سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

به توکل نام اعظمت حضرت آغاز....بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان گلم  

حالتون خوبه؟ 

حتما نیمروز رو دیدین که آقای ضیا خوش خبری دادن که نیمروز در ماه رمضان هم پخش میشه.من شخصا خیلی خوشحال شدم.دست بچه های نیمروزی و مدیران شبکه 3 درد نکنه.ممنون 

 

 

امروز واسه تنوع میخوام یادی کنم از برنامه گزینه جوان با مجری خوبش سید علی ضیا

با چند تا عکس شروع میکنم. 

 

 

   

 

    

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

  

 

و حالا چند تا عکس از برنامه جذاب نیمروز  

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یا علی

نظرات 59 + ارسال نظر
Ghazal چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ http://ali-ziya64.blogsky.com

تبریک میگم وب باحالی داری.دست وب های دیگ رو ازپشت بسنه.موفق باشی.
یاعلی

ممنون غزل جون.شما به من و وبلاگم لطف داری عزیزم
مرسی که افتخار دادی و در وبلاگم حضور پیدا کردی.ممنون از نظر قشنگت

Ghazal چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://ali-ziya64.blogsky.com

میشه ازاین به بعد فایل های دانلودروباپرشین گیگ تووب قراربدی؟

باسلام
باشه عزیزم از این به بعد فیلمهارو با چند تا لینک برای دانلود قرار بدم

*آرزو* چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
عزیز دلم اگه برات زحمتی نیست کلیپ اون عکس رو که آقای ضیا دارن پیامک میخونن رو بزارشرمنده که دارم اینقدر دستور می دمبه سبک آقای ضیا الهی خودم یه یه یه تنه غصه هاتو پر پرش کنم کاری که از دستمون برمی یاد بای
یا علی

سلام آرزو جان
ممنون به من و وبلاگم لطف میکنی و میای سر میزنی.
این چه حرفیه عزیزم.من این وبلاگ رو زدم تا بتونم یه خدمتی البته کوچولو واسه علی ضیا و هوادارانش بکنم.حتما اون کلیپ رو میذارم عزیزم.

مهدیه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام خدا قوت عزیزم عکسا واقعا عالی بود ایشالا علی تر میشه میدونم که میشه راستی عزیزم من امروز بازم یه زحمت داشتم برات سایت نیمروز مگه افتتاح ننشد پس چرا من میرم باز نمیشه یه صفحه ی دیگه ای رو باز میکنه میشه ادرس سایت رو واسم بگی..............مرسی اگه راهنماییم کنی

سلام مهدیه جان
من فکر می کردم سایت افتتاح نشده.نیمه شعبان که افتتاح نشده اگه بعد اون راه اندازی شده خبر ندارم.اگه خبری پیدا کردم حتما تو وبلاگ میذارم.ممنون که اومدی و نظر قشنگت رو گذاشتی.من آرزومه که بتونم واسه هواداران علی ضیا کاری انجام بدم.

مینا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام ممنون بابت پستهای زیبات میشه لطفا اجرای مهندس (علی ضیاء)رو تو برنامه ی رادیو ۷ هم برای دانلود بذاری چون من اصلا اجراشونو تواین برنامه ندیدم الان هم که دیگه فکر کنم این برنامه رو اجرا نمیکنن؟

سلام مینا جون
متاسفانه من هم تا حلا سعادت نداشتم که برنامه رادیویی آقای ضیا رو گوش بدم.اگه شما خبری داشتی حتما به منم بگو عزیزم.ممنون که اومدی و نظر دادی و شرمنده بابت اینکه نتونستم ...

farnaz چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام دوست عزیز میشه بهم بگی که چه جوری وارد فیس بوک آقا ضیا بشم اگه ممکنه یکم بیشتر راهنماییم کن ممنون

سلام فرناز عزیز
باید تو گوگل دنبالش بگردین دیگه.البته فیلتر شکن هم یادت نره عزیزم.ممنون از حضور گرمت در وبلاگ سید علی ضیا.

شایان پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.shayanyadollahi.blogfa.com

سلام منم خوشحالم فقط یه انتقاد جر خبر نمی دی

سلام شایان عزیز
ککمون از حضور گرمت در وبلاگ سید علی ضیا
شرمنده

مهشید پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری.عالی مرسی.از این به بعد هر روز میام

سلام مهشید عزیز
ممنون.لطف داری عزیزم.خوشحالم میکنی اگه منت بذاری و به وبلاگم سر بزنی.

وبلاگ مهدی پاکدل جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
جشن مخاطبان جام جم
هفته به هفته
و عکس هایی از اولین شب ارامش بروزم
منت بذارید،تشریف بیارید خوشحال میشم

سلام دوست عزیزم
باشه.ممنون

ساره جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.sam-derakhshani.blogfa.com

سلام دوست عزیز امروز تولد آقای سام درخشانی به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنید

سلام ساره عزیز
تولد سام عزیز مبارک
حتما میام

مهدیه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام عزیزم روزت بخیر یه خواهشی ازت داشتم اگه میشه عکس پدر علی اقارو تو سایت بذار.اخه مثل این که یه بار توبرنامه ی رادیو۷که از شبکه ی اموزش پخش میشه نشون دادن ولی متاسفانه من ندیدم اگه میشه برام بزار راستی یهسوال داشتم ازت اقای ضیا به این وبلاگ سر میزنن یانه ببخشید اگه چشماتو درد اوردم راستی بازم عکس بذار اخه عکسای قشنگی میزاری دیگه این بار رفتم

سلام مهدیه عزیز
ممنون از حضور گرمت و نظرات قشنگت.متاسفانه منم سعادت نداشتم پدر علی آقا رو ببینم اما چشم سعی میکم عکسی از ایشون پیدا کنم و روی وبلاگ قرار بدم.
اگر منظورت اینه که این وبلاگ زیر نظر ایشون فعالیت میکنه باید بگم من هیچ ارتباط مستقیی با آقای علی ضیا ندارم و این وبلاگ هم کاملا مستقل از ایشون و فقط برای حمایت از این هنرمنده و ایشون هیچ نظارتی بر وبلاگم ندارن.البته امیدوارم وبلاگ منو دیده باشن و خوششون اومده باشه.به هر حال من این وبلاگ رو برای ایشون و هوادارانشون زدم.آرزومه که سید علی ضیا وبلاگم رو ببینه.
بازم ممنون از حضورت دوست خوبم
بازم بیا

رزیتا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون .مرسی
من متاسفانه امروز نتونستم نیمروز رو ببینم اگه امکانش باشه لطف کنین یه عکس هم از برنامه امروز بذارین.متشکر.

سلام رزیتا جان
حتما برات عکس میذارم
ممنون که اومدی

مینا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام خواستم بگم رادیو7 برنامه ی تلوزیونیه واز شبکه ی آموزش شبها پخش میشه اگه تونستید برنامه ی آقا مهندس رو برامون پیدا کنید ممنون میشم

سلام مینا جان
معذرت میخوام من هیچ اطلاعاتی در مورد این برنامه نداشتم.حتما پیداش میکنم.ممنون که بهم گفتی عزیزم.

شایان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.http://www.shahinyadoolahi.blogfa.com/

خواهشمیکنم امیدوارم ازعکس ها استفاده کنی

فاطمه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.art74.blogfa.com

باشه عزیزم لینکت میکنم

ریحانه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

سلامعکساتون خیلی قشنگ بود

لطفا بازم از این عکسا برامون بزارین.ممنون میشم

سلام ریحانه عزیز
ممنون که به وبلاگ "سید علی ضیا" سر میزنی
حتما عکسهای بیشتری میذارم عزیزم

رزیتا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام
خیلی خیلی ممنون دست گلتون درد نکنه مخصوصا بابت عکسهای روز شنبه خیلی ممنونم .متشکر.
یا علی

سلام رزیتا جان
خواهش میکنم عزیزم. اگه بازم عکس خواستی بگو

ستایش چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام گلم میدونم وبت مال سید علی ضیاهستش ولی فقط اگه می تونی یه کلیپ ازقسمت اخرنابرده رنج جایی که اهنگ پایانی رومی خونه ویه کم تصویر نشون میده تروخدا برام بذارش ممنون گلم منتظرم [گل][گل][گل][گل] [گل][گل][گل][گل] [گل][گل][گل][گل] اگه نداری ادرس یه وب یاسایتو بهم بده که توش باشه تروخدا

سلام ستایش جان
لطفا چند روز دیگه دوباره به وبلاگ سر بزن و نظر بذار که در پاسخ نظرت لینک دانلود رو قرار بدم.ممنون عزیزم که سر زدی و نظر گذاشتی.

باران چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

سلاماگه میشه برنامه ی 5 مرداد رو که تو برنامه نیمروز یه سبزی فروش رو دعوت کرده بودن رو تو وبتون بزارین تا ما دانلودش کنیم مرسی!

سلام باران عزیز
حتما قسمت هایی رو از این برنامه نیمروز میذارم.
ممنون از حضور گرمت ونظر قشنگت.

asal چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

salam.khobin?mamnoonam az axaye ghashangetoon.mishe barname emroozo bezarin to webetoon?man nadidam akhe.kheili delam mikhad bebinam.

سلام عسل جان
باشه چشم قسمت هایی از برنامه امروز رو برات میذارم.
ممنون از اینکه اومدی عزیزم

فاطمه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام ممنون که این وبلاگ روساختیدوممنون ازعکسهای قشنگتون میشه عکس هایی ازعلی ضیا وخانواده محترمشون برامون بذارین


الهی خودم یه تنه غصه هاتوپرپرکنم

سلام فاطمه جون
ممنونم لطف داری
حتما اگه از خانواده ایشون عکس پیدا کردم در وبلاگ قرا میدم.
ممنون از نظر قشنگت و حضور گرمت در وبلاگ سید علی ضیا

سوسن جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه والهی بترکه چشی که نمی تونه خوشی مونو ببینه

سلام
ممنون دوست خوبم

yasina شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

ممنونم لطفا قسمت فیتله ها را بذارید

سلام yasina جان
ممنونم از حضور گرمت در وبلاگ سید علی ضیا
شرمنده چون من خودم این قسمت رو ندیدم خیلی هم دلم میخواد ببینم

یاسی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

چطوری ساره ؟ یاسی ام داشتم رد میشدم گفتم یسر بیام تو وبت باریکلا ایو ل داری

بهاره همیشه بهار سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://dearbahareh

سلام چه وب قشنگی داری خوشحال میشم به من ه
م سر بزنی به سبک علی ضیا الهی شادیهاتون غلیظ خودم یه تنه غصه هاتون را پرپر میکنم

سلام بهاره همیشه بهار عزیز
ممنونم از حضور گرمت ونظر قشنگت.
حتما با افتخار میام.
یا علی

زهرا از کاشان سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://httpabedinzadeh.zahra a yahoo.com

سلام من نمیدونم اینجا کجاست فقط اومدم بگم تورو خدا یکی به من کمک کنه من عضو سایت نیمروز بودم ..چت روم نیمروز.. حداقل دوبار در روز به اونجا سر میزدم و پیام میذاشتم اما الان نمیدونم چی شده نه دیگه کسی به اونجا پیام میده نه پیام من میره اصلا انگار خراب شده تورو خدا یکی بگه چه بلایی به سر اونجا اومده

سلام زهرا جان.من شرمنده هستم چون هیچ اطلاعی از سایت نیمروز ندارم.دوستان اگه اطلاع دارن حتما جواب زهرا جان رو بدن.یا علی

عارفه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://gyavataycom

سلام به علی اقای گل راستی این سایت نیمروز درست نشد تورو خدا به اقای جوادزاده بگید این سایت بدبخت رو راهاندازی بکنه اخه نیمروز تمام شد ولی سایتش راهاندازی نشد

بله درسته.منم امیدوارم زودتر سایت نیمروز راه اندازی بشه.

عارفه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://gyavataycom

سلام علی اقابرنامتون خیلی عاله امید وارم مجری اش عوض نشه چون خیلی توی برنا زحمت میکشه امید وارم همیشه توی زندگی تون موفق باشی و به هرچی زی که دلتون میخواید برسید

سلام عارفه جان.امیدوارم آقای ضیا این نظر قشنگت رو بخونن.ممنونم از حضورت

رضا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام علی جون خیلی دوست دارم فقط کاش میشد یکمی خصو صی تر باهم دوست بشیم اگر مایل بودی بگو شماره موبایلم رو برات بزارم دلم میخواهد باهات تو رادیو همکاربشم همیشه برنامه هاتو دنبال می کنم همیشه برات آرزوی سلامتی دارم سر نماز دعات می کنم - راستی اگر سوالی داشتی بگو سعی می کنم بهت یه جواب توپ بدم آخه من یک(نویسنده) هستم البته نمایشنامه نویس. مرسی خیلی دوست دارم یه ماچ بزرگ از راه دور ماچ ماچ راستی هرروز به برنامه پیام میدم تا تولدت رو تبریک بگم حتی امروز هم بود ولی نمی دونم به دستت می رسه یا نه یاعلی .

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورتون.امیدوارم آقای ضیا نظرتون رو بخونن.

رضا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://aliziya64

سلام علی جون خیلی دوست دارم فقط کاش میشد یکمی خصو صی تر باهم دوست بشیم اگر مایل بودی بگو شماره موبایلم رو برات بزارم دلم میخواهد باهات تو رادیو همکاربشم همیشه برنامه هاتو دنبال می کنم همیشه برات آرزوی سلامتی دارم سر نماز دعات می کنم - راستی اگر سوالی داشتی بگو سعی می کنم بهت یه جواب توپ بدم آخه من یک(نویسنده) هستم البته نمایشنامه نویس. مرسی خیلی دوست دارم یه ماچ بزرگ از راه دور ماچ ماچ راستی هرروز به برنامه پیام میدم تا تولدت رو تبریک بگم حتی امروز هم بود ولی نمی دونم به دستت می رسه یا نه یاعلی .

رضا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://aliziya64

سلام علی جون خیلی دوست دارم فقط کاش میشد یکمی خصو صی تر باهم دوست بشیم اگر مایل بودی بگو شماره موبایلم رو برات بزارم دلم میخواهد باهات تو رادیو همکاربشم همیشه برنامه هاتو دنبال می کنم همیشه برات آرزوی سلامتی دارم سر نماز دعات می کنم - راستی اگر سوالی داشتی بگو سعی می کنم بهت یه جواب توپ بدم آخه من یک(نویسنده) هستم البته نمایشنامه نویس. مرسی خیلی دوست دارم یه ماچ بزرگ از راه دور ماچ ماچ راستی هرروز به برنامه پیام میدم تا تولدت رو تبریک بگم حتی امروز هم بود ولی نمی دونم به دستت می رسه یا نه یاعلی .

عارفه سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://gyavataycom

سلام بازم شما ما هیچ شانسی نداریم اح

سلام.منظورت چیه عارفه جان؟

عارفه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://gyavataycom

سلام منظورم اینه که بازم شما یعنی علی قا نیستید اح اجب شانسی داریم مااااااااا انلاتان بی رضوه

سلام عارفه جان.من نه منظور شما رو می فهمم نه میتونم نظراتتون رو کامل بخونم.اینایی که نوشتین یعنی چی؟

عارفه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://gyavataycom

اون بد بخت ها فکر میکنند منظورم بروبچه هاست فکر میکنند علی اقا جوابشون رو میده

عجیبه.چون هیچ کدوم از دوستان تا حالا راجع به این سایتی که میگی در نظرات چیزی نگفتن؟ای کاش آدرس سایت رو برام بذاری.

عارفه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://gyavataycom

سلام به برو بچه های نیمروزی لطفانظر قبلی من رو بخونند این که از برو بچه ها و بعد میرسیم به شما خواهش میکنم شما اول املاات رو دروس کن بعد بیا با من کل کل کن ..........افتاد بی عرضه

من متوجه منظورتون نمیشم!!!لطفا با ادب باشین.اگه ادامه بدین مجبور میشم نظراتت رو تایید نکنم!!!

عارفه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://gyavataycom

سلام شما برای من محترم هستید ببخشید من از دست برادرم عصبانی بودم رو شما خالی کردم دوستتون دارم خخخخخخخییییلییییی ماچ

سلام عارفه خانم.ولی شما باید منظورتون رو از نظر قبلی بگین.کدوم غلط املایی؟کدوم کل کل؟من اصلا نمی فهمم!ممنونم از حضورت

عارفه سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://gyavataycom

اقا غلت کردم من رو ببخشید

این چه حرفیه عارفه جان....

عارفه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ http://gyavataycom

سلام به شما من بگم غلت کردم من رو می بخشید یا نه

سلام عارفه جان.دیگه اینو نگو.کاری نکردی که من ببخشم عزیزم.

عارفه پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://gyavataycom

سلام هنوز هم با من قهر هستید

سلام عارفه جان.من هیچ وقت با شما قهر نبودم.فقط خواستم دلیل لن نظرتون رو بدونم که هنوز بهم نگفتی....

h پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

اینجا سایت آقای ضیا هست؟

اینجا فقط یه وبلاگ واسه هوادارن سید علی ضیاست اما سایت ایشون در حال ساخت هست...

رضا همیشگی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام علی جون چرا جواب نمیدی از حالا پیشاپیش پس و پیش از عقب به جلو از راست به چپ از بالا به پایین کلاْ طول عرض و ارتفاع تولدت رو تبریک میگم ماچ ماچ یه ماچ بزرگ امیدوارم یه گوشه چشمی هم به ما پسرا داشته باشی دوست دارم انقدر هم از حضورم تشکر نکن جوابم رو بده

سلام آقا رضا همیشگی عزیز.
باید بگم متاسفانه اینجا من هوادار جوابگوی نظرات قشنگتون هستم و بازم میگم ممنونم از حضورت.امیدوارم آقای ضیا نظرات قشنگ شما رو بخونن.

فریبا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام دوست عزیزم اکه میشه جندتا فیلم نیمروزو از اول مهر تا حالا بذار اخه مدرسه داشتم ممنون

سلام فریبا جان.منم مثل شما همه رو ندیدم اما حتما یه بخش هایی رو میذارم عزیزم البته در اولین فرصت...
ممنونم از حضور گرمت

رضا همیشگی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

سلاملکم
خوب شما تلفنی چیزی ازش نداری اصلا اسم خودت چهایه ؟ هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

سلام دوست عزیز.نه من هیچ راه ارتباطی با آقای ضیا ندارم.
اسم من "یه هوادار".ممنونم از حضورت

سیده زهرا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام دست هرکسی که این وب رو راه انداخته درد نکنه من نتونستم برنامه ی رولت خوری رو ببینم میشه این برنامه رو واسه دانلود بزارین؟یه سوال دیگه میخواستم بدونم شما تاحالا آقای ضیا رو ازنزدیک دیدین؟بازم ممنون

سلام سیده زهرا عزیز.
باشه براتون میذارم.ممنونم از این همه لطفی مه داری دوست عزیز.
نه من آقای ضیا رو تا حالا از نزدیک ندیدم

سیده زهرا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

سلم میشه جوابمو بدید؟ ممنون

فاطمه مسلمی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام شما را خیلی دوست دارم علی اقا به خانه ما بیایین من در شهرستان فسااستان فارس زندگی میکنم خیابان شاهزاده قاسم کوچه 10اولین 2طبقه طبقه اول

سلام دوست عزیز.این وبلاگ توسط یه هوادار اداره میشه.امیدوارم آقای ضیا نظرت رو بخونه.ممنونم از حضورت

ستاره چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

توروخداشماره موبایل علی ضیاروبرام بفرستین اخه ژسرخالم سرطان داره ودکترهاجوابش کردن ارزو داره باعلی ضیاحرف بزنه.لطفا....

رضا همیشگی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://aliziya64

سلام نمی دونم کی هستی ولی دختر خانوم از شما کمک می خواهم به سوالات قبلی ام که جواب درست حسابی ندادی حداقل آدرس استودیو و شماره تلفن برنامه نیمروز رو برام بزار خودم یه خاکی بر سرم بریزم

فاطمه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

دوست من علی را خیلی دوست دارد الان که فهمیده علی زن دارد دپرس شده لطفا اگر شما می دانید که علی زن دارد یانه به ایمیلم خبر بدید

نمیدونم فاطمه جان.تا جایی که من اطلاع دارم آقای ضیا هنوز ازدواج نکردن
ممنونم از حضورت

ستاره دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام تتوروخداکمکم کنید.پسرخالم سرطان داره ودکترهاجوابش کردن کلاس پنجم دبستان.ارزوداره بااقای ضیاحرف بزن توروخداکمک کنید

من چه کمکی میتونم بکنم دوست عزیزم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد