سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

یه یادآوری کوچولو

سلام هواداران خوب سید علی ضیا 

خوش خبری ها رو دوستان عزیز بهمون دادن.من فقط دوباره یه یادآوری کوچولو بکنم که امشب ساعت 21:30 شبکه اصفهان برنامه هشت بهشت با اجرای سید علی ضیا رو ببینید.من همه تلاشم رو میکنم که بتونم این برنامه رو  در وبلاگ بذارم.در ضمن سه شنبه و چهارشنبه برنامه گلخانه مربوط به برنامه نیمروز هست که به گفته دوستان فردا مهمان برنامه گلخانه سید علی ضیا هست.حتما ببینین.سعی میکنم از برنامه گلخانه هم در وبلاگ بذارم.  

  

 

  

من یادآوری کردم یادتون نره هاااااا... 

 

زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش ونگاری که خودت میخواهی نقشه را اوست که تعیین کرده تو در این بین فقط میبافی نقشه را خوب ببین نکند اخر کار قالی زندگیت را نخرند. 

 

در پناه حق

نظرات 73 + ارسال نظر
site01 دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.site01.tox.ir

۸۹۵۱۵۰۶۴۹بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.tox.ir

غزل دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

ممنون از وبلاگ خوبت.اگه میشه سریال دفترخانه شماره۱۳(اون قسمتی که آقای ضیا بازی کردن)رو واسه دانلود بزارین.من خیلی دنبالشم.راستی سلام!!!!

سلام غزل جان.باشه حتما براتون میذارم.ممنونم از حضورت

فاطمه س دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://پاتوق هواداران علي ضيا

سلام دستت درد نکنه.فقط یه خواهش ما که تو شهرستان زندگی میکنیم چطور این مجله رو پیدا کنیم؟میشه شما متن مصاحبه رو برامون بزاری؟اگه بزاری خیلی ممنونت میشیم.بی زحمت.خیلی ممنون یاعلی

سلام فاطمه جان.من تلاشم رو میکنم که مصاحبه و عکس این مجله رو براتون بذارم.ممنونم از حضورت.یاعلی

**نازنین** دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

دوست عزیزم هوادار آقای ضیا سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه.دوست گلم از اونجایی که من دسترسی به شبکه ی اصفهان ندارم ممنونت می شم که فیلم های برنامه ی هشت بهشت رو توی سایت فوق العاده ات قرار بدی.دست گلت درد نکنه.امیدوارم سالم و سلامت درپناه حق باشی.

سلام نازنین جان.من این هفته شرمنده شما شدم و نتونستم فیلم رو براتون تهیه کنم اما یه قسمت خیلی کوتاه هست که به زودی در وبلاگ قرار داده میشه.ممنونم از حضورت.یا علی

zahra دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

هفته ی بعد مجله ی اتفاق نو مخصوصه نیمروزه

سلام زهرا جان.نه عزیزم مصاحبه ای هست با سید علی ضیا اونجوری که دوستان به اطلاع رسوندن.ممنونم از حضورت

شکیبا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام گلم
یه سوال مگه اقای ضیا فردا پخش زنده ندارند پس چطور امشب تو اصفهان برنامه دارند ؟
حیف که ما شبکه ی اصفهان رو نداریم

سلام شکیبا جان.دیگه ممکنه یه کم خسته شن اما خودشون رو واسه نیمروز میرسونن دیگه.خسته نباشی آقای ضیا.
نگران نباش عزیزم اگه بتونم یه قسمت های کوتاهی رو از این برنامه میذارم.

site01 دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.site01.tox.ir

۶۵۱۶۱۸۱۵۲۸۵بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.tox.ir

یه هوادار دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ


سلام عزیز دلم خوبی چه میکنی با زحمت های ما؟میشه دانلود اون قسمتایی که آقای ضیا رفته بودن ورزشگاه رو بذاری

یه دنیا ممنون

سلام یه هوادار عزیز.اینا زحمتی برای من نیست نیس همه لطف شماست.بله اون فیلم به زودی در وبلاگ قرار می گیره. ممنونم از حضور گرمت عزیزم.

کیمیا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام عزیزم.ببخشیدا من امروز برنامه رو ندیدم. مهمون نیمروز چه کسی بود؟بازم ببخشید بهت زحمت میدما شرمنده
راستی ممنون عزیزم که سعی میکنی فیلما رو تو سایت بذاری

سلام کیمیا جان.روز دوشنبه آقای حمید استیلی مهمان برنامه نیمروز بودن.خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از لطفت

هانیه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://sam-kambiz-pejman.blogfa.com

سلام .


ممنون از پست های جدید.


موفق باشی.

سلام هانیه جان.ممنونم از لطفت عزیزم.

الهه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام عزیزم
از اطلاع رسانی ت ممنونم
...
زندگی بافتن یک قالیست، نه همان نقش ونگاری که خودت میخواهی... نقشه را اوست که تعیین کرده، تو در این بین فقط میبافی... نقشه را خوب ببین، نکند اخر کار، قالی زندگیت را نخرند!
جمله قشنگی بود دوستش دارم
...
یا علی!

سلام الهه جان.منم ممنونم از حضور گرمت عزیزم.

رها دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام عزیزم خ.بی مثل همیشه بی نظیر
راستی سینما گل خانه ساعت چند شروع میشه من نمیدونم

سلام رها جان.شرمنده که من دیر جوابت رو دادم امیدوارم امروز برنامه گلخانه رو با حضور سید علی ضیا رو دیده باشی امروز حدود ساعت 16 شروع شد.ممنونم از حضورت

سمیرا صحرانورد دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.m54.blogfa.com

سلام تو رو خدا بذار من ندیدم یعنی یادم رفت راستش ولی تعریفش رو شنیدم لطفن کامل دانلودش رو بذار منتظریم

سلام سمیرا جان.چی رو ندیدی؟اگه منظورت برنامه هشت بهشت هست من خودمم درست و حسابی ندیدم یه قسمت های خیلی کوتاه رو میتونم براتون بذارم.خیلی کوتاه.شرمنده....ممنونم عزیزم از حضورت

سیما سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام
ما میتونیم هنوز دنلود های اپ های قبل را دانلود کنیم یا نه دیگه نمیتونیم
وبلاگ شما بی نظیره !!!!!!!

سلام سیما جان.ممنونم از لطفت عزیزم.دانلود های قبلی رو هنوز با سایت جدید آپلود نکردم.به احتمال زیاد تا تولد آقای ضیا همشون درست میشه.ممنونم از حضورت

زهرا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام عزیزم...خوبی؟؟؟؟
این فیلمای پشت صحنه چی شد؟؟؟؟
منتظرما.... خیلی دوس دارم ببینمممم...امیدوارم این سایت نیمروز راه بیفته که من دیگه مزاحمت تونشم....
قربونت بای

سلام زهرا جان.من خیلی شرمنده ام عزیزم به زودی در وبلاگ قرار می گیره.امیدوارم زودتر سایت نیمروز راه بیفته که دیگه از بدقولی های من راحت بشین.هیچ مزاحمتی نیست عزیزم لطف میکنی و میای به وبلاگم.یا علی

سوگل سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام
وبلاگت خوبه من به ی وبلاگ دیگم گفتم اگه بخواین عکسای عید فطر رو که اومده کاشان من دارم البته خیلی کیفیت خوبی نداره اما اگه بخواین واستون میل می کنم

سلام سوگل جان.ممنونم از لطفت.لطف میکنی اگه به ایمیل وبلاگ بفرستی.خیلی ممنونم عزیزم از حضور و لطفت

فاطمه س سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.خوبین؟برنامه دیشب با اجرای اقای ضیا عالی بود.همه دیدین مگه نه؟من یه چند قسمت از برنامه هشت بهشت را قبل از اجرای اقای ضیا دیده بودم ولی وقتی مجری هاشون خوب اجرا نمی کردن دیگه نگاه نمی کردم وکانال و عوض میکردم.هیچ وقت برنامه هاشون به خوبی برنامه دیشب نمیشد اقای ضیا عالی اجرا کرد.برنامه نیمروز هم خوب بود.خدا کنه که اقای ضیا زودترحساسیتشون خوب بشه.راستی ظهر گلخانه رو هم حتما نگاه کنیم.بچه ها امشب پشت صحنه دیشب برنامه هشت بهشت رو نشون میده ها.راستی یه هوادار عزیز دیدی دیشب اقای ضیا گفتن الهی بترکه چشمی که نمیتونه خوشی ما اصفهانی ها رو ببینه.دیگه نگفتن خوشی ما ایرانی ها.به هر حال برنامشون عالی بودبااجرای مجری خوبمون.خیلی با انرژی اجرا کردن با اینکه خسته بودن.دستشون درد نکنه.خیلی ممنون.یاعلی

سلام فاطمه جان.من فقط یه قسمت کوتاهی از این برنامه رو دیدم.حتما عالی بوده.ممنونم از حضورت و نظر قشنگت.

nilsa سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

salam khahesh mikonam harchi vidio az ali ziya darin baram email konin

سلام nilsa عزیز.این کار یه کم سخته چون حجم فیلما زیاده.امیدوارم متوجه سختیش بشین.ممنونم از حضورت

سارا سادات سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
نخسته بخاطر وبلاگ خوبت
متاُسفانه من خیلی کم میتونم از اینجا چیزی دانلود کنم ولی ممنون.
من این آپ تو دیر دیدم و نتونستم برنامه ۸بهشت رو ببینم امیدوارم ضبطش کرده باشی و با یه دانلود مستقیم تو وبت بذاری
یا علی

سلام سارا سادات عزیز.اگه مشکل از فایل های دانلود هست همه تلاشم اینه که تا تولد جناب ضیا همشون درست شه.منم مثل شما متاسفانه نتونستم ببینم و یه فیلم خیلی کوتاه میتونم از این برنامه براتون بذارم.ممنونم از حضورت

گلی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

جمله پایانیت خیلی خوشکل بود.داداش علی که امروز مهمون سینما گلخانه نبود فردا میان.راستی سلامبه توکل نام اعظمت.بای

سلام گلی جان.ممنونم از لطفت.همونطور که دیدین امروز یعنی چهارشنبه مهمان این برنامه بودن.ممنونم از حضورت

ملیحه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://fans-of-shahrokh.blogfa.com

عزیزم سلام

میتونی برنامه ی که علی رو تو ورزشگاه نشون داد رو برای دانلود بزارییییییی

فقط گذاشتی خبرم کن

سلام ملیحه جان.باشه عزیزم به زودی این فیلم رو میذارم.ممنونم از حضورت

یه عاشق سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

سلام
من آپم خوشحال میشم بیای وبم

حنانه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام
یه هوادار عزیز یه سوال
می شه بگی وقتی یه فیلمی با wmv پخش می شه چطوری می شه ضبطش کرد؟
اگه باید نرم افزار خاصی داشته باشیم اسمشو بگو
مرسییییییییییییییییییییییییییییی

سلام حنانه جان.من نمیدونم منظورتون چیه؟اطلاعاتی هم در این زمینه ندارم عزیزم.ممنونم از حضورت

رها سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
میشه پیچ فیس بوک آقای ضیا رو بدی؟

سلام رها جان.من به زودی آدرس فیس بوک رو در لینک ها قرار میدم ولی حالا که شما و دوستان دیگه میخواین باشه
http://www.facebook.com/pages/Ali-Zia/155149677833441

یاس سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://sahra-mm.blogfa.com

گلخانه رو ساعت چند میده؟من ندیدم!خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام یاس عزیز.شرمنده که من دیر جوابت رو دادم امیدوارم برنامه چهارشنبه گلخانه رو با حضور آقای ضیا دیده باشی.ممنونم از حضورت

ریحانه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

منو بگو امروز چه با دل خوش گفتم علی ضیا میاد تو برنامه گلخانه ولی زهی خیال باطل حامد جواد زاده با خانومش اومده بود هییییییییییی

سلام ریحانه جان.بله حق با شماست منم مثل شما و بقیه دوستان منتظر آقای ضیا بودم اما خب عیبی نداره عوضش چهارشنبه اومدن دیگه.برنامه روز سه شنبه با حضور آقای جوادزاده و خانم فتحی هم قشنگ و دیدنی بود.ممنونم از حضورت عزیزم

هانیه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام دوستم

به این آدرس برو یه سری غکس از علی ضیا گذاشته جدید

http://mehdi-news.blogfa.com/

سلام هانیه عزیز.ممنونم از لطفت.حتما همین الان میرم و می بینم.

ن چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

از روی فیسبوک جناب ضیا فهمیدم که ایشون۳شنبه مهمون گلخانه ان کلی واسه مامان وبابام خالی بستم که نرم کلاس گلخانه شروع شدو من دیدم که مهمون برنامه آقای ضیا نیس خیلی حرص خوردم یه نگاه به ساعت انداختم ودیدم نیم ساعت وقت دارم که برم کلاس دوباره خالی بندی کردم که کلاس کنسل نشده وباید برم واز این حرفا از خوش شانسی من! بی سابقه ترین اتفاقات رخ داد ومن با نیم ساعت تاخیر رفتم کلاس و هروقت به اتفاقات افتاده فکر می کردم لبخند می زدم و تو دلم می گفتم ممنون داش ضیا از اطلاع رسانی دقیقت!

ولی ضایع شدنم واسه خودش عالمی داره!

سلام دوست عزیزم.خیلی جالب و با نمک بود!
امیدوارم برنامه روز چهارشنبه رو دیده باشی عزیزم.

فاطمه س چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام خوبی؟برنامه امروز خوب بود.راستی یه هوادار عزیزنمی دونی فردا برنامه دارن یانه؟یاعلی

سلام فاطمه جان.نمیدونم که فردا برنامه دارن یا نه.یادمه آقای ضیا در برنامه های قبلی گفتن در ماه رمضان پنج شنبه ها برنامه داریم شاید قرار باشه الانم داشته باشن.نمیدونم

زهرا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://nokar133.blogfa.com

سلام ممنونم از این که گفتی به نظر من تمام جذابیت نیمروز فقط برا علی ضیاست.
آپم...

سلام زهرا جان.خواهش میکنم عزیزم.البته تمام عوامل برنامه زحمت میکشن اما قبول دارم اگه مجری غیر از آقای ضیا بود شاید برنامه انقدر جذاب و پرمخاطب نبود.ممنونم از حضور و نظرت.

فرشته چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.ashianeye-baran.blogfa.com

سلامممممممممممممم
یعنی امرو گلخانه محشر بود
عمو علی یه دونه باشه

سلام فرشته جان.بله امروز برنامه گلخانه عاااالی بود.ممنونم از حضورت

فاطمه س چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.من برنامه گلخانه رو دیدم ولی حیف که وقتش خیلی کم بود.کاش میشداقای ضیا رو یکبار دیگه دعوت کنن مگه نه؟اقای ضیا واقعا چه قدر طرفدار دارید هم خودتون هم برنامتون.اقای ضیا یه دونه باشید.اقای ضیا واقا خیلی مهربونین وقلب پاکی دارید.راستی یه هوادار عزیزاون لحظه رو که داشت پشت صحنه رو نشون میداد دیدید اقای ضیا کم مونده بود اشکش در بیاد.خیلی مهربونن مگه نه؟میشه بی زحمت دانلود برنامه رو بزاری.خیلی ممنون یاعلی

سلام فاطمه عزیز.بله برنامه خوبی بود ولی وقتش کم.من مطمئنم این همه هوادار به خاطر لطف خدا و به قول شما دل پاک آقای ضیا بوده و هست.
حتما براتون میذارم عزیزم.ممنونم.

مه یاس چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com

سلام دوستی...
من باز اومدم ولی تو...
دوستی دلم برات تنگ شده بود...
خط دوم به خط اول در(خیلی پیچیده بود خدا کنه منظورمو متوجه شده باشی)
هیچی دیگه اومدم همین رو بگم و برم...
راستی این برنامه رو شبکه ی " شما" نشون میده؟
یاعلی

سلام مه یاس عزیز.شرمنده......
کدوم برنامه عزیزم؟

رها چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
مگه آقای ضیا تو دفتر خانه شماره 13 بازی کرده؟
من امروز سینما گلخانه رو ندیدم اگه میشه اونم واسه دانلود بزار فقط با فورشیرد نباشه که منم بتونم دانلود کنم (اگه مدیا فایر باشه که خیلی خوبه)
تو رو خدا یکی پیچ فیس بوک آقای ضیا رو بده

سلام رها جان.بله ایشون در یک قسمت این سریال بازی کردن.حتما برنامه گلخانه رو برای دانلود میذارم.آدرس فیس بوک رو دادم دیگه باشه دوباره آدرس رو میدم عزیزم.
http://www.facebook.com/pages/Ali-Zia/155149677833441

شکیبا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام عزیزم
انشا الاه که حالت خوب باشه
یه خواهش کوچولو البته ببخشیداااااااااا
تر و خدا یکم زود به زود اپ کن

سلام شکیبا جان.چشم عزیزم.حتما

غزل چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام دوست خوبم!!راستش من میخواستم به شما و همه ی اونایی که میان از وبت دیدن میکنن یه پیشنهاد بدم اونم اینکه بیاین همه با هم به نیمروز پیامک بزنیم و بگیم تو برنامشون از اقای احسان علیخانی هم دعوت کنن از حق نگذریم اجرای اونم خیلی خوبه من فک میکنم رویارویی و مقابل هم نشستن دو مجری جوون و توانمند خیلی جالب و حرفا و شوخیاشون دیدنی و شنیدنی باشه اما این همت هممون رو میطلبه با هر جندتا خطی رو که میتونیم جور کنیم پیام بدیم تا به حرفمون عمل کنن اگه موافقین یا علی پیام بدیم؟؟؟

سلام غزل جان.بله من موافقم.اگه دعوتشون کنن خیلی جذاب میشه.
من هستم.یا علی
فکر کنم همه دوستان پایه باشن

ترانه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام عزیزم
بابت پست قبلیت ممنون راحت تونستم دانلودش کنم
فقط یه خواهش اگه میتونی برنامه ی گلخانه با حضور اقای جواد زاده و اقای ضیا رو هم برای دانلود بذار چون من اون ساعت خونه نیستم ونتونستم ببینم.ممنونم ازت
موفق باشی

سلام ترانه جان.منم از لطف شما ممنونم.حتما با زودی میذارم عزیزم. ممنونم از حضور گرمت

الهه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

هی روزگار...
کی میشه من بیام اینجا و ببینم "یه هوادار" به همه قول هاش عمل کرده و همه اون فیلمایی رو که گفته گذاشته باشه؟
هی روزگار
...
سلام
شوخی کردم.
یه هوادار جون می دونم سرت شلوغه ولی خب منم نمی تونم جلوی این دلمو بگیرم هوای فیلما رو کرده
حداقل هفته ای یه دونه شونو بذار باشه؟
دوستت دارم
خدا تو را حافظ

سلام الهه جان.باور کن دارم همه فیلما رو با یک سایت جدید آپلود میکنم که این کار زمان می بره به مرورم در وبلاگ قرار میدم.شرمنده اگه دیر شد.....ممنونم از حضور همیشه گرمت

آخرین پرواز پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام چرا نمیای توی وبم؟!!!!!!!!!!!!!!!
من چمد روزی میشه که اومدم شمال( زادگاه ام)
وقت نمیکنم بیام به وب تون و برنامه نیمروز رو ببینم.
حیف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام دوست عزیزم.شرمنده چند روزیه درگیرم و....
ممنونم از حضورت.کم سعادتی منه!

ن پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ق.ظ

سلام هوادارعزیز من گلخانه رو ندیدم آخه بازم کلاس داشتم این دفعه دیگه نمیتونستم بپیچونم! تورو خدا عکسا و یه فایل واسه دانلود بزار. ببخشید که زحمتت میدم مرسی خیلی گلی

سلام دوست عزیز.باشه حتما میذارم برات.ممنونم از حضورت

محبوبه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام خانم گل،مجله اتفاق نو چه روزی منتشر میشه؟ من برنامه گلخانه سه شنبه رو ندیدم،میشه بذارین تو وبتون؟!راستی،ریا نشه تو حرم واستون دعا کردم،ایشاللا به زودی شما هم زائر آقا بشین.

سلام محبوبه جان.راستش نمیدونم اگه دوستان لطف کنن جوابت رو بدن ممنون میشم چون خودمم اطلاعی ندارم.حتما براتون میذارم.البته برنامه سه شنبه با حضور آقای جوادزاده و خانم فتحی بود آقای ضیا مهمان روز چهارشنبه بودن.شما کدوم رو میخوای؟
خیلی لطف کردی.ممنونم عزیزم.امیدوارم به هر آرزویی که تو دلته برسی.

شیدا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام!!!
من خیلی خیلی علی رو دوست دارم!

لطفا عکسای بیش تری ازش بزار!
مرسی عزیزم

سلام شیدا جان.باشه حتما عزیزم.ممنونم از حضورت

نوید پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام خسته نباشی جون من هشت بهشت و برنامه گلخانه رو بذار .
من ندیدم

سلام آقا نوید عزیز.متاسفانه من خودم هشت بهشت رو ندیدم ولی میتونم فقط قسمت کوتاهی رو براتون بذارم.اما در مورد برنامه گلخانه حتما به زودی در وبلاگ قرار میگیره.ممنونم از حضورت

کیمیا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام.همگی یه سر برید سایت نیمروز.
فکرکنم یه خبرایی هست

سلام کیمیا جان.ممنونم از خبرت.آره بچه ها حتما برید راست میگه یه خبرایی هست....

حنانه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
به همه ی دوستان
http://enelnombredeala.blogfa.com
عکس سید علی روی مجله اتفاق نو را اینجا ببینید

ممنونم حنانه جان

غزل پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

سلا دوست خوب خسته نباشی!! راستش می خواستم درباره اون پیشنهادم که گفتم پیامک بزنیم که احسان علیخانی رو دعوت کنن اگه بتونی یه اطلاع رسانی به بروبچ بکنی که همه با هم همت کنن و یه عالمه پیام بدن شاید به حرفمون گوش کنن .دیگه اینکه لطفا عکسای شخصیه بیشتری از اقای ضیا بذار خیلی دوس داریم بیشتر ازش بدونیم.
مممرررسسسیییی!!یا علی

سلام غزل جان.باشه حتما عزیزم.ممنونم از حضورت

رها پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام
ببخشید من کامنت قبلیش رو ندیدم

سلام.کامنت قبلی کیه رو رها جان؟

محبوبه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام،من چهارشنبه خونه بودم ولی متاسفانه یادم رفت برنامه رو ببینم،برنامه علی آقا رو میخوام.

سلام محبوبه جان.حتما فیلمش رو میذارم.ممنونم از حضورت

nassim پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام به همه بروبچ ومخصوصا هوادارعزیز یه سایت آقای ضیارونقدکه نه مسخره کرده به خدااگه ای دی اس ال داشتم هکش میکردم برید بترکونینش به همه رفقاتونم خبربدین حالشو بگیرن
e2m.blogfa.com
درضمن به وبلاگ آقای جوادزاده برین واز نیمروز وآقای ضیا حمایت کنین

سلام nassim عزیز.آره رفتم دیدم.بی خیال به قول آقای ضیا همه اینا لطفه.آقای ضیا جنبه هر نوع انتقادی رو داره البته میدونم اینا انتقاد کردن بلد نیستن....ممنونم از حضورت عزیزم.

منا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.hichestan9.blogfa .com

سلام من صبح دیر از خواب بیدار میشم بهمین خاطر برنامه نیمروز راخیلی کم نمی بینم ولی برنامتونو دوست دارم 4شنبه برنامه گلخانه رو دیدم لذت بردیم اجرای شما فو ق الاده است تنها بخاطر اینکه برنامه را با صمیمیت خاصی اجرا میکنید......اگه میشه مرا بانام بربام هیچستان لینک کنید من شمارا لینک کردم......به وب ما حتما سر بزنید.....البته نظر یادتون نره........با ارزوی موفقیت هرچه بیشتر برا شما مجری خوب وتوانا............

سلام دوست عزیز.البته اینجا وبلاگ آقای ضیا نیست و متعلق به هوادارانشون هست و یه هوادار که من باشم این وبلاگ رو برای حمایت از اجرای آقای ضیا راه اندازی کرده.بازم دوست دارین وبلاگم رو لینک کنین؟ممنونم از حضورت و نظر قشنگی که گذاشتی دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد