سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

برنامه خوشاشیراز و یادی از برنامه جذاب نیمروز

سلام دوستان عزیزم

امیدوارم حالتون خوب و دلتون از غصه دنیا خالی باشه


عکس های برنامه خوشاشیراز با حضور امید نوروزی و رضا شفیعی جم:











بخش هایی از برنامه1................دانلود

بخش هایی از برنامه2................دانلود


و اما یادی از برنامه جذاب نیمروز با اجرای دوست داشتنی و فوق العاده سید علی ضیا:



                                      دانلود





                                      دانلود


راستی برای اطلاع بعضی از دوستان:


برنامه خوشاشیراز جمعه ساعت 10:00 از شبکه استانی فارس

برنامه دیدار شنبه و یکشنبه ساعت 22:15 از شبکه جام جم 1



یا علی

نظرات 42 + ارسال نظر
زهرا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام وااااقعاااااااااااااا سایتتون عالی خخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییللللللیییییییی مممممننننننننننننننووووون

سلام زهرا جان.مرسی از لطفت و حضور گرمت

مرضیه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ق.ظ

سلام ما که این برنامه رو نمیتونیم ببنیم چی کار کنیم؟

سلام مرضیه جان.متاسفم عزیزم
من سعی میکنم عکس و فیلما رو بذارم البته فقط یه مدت کوتاه!

سپیده شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ق.ظ

وایی مرسی چقدر خوبه که شما هستین

آخه نمیتونم خوشا شیراز رو ببینم

خواهش میکنم.ممنونم از لطفت و حضور گرمت عزیزم

باران شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام
خسته نباشی خیلی ممنون
عکسها خیلی عالین مرسی
یا علی

سلام باران عزیز
ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری

فاطمه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام مرسی گلم ازگذاشتن قسمتی از برنامه خوشا شیراز باحضور علی رو راستی عزیزم اسمت چیه؟

سلام فطمهجا.ممنونم از حضور گرمت عزیزم
خواهش میکنم.اسم من همون یه هوادار عزیزم

دنیا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام دست گلتون درد نکنه....وبلاگ شما یه دونه باشه :)
ممنون هم بابت ساعت برنامه ها و هم لینکای دانلود

سلام دنیا جان
مرسی از این همه لطف.قابلی نداشت خواهش میکنم

مرضیه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://marzieh111@gmail.com

این قالب جدیدت خیلی قشنگ

مرسی از نظرت مرضیه عزیزم

یه بنده خدا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام.خوبی من دیروز نتونستم برنامه رو ببینم...این که گذاشتی کاملشه؟
امشب دیدارو داره؟آخه تو جدول پخش امروز جام جم توی سایت نبود!!!!!!!!!

سلام دوست عزیزم
نه راستش کل برنامه واسم مقدور نیست که بذارم!
نمیدونم باید داشته باشه.مرسی از حضور همیشه گرمت

غزاله شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.ghazalezx.blogfa.com

سلام عزیزم من شمارو لینک کردم

سلام.با افتخار لینک شدی عزیزم.مرسی از لطفت

فاطمه۱ شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام عزیزم من از این به بعدبه اسمم یه ۱ اضافه میکنم که با دوست دیگه اشتباه نشه- ممنونم بخاطر عکسا و دانلود برنامه خوشا شیراز- راستی قالب جدیدت خیلی خشگله- اجرای اقای ضیا توی خوشا شیراز مثل همیشه عالی بود میخواستم به اون دوست گلم بگم که خواهر اقای ضیا کارشناس تغذیه هستن

سلام فاطمه 1 عزیزم
خواهش میکنم.قابلت رو نداشت عزیزم
مرسی که جواب دوستمون رو دادی چون من نمیدونستم!

هستی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

ممنون که بخش هایی از برنامه رو میذاری

ممنونم از حضور گرمت هستی عزیز.در ضمن قابل شما عزیزان رو نداره
کاری که از دستمون برمیاد!!!

شکیبا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

مرسی گلم لطف کن برنامه هاشو بذار اخه نمیتونم ببینمشون

سمانه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام.ببخشید باهات بد حرف زدم از عکسایی که گذاشتی خیلی خیلی ممنونم.وخیلی خوش حال شدم یادی از برنامه ی نیمروز کردی.بابت دانلود هایی که گذاشتی واقعا متشکرم. یاعلی ایا وکیلم شمارابه دوستی خودبامهریه یک دنیا ارادت ومحبت یک عالم صداقت وصمیمیت و هزاران کلمه ی دوستت دارم در بیاورم؟؟؟

سلام سمانه جان
باعث افتخار منه که با شما دوست باشم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

آرتا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.artalovely1997.blogfa.com

بااجازه خداسلام...

برنامه دیروزهمون1ساعتی روهم که دیدم مثل همیشه عالی بود
فقط مادیروزازساعت8تا45:10برق نداشتیم
واسه همین من45دقیقه اول برنامه رونتونستم ببینم
ممنون میشم اگه برات امکانش هست این45دقیقه رو توی3تا
ربع ساعت واسه دانلودبذاری
مر3000000000000000000000000000
راستی آپم.اگه افتخاربدی بیای خوشحال میشم

یه بنده خدا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

مرسی که نیمروزو گذاشته بودی؟
من قبلا ندیده بودم....اگه میشه بازم بذار مرسی

خواهش میکنم.چشم

عطیه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.naghshepakiha.blogfa.com

سلام عزیزم...
ممنون از لطفت...
وبلاگ خوبی داری خانومی...

سلام عطیه عزیز
ممنونم از حضور گرمت

باران شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.aramobaran.blogfa.com

سلام
آپم. بهم سربزن

مهساکریمی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام هوادارجون من همون مهساک هستم ایجوری کردم که بادوستهای دیگه قاطی نشم.بابت عکساخیلی خیلی ممنون واقعاعالی هستن.قالب جدیدهم مبارک.

سلام مهساک جون
مرسی از این همه لطفت عزیزم

فاطمه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

سلا دوست عزیزم برای تولد داداش علی مون فکرایی نکردی؟21 روز دیگه تولدشه

سلام فاطمه عزیز
چرا حتما بهش فکر کردم و میکنم و امیدوارم به لطف شما دوستان یه تولد خوب براشون بگیریم

لادن یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام ممنون از وبلاگ قشنگتون یه سوالی داشتم علی ضیا بابت هر اجرا چقدر میگیره؟

سلام لادن عزیز
ممنونم از لطفت.نمیدونم!!!

یه بنده خدا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

خواستم یه تشکر ویژه کنم به خاطر فیلم نیمرئز چون من نمیتونستم اون موقع ببینم.
اگه ممکنه بازم که پستای جدید میذاری اوناروهم باهاش بذار.مرسی
راستی یادتون نره به منم سر بزنید.

حتما دوست عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

نازی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

خدایی کار و زندگی و درس و مشق نداریااا.این همه وقت تلف میکنی وب میزنی که مثلا نشون بدی خیلی هواداری

درس و مشقم که اول ترمه که مهر شروع میشه و دوستان عزیزم که همیشه سر میزنن و لطف دارن در جریان هستن که نمیتونم در طول ترم زیاد به وبلاگ سر بزنم.الانم کهخ تابستونه یه کم وقت دارم که بیام وبلاگ و به دوستام سر بزنم!
من چیزی رو نمیخوام نشون بدم حداقل به شما که وقت تلف میکنی و میای به وبلاگ ها سر بزنی ببینی هر کی چه وبی داره!
ممنونم از نظرت

فاطمه۲ یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون بابت عکسا خیلی لطف میکنی چون ما نمیتونیم برنامه رو ببینیم حداقل اینجوری یه ذره از آتیشمون میخوابه بازم ممنون....راسی یادم رفت بگم علی ضیا محشره........

سلام فاطمه 2 عزیز
مرسی از حضور همیشه گرمت

فانته یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.viza777.com

عکس ها خیلی باحال بودند مر۳۰ زییییییییییییییییییییییییییاد ....دستت درد نکنه

مرسی فاتنه عزیز از حضور گرمت عزیزم

فانته یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

از مدیر وبلاگ خواهش میکنم خودتونو معرفی کنید لطفا جواب بدید

من یه هوادار هستم از هواداران سید علی ضیا مجری محبوب تلویزیون که دلیل زدن این وب هم علاقه به وبلاگ نویسی و حمایت از مجری خوب و با صداقت و باایمانی مثل سید علی ضیاست
کافیه؟

فانته یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

از قالب جدید وبلاگتون خیلی خوشم اومد مر۳۰

مر30 از شما

فانته یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

میشه خواهش کنم ادرس ایمیل یا تلفن همراه علی ضیا رو برام ایمیل کنید تراخدا خواهش لطفا کارم ضروریه

من شماره و ایمیلی از ایشون ندارم!

زهرا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://tabassome.blogfa.com

ممنون از اطلاع رسانیتون!
مرسی!

خواهش میکنم زهرا جان

مرضیه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://marzieh111@gmail.com

آخیییییییییی!!!!داغ دلمو تازه کردی!چقدر نیمروزو دوس داشتم!!!!!!

ببخشید دیگه!!!

فرزانه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام
آقای کامران تفتی دوباره مهمون برنامه دیدار بودن؟میشه اگه عکساشو داشته باشید بذارید؟

سلام فرزانه عزیز.متاسفانه من فقط یه بخش کوتاهی از حضور کامران تفتی عزیز دارم چشم اونو و عکساش رو میذارم

مهسا کپل سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام امیدوارم حاله دلتون حسابی خوب باشه.خیلی خیلی ممنون بخاطر عکسها وبخشهایی که میذاری واقعا برنامه های آقای ضیا محشرن به نظر من که خیلی آدم اکتیوی هستند به همه ی برنامه هاشون میرسن کاش ما هم میتونستیم این برنامه هارو هم ببینیم اون وقت مخاطباشون خیلی بیشتر میشد به هر حال ما همیشه هواشونو داریم ان شاا...همیشه در اوج باشن این تنها کاریه که از دستمون برمیاد. یاعلی

سلام مهسا کپل عزیز
مرسی از لطفت و حضور گرمت

فرزانه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

مرررسی

خواهش میکنم عزیزم

پریسا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام وبتون خیلی قشنگ و با حاله ممنونم که برنامه ها رو برای دانلود میذارین همین الان چون دیدم که داری نظرا رو تایید میکنی گفتم اینو ازت بپرسم که لطفا بگو برنامه ی این شب نیست اقای ضیا از رادیو رو چه موج و فرکانسی هست ؟؟ممنون از وب قشنگت.

سلام پریسا جان
مرسی از لطفت و حضور گرمت
رادیو جوانه دیگه عزیزم.فرکانسش رو نمیدونم الان بگم بهت

بانوی شرقی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://oriental-lady.blogfa.com

ممنون که لینکم کردی دوست گلم

مرضیه 1 جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://marzieh111@gmail.com

میشه منم بشم مرضیه 1؟!آخه دوتا مرضیه داریم!راستی خیلی سایتت قشنگه ،واقعا میگم.

آره اینجوری بهتره عزیزم
مرسی از لطفت

نیلوفر شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
یه سوال داشتم برنامه خوشا شیراز کی بخش می شه ؟ می شه یه اطلاعات راع به زمان و کانالش بدین . مرسی

سلام نیلوفر عزیز
برنامه خوشاشیراز جمعه ها صبح ساعت10:00 از شبکه استانی فارس

khanooom m0jri یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

آپم عزیزم حتما سر بزن !!!!!!

محدثه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

مرسی از برنامه خوب خوشا شیراز دست همتون درد نکنه که این سایت خوب وتک و گذاشتید کارتون بی نظیره راستی اقا ضیا بعد ماه عسل تو شبکه ۳ سیما برنامه نداره اگه داشته باشه عالیه مرسی از سایت خوبتون.

انشاالله که برنامه های آیندشون رو هم در شبکه های سیما به خصوص شبکه 3 می بینیم.
ممنون از لطفت عزیزم و حضور گزمت

محدثه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

زهرا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

با سلام به آقای علی ضیا
اجراتون عالیه میخواستن ببینم سال دیگه برنامه ماه عسل هستین؟؟
موفق باشید

سلام زهرا جان
البته اینجا وبلاگ هواداران علی ضیاست!!!!!!!!!

محدثه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

مرسی از سایت خوبتون مرسی از اینکه که این سلیت رو ذاهندازی کردید و مرسی از اینکه فیلم هارو میزارید اگه میشه به این کار ادامه بدید و فیلم های بیشتری میزارید مرسی از سایت خوبتون

ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری محدثه عزیز

حنانه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://khoshyomn1214.blogfa.com

سلامـ
مرسی یه هوادار عزیز

سلام حنانه جان
خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد