سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بیست و دومین برنامه ماه عسل

سلام


عکس های برنامه ماه عسل در بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان:








بخشی از برنامه1......................دانلود

بخشی از برنامه2......................دانلود


حمایت از سید علی ضیا ..................نظرسنجی برنامه ماه عسل


التماس دعا

یا علی

نظرات 17 + ارسال نظر
... یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

قرائت فاتحه و دعا برای آمرزش هم وطنان از دست رفته مون توی زلزله و دعا برای سلامتی و تسلای بازمانده ها یادتون نره

الناز یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

نه بخدا.آخه هیچ صفحه ای نیومد من فکر کردم پیغامم ثبت نشد.
مرس که پیاممو خوندی. علی جون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

فاطمه ذکاوت یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام سپاس گزارم از وبلاگتون عالی بود.موفق باشید.مواظب خوبی هاتون باشید.یا علی.خدافظ

سلام فاطمه عزیز.ممنونم از حضور گرمت

فاطمه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام واقعا متاسفم واسه اون ادمهایی که چشمشونو به روی حقیقت بستن و الهی الهی بترکه چشمی که نمیتونه موفقیت اقای ضیا رو ببینه- راستی نظرسنجی رو از سایت حذف کردن؟؟

مهسا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام برنامه فوق العاده ای بودواقعاحال وهوای شب قدر رو به خونه ها میبرد به من که خیلی حال داد آقای ضیا هم مثل همیشه بی نقص بودن ان شاا...به برکت همین شبه قدر روز به روز موفقتر از قبل باشن وبرنامه امسال خیلی خیلی بهتر از سالهای قبل باشه تا همه بدونن که آقای ضیا تواناییهای خارق العاده ای توی اجرا دارن.الهی ما هواداراش توی همین شب قدری اونایی که علیهشن ونمی تونن موفقیتشو ببینن یه تنه پرپر کنیم.
ازتو هم دوست عزیز خیلی خلیلی ممنون که جایی رو فراهم کردی که ما هوادارای آقای ضیا بتونیم از ایشون حمایت کنیم و دوستیمونو ثابت کنیم. باتشکر یاعلی

ممنونم مهسا جان از لطفت

رویا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.vision-ideal.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی که اومدی خوشحالم کردی

خواهش میکنم رویا جان.ممنونم از حضور گرمت عزیزم

ترلان یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام . نظرم دررابطه با قسمت بیست و سوم هست ولی چون هنوز اون رو نذاشتین اینجا نظر گذاشتم . شرمنده دیگه شددیگه . نظرم راجبه برنامه ی امشب اینه : بدک نبود . درحد معمولی بود . ولی میتونست شاید بهترازاین هم بشه (با مهموناش ) در حدیه خورده کوچولو کمتر از معمولی . خلاصه خوب بود . مخصوصا (اصن به خاطراین باحال و خوب شد حداقل نظرمن اینه ) اونجایی که مهمونشون سوتی داد و اسم برنجشون رو گفت . خیلی باحال بود حرکت اقا علی هم که دیگه خیییییییلیییییی عالی بوووووووود . خیلی حال کردم اگه شماهم موافقید بگیداره هم شما هوادارجون هم دوستان . بابا یه بارهم شده بامن همدردی کنید تامن خوشحال بشم دیگه . ! (راستی میخواستم بگم نشد بخش دوم برنامه بود ینی قسمت دوم و بخش و سری دوم مهمونا )
ممنون میشم هم این وهم سایر نظرها و هرنظری که ازمن بادکرده راتایید کنی . عزیزم

سلام ترلان عزیز
آره موافقم اون قسمت خیلی قشنگ بود و به خاطر تو اون قسمت رو در دانلود برنامه گذاشتم.خوبه؟
ممنونم ار حضور همیشه گرمت
نظراتت به جز یکی تایید شده که اونم دلیل داشتم عزیزم.نظرت بد نبود اما صلاح نبود تایید شه

ترلان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

بازم سلام . مزاحم همیشگی . !! باعث خجالت . این دفه یه خواهشی دارم یه چیزی میخواستم . ! باعث خجالت . !! فیلم تولد اقای ضیارو میخواستم مال سال گذشته (90) . دوستم از اینترنت برداشته بود و به یکی از فامیلاش که اونم هوادار اقای ضیا بوده داده ولی بعد فیلم رو دیلیت کرده .!!!
شانس منه دیگه (واسه الکی گفتم شانس و ) حالا میخواستم ببینم شما دارید ؟ یامیتونید گیربیارید ؟ چون تو قسمت عناوین یادداشت ها رو که دیدم خبری نبود . خودتون شاید داشته باشید هان ؟ اگه نه که ...
نمیدونم واقعن چی باید بگم .! من توگوگلم رفتم سرچ کردم ولی .... ولی خبری نشد فقط چندتا عکس ... همین ... ممنون میشم این دفه هم مثل همیشه جوابم و بدی و تایید کنی و اگه میتونی خواهشم روعملی کنی . بیچاره تو که باید این همه حرفای منو بخونی و چش درد بگیری .!!خیییییلی شرمننندددده .ممنون خانمی .

سلام ترلان عزیز
منم فقط عکس دیدم و تا حالا از فیلم نه چیزی شنیدم نه دیدم ولی حالا به خاطر شما میگردم ببینم پیدا میشه یا نه
ممنونم از حضورت عزیزم.من خوشحال میشم بیای و واسم نظرات قشنگت رو بذاری

محبوبه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام .مرسی از عکسا آدرس فیس بوک آقای ضیارو میشه بزاری واسم

سلام محبوبه عزیز.چشم حتما.ممنونم از حضور گرمت

ترلان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

اااا . پس نظرم کو ؟؟؟!!! چرا تایدش نکردی ؟(البته نظرام ) اگه مشکلی داره بگو . نه چه مشکلی ؟ شما همیشه تایید میکردی (به جز خخیییلی کم 1کی 2 تا نمونه ) اگه مشکلی هست بگو .

تایید شد ترلان عزیز ولی با یه کم تاخیر!!!!

ترلان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

دسستون درد نکنه که تایید کردید داشتم دیوونه میشدم
وااااااقا؟؟؟؟ ممنون عزیزم ولی من راضی نیستم به خاطرمن اذیت شی. من اونجاشو(سوتیشو)دیده بودم عزیزم تازه شاید اون تیکشو حذف نکرده باشن و تو سایت خودشون باشه . برهرحال ممنونم ازت واینکه به خاطرمن باید به زحمت بیفتی شرمنده . اگه هنوز نذاشتی میخوای نذار . هرچند فکرکنم گذاشتی چون قسمت بیست وسوم هستش . ممنووووووووون
ینی میخواستی اون تیکش رو حذف کنی و بذاری ؟

خواهش میکنم ترلان عزیز
اون قسمتش قشنگ بود به قول آقای ضیا پیشگیری قبل از درمان نتیجه نداد!!!

ترلان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

هوادار جون قاطی پاتی شد اون قدر که نمیتونم چطوری توضیح بدم . من دو سه تانظرم روگفته بودم که اگه خودت صلاح میدونی ویا اینکه خودم گفته بودم که پخش نکن شما درست میگی ولی یکی دوتا نظرم بود که یادمم نیست راجبه جی بود ولی یادمه که دادم ولی پخش نشد . فکرنمیکنم مشکلی داشته باشه . برهرحال هرچی شماب گی و هرچی شما صلاح بدونی .ممنون . راستی اونجا که گفتی نظرم تایید میشه ولی باتاخیر باید بگم که : اول اینکه شما امروز دوبار آپ شدی درسته ؟ بلکم بیشتر ینی 3 بار . اخه .اینجاست که میگم قاطی پاطی شد .هم خودم درست یاد م نیست هم نمیدونم چطوری بگم .من یه باراومدم دیشب که نذاشته بودین قسمت بیست و سوم رو و تو شب 22 نظرگذاشتم. بعدا امروز اومدم دیدم قسمت 23 هست ولی نظرمن نیست خیلی ناراحت شدم(خب ادم میشه دیگه ) بعدم چندساعت دیگه که میشه الانا اومدم بازم نظرم روندیدم نمیدونم چرا ولی 22 روکه باز کردم دیدم . بازم نمیدونم چرا .عجیبه خیلی . حالا وللش خلاصه دیدم که همه ی نظرامو تایید کردی مرسی ممنون عززززززززززیزم

باور کن خودمم گیجم عزیزم!
دیشب سیستم بلاگ اسکای یه مشکلی داشت و باز نمیکرد این شد که امشب دو تا پست گذاشتم!

ازاده سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

خیلی صدات قشنگه و خیلی هم خشکلی ماشالاه
چشمت نزنن الههی

پریسا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام من این برنامه رو دیدم و خیلی قشنگ بود و بازم مث همیشه اقای ضیا عالی بودن این که ایشون برنامه رو با احساسات شب قدر اجرا میکنن عالیه و باعث میشه که مردم حال و هوا شون عوض شه و این خیلی خوبه و بازم ممنونم به خاطر لینک های دانلود با این که این برنامه رو دیدم ولی بازم دانلودش کردم چون واقعا زیبا و عالی بود با تشکر.

ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری عزیزم

ترلان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

من که نفهمیدم چیشد باید سرفرصت واسه خودم و تومغزم تجزیه تحلیل کنم .!!!!!!
خلاصه چیزی که فهمیدم این بود که سیستم قاطی کرده دیگه .!!!!
راستی یه چیزباید بگم . وایسا (حالا که شده دوتا چون یه بارم بهت گفته بودم یه چیزباید بهت بگم .) راستی من که ازاین چیزا سر درنمیارم . چی چی بلاگ بود ؟ اصن نمیدونم چی چی هست هان میخوام برم کتتاب بخرم بعدها احتمالا بعد ماه رمضون اون موقع شاید بفهمم و سردربیارم ولی عزیزم کترت دراومده چون باید نظرم روتااخر تابستون نگه داری .

ترلان جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

از این عکس یه دونه مونده به آخر خیییلی بدم میاد . این چیه گذاشتی ؟
شماها چطور؟؟؟ خواههههش میکنم نظرتونو دراین مورد بگید .!!
دوستدارم بدونم . ..................

ولی من همه عکسایی که در وبلاگ میذارم رو دوست دارم.
خوشحال میشم نظرات بقیه رو هم بدونم.ممنونم که نظرت رو دادی

زهرا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام کــــــــــــــــــاش میـــــــــــشد تو اینجا به صورت رایگان دانلوووود کرد.

سلام زهرا جان
مگه دانلود رایگان نیست؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد