سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دیدار

سلام دوستای عزیزم 

 

عکس های برنامه دیدار با اجرای سید علی ضیا

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش هایی از برنامه دیدار 4 شهریور.................دانلود 

بخش هایی از برنامه دیدار  5شهریور.................دانلود 

 

 

یا علی

 

نظرات 33 + ارسال نظر
فائزه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.aliziya1364.blogfa.com/

سلام هوادار یک کاری داشتم ایمیل علی ضیا چی بود پست الکترونیکی شو بهم بده ممنون

سلام فائزه جان
من ندارم ایمیل ایشون رو!

فاطمه۱ سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام میخواستم بگم برنامه این ۲شب دیدار خیلی باحال بود کلی با اقای ضیا خندیدیم روحیمونو عوض کرد واقعا بهشون خسته نباشید میگم و ایشالا که همیشه شاد باشن

باران سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.aramobaran.blogfa.com

سلام اپم سر بزن

مهسا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://kolbeyenoojavanha.blogfa.com

سلام.وب زیبایی داری.به منم سر بزن

سلام مهسا جان.ممنونم از لطفت

مهساکریمی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام عزیزم من همون مهساک هستم.عکساکه مثل همیشه عالی بود فقط دوتاازت خواسته داشتم یکی اینکه آقای ضیاتوبرنامه آدرس استدیورودادکه من نتونستم یادداشت کنم اگه اون داری بده؟یکی هم اینکه علی آقا یه شعری خوندن که گلویم دردمیکند....کامل نتونستم توذهنم نگه دارم اون رو برام بگی.مرسییییییییییییی

سلام مهساک عزیز
تهران-سعادت آباد-خیابان علامه جنوبی-کوچه18 غربی-پلاک 10 جدید-برنامه دیدار
شعر رو اگه تونستم برات تووبلاگ میذارم عزیزم

شکیبا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

مرسی هوادار جون

خواهش میکنم شکیبا جان

مهسا کپل سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

سلامامیدوارم حاله دلتون حسابی خوب باشه.شما خیلی آدم متنوعی هستی قالبهای قشنگی برا وبت میذاری بهرحال خیلی خیلی فوق العاده است بخاطر همه چی ممنون نمیدونم اگه تورو نداشتیم چیکار میکردیم فکر کنم از غصه دق میکردیم چون همه برنامه های آقای ضیا رو از دست میدادیم.عزیزم چرا صفحه ایران داتیس باز نمیشه؟بعد از عضویت چه فعالیتهایی باید انجام بدیم؟ بازم خیلی خیلی ممنون از زحمتهایی که میکشی.
یا علی

سلام عزیزم
شبکه اجتماعی ایران داتیس تا چند روز دیگه با تغییر نام به فیس روز و قالب جدید راه اندازی میشه که حتما خبرتون میکنم.امیدوارم همتون بیاین و اونجا یه گروه خوب درست کنیم

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

سلام دوست عسیــــــــسم ..
برای دانلود بخش کوتاهی از فیلم بی خود و بی جهت وب ما را با حضور گرمتان مزین کنید .. [لبخند]
خیـــــلی جالبه
منتظرتم [بوسه]

مهسا کپل چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام امیدوارم حاله دلتون حسابی خوب باشه .راستش یه خبر بد براتون دارم که همین الان شنیدم داشتم برنامه اینجاشب نیست رو از رادیو جوان گوش میدادم یه مکالمه تلفنی با آقای ضیا داشتن گوینده برنامه به آقای ضیا گفت دلیل غیبتتون رو در برنامه به شنونده ها بگین تا از این که نیستین ناراحت نباشن آقای ضیا گفتن من الان در بیمارستان در کاشان هستم وپدرم تو ccuبستری هستند وتا یکی دو هفته دیگه در اینجا شب نیست حضور ندارم. ایشون از تمام کسایی که صداشونو میشنیدن خواستن که برابهبودی پدرشون دعا کنن. به نظر من الان وقتشه که به آقای ضیا نشون بدیم که پشتشون هستیم فکر کنم الان به حمایت ما نیاز دارن چون تو شرایط سختی قراردارن من که برا بهبودی پدرشون دعا میکنم امیدوارم که هرچه زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن.ومیخوام که هوادارای عزیز من رو تنها نذارن. شما هم به عنوان مدیر وب اگه این خبره فوری و فوق العاده مهم رو در صفحه نخست بذاری که همه در بدو ورود به وب ببینن آقای ضیاومن وتمام طرفداران ایشون از صمیم قلب ازت تشکر میکنیم.ممنون از وبت. یاعلی

ممنونم از اطلاع رسانی شما عزیزم

الهام چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://havadar-seadealizia.blogfa.com

سلام دوست گلم دیشب تو برنامه رادیویی دادا ضیا نیومدن........

و توی تماسشون گفتند که....پدرشون بیمارستانه.......

براشون دعا کنید................

[گل][ناراحت][گل][گریه]

ممنونم از اطلاع سانی شما عزیزم

فاطمه۱ چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام میخواستم به همه بگم که برای سلامتی پدر اقای ضیا که الان توی بیمارستانن دعا کنید که ایشالا هر چه زودتر خوب بشن و لبخند به لب خانوادشون و اقای ضیا ببینیم

هستی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام من بازم میگم ممنون که فیلما رو میذاری
اگه میشه این کارو همینطوری ادامه بده چون دانشگاه که شروع بشه دیگه تلویزیون ندارم متاسفانه
بازم ممنون

سلام هستی عزیز
خواهش میکنم
منم بگم دانشگاه باز شه دیگه نمیتونم خیلی به روز باشم چون درگیر درس و دانشگاه میشم و خیلی دیر به دیر میتونم به وبلاگ سر بزنم.
ممنونم از حضور گرمت عزیزم

نفس چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://nafase-man12.blogfa.com

سلاملکم مرسی از وب عالی که داری چون هوادار علی ضیایی اینو میگما...
خوشحال میشم به وبم بیایی

سلام نفس عزیز
مرسی از لطفت

Fati چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

salam...omidvaram hale hama2n khub bashe...moteasefane diruz aghaye ziya 2ye barnameye inja shab nist naumadan va zamani k ba ishoon sohbat kardan,goftan k pedaram dar CCU hastand va shayad ta 1-2 hafteye dg ejra nakonam...man khili khili narahat shodam :(
az tamame shomaha k havadarane ishoon hastin aze2n mikham k baraye shafaye harche zudtare pedareshun doa konid...omidvaram k khube khub beshan.
mamnoon

التماس دعا

ترلان چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام بچه ها برای همه ی مریضا مخصوصا پدراقای ضیادعا کنید
ایشالا که خوب بشن الهی آمین .

sahar چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام وبلاگتون عالیه .میخواستم بگم پدر علی ضیا بستری هستن در بخش ccu داخل وبلاگتون بنویسین براش دعا کنن ممنون.

ارکیده چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام ممنون از وب زیبا و عکسهای خوبتون.
به این دو تا وبلاگ هم سر بزنید.
http://ali-zia.blogfa.com/
http://www.takpesarekashoon.blogfa.com/
راستی پدر آقای ضیاء بیمارن برای سلامتیشون دعا کنید.

سلام.ممنونم از حضور گرمت

مهساکریمی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام عزیزم مرسی به خدا شرمنده هستم اینقدزحمت میدم شعررو تووبهای دیگه پیداکردم(گلویم درد می کند و هیچکس نمیداند دردبغض است همه میگویندمواظب خودت باش!سرماخورده ای)

سلام عزیزم
خواهش میکنم.خوشحالم که شعر رو پیدا کردی عزیزم

هیوا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام دوستان،دیشب تو رادیو آقای ضیا گفتن پدر بزرگوارشون در بیمارستان وسی سی یو بستری هستن، تو رو خدا براشون دعا کنید!یا علی

التماس دعا

رویا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://nimrooz32598.blogfa.com

سلام
پدر علی ضیا در ccu هستن
بیاین وبم برای ختم صلوات اقدام کنید لطفا
بگین چند تا صلوات میفرسین؟
اللهم اسف کل مریض

نازی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام از تمام هواداران علی خواهش میکنم برای بهبود پدر بزرگوارش دعا کنند.

بانوی شرقی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://oriental-lady.blogfa.com

سلام خب چون مربوط میشه به آقا سید لینک میکنم

من رو با نام Oriental Lady لینک کنی ممنون میشم.

سلام دوست عزیز
شما که لینک هستی خیلی وقته!

آرتا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.artalovely1997.blogfa.com

بااجازه خداسلام.........
عزیزم فیلم دیداریکشنبه شب کامله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون2تاقسمتی که ازخوشاشیرازگذاشتی45دقیقه اوله؟؟؟؟
ببخشیداول کاری سوال بارونت کردما
راستی آپم.دوست داشتی بهم سربزن.

سلام آرتا جان
نه هیچ کدوم از فیلما رو کامل نتونستم بذارم.فقط یه بخش هایی از برنامه هست.خوشا شیراز هم یه بخش هایی ازش گذاشتم.برام مقدور نبود که بذارم
ممنونم از حضور گرمت

فاطیما جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ http://aliziya-64.blogfa.com

سلام .مرسی از وبلاگ خیلی خوبت.با تبادل لینک موافقی؟

زهرا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام دوستم پس کی دانلود خوشا شیراز با حضور استاد نصیریان وخانم پروانه معصومی رو میذاری؟؟؟؟؟؟

سلام زهرا جان
شرمنده من این برنامه رو موفق نشدم ببینم ولی یه چند تا عکس براتون میذارم.مرسی از حضورت

hanie یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

salamalekom
mer30000 babate video ha
vali age mishe barnamehasho bedune in k cut koni bezar bara download azizam

سلام عزیزم
راستش گذاشتن فیلم ها کامل خیلی سخته نمیشه

الهه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام یه سوال دارم شهرام حقیقت دوست و مهراوه شریفی نیا اومده بودن برنامه دیدار؟؟؟

سلام الهه جان
من هر دو برنامه رو ناقص دیدم ولی فکر نکنم

مهدی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
میشه عکسای روز اجراش با احسان حدادی رو هم بزاری
ممنون

سلام مهدی عزیز
عکس ها و همینطور یه بخش هایی رو گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد

مژده یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

ایول آقا ضیا

hanie دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

azizam site download bernamehaye didaro bezar ya baram benevis tu pasokhet man khodam download mikonam.
mer30

الان بخش هایی از برنامه دیدار گذاشته شده.امیدوارم خوشت بیاد عزیزم

الهه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

مرسی این عکس دومیه که تو همین پست گذاشتی عکس کیه؟ اون خانوم و آقاهه کین؟

فلورا سام و مجید اوجی الهه عزیز

hanie سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

are azizam kheyli khubeeeeeeeeee
vali kash mishod sitsho bem bdi k betunam hamasho bebinam

عزیزم سایتی برای فیلما نیست.من خودم فیلما رو ضبط میکنم و براتون درست میکنم گذاشتن کل فیلما هم که میدونی اصلا مقدور نیست!

سارا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://justnumber2.mihanblog.com

سلام
مرسی از وبلاگ خوبتون
میشه دانلود اون برنامه رو که والیبالیستا رو آورده بودن رو بذارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد