سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بیست و چهارمین برنامه ماه عسل

سلام


عکس های برنامه ماه عسل در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان:










بخش هایی از برنامه...................دانلود

حمایت از سید علی ضیا.........................نظرسنجی برنامه ماه عسل

عضویت در گروه هواداران سید علی ضیا در سایت ایران داتیس

(همین الان به ما بپیوندید)

راستش من خودم در این گروه از همه کمتر فعالیت میکنم به لطف دوستان گروهمون خیلی فعاله

عکس های ویژه از سید علی ضیا در گروه هواداران در ایران داتیس


یا علی

نظرات 10 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام وبتون خیلی عالیه من خیلی وبتونو دوس دارم اقای علی ضیا مث همیشه محشر و عالی بودن و ممنونم که بخشای دانلود رو گذاشتی این طوری تمام کسایی که این برنامه رو ندیدن میتونن نگاه کنن و لذت ببرن .
راستی اگه بخوام توی سایتتون عضو شم باید کجا برم ؟ ایا بدون ایمیل هم میشه عضو شد؟ من ایمیل ندارم اگه کاری کنی که بدون ایمیل بتونم عضو شم ازت ممنون میشم باتشکر از تو زحمت کشیدین.

سلام پریسا جان.خواهش میکنم.ممنونم از حضور گرمت عزیز
آخه بدون ایمیل که نمیشه عزیزم خب یه ایمیل داشته باش دیگه بعد بیا تو سایت خوشحال میشم عضو سایت و گروه بشی.منتظرتم

مهتاب چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ق.ظ

چقددددددد این روز برنامشو ذووس داشتم چقد خوب اجرا کرد و با انر‍ژی لباسشم واقعا بهش میاد :x

یه بنده خدا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام.خوبی.نگرانت شدم.آخه ÷ریشب نیومدی عکسا را بذاری.برنامه دیشب دوباره چقدر گریه دار بود.راستی 5 تا قسمت دیگه بیشتر نمونده داره تموم میشه.اگه میشه عکسایی که توی ایران داتیس میذارن را اینجا بذار.
راستی به منم یادت نره سر بزنیا.

سلام دوست عزیز
یه مشکلی تو بلاگ اسکای وجود داشت نتونستم وبلاگم رو باز کنم و مطلب بذارم
خب میشه شما بیای سایت ایران داتیس عضو بشی و به گروه ما ملحق بشی مطمئنم بیای خیلی خوشت میاد.خیلی جمع صمیمانه ای درگروه داریم

مهسا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام واقعا عکساعالی هستن مرسی بابت زحمتهایی که میکشی

سلام مهسا جان
ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری

مهسا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام برنامه خوبی بود موضوع جالبی هم داشت آقای ضیا هم خیلی خوب وعالی اجراکردن مث همیشه الهی خدا همیشه پشتو پناهشون باشه.یا علی.
راستی شما از آخرم نگفتی اسمت چیه و اهله کجایی؟اگه دوست نداری بگی اشکال نداره منو ببخش که این همه فضولی کردم شرمنده به خدا. ان شاا... همیشه موفق باشی. یاعلی

گفتم که همون یه هوادار صدام کنین!!!

ترلان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

ببینم مگه میشه عضو شد؟ اره ؟؟؟؟؟؟؟!!!کجا باید برم؟؟؟!برای عضو شدن کجاباید برم؟ شاید گشتم و پیداش کردم نمیدونم . خودت میگی احتمالا

برو قسمت ثبت نام یا اینکه روی یک حساب کاربری جدید کلیک کن

هلنا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

میشه ازتون بپرسم ایمیلشون کجاس؟ممنون میشم جواب بدین

من ایمیلی از آقای ضیا ندارم و اون ایمیلی هم که بالای وبلاگ بود متعلق به وبلاگم هست!

nora جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام اقای علی ضیا عزیز ما طرفدار پروپا قرص برنامه ی خوبتونیم.خیلی ممنوم از شما و برنامه ی خوبتون خیلی اموزنده ولی منحرف کننده است چون اگر مجریان زیبایی چون شما در برنامه باشند دختران جوانی مثل ما عاشقشان می شوند.

سارا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ


ey joooooonam hey nega mikonam che aksaye khoshgel khoshgeliiii
heif ke man nadidam
vaaaaaaay in axesh fogholadas

ممنونم از حضورگ رمت
کدوم عکسش فوق العاده؟!

مریم یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

عالی عالی فقط عالی عالی عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد