سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دیدار با حضور کامران تفتی و کلیپ ویژه وبلاگ در سایت IRAN DATIS

سلام دوستای عزیزم

خوبین؟ 

بنا به درخواست دوستان امروز فیلم کامل دیدار با حضور کامران تفتی رو براتون گذاشتم: 

   

 

 

دیدار با حضور کامران تفتی1............دانلود 

دیدار با حضور کامران تفتی2............دانلود 

دیدار با حضور کامران تفتی3............دانلود 

دیدار با حضور کامران تفتی4............دانلود  

و کلیپ ویژه وبلاگ در سایت  IRAN DATIS

 

  

برای ورود به سایت و دریافت لینک دانلود این کلیپ روی عکس بالا کلیک کنید. 

راستی عکس های مصاحبه خانه آرمانی در گروه هواداران سید علی ضیا در سایت IRAN DATIS به لطف mozhgan عزیز.حتما برین.

بازم ممنونم از دوستان عزیزم که در این سایت و گروه هواداران عضو شدن و فعالیت خودشون رو هم در گروه شروع کردند.امیدوارم بتونیم با هم این گروه رو به خوبی اداره کنیم. 

 

یا علی

نظرات 8 + ارسال نظر
آرتا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون که لینکم کردی.راستی من چون باموبایل میام نت هرآدرسی برام بازنمیشه.میشه خواهش کنم خودت منو عضوکنی؟

سلام آرتا جان
ایمیل و نام کاربری مورد نظرت رو بهم بده که برات عضو شم ولی بعد خودت برو و رمز ورودت رو عوض کن.خوبه؟

مژگان سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام دوست عزیز وب خوبی داری...
دعوتت میکنم به کلوپ سوم هواداران علی ضیااا. بهجمع دوستانه ما بیای خوشحال میشم.

فرزانه چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام واقعا ممنون به خاطر برنامه دیدار عالیه

سلام فرزانه عزیز
خواهش میکنم.ممنونم از حضورگرمت

ساغر(وبلاگ هواداران علی ضیا) پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ق.ظ http://alizia64.blogfa.com

سلام عزیزم.خوبی؟
وبلاگت حرف نداره
بازم بهم سر بزن

سلام ساغر عزیز
ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری.حتما میام عزیزم

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky,com

سلام
وب جالبی داری
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

ava پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://rahayi-ava@yahoo.com

سلام من واسه اولین باریه که میام تواین سایت میشه کمکم کنید تاببینم چه خبره؟؟؟؟؟؟

سلام.از چی چه خبره؟؟؟؟؟

نفس جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام خدمت شما..من تازه با وبلاگتون اشنا شدم..و خیلی عالیه وبلاگتون..انشاللله همیشه برقرار باشید و این وبلاگو عالی اداره کنید..بابت همه زحماتتون 1 دنیا ممنونم
یک درخواست داشتم از شما میشه لطف کنید برنامه ی خوشا شیرازو با حضور اقای کامران تفتی و حس مشترک آقای کامران تفتی را برای دانلود بزارید من و دوستانم خیلی مشتاقیم که ببینیمش ولی هر چه کردیم نتونستیم پیداش کنیم برای دانلود..برای شما امکانش هست برای دانلود بزاریدش؟
خیلی شرمندم که این خواهشو دارم اما چون خودم پیدا نکردم دس به دامن شما شدم
میشه کمکم کنید؟

x چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://http://darivarihayemanomary.blogfa.com/

سلام خانوم دوست داری از بهترین خاطرات قشنگ زندگیه کسی که هوادشی و با دختر عموی فرشتشون بدونی عجله کن بیاااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد