایی که میشد فیلم رو کوتاه کوتاه گذاشتم که بتونین دانلود کنین.قول میدم از این به بعد حجمشون کمتر باشه.ممنونم عزیزم.خیلی خیلی به من و وبلاگم لطف داری
یا علی

زهرا !!!!!!!!!!!! پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام خانمی ::::::
همین جوری پرسیدم ممنون که جواب دادی.

علی ضیا یه دونست .......

ممنونم از نظرت زهرا جان
یا علی

ستاره پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ


منم نتونستم دانلود کنم.

سلام ستاره جان
کاری نداره عزیزم.روی دانلود معمولی بزن بعدشم صبر کن تا شمارش معکوس تموم شه بعد که دانلود ظاهر شد دانلودش کن.
ممنونم از حضور گرمت
یا علی

لاله پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام.وبلاگت حرف نداره.بیستی

سلام لاله عزیز
ممنونم.شما لطف داری
یا علی

حنانه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام
عکسا و فیلمای وبلاگ خیلی خوبه خیلی مرسی
اگه می شه سبزی پاک کردن علی رو بذار
دستت درد نکنه

سلام حنانه جان
ممنونم.خیلی لطف کردی.سبزی پاک کردن علی ضیا در این سایت هست برید اونجا ببینید.متاسفانه من فیلمش رو ندارم.اونجا هم میشه دید و هم دانلود کرد.ممنونم از حضور گرمت عزیزم
http://www.aparat.com
یا علی

نازنین پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام به دوست خوب وگلم. امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه.دست گلت درد نکنه تونستم فیلم رو دانلود کنم و ببینم خیلی ازت ممنونم ولی یه مقدار حجمش زیاد بود بودولی خوب بازم از زحمات بی دریغتون ممنونم

سلام نازنین جان
خواهش میکنم.بابت حجمشم شرمنده کم تر از این شدنی نبود
ممنونم از حضور گرمت
یا علی

مهدیه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی .تو رو خدامنو ببخشش که این قدر به جونت نق زدم واسه فورمتا............ خلاصه ببخشید خیلی ازت ممنوم بابت همه چی............... نماز روزتم قبول اگه میشه اون فایل قبلی هارم بذار البته باهمین فرمت! بازم ببخشید که این نق زدم....... بای بای

سلام مهدیه عزیز
باشه چشم.حتما در اولین فرصت عزیزم.
ممنونم که میای و نظرات قشنگت رو میذاری.خیلی خیلی خوشحالم میکنی
یا علی

عسل مسل پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

این که دانلود نمیشه چی کار کنم

سلام عسل مسل عزیز
وقتی روی فایل ها کلیک کردی در صفحه جدید دانلود معمولی رو بزن و بعدش صبر کن تا شمارش معکوس تموم شه و آخرم که دانلود ظاهر شد روش کلیک کن تا فایل دانلود شه.نمیدونم خوب توضیح دادم یا نه.
به هر حال کاری که از دستمون برمیاد!
یا علی

*آرزو* پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

وای دوست خوبم اینجا رو ترکوندی ها شصتت طلا عزیزم امیدوارم از خدا هر چی خواستی بهت بده به قول آق ضیا الهی خودم یه تنه غصه هاتو پرپرش کنم راستی سلام

سلام آرزو جان
خواهش میکنم عزیزم.خیلی خیلی لطف کردی.ممنونم
یا علی

فاطمه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام یه هوادار عزیز من اولین بارم که
به اینجا سر می زنم وبلاگ خیلی قشنگی داری
بابت دانلود برنامه قم هم مرسی
واقعا دستت درد نکنه

سلام فاطمه جان
به من افتخار دادی که اومدی.ممنونم.بازم منتظر حضور گرمت هستم عزیزم خواهش میکنم
یا علی

مریم جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.hichinemigam.blogfa.com

آپ کردی و منو خبر نکردی؟؟؟
حالا من که فیلمشو دیده بدم ولی ازت توقع نداشتمممممممممممممممم

سلام مریم جان
به جون خودم واسه فیلم های قم و عکس های جدیدی که گذاشتم به هیچ کس خبر ندادم یعنی وقت نشد که بگم.شرمنده...
ممنونم از حضور گرمت عزیزم
یا علی

زهرا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

سلاملکم خوبییییییییی؟نماز روزه هات قبول...می تونی پشت صحنه های نیمروز رو بذاری عزیزم؟؟؟؟؟؟؟دمت دااغ بابت وب خووبت.

سلام زهرا جان
منظرتون گزارش های امین آذری از پشت صحنه نیمروزه؟
چشم.واسه دانلود میذارم.ممنونم از حضور گرمت عزیزم
یا علی

yasmina یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام چرا فیلم های 8-9 دانلود نمیشه ممنونم از سایت عالیتون

سلام دوست عزیزم
فکر نکنم مشکلی برای دانلودشون باشه.بقیه دوستان دانلود کردن.لطفا دوباره امتحان کن عزیزم
ممنونم از لطفی که داری
یا علی

‏* یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام.فکرکنم فایلها یه مشکلی دارن،من که چندبارامتحان کردم وسطش دانلود قطع میشه.‎

سلام دوست عزیز
باشه من حتما امتحانشون میکنم عزیزم
ممنونم از حضور گرمت
یا علی

کیمیا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام عزیزم.خیلی خوشحالم کردی که برنامه ی قم واسه دانلود گذاشتی.

سلام دوست عزیزم
خواهش میکنم.خیلی خیلی لطف کردی عزیزم
منم خوشحالم که تونستم خوشحالت کنم
یا علی

محدثه جون!!!! دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

وای فیلمها عالی بود،عالی.....حرف نداشت....
امیدوارم داش علی مارو هم دعا کنن.......
یا علی

خواهش میکنم عزیزم.
منم امیدوارم
یا علی

سپیده دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام عزیزم کارت عالی بود
منم علی ضیا رو خیلی دوست دارم برنامه نیمروز حرف نداره من که بعد از دیدن این برنامه خیلی شاد می شم و کلی انرژی می گیرم

سلام سپیده جان
ممنونم از لطفت.بله برنامه نیمروز واقعا به آدم انرژی میده.
یا علی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام مرسی از فیلما
میشه فیلم اون قسمتی که آرایشگره اومد برنامه رو بذاری؟همون که موهاشو درست کرد!
البته فقط همون ۲تا تیکه رو به صورت کوتاه
میشه؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیزم.ممنونم از لطفت.چشم کوتاه برتون میذارم.خیالتون راحت بله میشه.یا علی

fatima سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

خلی سبک اجراشو دوست دارم وقتی می خنده خیلی ناز میشه

سلام فاطیما جان
ممنونم از حضورت.بله سبک اجراشون دوست داشتنیه و خیلی خیلی صادقانه میخندنیا علی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

مرسی
خیلی گلی

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم عزیزم.لطف داری.
یا علی

معصومه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام عزیزم
خواستم بدونم چجوری میتونم دانلودکنم

سلام معصومه جان
در حال حاضر با لینک های قبلی فیلما رو براتون گذاشتم تا لینک های پرشین گیگ وبلاگم درست شه.اگه میتونین با همون لینک های قبلی میشه دانلود کرد.ممنونم از حضورت.یا علی

مه یاس شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com/

سلام....
برنامه ی قم دانلود نمیشه...

یه پسر پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

من نمیدونم شمادخترا چرااینقد بی جنبه این یه نفر بازیگر یا مجری میبینین سریع همتون عاشقش میشین.واقعاکه مسخرس...

با تشکر از یه پسر عزیز!!!

مطهره پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

مرسی از وبت چرا عکس های شخصی ایشون رو نمیذارید؟

سلام مطهره جان.عکس شخصی هم گذاشتم اما خب عکسهای جدیدی ندارم که بذارم همه رو خودتون دیدین.ممنونم از حضورت.یا علی

sara پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

چقدر شما ها بیکارید با پسر مردم چیکار دارید اینقدر قربونش می رید جای اینکارا برید کاری کنید که براتون مفید باشه واقعا این که میگن دخترا بیکارند راسته

ممنونم از حضور و نظرت sara جان

زیبا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام عزیزم فقط به خاطر خواهر زادم برات نظر می زارم ممنون

سلام زیبا جان.ممنونم از لطف شما و خواهرزاده عزیزتون.

محبوبه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام,وبتون خیلی خوبه.دمتون گرم .اجرای آقای ضیا هم فوق العادس.فقط نمیدونم چرا بعضی فایلا دانلود نمیشه,اوناییم که بعد چند ساعت دانلود میشه,فقط چند ثانیه بیشتر نمیخونه.چیکاااااار کنم,به دادم برسین لطفن.

سلام محبوبه جان.منظورت کدوم فایل هاست؟اینایی که جدید گذاشتم یا قبلی ها؟ممنونم از حضورت عزیزم.

یه طرفدار یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

وایییییییییی! مرسییییییییییییی!
من خودم قمیم ولی ندیدمش! یعنی دوستای نامردم بهم نگفتن!

بازم ممنون!

خواهش میکنم یه طرفدار عزیز.منم از شما ممنونم بابت حضور گرمت.

محبوبه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام،منظورم فایلای برنامه افطار قم بود.

سلام محبوبه جان.باشه عزیزم به زودی با یک سایت جدید فیلم های افطار قم رو براتون میذارم.ممنونم از حضورت

وبگذر یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ق.ظ

سلام
به نظرتون چراهرچی هوادارداره دختره؟[:S038[

سلام دوست عزیز.اول اینکه آقای ضیا هوادار پسر هم داره خیلی هاشون تو همین وبلاگ لطف میکنن و نظرات قشنگشون رو میذارن.دوم اگرم هوادارانشون اغلب دختر خانوما باشن به نظرم این واسه همه هنرمندا هست و خیلی طبیعی به نظر میاد و سوم اینکه نظر خود شما چیه؟فکر می کنید چه دلیلی میشه آورذ؟
ممنونم از نظر و حضور گرمت.

فاطیما دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://fatima999.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی جالبه اگه میشه کلیپ حضور آرش برهانی در نیمروز روهم برای دانلود بزار راستی وقتی گذاشتی خبرم کن خواهش میکنم چون خیلی عجله دارم اگه میشه هر چه زود تر بزار

سلام فاطیما جان.حتما عزیزم بهت خبرش رو میدم.ممنونم از حضورت

محبوبه دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام عزیزم،برنامه افطار قم رو دانلود کردم خیلی عالی بود.علی آقامون تو هر برنامه ای پا میذاره، برنامه خوب میشه،من مطمئنم اگه نیمروزو یکی غیر از آقا ضیا اجرا می کرد اینقد به دل نمی نشست.

سلام محبوبه جان.ممنونم از حضورت عزیزم.
بله اجرای آقای ضیا در جذابیت برنامه خیلی تاثیر داشته.

مینا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

این علی ضیابه هیچ دختری رونمیده وانصافاهم خوب کاری میکنه حالا اسمون تپیده یه پسرسربه زیرم پیداشده دیگه شمام اینقدرخودتونوخسته نکنید

من منظورتون رو متوجه نمیشم مینا جان!!!
ما در این وبلاگ فقط و فقط از فعالیت های هنری سید علی ضیا حمایت می کنیم.فعالیت وبلاگ هیچ ارتباطی با حرفای شما نداره.
در ضمن آقای ضیا برای تک تک هوادارانش احترام قائله.....

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام دوست خوبم مرسی ازعکس ها واقعا خیلی عالی بودن علی ضیا میمرم واست

پارمیدا دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام اقاپسرمسخره خودی علی ضیا چشه که ازش بدت میاد خوشکل تر ازتو نیست حسود

ستاره ی شب پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

علی آقا اصلا به فکر دخترای مملکتش نیست . اون فقط بلده دلبری کنه.اون فقط بلده دخترای ماه ایران رو دنبال خودش بکشه و اذیت کنه . علی آقا بسه دیگه...........

ستاره ی شب پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

علی آقا اصلا به فکر دخترای مملکتش نیست . اون فقط بلده دلبری کنه.اون فقط بلده دخترای ماه ایران رو دنبال خودش بکشه و اذیت کنه . علی آقا بسه دیگه...........

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

واقعا که

من دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

واقعا که به شما هم میگن دختر اه اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد