سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بیست و نهمین برنامه ماه عسل

سلام دوستان عزیزم


عکس های برنامه ماه عسل در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان:





















برنامه ماه عسل1..................دانلود      برنامه ماه عسل2..................دانلود

برنامه ماه عسل3..................دانلود      برنامه ماه عسل4..................دانلود

برنامه ماه عسل5..................دانلود      برنامه ماه عسل6..................دانلود

برنامه ماه عسل7..................دانلود      برنامه ماه عسل8..................دانلود

برنامه ماه عسل9..................دانلود      برنامه ماه عسل10................دانلود


اینم عکس و فیلم این برنامه.امیدوارم خوشتون بیاد.فقط شرمنده همه تلاشم این بود که کل برنامه رو بذارم نشد و اول برنامه رو متاسفانه ندیدم.شرمنده همه دوستان خوبم هستم.ببخشید

همه تلاشم رو میکنم که بتونم اول برنامه رو از جای براتون پیدا کنم و در همین پست قرار بدم.


و آخر از همه میخوام حرف دلم رو بگم

به نظرم اجرای سید علی ضیا در ماه عسل عالی بود و شاید بتونیم بگیم خیلی بهتر از اجراهای قبلی ایشون بود.امیدوارم همیشه موفق باشن و علی یارشون...

امشب وقتی ماه عسل تموم شد خیلی دلم گرفت الانم خیلی دلتنگ ماه عسلم....

تبریک میگم به سید علی ضیا و همه عوامل برنامه ماه عسل به خاطر برنامه خوبشون


یا علی

نظرات 30 + ارسال نظر
ghazal یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ http://porazkhaaly.blogfa.com

مرسی .ممنون .عیدت هم مبارک

ممنونم ghazal عزیز.عید شما هم مبارک

... یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.noor-baran.blogfa.com

انگار هر چی بیشتر میشناسمت کمتر ازت خوشم میاد(اقای ضیا)

نازیلا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ

الهی من فدای اون اشکهای اسمونیش شم.من که از غصه میمیرم

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.aramobaran.blogfa.com

سلام
برنامه دیروز ماه عسل عالییییییییییییییییییییییییی بود خیلی علی ضیا مجری خوبیه ایشالله سال بعد هم علی ضیا مجری ماه عسل باشه با همه طرفداراش و مخالفاش ولی حتما طرفداراش بیشتر از مخالفاشن چون علی ضیا به مخاطباش خیلی احترام میذاره حالا چه مخالف چه موافق ایشالله روز به روز موفقیت بیشتر علی ضیا رو ببینیم

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام عیدتون مبارک یه خبر بدم فقط امیدوارم بموقع تایید بشه که همه ببینید اقای ضیا امشب ساعت ۱۲ دقیق ساعتش معلوم نیس ولی حتما ۱۲ به بعد جام جم ۱ برنامه دیدار رو زنده اجرا میکنن دیشب هم برنامه داشت که من دیدم و کلی هم لذت بردم مثل همیشه با انرژی بودن

سلام فاطمه عزیز
ممنونم از خبرت اما شرمنده که به موقع تایید نشد!

یه بنده خدا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

بالاخره تموم شد...خیلی به ماه عسل با اجازه خدا عادت کرده بودیم ...حالا هرروز ساعت7 چیکار کنیم؟


نگران نباش انشاالله در برنامه های دیگه...

مهساک یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام به همه ی طرفدارای آقای ضیا عیدتون مبارک.واقعابرنامه آخری خیلی عالی بود ولی من خیلی ناراحت شدم که تموم شدمخصوصا وقتی آقای زمانی میخوندنوآقای ضیاناراحت بودن.باورتون میشه کل شب رومن نخوابیدم.راستی امروزخوشاشیرازپخش شد؟؟

سلام مهساک عزیز
بله باهات موافقم.منم بدجور دلتنگ ماه عسلم
ممنونم از حضور گرمت.راستش از خوشاشیراز خبر ندارم!

مرضیه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

عالی بود مرسی تو ماه رمضون هر روز به سایتت سر میزدم راستی بعد از ماه رمضون که بروز میشی دیگه؟

ممنونم از لطفت مرضیه جون
بله به امید خدا

مهسا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام..
مرسی بابت عکسا...
دست گلت درد نکنه...
فیلم ها هم عالی هستن...
یا علی مدد...

سلام مهسا جان.ممنونم از حضور گرمت

صدف یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

ممنون از سایت خوبتون واقعا اینقدر دلم گرفته که حتی نمی تونم درست و حسابی نظر بذارم ولی یه خدا قوت حسابی میگم به علی آقا من که دلم برای بغض کردناش شعر خوندناش نگاه های قشنگش تنگ می شه ...... فقط اینکه دلم از همین حالا براش یه ذره شده ...؟؟؟؟؟!!!!!!

ممنونم از حضور گرمت صدف عزیز

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

فقط میتونم بگم که خیلی خیلی دلم برای اجرای اقای ضیا تنگ میشه چون توی این ۱ ماه حل دلمونو حسابی خوب کردن ایشالا که همیشه شاد و موفق باشن و بهشون میگم خدا قوت

ی دوست یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام
منم ب علی عزیز عیدو تبریک میگم و طول این ی ماه رمضون همیشه براش دعا کردم و از خدا خواستم علی رو ب اون مطلوبی ک خودش میخواد تو اجرا برسونه
علی نه فقط ب عنوان ی مجری بلکه مثل برادر بزرگتر برام عزیزه

سلام ی دوست عزیز
ممنونم از حضور گرمت

سحر دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

انشاا.. هر جا هستن خدا پشت و پناهشون باشه
دلم از تموم شدن ماه عسل گرفت:((

فانته دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

عکس ها عالی بودند ممنون. قسمت اخری هم که دادا علی اشکمونو در اوردی بقول داداش علی ادم واقعا بعضی وقت ها نمی دونه چی بگه ....اما داداش ممنونم وبازم میگم دلت دریاست... مهربون التماس دعا

ممنونم از حضور گرمت

سمانه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام.عید رمضان امد و ماه رمضان رفت.صد شکر که این امد وصد حیف که ان رفت.امیدوارم نماز وروزه ی هممون مقبول درگاه حق شده باشه.خدارا شکر ماه عسل امسال خوب شروع شد وعالی تمام شد.دلم واسه سید علی اقای ضیا تنگ میشه .ولی چاره ای نیست.


ممنون

ترلان دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

بچه ها دیدین و فهمیدین که اقای ضیاروز اول و روز اخر برنامه ی ماه عسل یه لباس و کت شلوارژوشیده بودن ؟؟؟؟؟!!!
ظاهرا توی نیمروز هم همینطوربوده .!

مهسا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام امیدوارم که حاله دلتون خوب باشه راستش من زیاد حالم خوب نیست دیدی بالاخره ماه عسلمون تموم شد من که خیلی دل تنگش میشم دوست نداشتم تموم بشه خیلی بهش عادت کرده بودم غروبا چه حالی داره ؟حاله خیلی بدی چون دیگه ماه عسل نمیذاره این فضا چه حالی داره؟حاله بدی چون آقای ضیا دیگه نیستن که بااون همه صفاوصمیمیت وصداقت مهمون خونه های ما بشن وناب ترین لحظه هارو باما باشن ولی خوب این نیز بگذرد امیدوارم سالهای آتی هم آقای ضیا با ماه عسل به خونه های ما بیان .ماه عسل امسال که برای من خیلی عسلی بود به لطف آقای ضیا خیلی ممنون ازشون برنامه آخرشون هم خیلی خیلی عالی بود با این که دوست نداشتم تموم بشه ولی در کل برنامه ی محشری بود ممنون از آقای ضیا که با این همه مشکل ومانع برنامه فوق العاده ای رو به لطف خدا به روی آنتن بردن امیدوارم که در تمام مراحل زندگیشون موفق باشن ما علیمونو فقط به علی میسپریم علی یارت آقای ضیا.

سلام مهسا جان
ممنونم از حضور گرمت

mobina سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ق.ظ

سلام علی جووووون
من خیلی دوست دارم
الهی فدات شم
خیلی جذاب و خوشگلی
میمیرم برات
برام اگه میشه یه ایمیل بفرست
mibinar154@ymail.com

فاطمه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

وای نمیدونید وقتی ماه عسل تموم شد چقدر گریه کردم دلم برای علی واجرای خوبش تنگ شد

faezeh چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ق.ظ

عید همگی مبارک ماه عسل تموم شدو باز باید تا سال دیگه دلتنگش باشیم ولی امسال بیشتر از سال های قبل دلتنگ شدم شماهارو نمیدونم شماهاهم بیشتر از قبل دلتنگ شدید؟

ممنونم عزیزم.راستش آره منم امسال بیشتر دلتنگ شدم

عابر پیاده چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام ممنون از وب خوبتون.من نتونستم آخرین برنامه ماه عسل رو ببینم چون سفر بودم ولی از وب شما دانلود کردم واقعا عالی بود دستتون درد نکنه.
من از همین جا به آقای ضیا خسته نباشید میگم که یک ماه با وجود مخالفاشون برنامه ماه عسل رو خیلی خوب اجرا کردن و امیدوارم همیشه موفق باشن.

سلام دوست عزیز.ممنونم از لطفت.خواهش میکنم عزیزم

شادی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام خانمی مرسی بابت عکسا فقط میشه لطف کنی بگی پشت صحنه اش تو کدومه؟

سلام شادی عزیز
خواهش میکنم.پشت صحنه در پارت 3 و 8
ممنونم از حضور گرمت

غزاله جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://ghazalezx.blogfa.com

سلام سایتتو دیدم خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم خوشحال میشم به سایت منم یر بزنی

سلام غزاله جان.مرسی از حضور گرمت و لطفت

شاید دوست شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

من امسال خیلی حالم خوب بود چون ماه عسل شیرین نبود که به خاطرش چند روزغصه بخورم و دلتنگش باشم.تنها حسن ماه عسل امسال ااین بود که بود و نبودش فرقی برامون نداشت و تموم شدنش غصه دارمون نکرد و دلتنگ نشدیم مثل سال 90،88،86 و سالهایی که شیرین بود ماه عسل به شیرینی عسل
راستی امسال عید خیلی خوش گذشت چون خاطره ای نبود هرچند گاهی یاد ادمهای ماه عسلی سال 90 دلتنگم می کرد

عالییییییییییه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

اگه فیلم آخرین برنامه هم بزاری 21 میشی.مسی

بیست ونهم آخرین برنامه بود دیگه!!!

دریا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

خسته نباشی میگم به آقای ضیاوخداکنه که هرروزموفقترازدیروز شه وپیشرفت کنه اجرای برنامه ماه عسل به نسبت اینکه باراولش بودعالی بودوبدونه که ماهمیشه طرفدارشیم داداش ضیادوست داریم

هلنا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام دوست عزیز من آخر این برنامه رو ندیدم وقتی که آقای زمانی خوندن اگه دارین بزارین برای دانلود مر30 دوست عزیز یا علی

سلام هلنا جان
این قسمت گذاشته شده فقط چون فیلمم خرابه یه کم ناقصه پارت 10 دانلود برنامه بیست و نهم ماه عسل

سارا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://alijon13.blogfa

ازنظرتوفقط خوب بود؟؟ازنظرمن مهشربود من شب اخراینقدرگریه کردم که چشمم پف کرد اخه وقتی اوایل برنامه علی گفت الاهی من بمیرم ناراهت شدم
ولی وقتی آخرش بود من رفتم گریه کنم بعدخواهرم نشانم دادکه علی گریه می کنه دیگه بندنیامدتاآخرشب

خب ببخشید سارا جان.........عاااالی بود

ااااا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

چرا در 1392اقای ضیا تو مجری نشدی

قتا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد