سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

برنامه دیدار با اجرای سید علی ضیا

سلام دوستان عزیزم

امروز براتون عکس های برنامه دیدار رو گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد


عکس های برنامه دیدار:














منتظر نظرات قشنگتون هستم

یا علی

نظرات 58 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین، دستتون درد نکنه :)
فقط یه سوال در حال حاضر آقای ضیا فقط دیدارو اجرا می کنن؟
ساعتشو می تونم بپرسم؟

سلام دنیا جان
ممنونم از لطفت.بله در حال حاضر که دیدار با اجرای ایشون پخش شده باید ببینیم خوشا شیراز هم جمعه با اجرای ایشون هست یا نه!
دقیق نمیدونم فکر کنم همون حدود 12 شب به بعد من خودمم دیشب اتفاقی برنامه رو دیدم

سمانه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام.ممنون از عکسا.اگه امکانش هست دانلود برنامه ی دیدار رو برای کسایی که نمیتونن این برنامه رو ببینن بذار.

سلام سمانه عزیز
چشم حتما در فرصت های بعدی به امید خدا فیلم های برنامه دیدار رو هم میذارم.ممنونم از حضور گرمت

یه بنده خدا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام.خوبی؟یک چیزی برای کسایی که میخوان ساعت برنامه را بدونن
جام جم1 شنبه یکشنبه22:15است روز بعدش جام جم2ساعت13:30 تکرارش.
برنامه دیشبم زیاد خوب نبود یک خواننده عجیب وغریب ناشناخته هم آورده بودند ...یعنی مهمونا جالب نبودند...راستی سایت جام جم ساعت پخش برنامه ها را میذاره:
jjtvn.it

سلام دوست عزیزم
ممنونم از حضور گرمت و لطفی که کردی و ساعت برنامه رو برای دوستان گذاشتی

lمهساک دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام عزیزم برنامه دیدار چه روزایی پخش میشه؟

سلام دوست عزیز
جعه و شنبه و یکشنبه شب ها ساعت22:15
البته فکر کنم اگه عوض نشده باسه

ی دوست دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام
عکسای زیبایی بود.من ندیدم برنامه رو ولی میتونم بگم همین داداش علی مون خوبه منم خوبم

سلام دوست عزیزم
ممنونم از حضور گرمت

سحر دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام ممنون از وبلاگ قشنگتون خوشا شیراز ساعت چند شروع میشه؟

سلام سحر جان
خوشاشیراز ساعت 10صبح جمعه ها از شبکه فارس

khanooom m0jri دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

مرسی که اومدی اجی!آره ماه عسل امسالم قشنگ بوود!!!خیلی خوشحالمون کرد!

مهسا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام عکسهای قشنگی گذاشتی دستت درد نکنه ولی من اصلا نمیتونم این برنامه رو ببینم کاش برنامه های آقای ضیا بیشتر در شبکه سه بود تا ماهم میتونستیم ایشونو ببینیم اگه شما بخشهایی از این برنامه رو هم بذاری خیلی خیلی لطف میکنی.
راستی نظرات رو که میخوندم خیلیها با اسم من بودن شما چه جوری اینا رو از هم تشخیص میدی یا فکر میکنی که همشون یه نفر هستن؟ببخشید که این همه سوال میپرسم شرمنده به خدا. خیلی خیلی ممنون از وبلاگ خوب وزیباو جدیدت

سلام مهسا جان
باشه من سعی میکنم بخش هایی از هر برنامه رو بذارم
راستش گاهی اوقاتم اشتباه میشه دیگه کاش یه کاری کنین اسم هر کدومتون خاص بشه یه چیزی اضافه کنین به اسمتونه.ممنونم از لطف همتون

زینب سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

مرسی از بابت عکسا...
ایشالا بتونیم دانلودبرنامه رو هم بگیریم..لطف میکنی

ممنونم از حضور گرمت زینب جان
اگه تونستم حتما عزیزم

Fati سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

salam...man taze ba in sayte2n ashena shodam va khili khili sayte kameli o movafaghi darin...behe2n khase nabashid migam...man yeki az havadarane aghaye ziya hasam va hamishe khaham bud...barnameye emsaleshun khili ali bud...omid varam 2ye tamame marahele zendegishun movafagh bashan.
rasti;barnameye DIDAR che ruz haye oakhsh mishe???
mamnoon misham age javabamo bedin...
merc az inke in hame beruzin...

سلام fati عزیز
ممنونم از حضور گرمت و نظرت
دیدار جمعه و شنبه و یکشنبه شب ها ساعت 22:15 از جام اجم1
مرسی از لطفت

نازیلا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام .مر30 بابت عکسا .در ضمن وبتم باحاله

سلام نازیلا جان.مرسی از لطفت و حضور گرمت

نگار سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://siid-ali-zia.blogfa.com

_____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
__▒▓████████▓▓▒▒▒
__▓██████████▓▓▓▒▒____________▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒________▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_____▒▓██▓▓▓▓██▒
__▒▓██████████▓▓▓██▒▒__▒████▓▓▓▓▓██▓▒▒
___▒▒▓███████████████████████▓▓▓████▓▒
____▒▒▓▓████████████████████████████▓▒
_____▒▒▓▓█████████████████████████▓▒▒
_______▒▒▓███████████████████████▓▒
_________▒▓█████████████████████▓▒
__________▒▓███████████████████▓▒
____________▓████████████████▓▒
_____________▒▓████████████▓▒
______________▒▓██████████▓
_______________▒▓███████▓▒
________________▒▓█████▓▒
_________________▒▓███▓
__________________▒██▓
___________________
آپــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــم
آپــــــــــــم
آپــــم
آپم

بدووووووووو بیاااااااااا[چشمک]

فاطمه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام خیلی خوشحال شدم که یکی هست که برنامه هایی رو که ازشبکه جام جم با اجرای علی پخش میشه ومانمیتونیم ببینیم روتو سایت میزاره عزیزم لطف کن برنامه هاشو برای دانلود بزار مرسی

سلام فاطمه جان.چشم حتما عزیزم.ممنون از حضور گرمت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

مرسییی.....
میشه این برنامه های رادیویشم بذاری که چه ساعتی و کی اجرا داره؟؟؟؟؟

خواهش میکنم.ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز
راستش برنامه رادیویی ثابتی ندارن که ساعتش رو بگم مثلا دوشنبه عید فطر رادیو جوان برنامه داشتن

فاطمه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام ممنونم بخاطر تمام زحمتهایی که توی این مدت کشیدید و عکسای خشگلی که از برنامه دیدار گذاشتید- من هر ۲ قسمت دیدار رو دیدم بعد از ۱ ماه خستگی ولی همچنان اقای ضیا شاد و پر انرژی برنامه رو اجرا کردن البته غیر از اینم انتظار نمیرفت- برنامه دیدار شنبه ها و ۱شنبه های هر هفته ساعت ۱۰:۱۵ از جام جم ۱ تکرارش فردای همون روز ساعت ۱۳:۱۵ از جام جم ۲ و ساعت ۱۲:۳۰ همان شب از جام جم ۳- جمعه این هفته هم فکر میکنم خوشا شیراز رو اجرا میکنن- دوشنبه هم که ۹ تا ۱۱ رادیو جوان بودن که من نشنیدم

سلام فاطمه جان.مرسی از لطفت عزیزم
ممنون که ساعت برنامه رو گذاشتی ولی من جمعه رو هم به دوستان گفتم.دیگه جمعه ها نمیذاره؟

فاطمه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام
ممنون از همه جیز....فیلم های ماه عسل که عالی بودن دست گلت درد نکنه.
فقط خواهش میکنم تو وبلاگت اسم دو سایت (سینمافا و آرنا نیوز) رو بذار که هوادارا برن به آقای ضیا رای بدن.
هر چند واقعا نتایجش مهم نیست و به نظر من اصلا نباید این دو تا مجری بزرگوار رو با هم مقایسه کرد ولی بعضیا واقعا دارن سو استفاده میکنن .
بازم مرسی.

سلام فاطمه عزیز.ممنونم از لطفت و حضور گرمت
سایت آرنا نیوز که مدتی هر روز گذاشته میشد.مگه برنامه ماه عسل تموم نشده پس چرا این نظرسنجی ها هنوز ادامه داره!!!!

نفس سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

واقعا وب خوبی داری ممنونم دادا

البته اینجا وبلاگ هواداران هست

محدثه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

از بابت عکس ها خیلی تشکر میکنم لطف کردی یه هوادار جان

ممنونم محدثه جان از حضور گرمت و لطفت.خواهش میکنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

ساعت ١٠ شروع میشه٠ولی برای اطمئینان روز جمعه به جدول برنامه های شبکه جام جم سر بزنی بهتره٠٠٠٠٠٠٠٠

ممنون

غزل سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام عکس هایی که گزاشته بودی خیلی قشنگ بود و دانلود برنامرو بگزار

سلام غزل عزیز
باشه اگه بشه یه بخشی رو میذارم چون نمیتونم کل برنامه رو بذارم

شکیبا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام ممنون که وقت میذاری الان اقای ضیا خودشون وب ندارن پس چجوری درموردشون نظر بدیم هی میگن من به نظراتتون گوش میدم اسگل کرده ایا؟؟

سلام شکیبا جان
امیدوارم نظرات رو از وبلاگ هواداران بخونن

donya چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.ali-zia64.blogsky.com

سلام... وبلاگه خیلی خوبی دارید...
فقط چندتا سوال داشتم :
برنامه ی دیدار هر شبه یا یه شبای خاصیه؟؟؟
خوشا شیراز جمعه ها چه ساعتیه؟و چه شبکه ای؟
برنامه ی شب نشینی چه روزی و چه ساعتیه؟
علی ضیا به جز برنامه های خوشا شیراز/شب نشینی/دیدار برنامه ی دیگه ای رو هم اجرا میکنن؟؟؟
ببخشید اگر خیلی سوال کردم!
ممنون میشم اگر جوابمو بدید!
مرسی واقعا

سلام donya عزیز
برنامه خوشاشیراز جعه ها صبح ساعت10 از شبکه فارس
برنامه دیدار شنبه ها و یکشنبه ها 22:15 از جام جم1

فاطمه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام میخواستم یه خبر بدم اونم اینه که از این هفته اقای ضیا ۳شنبه شبها ساعت ۱۲ تا ۲ که میشه همون بامداد ۴شنبه توی رادیو جوان برنامه اینجا شب نیست اجرا دارن من که دیشب اولین برنامشونو گوش دادم خیلی پرانرژی و شاد بودن یه وقت ازدست ندید دیگه کاری که از دستمون برمیاد

سلم فاطمه عزیز
ممنونم از لطفت

آرتا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

بااجازه خداسلام.....

ممنون ازعکسها
باشه راجع به شبکه ایران داتیس هم هرطورکه خودت صلاح میدونی
عزیزم
آپم خوشحال میشم بهم سربزنی

سلام آرتا جان
خواهش میکنم.ممنونم از حضور گرمت

ترلان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

خواهش میکنم بخونه . جواب یه دوستی روداده بودم برای اینکه مطمئن بشم خوندی جوابمو بده .خب؟باش؟اگه جواب ندی .............
یه دوستی که فکرمیکنم خانم بودن گفته بودن که دستگاه دیجیتالبراشون راه نیفاده و ازاین حرفاو نمیتونن خوشاشیراز روببینن . ببین کساییم که دیجیتال ذارن نمیتونن ببینن . ینی من خیلی بعید میدونم . چون شبکه ی شما نشون نمیده . ینی جمعه ها صبح ون موقع روشیراز نیس. فقط باماهواره میشه دید کساییم که شیرازن شبکه استانی شیراز که شهرخودشونه دارن حالابازم امحان میکنم و شماباید بگید خوش به حال کسایی که شیراز زندگی میکنن یاکسایی که ماهواره دارن . فهمیدی؟
راستی سلام هوادارجون . خوبی؟یه چیزی بعدااشالا میگم بهت . شما خوشاشیرازو میبینی؟ انگاراق ضیامیخواد بیاذا . اگه دیدی بی زحمت ضبط بنما تو وبلاگم بذار لطفامرسی. من که گمون نکنم بتونم ببینم روزگاره دیگه .!ههههههههههی

سلام ترلان عزیز.ممنونم از توضیحاتی که دادی.بله درست گفتی...
اگه بشه حتما براتون میذارم عزیزم

متینه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.tintini.blogfa.com

سلام...ممنونم که به وبم اومدی...

متینه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.tintini.blogfa.com

بازم بهتون سر میزنم

مرسی عزیزم

غزل چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام ممنون که جواب دادی و این هم بگم که علی ضیا امشب توی رادیو برنامه داره از ساعت 12 تا 2 بامداد رادیو جوان برنامه این جا شب نیست ببخشید اسم شما چی

سلام غزل عزیز.ممنونم

مهسا کپل چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

با اجازه خدا سلام امیدوارم حاله دلتون خوب باشه این دفعه خیلی دیر نظرات و تایید کردی بعداز یک ماه تلاش بی وقفه رفته بودی مرخصی خسته نباشی خدا قوت این دفعه اسممو خاص کردم تا متوجه بشی دوست عزیز راستی یه زحمتی برات دارم کتاب سیامو خانم احدیت مادر آقای ضیا رو میشه برا دانلود بذاری من هر کاری کردم نشد از جایی دانلودش کنم گفتم شاید شما بتونی از فیس یا جای دیگه پیداش کنی و برای دانلود بذاری اگه بشه لطف بزرگی در حقم میکنی منتظر خبرت هستم. موفق باشی یاعلی

سلام عزیزم
آره اینجوری بهتر شد!
نه متاسفانه من نمیتونم این کار رو بکنم شما اگه دوست داری بهتره کتاب رو تهیه کنی عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

فانته چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://www. viza 777.com

سلام ممنون برای عکسا ممنون از وب لاگ خوبتون .لطفا عکسای بیشتری بزارید خیلی ممنون راستی برنامه دیدارو دیدم اجراش خیلی بحال وبود عاشق اجراشم .....................مرسی

سلام فانته عزیز
خواهش میکنم.مرسی از حضور گرمت و لطفت

مهسا کپل چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام بازم منم یه سوال دارم برای عضویت در سایت ایران داتیس باید آدرس ایمیل بدیم براچی ایمیل میخوان چیزی میخوان برامون بفرستن؟ آخه من ایمیلمو به اینجور جاها ندادم آخه از امنیتش مطمئن نیستم شما تضمین میکنی که امنیت داره؟ببخشید که اینومیگم آخه احتیاط شرط عقله. راستی شما ایمیل آقای ضیا رو نداری؟اگه داری میشه بهم بدی خیلی لطف میکنی اگه بهم بدی ممنون که همیشه جوابمو میدی ان شاا...که دختری دیگه ؟بازم ازت خیلی خیلی ممنونم.

سلام عزیزم
خب واسه عضویت در هر شبکه اجتماعی و یا سایتی باید ایمیل بدی
بله امنیت هم داره.بدون ایمیل نمیشه عضو شد.مرسی از حضورت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام خانمی میشه لطف کنی بگی پشت صحنه ی ماه عسل کدوم پارته دقیقا یه دنیا مرسی

باران پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.aramobaran.blogfa.com

سلام دوست گلم وبلاگ خیلی نازی داری اگ افتخارمیدی منو با اسم علی ضیا لینک کن ببخشید اگه جمله بندیم خرابه منم مث داداش ضیام به ادبیات علاقه زیادی دارم

سلام باران عزیز.حتما با افتخار عزیزم
ممنونم از حضور گرمت در وبلاگم

ریحانه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.maheasal20ehsan.loxblog.com

سلام.دوست خوب ماه عسلیم پست جدید من یه عهدنامه ی ماه عسلی هستش که منتظره شما دوست گلم اگه قبول داشتیش با نظرت تاییدش کنی و پاش یه امضای خوشگل بزنی.فقط خواااااااااااااااااهش میکنم بدوووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بیا....قربانت ریحانه

mahsa پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://feyzi_mahsa@yahoo.com

سلام .ببخشید برنامه ی خوشا شیراز جمعه ها ساعت چنده؟؟؟

سلام mahsa عزیز
خوشاشیراز جمعه ها ساعت 10 صبح از شبکه فارس

مهتاب پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام مرسی از عکسای زیبا اگه میشه زمان دقیق برنامه رو و کانالشو اعلام کنید ممنون میشم چون اطلاع ندارم

سلام مهتاب عزیز
برنامه دیدار شنبه ها و یکشنبه ها ساعت22:15 از جام جم 1 تکرارش رو دقیق نمیدونم اما در نظرات دوستان گذاشته بودن جمعه ها هم داشته که نمیدونم هنوز داره یا نه
مرسی از حضور گرمت

عابر جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://derang228.blogfa.com

سلام
منتظرنظرتون در"مانده ام خیره به راه"هستم.
با پست ماهتون عسل آپم!

موفق باشید
یاعلی[گل]

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضورت

فانته جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.viza777.com

شنیدید شیراز زلزله امده مهم تر از اون داداش علی هم راهی شیرازه بابا دارم سکته میکنم .اگر واقعا طرفدار علی هستید دعاکنید اتفاقی براش نیفته دعا کنید ............واقعا که دلگیرم و بارونی غمگینم و زندونی...................

انشاالله که اتفاقی نمی افته عزیزم.نگران نباش

فانته جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.viza777.com

خبر تازه علی ضیا میره خون بده /برای مردم اذربایجان/چه جالب حالا اگر خون بده تا چند روز بی حاله نمی تونه برنامه اجرا کنهاما از یه نظر دیگه وای که چقدر مهربونه این بشر ......خودم تکی فدای خندهاش قربون اون صداش.

فاطمه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام عزیزم پرسیده بودی که دیدار شبهای جمعه هم پخش میشه یا نه؟ میخواستم بگم که نه فقط شنبه ها و یکشنبه ها برنامه دارن ساعت ۱۰:۱۵ شب

سلام عزیزم.ممنونم چون شک داشتم

مرضیه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون از زحمتات .شنیدم توی خنده بازار ادای علی ضیا رو در آوردن ولی توی اینترنت پیداش نکردم لطف میکنی اگه پیداش کردی اینجا هم بذاری؟ممنون

سلام مرضیه جان.منم ندیدم باشه اگه پیدا کردم میذارم.ممنونم از حضورت

مرضیه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

آها راستی علی ضیا توی آخرین برنامش گریه کرده؟میدونی آخه من ندیدم میشه اون یه تیکه رو بذاری؟مرسی

توی آخرین برنامه دیدار؟نه اتفاقا من فکر کنم دیدم اما گریه یادم نمیاد
شاید من یادم نیست!

زهرا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://tabassome.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگیه!عاشق علی ضیا و بیشتر عاشق تویی هستم که حتما اونو دوس داری....!!!!!!!!
میشه بهم بگید برنامه ی یدار در چه ساعتی و چه روز هایی از شبکه جام جم پخش میشه؟!
فدای دستت!بای!

سلام زهرا جان.ممنونم از لطفت عزیزم
برنامه دیدار 22:15 شنبه و یکشنبه شبکه جم جم

سمانه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام.مگه امروز خوشاشیرازو ندیدی که عکسا شو نذاشتی؟؟؟

سلام سمانه عزیز
چشم میذارم

فاطمه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام راست میگن خواهر علی ضیا دکتر هستند؟تو رو خدا جواب بدین

سلام فاطمه جان.نمیدونم!!!

مرضیه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://marzieh111@gmail.com

سلام .نه منظورم از گریه توی آخرین برنامه،ماه عسل بود.حالا واقعا گریه کرده؟راستی نمیشه یه اسم بذاری راحت صدات کنیم؟!

سلام مرضیه جان
بله آخر برنامه ماه عسل وقتی که حامد زمانی تیتراژ رو میخوند آقای ضیا تحت تاثیر قرار گرفته بودن یعنی همون پارت 10 دانلود
شما هر جور دوست داری صدام کن عزیزم

ترلان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

گریه که نکردن دستشون رو به صورتشون گرفتن ولی گریه نکردن .
دستت درد نکنه که گذاشتی عزیزم .اونجاش قشنگ بود دانلود کنیم ببینیم . گفتی ژارت ۱۴دیگه؟ ینی برم توماه عسل روز اخرپارت ۱۴ رودانلود کنم اره ؟ واقعا 14تا پارت گذاشتی؟ ینی همه جای برنامه روعزیزم؟ ممنون میشم جوابم روبدی دراین زمینه
باریکلا به تو خود سایتشونم برنامه ی اخرو نذاشته باریک به تو .!

من گفتم 14؟!!!!نه ترلان عزیز پارت10.اگه اشتباه زدم ببخشید.پارت آخرش دیگه.مرسی از حضورت. البته من اول برنامه رو نذاشتم و خودمم ندیدم!!!

حسین دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://ali-ashabi-music.blogfa.com

سلام مدیر وبلاگ سلطان صدا فقط علی اصحابی هستم شعبه دوم این وبلاگ افتتاح شد اگه میشه وب جدیدم رو با اسم سلطان صدا فقط علی اصحابی بلینک بعد بیا تووبم بگو من تورو با چه اسمی بلینکم ممنون حتما بیا منتظرتم

baran دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://hasti-man-a-tak-star

سلام خانمی،امیدوارم حال خودت و حال دلت حسابی خوب باشه...
مرسی بابت عکسها...
راستی آدرس وبم عوض شده(هستی منA)تصحیحش کن عزیزم...
یا علی مدد

سلام baran عزیزم
خواهش میکنم.مرسی از حضور گرمت
آره یه مدت اصلا وبت رو باز نمیکرد چه کار خوبی کردی اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد