سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا در قم

سلام هواداران خوب و با معرفت سید علی ضیا 

اول میخوام از تک تک شما عزیزان به خاطر لطف زیادی که دارین تشکر کنم. اگه فکر میکنین این وبلاگ به جایی رسیده فقط و فقط به خاطر با معرفت هایی بوده که با حضورشون و نقد و نظرات سازنده به من کمک کردن و امیدوارم بتونم این همه لطف شما رو جبران کنم.  

اگرم این وبلاگ هنوز به جایی نرسیده بازم با معرفت شما دوستان می رسونیمش.

همینطور که میدونین و حتما دیدین آقای سید علی ضیا جمعه مهمان ویژه برنامه افطار قم بودن. 

همه تلاشم این بود که این برنامه رو به طور کامل براتون بذارم اما متاسفانه نشد و خودمم موفق نشدم به طور کامل این برنامه رو ببینم ،اما چند قسمت از این برنامه رو به زودی واسه دانلود میذارم. 

میخوام به آقای سید علی ضیا هم بگم با دیدن این برنامه به نوشته های اول وبلاگم خیلی بیشتر از قبل اعتقاد پیدا کردم.از همین جا همراه با همه هواداران با معرفتش براش آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.  

فقط خواهش میکنم نظر یادتون نره.

این شما و این  عکس های سید علی ضیا در قم....  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

منتظر فیلم این برنامه هم باشید.... 

یا علی

نظرات 56 + ارسال نظر
*آرزو* یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام دوست خوبم بابا تو دیگه کی هستی شصتت طلا بابت عکسا واقعا عالی بودن دمت گرم فقط خواهش میکنم با فرمت دیگه بزار که ما هم بتونیم ببینیم ممنونS005:]عزیزم میخوام یه خبری رو بدم فردا ساعت۱۴:۱۵گزینه جوان میده ولی نمیدونم علی ضیا اجرا میکنه یا نه چون تو tvزیرنویس کرده بودن بازم دمت گرم یاعلی

سلام آرزو جان
خواهش میکنم عزیزم.دیگه کاری که از دستمون بر میاد!
چه خبر خوبی.خبرش رو نداشتم.ممنونم عزیزم.به احتمال زیاد مجریش خود آقای ضیاست یعنی امیدوارم.حتما نگاه میکنم.
یا علی

نازنین یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

دوست خوب و عزیزم اول سلام. امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه ممنون از این که این عکس هارو گذاشتی.دست گلت درد نکنه امیدوارم سالم سلامت درپناه حق باشی راستی آخر این عکس ها یادت رفت بنویسی مواظب خوبی هاتون باشی.در هرصورت بازم از زحمات بی دریغتون ممنونم.

سلام نازنین جان
خواهش میکنم به قول علی ضیا کاری که از دستمون برمیاد!
حق باشماست یادم رفت ولی خب (یا علی) رو نوشتم.
ممنونم از لطفی که داری و نظر قشنگت عزیزم

عاطفه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام ملیکم!

گفتن نداره ولی من مدیر برنامه شبکه های استانی هستم چطور این برنامه رو ندیدم!!!!؟؟

ولی عکس هاشو که دیدم

سلام عاطفه جان
اگه واقعا این برنامه رو ندیدی به زودی قسمت هایی از فیلمش رو براتون در وبلاگ قرار میدم
ممنونم از حضور گرمت عزیزم

یه هوادار دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

عکسا عالی بود خودمونیم اینجا یکم خوشتیپ شده اون تیپا چیه تونیمروز میزنه خصوصا اون شلوار طوسی و بلوز یاسی خیلی اون تیپش خنده داره
البته بلوزیایی که مثل مدادرنگی داره میپوشه بانمکن

سلام یه هوادار عزیز
ممنونم از حضور گرمت دوست خوبم

... دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ق.ظ

میشه بپرسم شما این عکس هارو از کجا اوردی

خیلی کار سختی نیست دوست عزیزم....
ممنونم از حضورت

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام.چه عکسهای قشنگی
واقعا از دیدنشون لذت بردم
یه سوال این برنامه همین یه قسمت بوده یا باز هم پخش میشه؟

سلام دوست عزیزم
خوشحالم که خوشتون اومده.
این برنامه هر شب نزدیک افطار از شبکه نور(استانی قم) پخش میشه که جمعه گذشته مهمان برنامه سید علی ضیا بود.
ممنونم از حضور گرمت

کشته مرده ی نیمروز دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ق.ظ

خیلی باحالی. ممنون از عکسا .خیلی توووووپن.
مواظب خوبیهاتون باشین.

ممنونم دوست عزیز از حضور گرمت و نظر قشنگی که برام گذاشتی
یا علی

مریم دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ http://www.hichinemigam.blogfa.com

سلام ....جونم ؛خوبی؟؟(اسمت نمیدونم چیه جاشو خالی گذاشتم)
خیلی ممنون که خبرم کردی واسه آپت
آپت هم خیلی عاااااااااالی بووووود...وری گووووود
من خودم ندیدم ولی یکی از دوستام واست ضبط کرده...اامروز قراره ببینم

فقط نگفتی فیلم کامل روز مادر رو داری؟؟من فقط تا اونجایی دیدم که مامانش خاطره تعریف میکنه...
راستی بچه کجایی؟؟؟
ممننوووووون میشم همه رو بجوابی
فدااااااااااای مهربوووووونیات
باااااااااای

سلام مریم جان
ممنونم که اومدی.لطف کردی
حتما فیلمش رو ببین خیلی عالیه.منم به زودی فیلمش رو قرار میدم
بله من فیلم روز مادر رو دارم از لحظه ای که خانم احدیت وارد میشن تا پایان برنامه.اونم در وبلاگ قرار میدم.
یا علی

زهرا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://30nema-stars.blogfa.com/

سلام گلم ممنونم که دعوتم کردی عالی بودن الهی... کلیپاشو از فیس دیدم منتظر فیلمش هستم... راستی دوس داشتی با عنوان وبم بلینکم من با چی بلینکمت؟

سلام زهرا جان
ممنونم عزیزم
من به زودی فیلما رو برای هواداران گل سید علی ضیا میذارم

فاطمه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام عکسات عالی بود فقط تو رو خدا زود تر فیلمش بذار

سلام فاطمه جان
ممنونم.لطف کردی
حتما عزیزم

رزیتا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون دستت درد نکنه عاللللللللللللللللللللللی بودن.

سلام رزیتا جان
ممنونم.لطف کردی عزیزم

غزل دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام عزیزیم عکسا عالی بود خوشتیژم شده بودا!! منتظرفیلماییم نری تا کلی وقت دیگه بیایا!ممممممممررررررسسییییییی
یا علی

سلام غزل جان
ممنونم عزیزم که اومدی و نظر قشنگت رو گذاشتی
حتما فیلما رو زود میذارم
یا علی

فریده دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام....فقط میتونم بگم عالی بود...همین

سلام فریده جان
ممنونم.خیلی لطف داری
یا علی

نفس دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ http://3friendsartist-camp

سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.واسه تو و همه ی هوادارای آقای علی ضیا آرزوی موفقیت میکنم.من تو رو لینک میکنم توهم اگه خواستی با عنوان کمپ اختصاصی بازغی،دیرباز و درخشانی لینکم کن.ممنون

سلام نفس عزیز
ممنونم.خیلی لطف داری.
حتما لینکت میکنم عزیزم

فریده دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

خیلی برنامه باحالی بود دمشون داغ

بله خیلی برنامه خوبی بود
ممنونم که نظر قشنگت رو گذاشتی عزیزم

بهاره همیشه بهار دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.dearbahareh.blogfa.com

سلام خوبی تو را خدا هر چه زود تر فیلم را بذار بابا دلم آب شد به قول علی آقا شادی هاتون
الهی غلیظ

سلام بهاره همیشه بهار عزیز
چشم در اولین فرصت...
ممنونم از لطفتت

یک هوادار دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

خیلی عالی بود دمت گرم

ممنونم یه هوادار عزیز
لطف کردی

.... دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

ببخشید میشه ببپرسم شما این عکس هارو از کجا تهیه کردید؟؟؟؟؟

دوست خوبم وقتی بتونی فیلمش رو تهیه کنی تهیه عکس هم خیلی راحته....باور کن

نیمروووووووووووووووووووووزی(آیسا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام.دستتون هم درد نکنه.گفتن نداره اما من عاااااااااااااااااشق کارهای آقای ضیا هستم.
الهی خودم ۱ تنه غصه هاتونو پرپر کنم هم یادتون رفته بوداااا...

ممنونم نیمروزی عزیز
بله.آقای ضیا حرفهای قشنگی میزنن....زیادن

سمیه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

دستت درد نکنه چه کار خوبی کردین عکس واسه ما گذاشتین فیلمشم بذارین دیگه هیچی اصن دیگه فیس بوکو میبندین

سلام سمیه جان
ممنونم عزیزم.لطف کردی و نظر قشنگت رو گذاشتی.
خیلی ممنون
حتما فیلم رو براتون میذارم
یا علی

*آرزو* دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام دوست خوبم پس چرا فیلم رو نزاشتی منتظریم ها فقط یادت نره با فرمت دیگه بزار باشه عزیزمیا علی

سلام آرزو جان
شرمنده.به زودی....
یا علی

لیلا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام.مرسی عزیزم که عکسارو گذاشتیآخه من اون برنامه رو ندیده بودم!!
بازم مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

سلام لیلا جان
خواهش میکنم عزیزم
به زودی فیلمش هم در وبلاگ قرار داده میشه....حتما ببین
یا علی

... دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

ببخشید میشه بپرسم شما کجایی هستید؟؟؟؟
قمی هستید که تونستید فیلمش رو تهیه کنید؟؟؟

نه دوست عزیز من قومی نیستم
ولی تونستم با فرکانسی که دوستان دادن شبکه نور رو بگیرم و برنامه رو ببینم.
خیلی ها این برنامه رو از شهر های دیگه دیدن
ممنون از حضور گرمت دوست خوبم

زهرا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://30nema-stars.blogfa.com/

سلام گلم با افتخار لینکیدمت

سلام
ممنونم زهرا جان

مرجان سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com

سلام عزیزم
وااااااااااااای خیلی گلی ممنون اجازه دادی
بازم میام پیشت

سلام مرجان عزیز
خواهش میکنم
خوشحال میشم افتخار بدی وبیای
یا علی

عروس ایمان سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ق.ظ

من اصلا از این وبلاگ خبر نداشتم.
اما الان خیلی خوشحالم که اومدم
کل وبلاگتو زیر و رو کردم
از شخصیتت خوشم اومد
لینکت میکنم و همیشه میام.
یا علی

سلام عروس ایمان عزیز
خیلی خوشحالم که از وبلاگم دیدن کردید و خوشتون اومده
ممنونم. به من و وبلاگم لطف داری
حتما افتخار بده و بازم بیا
ای کاش آدرس وبسایتم برام میذاشتی...
یا علی

باران سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

محدثه جون!!!! سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

سلامعلکم!!!
عکسا خیلی خوشگل بود ولی داغ دل منو تازه کرد
اخه من خودم قمی ام وبرنامه رو ندیدم وهمون شبش از طریق دوستان خبردار شدم
خلاصه سوختم
امیدوارم فیلم وهرچه زودتر بزاری تا داغ دل ما کم تر بشه
یــــــــــــاعلی

سلام محدثه جان
حیف شد که ندیدی.برنامه خوبی بود
اما نگران نباش به زودی واسه دانلود میذارم
ممنون از نظر قشنگت.
یا علی

64 سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

آقای ضیا خودشون این وبلاگ رو دیدن؟؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیزم
راستش من خودمم نمیدونم که آقای ضیا این وبلاگ رو دیدن یانه؟
امیدوارم این لطف رو بکنند و از وبلاگم دیدن کنن.
البته بعضی از دوستان لطف دارن و به نام علی ضیا یه سری نظر واسه تشکر و قدردانی میذارن که خیلی خیلی ممنونم!!!!
امیدوارم علی ضیا از این وبلاگ دیدن کنه و خوشش بیاد.

ملیکا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://baranmel.blogfa.com

سلام عزیزم اولین باره که وبتو میبینم خیلی که چه عرض کنم بیش از خیلی عالی بود به منم سر بزن البته به زیبایی وب شما نیست.یاعلی

سلام دوست عزیزم
خیلی خوشحالم که از این وبلاگ خوشت اومده.
خیلی لطف کردی.ممنونم از حضور گرمت
وبلاگ شما رو دیدم.خیلی عالیه.موفق باشی
یا علی

مهشاد سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://shekspireman.blogfa.com

سلاااام خوبی دوست عزیزم
ممنون از عکسای خوبی که گذاشتی راستی میشه بگی چطوری میتونم برنامه روز مادر رو دانلود کنم چون هر سایتی رفتم یا باز نکرد و یا ناقص بود
ممنون

سلام مهشاد عزیز
من از شما ممنونم بابت لطفی که کردین و اومدین به وبلاگم و نظر قشنگتون رو گذاشتین.من به زودی فیلم روز مادر رو واسه دانلود در وبلاگ میذارم.امیدوارم بتونید از وبلاگ من دانلودش کنین.
ممنونم از حضور گرمت
یا علی

ملیکا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://baranmel.blogfa.com

بابا دلم نمیاد از این وب برم بیرون تورو خدا پیش ما هم بیا منتظرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

مرسی عزیزم از این همه لطفت

نفس سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.3friendsartist-camp.blogfa.com

سلام عزیزم
شما لینک شدی لطفا ما رولینک کنید.
راستی خیلی عکسای آقای ضیا قشنگن

سلام نفس عزیز
منم شما رو با افتخار لینک کردم.ممنون از حضور گرمت در وبلاگ سید علی ضیا.عکس ها هم قابلی نداشت.
یا علی

شایان سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://shayanyadollahi.blogfa.com

سللم خوبید.من یه مدت اینترنتم خرابه وگرنه زودتر سر میزدم .واقعا عالیییییییی حرف نداشت چی بگم از توپی وبت راستی سلامممممممممممممم

سلام شایان عزیز
ممنونم که اومدی.
لطف شما دوست عزیزم همیشه شامل حال من و وبلاگم بوده و هست.بازم مرسی
یا علی

ندا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

ممنون از عکسهای قشنگی که گذاشته بودید

سلام ندا جان
من از شما ممنونم واسه حضور گرمت عزیزم.لطف کردی
یا علی

نیمروزی پایه نترس سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ





راستی سلام
کاریه که ازدستم برمیاد...................

سلام نیمروزی پایه نترس عزیز
ممنونم از حضور گرمت و نظر جالب و قشنگت

ملیکا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://baranmel.blogfa.com

سلام خانومی مرسی که اومدی من دیگه از این وبت بیرون نمیای دیگه شرمنده که اینقدر نظر میزارم بای

سلام ملیکا جان
خیلی خیلی خوشحال میشم که به وبلاگم سر بزنی.لطف میکنی عزیزم
یا علی

Ghazal سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام !بازم که گل کاشتی که!
دمت گرم که این قدر واسه وب زحمت میکشی.
یاعلی

سلام غزل عزیز
ممنونم خیلی لطف داری عزیزم.
یا علی

sahar سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.behnoush-t.blogfa.com

سلام
عکسهای خوبی بود. ممنون خبر دادی

سلام سحر جان
ممنونم که لطف کردی و اومدی دوست خوبم
یا علی

*آرزو* سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی اومدم هم احوالتو بپرسم هم اینکه عزیزم منتظریم ها پس چرا آپ نمیکنی یاعلی

سلام آرزو جان
چشم.دارم فیلما رو آماده میکنم.به زودی آپم
ممنونم.شما همیشه لطف داری
یا علی

؟؟؟؟ سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام یه هوادار خوبی؟فوضولیم گل کرده یه سوال بپرسم؟؟؟



این کسی که به اسم یه هوادارتو پاتوق نظر میذاره تویی؟؟؟ببخشیدا....

سلام دوست عزیز
نه.من نمیدونستم کسی به اسم یه هوادار در پاتوق هواداران نظر میذاره و منم اون نظراتی که شما میگی رو نمیذارم.
ممنون از حضور گرمت ؟؟؟ عزیز
یا علی

شکیبا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام .خوبید

سلام شکیبا جان
ممنون عزیزم از حضور گرمت.

مهشید چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.j13.blogfa.com

خیلی باحال بود

ممنون مهشید عزیز
یا علی

عاطفه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام ملیکم عزیز دل.

یه کاری بگم میتونی انجام بدی؟

به گوش یکی از دست اندرکاران نیمروز برسونی

که احسان علیخانی رو تو برنامه دعوت کنن.

یه برنامه خوب با یه مجری بین المللی بد نیست از یه مجری قدیمی دعوت کنه.

درپناه حق

سلام عاطفه جان
منم مثل شما میتونم به برنامه نیمروز پیامک بدم که آقای علیخانی رو دعوت کنن شرمنده کاری که از دستمون بر میاد!
بله حق با شماست اگه دعوت کنن عالی میشه.ممنونم
یا علی

عاطفه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

فدات شم که این قدر خوبی و نظرات منو میذاری بوس

به قول یارو گفتنی راستی سلام.

سلام عاطفه جون
ممنونم از حضور گرمت.خواهش میکنم

مریم سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

من اجراشونو دوست دارم حرف نداره

سلام مریم جان.موافقم دوست خوبم اجرای آقای ضیا خیلی دوست داشتنیه.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

مریم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
وای خدای من چقدر این داش علی ضیا با مزه اس، اجراش هم حرف نداره قربونش برم

سلام مریم جان.ممنونم از حضور گرمت و نظر قشنگی که گذاشتی.
موافقم.اجرای آقای ضیا حرف نداره.امیدوارم همیشه سالم و موفق باشن.یا علی

شروین پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام من از عکسهای سید علی خیلی خوشم اومد امیدوارم همیشه سلامت باشه من ودوستانم همیشه برنامه نیمروز نگاه می کنیم ما از سید علی خیلی خوشمون می یی یاید

سلام شروین عزیز.ممنونم از نظر قشنگ و حضور گرمت.یا علی

آیسان جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

الههههههههههههههههههههههههیییییییییییییییییییییییییییییییی فدات شمممممممممممممممممم

ممنونم آیسان عزیز از این همه لطف

فاطمه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام من یه هموطن قمی ام این برنامه مال چه تاریخیه
من چند روزیه قم نیستم خیلی نامردن
سوالاشون چی بوده اگه میشه واسم ایمیل کنیدdokhtarearyai@yahoo.com

سلام فاطمه جان.دقیقا نمیدونم ولی مال خیلی وقت پیش هست مال این روزا نیست.خیالت راحت.ممنونم از حضورت عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد